نسل هشتم شورولت کوروت با طراحی پیشرانه وسط خود کاملاً خبرساز ظاهر شده و تاکنون تیونرهای زیادی نیز روی آن کار کرده اند. جدیدترین تیونری که کوروت C8 را برای ارتقا انتخاب کرده گایگر آلمان است.
این شرکت در بخش بدنه از اسپلیتر و اسپویلر عقب فیبر کربنی استفاده کرده است. این قطعات تنها برای زیبایی ظاهری نیستند زیرا گایگر می گوید هدف اصلی دستیابی به داون فورس مناسب و درعینحال ایجاد حداقل درگ ممکن برای بهبود دینامیک و حداکثر سرعت بوده است.
خب صحبت از آئرودینامیک شد و باید گفت گایگر با استفاده از مجرای هوایی در سپر جلو توانسته درگ را کمتر کند. این تیونر می گوید مجرای یاد شده باعث بهبود جریان هوا در زیر کوروت شده و این امر منجر به فشار تماس بالاتر در بخش جلوی خودرو خواهد شد.
نهایتاً باید به رینگهای جدید OZ با ابعاد ۱۹ و ۲۰ اینچی اشاره کرد که ۲۰ کیلوگرم سبکتر از نمونههای استوک بوده و با لاستیکهای پیرلی پی زیرو تروفئو R همراه میشوند.
مشتریان در بخش پرفورمنس میتوانند سیستم تعلیق پیچشی قابل تنظیم تولید KW را سفارش دهند. این دو شرکت همچنین سیستم تعلیق کلاب اسپورتی را توسعه دادهاند که مختص پیست بوده و از فنرها و دامپرهای اسپورت تر سود میبرد. خریداران همچنین میتوانند با سفارش بخشهای فولاد ضدزنگ سیستم تعلیق استحکام پیچشی و پایداری خودروی خود را بهبود بخشند.
نهایتاً نیز باید به ترمزهای ارتقا یافته شامل لنتها و لولههای بهتر اشاره کرد. مشتریان همچنین میتوانند سیستم ترمز AP ریسینگ برای پیست را انتخاب نمایند که دارای کالیپرهای ۶ پیستونه، دیسکهای دو تکه و لولههای جدید است.
پیشرانه کوروت C8 تغییری نکرده و بنابراین نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن همچنان قدرت ۴۹۵ اسبی و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید میکند. این خودرو در تریم Z51 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیهای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۲ ثانیه و با سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت طی میکند.
Irani
۱۷ تیر ۱۴۰۰واقعا کوروت جزو اندک ماشین های اسپرت است که خریدش بجای سوپراسپرت ها منطقی است.
واقعا بیشتر از این نیاز نیست هزینه شود.
وقتی با 60 هزار دلار میشه کوروت خرید، چرا باید بیش از 250 هزار دلار صرف خرید فراری، لامبورگینی و امثالهم کرد. واقعا اسراف است.
میل زیاده خواهی بشر تمامی ندارد وگرنه داشتن خودروهای گران چندصدهزار دلاری و بعضا چند میلیون دلاری هیچ کمالی برای انسان نمیاره.
new RAMIN
۱۷ تیر ۱۴۰۰((میل زیاده خواهی بشر تمامی ندارد وگرنه داشتن خودروهای گران چندصدهزار دلاری و بعضا چند میلیون دلاری هیچ کمالی برای انسان نمیاره.))
👍👍
ولی خب برخی چیز ها ارزش پولی رو میدی داره ، ولی نه همه چی. به نظر من ماشین زیر 200 هزار دلار خوبه. بالای این دیگه ارزشی نداره. چون هرچی خودرو گرونتر بشه مشخصاتش آنچنان چشمگیر نمیشه. فقط گرونتر میشه و میشه پول برند دادن.
الان با 70 هزار دلار یه کوروت میدن شتابش 3 ثانیه هست و درگ 400 مترش 11 ثانیه هست و حداکثر سرعتش هم نزدیک 300 تا.
الان با 70 هزار دلار موستانگ GT500 میدن شتاب 3 ثانیه و درگ 400 مترش 11.2 هست و حداکثر سرعت هم فکر کنم 280 تا هست. موتورترند هم گفته هندلینگ خیلی عالیه اصلا انگار نه انگار ماسل کار هست.
یا مثلا اونایی که عشق سرعت و شتاب دارن میرن S plaid میخره که قیمتش 130 هزار تاس و شتاب 2 ثانیه و درگ 400 متر در 9.3 ثانیه و حداکثر سرعت 320 تا.
یا میشه با پرداخت 114 هزار دلار جیپ گرند واگنوییر خرید که لوکس ترین اس یو وی دنیاس پر آپشن ترین هم هست خیلی هم هیبت داره جیپ هم که آفرودی هست.
خب دلیلی نداره بریم صدها هزار دلار هزینه کرد رفت بهمان برند خرید.
نمیدونم موافقید یا نه ولی همین جنسیس G80 و G90 هم سدان خیلی لوکسی هست
برای همین خرید برخی خودرو ها به نظرم منطقی نیست.
همین تویوتا یاریس GR هاچبک خیلی چابکی هست شتاب 5.5 و درگ 400 متر 12.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 260 تا.
من نمیگم اونا بده. ولی وقتی این ها هستش خرید خودرو های چند صد هزار دلاری و چند میلیون دلاری به نظرم منطقی هست.
من هم با حرف شما موافقم.
محمد امین
۱۷ تیر ۱۴۰۰دوستان محترم ، پول این ماشین هادور ریخته نمیشه ، این ها سرمایه هست ، یه زمانی میفروشیش و پولش بهت برمیگرده، در مورد فراری که معمولأ از اون پول اولیه بیشتر بهت برمیگرده، خیلی بیشتر و البته بعضی از خودرو های دیگه که خیلی زیادن و حالا انگار برگشتی به حالت کارخانه و کلی هم با ماشین عشق بازی کردی، هرچند من از نظر معنوی هیچ وقت هیچ وقت علاقه ای به فروش ماشین های مورد علاقه ام ندارم چون برام مثل خانواده میمونن و دوستان، ولی خب دیگه این قانون طبیعت هست اگر نفروشی پولش حروم میشه و میمیری و میکشنش بالا اطرافیانت، بهتره بفروشی و باهاش یه کار مفید کنی البته آخر عمرت
ehsan.fa
۱۷ تیر ۱۴۰۰با همه حرف های شما موافقم تا جایی که اسمش فراری نباشه. یه بار یه ۴۵۸ ایتالیا خاکستری دیدم تو تفلیس جایزه کازینو بود قلبم به تپش افتاد.
( Only she reminds me of love )
۱۷ تیر ۱۴۰۰همه که چینی باز نیستن…
new RAMIN
۱۷ تیر ۱۴۰۰@mohammdscv12
😐😐😐
شما برو بوگاتی دیوو7 میلیون دلاری سوار شو
من با موستانگ 70 هزار دلاری راضی هستم.
شما برو رولز رویس فانتوم 500 هزار دلاری سوار شو.
من با جنسیس G90 و هونگکی H9 خیلی راضی هستم.
شما برو ریماک نورا سوار شو (البته ریماک کارش خیلی درسته)
من با zeekr001 راضی هستم.
شما برو سوار کولیان 450 هزار دلار شو
من با گرند واگنوییر راضی هستم.
شما برو فراری SF90بخر.
من با همین کوروت راضی هستم.
#پول برند
# تفکر
#منطق
#برسی_دقیق
#برند_دلیلی بر_خوب بودن_نیست
#الکی گرون
ربطی به چینی باز بودن نداره. یه درخت هم این هارو میفهمه…
افشار
۱۷ تیر ۱۴۰۰آقای رامین مثل اینکه دیگه آخر کامنتهات نمیگی : “پدال لطفاً منتشر کن با سپاس”😂
Amirreza
۱۹ تیر ۱۴۰۰حرف شما داره میگه که کسی که تیلیاردره باید بجای بنتلی ، اکسنت بخره و بقیشو به فقرا کمک کنه و تا ابد هم توی یه خونه ۸۰ متری زندگی کنه ، ببین دوست عزیز ، یه تیلیاردر دوست داره از زحماتی که تو زندگیش کشیده نهایت استفاده رو بکنه و اینکه یکی بوگاتی داره دلیل نمیشه که به فکر فقرا نباشه و ممکنه خیلی هم کمک کنه بعدش همین خریدا یه نوع سرمایه گذاریه و در آینده ارزش این ماشینا چندین برابر میشه و البته اینم بگم که آدم باید به اندازه ای به فکر بقیه باشه که خودش بتونه با بقیه پولش،به تمام خواسته هاش برسه و قرار نیست کسی که داراییش ۷ میلیارد دلاره ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیونشو به فقرا ببخشه ، اگه اینطوریه شما هم نباید چانگان سوار شین و باید پراید سوار شین و بقیه پولتون رو به فقرا ببخشین
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰″ زیاده خواهی بشر تمامی ندارد وگرنه داشتن خودروهای گران چندصدهزار دلاری و بعضا چند میلیون دلاری هیچ کمالی برای انسان نمیاره″
جدی؟ الان شما که یه مرد معمولی هستید خبری از شما هست توی جایی از فضای مجازی یا هر رسانه دیگه ای؟ الان ایلان الکل هم پول داره جف بروس هم پول داره توی هر سایتی نباشه هرروز یا هفته ای یه بار یه خبری ازشون هست،من کاملا با دیدگاه شما مخالفم،پول همه چیز میاره اما متاسفانه کسایی که تجربه نداشتن از سر بی تجربگی یه چیزی میگن،عجب….
Reza Waffen SS
۱۸ تیر ۱۴۰۰لطفا با دیدن چند تا عکس و قیاس قیمت نظر بچگانه ندین .
لامبورگینی و فراری گنده تر از اونی هستن که با کوروت مقایسش کنین.
میثم
۲۰ تیر ۱۴۰۰شما احتمالا تصوری از پولداری نداری. کسی که از طریق شغلش ماهیانه 100 تا 500 هزار دلار درامد داره که اونقدرام زیاد نیست، واسش مهم نیست اصلا که درامد یکی دو ماهش رو یه لامبورگینی بخره. وقتی قدرت مالیش رو داری که یه ماشینی داشته باشی که توی خیابون همه انگشت به دهن بمونن دیگه واست مهم نیست یه ماشینی به اسم کوروت هم هست که صفر تا صدش به اندازه لامبورگینیه. مگه قراره مسابقه بدن دائما ؟ توی خود امریکام شما نمیتونی دائما در حال صفر تا صد پر کردن باشی. جریمه های سنگین و دادگاه در انتظارته اگر پلیس بگیردت. خودروهای لوکس بیشتر از جنبه خاص بودن و تک بودن مورد توجه قرار میگیرن، نه اینکه صفر تا صدشون چند ثانیه ست. بیا چند تا اکانت توی اینستا بهت معرفی کنم که با کرایه لامبورگینی دارن پول هنگفت در میارن و نهایتا به خرید رولز رویس یا خرید لامبورگینی ختم شده واسشون. فقط طرف میخواسته پول در بیاره با نشون دادنش
فرید
۱۷ تیر ۱۴۰۰یه زمانی پدال یکی در میون خبر از کوروت میزاشت.
الان همش شده خبر تسلا و خودروهای برقی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰امروز که خداروشکر خبری نبود،امیدوارم این روند همینطور ادامه دار باشه….
مفیدی
۱۷ تیر ۱۴۰۰پدال چرا خبر از مسابقات موتورسواری نمیزاری؟
تو مسابقات اسپانیا، موتور اول و دوم به هم برخورد کردند و از دور مسابقه کنار رفتند.
سورنا
۱۷ تیر ۱۴۰۰فوقی نداره کدوم شرکت باشه به نظرم نسخه استاندارد و بدون تغییر همشون خیلی بهتره
امیر
۱۷ تیر ۱۴۰۰من بد جور شیفته کوروت هستم.
کوروت هم بدرد خرج کردن و تیونینگ می خوره به همین خاطر بیشتر تیونر ها خواهان این ماشین هستند.
این هم بد نشده رنگ نارنجی و رینگ ها خیلی بهش میان.
akrh78
۱۷ تیر ۱۴۰۰تغییرات ریز و خوبی انجام دادن
کاش یه اگزوز جدید با خروجی دایره ای هم نصب میکردن
من همچنان برام سواله چطور شتابش 2.9 هست هیچ راه حلی به ذهنم نمیرسه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰این ماشین راه حل نمیخواد،فقط باید پشتش بشینی و تست کنی ببینی چند در میاد،که ما از این کار محرومیم….
Sajjad
۱۸ تیر ۱۴۰۰گیربکس و تقسیم وزن بی نظیر باعث این شده که ماشین دف عقب با این قدرت چنین شتابی داشته باشه
net
۱۷ تیر ۱۴۰۰کوروت c8 اگر اگزوز دایره ای داشت و کنسول دیوار بزرگ نداشت و چراغ جلو رو تغییر میداد خیلی زیباتر میشد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰از نظر شما اینطور زیبا میشه اما بقیه نه…
زیزیگولو
۱۷ تیر ۱۴۰۰کوروت جادوی ماشینای عضلانی👌👌👌
R@m!n
۱۷ تیر ۱۴۰۰گایگر کارز یکی از بهترین تیونرهای ماشینای آمریکایی هست. اصالتی آلمانی داره و واقعا برام جالبه آلمانی ها بیشتر از همه اروپا به ماشین آمریکایی علاقه دارن.
( Only she reminds me of love )
۱۸ تیر ۱۴۰۰پروژه چلنجر اش را خیلی دوست داشتم واقعا محشر بود.
لازم نیست که تیون بالای ۹۰۰ اسب باشه با یک سوپرشارژر ۵ لیتری!!!!