برای طرفداران شورلت کوروت احتمالاً نام «زورا آرکوس دانتوف» آشنا است زیرا وی اولین مهندس کوروت و از آن مهمتر یکی از طرفداران بزرگ کوروت موتور وسط بود یعنی اتفاقی که نهایتاً در نسل هشتم کوروت رخ داد. اهمیت آرکوس دانتوف برای شورلت و کل جامعهٔ کوروت بسیار زیاد بود تا جایی که پس از مرگ او در سال ۱۹۹۶، خاکستر او در موزهٔ ملی کوروت در کنتاکی نگهداری شد. حال به نظر میرسد قرار است از نام زورا در پرچمدار آیندهٔ کوروت C8 استفاده شود زیرا به گفتهٔ جیام آتوریتی، جنرال موتورز مالکیت معنوی نام تجاری زورا را در سراسر جهان به ثبت رسانده است.
به گفتهٔ جیام آتوریتی، جنرال موتورز از سال ۲۰۱۴ شروع به ثبت نام زورا کرده و آخرین پروندهٔ ثبت این نام تجاری در ۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۰ در فیلیپین صورت گرفته است. طبق گزارشهای غیررسمی، جنرال موتورز قصد دارد از نام زورا برای پرچمدار خانوادهٔ کوروت C8 استفاده کند که بالاتر از مدلهای Z06 و ZR1 قرار خواهد گرفت. گفته شده کوروت زورا احتمالاً یک پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 توئین توربوی LT7 به همراه موتورهای الکتریکی مجهز خواهد بود که مجموع خروجی این سیستم به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتن متر گشتاور میرسد.
به خاطر علاقهٔ وافر آرکوس دانتوف به کوروت موتور وسط، این نامگذاری میتواند ادای احترام کاملاً مناسبی به او باشد که بهعنوان پدر کوروت شناخته میشود؛ اما بااینحال تا پیش از اینکه این گزارشها توسط جنرال موتورز تأیید شوند باید به آنها با دیدهٔ تردید نگریست. علاوه بر این، به گفتهٔ جیام آتوریتی، کوروت زورا پایان سال ۲۰۲۳ با مدل ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد که زمان زیادی تا آن موقع باقیمانده و جنرال موتورز میتواند در این مدت برنامههای خود را تغییر دهد. پس بنابراین فعلاً فقط باید صبر کنیم.
NAVID۰۰۹۸
۲۱ خرداد ۱۳۹۹C8 ، در این نسل باعث شده که کروت را به نام رقیبکُش بشناسیم و قیمتی غیرقابل رقابت که اگر به هر برندی هم علاقه داشته باشیم ، باز این کروته که ارزش خرید داره .
این نسل خیلی خاصه ، نه از باب اینکه خیلی شاخصه یا سنت شکنی کرده (( به جز موتور وسط بودنش )) بیشتر به دلیل قیمتش که این روزها هر خودرویی معرفی میشه و محدوده ۶۰هزار دلاره ، ناخداگاه یاد کروت میوفتم حتی اگر همکلاس نباشند چه آلمانی چه ژاپنی .
علیx76
۲۱ خرداد ۱۳۹۹من اگه پولشو داشتم
صبر نمیکردم تا ۲۰۲۳
همین الان میدادم هنسی یا آندرگراند ریسینگ
۱۲۰۰ اسب ازش بکشن بیرون
به علاوه کیت تعلیق KW و کیت آیرودینامیک کربنی از منصوری
رینگ کربنی و لاستیک نیمه اسلیک
ترمز کربنی
رول کیج و صندلی ریس و حذف جزئیات و آپشن های اتاق
یه غول کش ازش در میاوردم :)))
M.A.S
۲۲ خرداد ۱۳۹۹کوروت از قدیما یه ماشین امریکایی برای شکست دادن اروپاییا بود
اما الان چی؟یه اروپایی که میخواد جلو اروپاییای دیگه قد علم کنه ؟موتور وسط؟تویین توربو ؟الکتریکی؟نه این کوروت نیست.
جنرال موتورز میخواد همه مدلای دوس داشتنی شو نابود کنه و اینم اولین قدمه احتمالا بعدی هم کامارو موتور وسط هستش.
تمومش کنین این سنت شکنیارو. حالمو بهم میزنین.
با تشکر از پدال
Hamidreza
۲۱ خرداد ۱۳۹۹چه ادیت بدی! ( عکس دوم)
ولی ارزش خرید کوروت خیلی خیلی بالاس
ممد ژانگولر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹هنوز که هنوزه کوروتهای قدیمی یک چیز دیگن
فاصله با رقبا در سالهای ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۰ بطور شگفت انگیزی بالا بود
پارسا
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ولی پدال کروت c8 خیلی دوست داره
Alireza
۲۱ خرداد ۱۳۹۹فکر نمیکنم این مدل بیشتر از zr1 پیست محور باشه، بیشتر به نظرم یه مقدمه ای برای تبدیل کوروت به یه برند جدا و تولید محدود باشه
Hemichan
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ولی احتمالا موتورش همین ۶.۲ لیتری باشه
بعیده مدل پرفورمنس از مدل پایه موتور کوچیکتری داشته باشه
به هر حال میشه تنها ماشین ۱۰۰۰ اسبی زیر ۲۰۰ هزار دلار
به همراه مدل سفارشی شلبی سوپر اسنیک پلاس ۱۰۰۰ که ۱۸۰۰۰۰ دلار ایناس
سوپر اسنیک پلاس : مدل قبلی ماستنگ اینو داشت ولی روی جدیده جایی ندیدم باشه
۸۶۰ اسب روی چرخهای عقب قدرت داشت و سفارشی بود و فورد اونو جزو مدلای تولیدی قرار نمیداد حتی تبلیغی هم دربتره اش نمیکرد و بر پایه ی جی تی ۵۰۰ سالهای ۲۰۱۰ تا ۱۴ ساخته میشد و هنوزم میشه
شتاب صفر شصت ۳ ثانیه ای با تایر عادی توی خیابان و ۲.۵ ثانیه ای با تایر درگ داره و احتمالا یک چهارم مایل تو پیست درگ رو ۹ ثانیه ای بره
Saeed
۲۲ خرداد ۱۳۹۹دقیقا من نسخه سوپر اسنیک شلبی GT500 نسل قبل رو یادمه که توی Need For Speed Hot Pursuit میروندمش که یه هیولا بود
و البته اینو هم اضاف کنم که شما اشتباه نمیکنید؟اون سوپر اسنیک 750 اسب بخار داشت تا اونجایی که یادمه
امین
۲۲ خرداد ۱۳۹۹قیمتش به حدی خوبه که آدمای عادی میتونن بخرن
و چقدر خوب که مدیراشون این فرصت رو به مردم دادن. که ا این قیمت لذت ببرن چون کاملا میشده با قیمت بالاتر حتی این ماشین رو عرضه کرد. و بازم به راحتی به فروش می رفت.
سیاست قیمت گذاری خودمون رو با اینا مقایسه کنیم?