شورولت کوروت به خاطر چیزهای زیادی مشهور شده که البته کیفیت کابین هرگز جزو این موارد نبوده اما حالا وضعیت تغییر کرده است. طراحان شورولت تغییرات بسیاری در بخش داخلی کوروت C8 ایجاد کردهاند و کابین این خودرو راحتتر و دوستداشتنیتر از هر زمان دیگری است؛ و این را واردز اتو هم متوجه شده و کوروت را در بین ۱۰ خودرو با بهترین کابین در سال ۲۰۲۰ قرار داده است. این خودرو به دیگر برندگان یعنی بامو X6 M، کیا تلوراید، هیوندای ونیو، بنتلی فلایینگ اسپور، رنجروور اووک، تویوتا هایلندر و مرسدس GLB ملحق شده است.
در زمانی بیش از ۵۰ سال شورولت توانسته از نظر پرفورمنس رقبای آلمانی و ایتالیایی را به چالش بکشد اما در بحث کیفیت کابین پشت سر آنها بوده است. البته در نسل جدید کوروت دیگر خبری از پلاستیکها و قطعات قرض گرفته شده از محصولات ارزانتر جنرال موتورز نبوده و جای آنها را متریال باکیفیت و تکنولوژیهای جدید گرفتهاند. یکی از داوران واردز اتو این خودرو را راحتترین کوروت تاریخ مینامد.
یکی از نویسندگان Motor1 نیز گفته است: “این بهترین کابین در تاریخ کوروت بوده و شاید بهترین کابین در بین محصولات شورولت نیز باشد.” شورولت در عین استفاده از چرم زیاد رنگهای جذابی همچون قرمز را نیز ارائه کرده است.
کوروت جدید با قیمت پایه زیر ۶۰ هزار دلار در دسترس بوده اما خب کابینهایی با طرحهای روشنتر قیمت بالاتری دارند. مدل مدنظر واردز اتو با قیمت ۷۸,۸۲۰ دلاری عرضه میشود که دارای پکیج فیبر کربن کابین، فرمان با پوشش جیر و پکیج تجهیزات پریمیوم 3LT است که موارد زیادی را در خود جای داده است.
از آنجایی که کوروت C8 سنگ بنای نسخههای قویتر و بهتر دیگر را گذاشته بنابراین مشتریان دیگر نگرانیای از بابت کیفیت کابین این خودروها نخواهند داشت. به این موارد باید هندلینگ و پرفورمنس بالا را هم اضافه کرد که باعث میشود کوروت بیش از هر زمان دیگری شانهبهشانه رقبا بتازد.
Farzad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ایول ، حالا شد … امیدوارم ضعف طراحیش رو هم برطرف کنه .
Reza
۳۱ خرداد ۱۳۹۹لایق این جایزه بود ولی طراحی بیرونش سرد و بی روح و ساده هستش انگاری وقتی به طراحی بیرونیش رسیدن عجله داشتن و همینطوری یه چیزی ساختن
یانکی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹زمانیذمیتونی از طراحیش انتقاد کنی که قبلش از طراحیه فراری sf90 انتقاد کنی که افتضاحه.انواع مدلهای افتضاح bmwیا بدتر مدلهای ننگ آور بنز.خدا وکیلی چجوری میتونید از کوروت ایراد بگیرید.برو نگران فراری باش که با توربو کردن ماشینهاش صدای انجین رو بد جوری باخته.بزودی z06 یه تو دهنی دیگه به طبل های تو خالی اروپا میزنه.والا
Farzad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹شما چقدر تعصبات الکی داری که به فراری میگی طبل تو خالی ، من دیگه حرفی ندارم …
یانکی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹تعصب چیه مشتی گفتم زمانی میتونی از طراحی بی نظیر کوروت ایراد بگیری که از افتضاح sf90 که با بد بختی رو همون 488 اجرا کردن هم ایراد بگیری.در ضمن فراری اسطوره درذقلب همه ما هست و لذت میبردم ازش ولی حیف که برندی تموم شده در مسابقاته.حتی تو مسابقه ای که حیات خلوتشه.الان فقط غرشهای معروفش رو وی 12 مونده که اونم سرنوشت خوبی در انتظارش نیست.خودت برو صدای 458 رو با 488 مقایسه کن تا بفهمی چی میگم.بعدشم برو صدای نسل اول کوروت رو گوش کن صدای نسل اخر رو هم گوش کن.تا خودت بفهمی چی میگم.حداقل برا ما که با صدای اگزوز سر ذوق میایم فراری 80 درصد صدا رو باخته.
ایمان جباری
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اوه اوه اوه با چه برندی شاخ تو شاخ شدی یانکی جان
فراری با کوروت ؟؟؟؟ ????
غرش موتورهای V۱۲ فراری هنوز پا برجاست
خوب شد پرفورمنس SF۹۰ استراداله رو با کوروت مقایسه نکردی
آریا ماشین
۳۱ خرداد ۱۳۹۹یعنی الان کابین این از فلایینگ اسپار بهتره؟؟؟
در ضمن آقای محترم شما پرفورمنس کوروت Z06 رو با فراری ها مقایسه میکنی؟
Sf90 استراداله نه ، لافراری نه ، ۴۸۸ پیستا نه ، ۸۱۲ سوپرفست نه ، f12 tdf و برلینتا هم نه ، شاید بتونه با ۴۸۸ gtb که مال ۴ ساله پیشه رقابت کنه کوروت شما
یانگی
۱ تیر ۱۳۹۹من خودم از فراری لذت میبرم ولی واقعیت اینه که فراری برا مسابقه ساخته شده ولی الان مدتهاست که از دور خارج شده.تو هیچ مسابقه ای توان رقابت دیگه نداره.والا ما اینجا فقط میتونیم از صدای ماشینها لذت ببریم که برا فراری فقط یه وی 12 مونده.انجینهای وی8 فراری بد جور صدا رو باختن.
امیر
۳۱ خرداد ۱۳۹۹فراری افتضاحه !!!؟؟؟
یادم باشه بگم دفعه بعد توی طراحی از شما کمک بگیرن!
MASIHA
۳۱ خرداد ۱۳۹۹طبل تو خالی اروپایی!!!
طراحی افتضاح sf90!!!
[{درب پراید را محکم میبندد}]…
از پرفورمنس ایرادی پیدا نکردید رفتید سراغ طراحی تا بازم یه حرفی زده باشید!!?
اتفاقا بنظرم متین و با وقاره و در عین حال خشن.
همون لحظه ای اینو خوندم:”بزودی z06 یه تو دهنی دیگه به طبل های تو خالی اروپا میزنه.والا”
فهمیدم تو دهنیایی که خوردید بدجور اثر گذاشته
همچین میگی چطور میتونید از کوروت ایراد بگیرید انگار کوروت تونسته حتی نصف موفقیت های فراری بزرگ رو بدست بیاره!!!!
#########################
انگاری که کل دنیا خودرو های کوادین توربو میسازن و نعره 12 سیلندر میکشه اونوقت فراری توربو گذاشته صدای خرناس میده!!?
گاها بعضیا یه نظراتی میدن ادمو از بعضی برندا زده میکنن!
خدایا صبر بده صبر…
Hamidreza
۱ تیر ۱۳۹۹برادر من
این دوستان که عاشق ماشین نیستند
فقط یه تعصبی اند که فکر میکنن شرکت مورد علاقشون سفینه میسازه بقیه سطل آشغال
در ضمن
اصن چرا کوروت باس با فراری ها مقایسه شه ؟
والا ما فراری ندیدیم بعد ۵۰ کیلومتر گیربکسش به فنا بره
فعلا که کوروت اینطوری شده !
به شخصه از طراحی عقب اس اف ۹۰ خوشم نمیاد ؛ اما طبل تو خالی آخع؟! اصلا پرفورمنسی که این ماشین ارائه میده رو درک میکنین ؟ یا فقط به فکر ماشینای ۷۰۰ اسبی هستین که بیان مسیر مستقیم رکورد بزنن؟!
یه دوستی هم یبار مک لارن پی وان رو با کوروت c7 پایه مقایسه کرده بود
میگفت کوروت ده برابر اون مک لارن پلاستیکی ارزش داره
اگه اینا تعصب کورکورانه نیس چیه ؟! فقط به اندازه وزن کوروت تو پی وان فیبر کربن به کار رفته! پلاستیکی !
فک کنم با متریال داشبورد اکثر ماشینای آمریکایی اشتباه گرفته ! ( بجز GT350 که یکی از کاربردی ترین آمریکایی هاست و فقط واسه مسیر مستقیم نیس )
نمیدونم چرا این آمریکایی باز ها باید حتما از تموم ماشینای آمریکایی حمایت کنن! مگه تو چلنجر دوس نداری؟! چرا سنگ وایپر رو هم به سینه میزنی ؟! چرا عاشق کوروت همم هستی؟! اگه دوسشون داری که ما هم دوسشون داریم ؛ پس چرا اینقدر ماشینای اروپایی رو مسخره میکنین ؟ من اکثرا با آمریکایی باز های تعصبی مشکل دارم ؛ یجورایی کلا با تعصبی ها مشکل دارم مخصوصا اونایی که میگن فقط این یا مثلا فقط تویوتا (مثال نا مربوط زدم که به آمریکایی باز ها مربوط نشه) ! چ وضعشه آخه …
MASIHA
۱ تیر ۱۳۹۹مکلارن پلاستیکی??
p1 و c7??
داداش بیخیال
بدون هیچ شبحه و شکی میشه گفت فقط f1
بازم میگم ففط و فقط f1مکلارن با اون رکوردها و افتخاراتش
C8 سهله
کل کوروت رو میارزه!!!!!!!!!
حالا کاری به کار 720 و p1 و 765 که بعدا قراره بیاد ندارم اونا به کنار…..
باهات موافقم.
ali (chevy nova)
۳۱ خرداد ۱۳۹۹از اول مشخص بود این ماشین بیاد کلی جوایز مختلف میگیره.
با قیمت معقولش و طراحی خوب و مشخصات فنی عالی کابوسی شده برای سوپراسپرتهای تزیینی و نمایشی اروپایی که قیمتهای گزافی دارن ولی در عمل تبلی تو خالی هستن
Ferrari
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اولا طبل درسته دوما کدومشون طبل توخالی بودن؟ همه کوروت رو له کردن برید لپ رکوردهای کوروت zr1 رو با بقیه سوپراسپرتها ببینید
https://fastestlaps.com/models/chevrolet-corvette-zr1-n-a
تقریبا همشون هم کلی جایزه گرفتن و تحسین شدن
Alireza
۳۱ خرداد ۱۳۹۹همه کوروت رو له کردن؟
بین این تایم ها یه نگاهی به دورهای سریع ویرجینیا هم بندازین شما
Ferrari
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اقای علیرضا تایمهای پیست ویرجینیا هم هست برید تایمهارو ببینید کوروت اونجا هم سریعترین تایم رو نداره
Alireza
۳۱ خرداد ۱۳۹۹خوب داداش تو همین پیست ویرجینیا اگه کوروت قرار بود سریعترین تایمو بزنه که پورشه باید در کارخونه رو تخته کنه بره
چون gt2Rs حتی رقیب مستقیم کوروت zr1 موتورجلو نیست
من مشکلم با این جمله شما که میگی همه کوروت رو له کردن هستش،چون بالاخره تو هر کلاس خودرویی براساس قیمت رقیب همدیگه میشن که درمورد zr1 هیچوقت رقیب مستقیم ۴۸۸پیستا و ۷۲۰اس و gt2rs و حتی اوراکان قرار نمیگیره
ولی شما نگاه کن از لحاظ پرفورمنس داره پا به پاشون میاد
z
۳۱ خرداد ۱۳۹۹کاری با حرف تعصبانه یانکی ندارم ولی این رکوردی که گذاشتید رکورد c7 z06 هستش کوروت c7 zr1 2019 هیچوقت رکورد رسمی نزد تو نوربرینگ یه رکورد 7دقیقه 4ثانیه داشت غیر رسمی بود با تایر سرد گویا شروع به رکورد گیری کرد بعد ها خبری مبنی بر رکورد زدن راننده بازنشسته شورولت شد که گفته شده توان زدن 6دقیقه 56 ثانیه رو داره با توجه به موتور جلو بودنش بسیار سریعه یعنی رکوردی برابر با 911 gt3rs دومین محصول قدرتمند پورشه در پیست بعد ازgt2rs
مطمعنم کوروت باc8 z06 رکورد خیلی خوبی میزنه شاید نتونه بهsvj برسه(معلوم نیست) ولی فاصله رو خیلی کاهش میده که ممکنه با مدل zr1 رکورد پیست رو بگیره نسل شیشم کوروت سال 2011 رکورد 7دقیقه 19 ثانیه زد به قدری سریع بود که پورشهgt2rs 2010 کلا 1.5ثانیه ازش سریعتر بود
عکس هایی هم در ضمن بگم از اگزوز وسط رفتن کوروتc8 z06 لو رفته خیلی عالی شده
Ferrari
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اون لینک مربوط به کوروت zr1 c7هستش برید مشخصات رو بخونید بعد نظر بدین. با ۷۵۵ اسب و ۹۷۰ نیوتن متر حریف لامبو پرفورمانته نمیشه که ۶۳۰ اسبه تو همون لینک یک مقدار پایینتر که بیاید مقایسه کوروت با بقیه سوپر اسپرتها رو ببینید
ببینید تا متوجه بشید طبل توخالی چیه
z
۳۱ خرداد ۱۳۹۹در جوابferrari
کوروتzr1 رو بخوایم با فراری مقایسه کنیم رقیبش 812 سوپرفست هست
نگاهی بندازیم به رکورد فراری 812 سوپرفست در نوربرینگ
رکورد 2018 توسط راننده Christian Gebhardt با یکی از بهترین تایر های ساخته شدهPirelli P Zero Corsa
تایم 7:27:48 هست که از کوروتc7 z06 با فاصله حدودا 13 ثانیه کندتر
رقیب کوروت zr1اورکان پرفورمانته نیست
رقیب اورکان کوروتc8 z06 هست و رقیب پورشه ایش پورشه توربو اس خواهد بود که با پکیج ایرودینامیکی احتمالا رقیبgt2rsیاgt3rs بشه
اخر سر هم بگم سریعترین سوپراسپرتش 488پیستا با تایم غیر رسمی 7دقیقه ثبت کرده با رانندهChristian Gebhardt
یاد یکی از اعضا افتادم گفتش کوروت با 750 اسب اونم به زور 340کیلومتر تاپ اسپید میرسه
812 سوپر فست با789 اسب بخار تاپ اسپید 340 ثبت میکنه تازه با برتری های ویژه انجین کاملا برتر
MASIHA
۳۱ خرداد ۱۳۹۹z
اولا که سوپرفست 360 تا هم زده
دوما
منظور شما از برتری های موتوری
سوپر شارژر در مقابل تنفس اتمسفریکه؟؟؟
برتری با کیه؟؟
گرند تورر رو با سوپر اسپرت مقایسه میکنی؟؟
z
۱ تیر ۱۳۹۹masiha
فراری 4 سوپاپه است تنفس بهتر قدرت بیشتری میگیره نسبت به کوروت 2 سوپاپه
12 سیلندر در برابر هشت سیلندر 6.5لیتر در برابر 6.2 لیتر
Lorenzo
۳۱ خرداد ۱۳۹۹داداش خواهشا ول کن این بحثارو
دوره هم نشستیم مطالب و میخونیم لذت میبریم خواهشا اینجارو به شورش در شهر تبدیل نکن
Hamidreza
۳۱ خرداد ۱۳۹۹همیشه میگفتم ای کاش میشد کابین سی ایت رو بندازن رو سی سیکس
حالا هم که جایزه برده!
محشره این کابین محشر!
واقعا زیبا طراحی شده …
Alireza
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اوه اوه یه c6 zr1 نوک مدادی با این کابین
چیز دیگه ای نمیخوام ممنون
Mohammad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹لامصب باهات حرف میزنه
ایمان جباری
۳۱ خرداد ۱۳۹۹یک کابین چشم نواز و راننده محور
در بین کوروت ها C۶ و C۷ رو خیلی دوست دارم
و در مجموع نسخه های پرفورمنس ZR۱ رو بیشتر می پسندم
چند روز پیش یکی از مالکان کوروت حسابی خبرساز شد و با چسبوندن لوگوی فراری به جای کوروت در فضای مجازی جنجالی به راه انداخت
امیر
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اگه از همه چیزش ایراد بگیرید، از کابینش به هیچوجه نمیشه ایراد گرفت
لایقش بود کاملا!
net
۳۱ خرداد ۱۳۹۹واقعا تعجبه به کوروت c8 جایزه طراحی داخلی دادند ،شاید این جایزه بخاطر تکنولوژی و جنس مواد بکار رفته در طراحی داخلی هست نه بخاطر زیبایی طراحی داخلی!بزرگترین عیب طراحی داخلی کوروت کنسول دیوار بزرگ وسط دو صندلی هست که خیلیییییی زشت و ناشیانه هست و ال سی دی کج روی داشبورد بد هست و اگر ال سی دی مسطح بود بهتر بود و بزرگترین عیب طراحی بیرونی کوروت c8 چراغ جلو بزرگ هست که برای سال ۲۰۲۰ این مدل چراغ جلو خیلی بد و قدیمی هست
NAVID۰۰۹۸
۳۱ خرداد ۱۳۹۹بله
کاملاً هم لایقش بود
از زمان رونمایی تا به امروز به دو نکته اشاره میکردم که یکیش کابینش بوده و یکی قیمت فوقعلاده رقابتیش .
نمیدونم ولی فکر کنم شورولت یه فیس لیفت بزنه روی ظاهرش ، دیگه چیزی کم نداره .
Lorenzo
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اقایون و خانوما حرفتون درباره طراحی C8 قبوله
ولی به این نکته هم توجه داشته باشید که این یه نسخه پایه اس
و کمپانی هم تا حدودی به طراحی نسخه پایه اهمیت میده و نه بیشتر
مثه این میمونه که شما طراحی C7 استینگری و با ZR1 مقایسه کنی
خب صد در صد زد ار وان طراحی اسپورتی تر و خشن تری داره
به نظر من منتظر C8ZO6باشید منکه یه رندر تو همین سایت ازش دیدم واقعا لذت بردم،دیدم بقیه دوستان هم تعریف میکردن
javad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹حقش بود
حسن
۳۱ خرداد ۱۳۹۹خیلی خوشگله
داورها هم خیل خوش سلیقه ان
Hadi
۳۱ خرداد ۱۳۹۹واقعاً این جایزه حقشه…
کابینش حرف نداره ?…
net
۳۱ خرداد ۱۳۹۹چراغ عقب و عقب ماشین c8 زیباست و عقبش خوب کشیده هست و سقفش قشنگه در مدل روباز که خودکار بسته میشه و جنس مواد بکار رفته در طراحی داخلی خوبه، فقط اگر دیوار بزرگ کنسول وسط نداشت و ال سی دی کج نبود و چهار اگزوز دایره ای به جای ۴ اگزوز مربعی داشت و چراغ جلو بروزتر بود زیباتر میشد
حالا یکی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹کدوم را باور کنیم؟؟؟؟؟
https://www.pedal.ir/%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%aa/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%aa/
Nikzad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹به نظرم برید سیر طراحی داخلی کروت که توی همین سایت هستو ببینید. چیز جالبیه