شورلت بهتازگی به تولید اکثر سدانهای خود شامل ولت، کروز و ایمپالا در آمریکای شمالی پایان داده است و حالا به نظر میرسد مالیبو هم در آیندهای نزدیک به دیگر برادران خود ملحق شود. هرچند گزارشهای قبلی حاکی از آن بود که مالیبو در حدود سال ۲۰۲۲ فیسلیفت خواهد شد اما حالا جیام آتوریتی گزارش داده است که احتمالاً مالیبو بعد از سال ۲۰۲۳ بهطور کامل از سبد محصولات شورلت حذف خواهد شد. به گفتهٔ این گزارش، شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش، آیندهٔ مالیبو را تحت تأثیر قرار داده است. این در حالی است که پیش از شیوع ویروس کرونا پیشبینی میشد مالیبو تا مدل سال ۲۰۲۵ در سبد محصولات شورلت حضور داشته باشد.
هرچند هنوز هیچچیز در این رابطه رسمی نیست اما فروش مالیبو طی چند سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است. این سدان میان سایز آمریکایی در سال ۲۰۱۶ در ایالاتمتحده ۲۲۷,۸۸۱ دستگاه فروش داشت اما این عدد در سال ۲۰۱۷ به ۱۸۵,۸۵۷ دستگاه و در سال ۲۰۱۸ به ۱۴۴,۵۴۲ دستگاه کاهش یافت. سال گذشته نیز مالیبو در آمریکا تنها ۱۳۱,۹۱۷ دستگاه فروش داشته که حتی از فروش فورد فیوژن هم کمتر است. شورلت در واکنش به این کاهش فروش، نسخهٔ هیبریدی مالیبو را برای مدل ۲۰۲۰ حذف کرد و حالا به نظر میرسد روند کاهشی فروش این سدان آمریکایی نهایتاً منجر به مرگ آن شود.
اما همهٔ خبرها بد نیستند زیرا گزارشهای قبلی به احتمال جایگزینی مالیبو با خودرویی تمام الکتریکی اشاره داشتهاند. جنرال موتورز در ماه فوریه زمانی که نقشهٔ راه محصولات الکتریکی خود را معرفی کرد به این احتمال قوت بیشتری بخشید زیرا در این نقشهٔ راه خودرویی کمارتفاع دیده میشد که وعده داده شده بود کارآمد باشد. درهرحال مرگ مالیبو موجب حذف یکی از آخرین سدان باقیماندهٔ شورلت خواهد شد. غیر از مالیبو، تنها سدان شورلت که هماکنون در ایالاتمتحده عرضه میشود مدل سونیک است که گفته میشود آنهم دوران پایانی عمر خود را سپری میکند.
new reventon
۲۱ خرداد ۱۳۹۹خدایی به جز نمای عقبش
از همه نظر خیلی خیلی خیلی نازه
مهدی
۲۱ خرداد ۱۳۹۹از اینکه خودروهای سدان یکی یکی دارن حذف میشن ناراحتم. من شخصا خودروهای سواری را از شاسی بلند ها و کراس اوورها بیشتر دوست دارم.
یانکی
۲۱ خرداد ۱۳۹۹خاک بر سرشون همین 130 هزارتا رو هم بدید به دیگران.خدا وکیلی حیف نیست اینو ول کنی بری تریل بلیزر بخری.بلیزر نه تریل بلیزر که افتضاحه
تورج
۲۱ خرداد ۱۳۹۹خداحافظی با نام هایی که خاطره و اعتبار صنعت خودرو را به دوش می کشند، ناراحت کننده است، اما طبیعت بازار ایجاب می کند که هر از چند گاهی نسیمی بوزد و اسامی تازه ای و یا اسامی در قالبی جدید ظهور کنند. اما امیدوارم قالبهای جدید مثل بلیزر دلسرد کننده نباشند.
Saeed
۲۱ خرداد ۱۳۹۹چرا شوی داره یکی یکی سدان هاشو توقف تولید میکنه؟؟؟؟
نامجو
۲۱ خرداد ۱۳۹۹بازار سرد خودروهای سواری، فشار سرمایه گذارها، سود بیشتر شاسی بلندها، امکان قرار دادن آپشن های بیشتر نسبت به خودروهای سواری.
در هر صورت تعدادی از خودروسازها تصمیم گرفتن سواریها روقتل عام کنن و اکثریت هم تصمیم گرفتن تنوع سواری ها رو به حداقل برسونن
Nismo
۱۲ آبان ۱۴۰۳همین رو بفروشید ایران پلتفرمش رو جای پارس تولید کنه
خداشاهه از همه ماشینا دیگه بهتره