به چالش کشیدن خودرویی استاندارد با رقیبان تیون شده اش شاید کار چندان جالبی نباشد اما گاهی اوقات همین خودروی استاندارد عملکرد قابل تحسینی را به نمایش می گذارد . . .
[jwplayer mediaid=”۸۷۱۹۵″]در رقابت امروز نسخه استاندارد C7 استینگری ابتدا باید با کاماروی ZL1 رقابت کند؛ استینگری در غیاب برادر قوی ترش یعنی Z06 حالا مجبورست با کامارویی که ۱۱۴ اسب قدرت بیشتری دارد بجنگد. درحالیکه استینگری در یک چهارم مایل مغلوب ZL1 شد اما در یک دوم مایل جبران کرد و نهایتا هم در یک کیلومتر با اختلاف چند صدم ثانیه ZL1 را شکست داد.
[jwplayer mediaid=”۸۷۱۹۶″]بعد از کامارو نوبت به F13 M6 می رسد؛ خودرویی که بازهم ۹۴ اسب بیشتر از استینگری دارد و با عکس العمل خوب راننده اش هم در یک چهارم مایل، هم در یک دوم مایل و هم در یک کیلومتر به خوبی از پس رقیب آمریکایی اش برمی آید.
سومین رقیب استینگری، اسپرت ۲ نفره جدید جگوار است؛ F-type همچون دو رقیب دیگر کوروت، نه با مدل استاندارد بلکه با مدل تیون شده V8 R به میدان آمده بود. گربه انگلیسی با پشتوانه انجین ۵.۰ لیتری سوپرشارژ خود ازهمان ابتدا پیش افتاد و نهایتا توانست در یک کیلومتر استینگری را با اختلاف از ۱.۲ ثانیه ببرد. ولی همه این ها به کنار! وقتی استینگری در مدل استانداردش چنین عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد حالا حساب کنید Z06 دیگر چه موجودی است!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۱ شهریور ۱۳۹۳با عرض پوزش که این حرف رو میزنم.ولی نه تنها این چند تا درگ بلکه تمام درگ های دیگه ای هم که تو این پیست انجام میشه استاندارد نیست.مثلا” تو همین درگ کوروت تقریبا” همیشه کامارو ZL1 و موستانگ GT500 رو شکست میده اما اینجا یه بار برد و یه بار باخت و هم چنین ب ام و M6 که واقعا” یه خودروی بینظیره اما نمیتونه کوروت C7 استینگری رو شکست بده ولی تو اینجا شکست داد.همه ی ماشینا رو تقویت کردن و گذاشتن مقابل یه C7 استاندارد.
حالا خودتون قضاوت کنید آیا عادلانه است؟
ولی خدایی مسابقه تو مسیر پیچ دار یه چیز دیگس.به شرط این که همه ی خودرو ها استاندارد باشن.
توفیقی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳استینگری خودرو نسبتا خوبیه.و همه چیزش نسبت به قبل بهبود یافته.و واقعا مدل ZR1 منتظرش هستم.
امیر
۲۱ شهریور ۱۳۹۳کانت اول :D
بنظر من هم شاید کار چندان جالبی نباشه که ماشین استاندارد با ماشین تیون شد مسابقه بده !
احسان آرسنالی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳خیلی خوب این شورلت
مک میسل
۲۱ شهریور ۱۳۹۳من فقط درگ اولو دیدم استینگری و کامارو خیلی باحال بودن عالی…
تقریبا درگشون عالی بود استینگری تونست ببره ولی کامارو هم بد نشون نداد.
صداشون چقدر باحال بود……………واااااااای
احسان آرسنالی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳صبح حالم گرفته بود اینا رو دیدم خوشحال شدم رفتم سوار ماشین خودم بشم دوباره حالم گرفته شد خبری از میلاد و شاهین و زیگما و کربونادو و … نیست کجان؟
mehran911
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ممنون پدال درگ ها عالی بودن
در رقابت استینگری با جگوار براحتی میشد حدث زد جگوار برندست ولی استینگری هم واقعا عالی ظاهر شد
توفیقی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳M6 با این که زیاد حرفی برا گفتن تو درگ نداره.ولی بازم یه بی ام و هست.
وهمیشه احترامش واجب.ای کاش بی ام و هم سدان M6 رو مثل E63 4matic
دو دیفرانسیله می کرد.
توفیقی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳درگ خوبی بود.
به عبارتی دیگه مسخره نبود.ممنون پدال
امید
۲۱ شهریور ۱۳۹۳زنده باد استینگری و Z06 عالین
Mostafa
۲۱ شهریور ۱۳۹۳فقط ZO6.
یاسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۳بین اینا …………………… انتخاب خیلی سخته اصن وللش
لاکی استریک
۲۱ شهریور ۱۳۹۳بی ام دبلیو از همه پسند تر برد از استینگری
یاسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۳صدای zl1 استینگری منو کشت عجب صدایی ادم دلس میخواد در جا گاز بده!!!!!!
محمد
۲۱ شهریور ۱۳۹۳M6 توی رولینگ فوق العادست، وقتی از شتاب 0 تونست بگیره استینگری رو دیگه قطعا محال بود که شورلت توی سرعت های بالاتر بتونه از پس M6 بر بیاد
datsun
۲۱ شهریور ۱۳۹۳درگ خوبی بود
به نظر من m6 بهترین بود
آرش آمریکایی
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ماشینای آمریکای شاید تو درگ از رقبای اروپایی عقب بیوفتن
ولی بار ها دیدم که کوروت توی پیست پورشه 911 و حتی نیسانGTR رو شکست داده اگه یه سرچ تو گوگل بکنین با این عنوان
مقایسه کوروت استینگری با نیسانGTR خودتون متوجه میشین
فقط مقالشو تا آخر بخونین
datsun
۲۱ شهریور ۱۳۹۳کورت gtr و 911رو شکست داد!!!!!!!!!!
BMW4ever
۲۱ شهریور ۱۳۹۳این ها که همشون نسخه های استاندارد کارخونه هاشونن کوروت چون گیربکس دستی و موتورش تنفس طبیعی کم آورد حالا وایسا تا zr1 بیاد
سجادمظفری
۲۱ شهریور ۱۳۹۳نیسان جی تی آر پوز همشونو میماله
مهدی 911
۲۱ شهریور ۱۳۹۳911 توربو هم پوز gtrرومیماله فیلمشم تو صفحات قبلی پدال موجوده
احسان(احسان سابق)
۲۱ شهریور ۱۳۹۳امریکایی ها یه خوبی که دارن واسه همه ماشین میسازن نه فقط واسه قشری خیلی خاص.ماشینی که 60000 دلار قیمت داره رقیب ماشینای 200000 دلاری هست!افرین به جنرال موتورز
محمد.
۲۱ شهریور ۱۳۹۳درگ باحالی بود.تمامی درگ هایی که اجرا میشه بی ام و هم توش هست و اکثر بردها مال بی ام و هستش.در ضمن m6 هایی که تو این پیست درگ میکنن اون m6 های مورد نظر من یا بقیه نیست که تیون شده است.تازه این m6 هم قدرتش 560 تا بود زیاد نبود که فکرشو میکردم.
hami
۲۱ شهریور ۱۳۹۳من تو فکر این جملم.
اگر استینگری استاندارد چنین عملکردی دارد،پس Z06 چه موجودی است!؟!؟!؟!؟
وحید
۲۲ شهریور ۱۳۹۳کامارو و جگوار و بی ام دبلیو رو کنار هم تصور کنید. M6 وقتی با اون ابعاد طراحی سنگین و با اصالتش و اینکه همیشه حس لوکس بودنو القا میکنه میادو تو پیست اینجوری میتازه حس بهتری به آدم میده لایک به bmw
sl65
۲۲ شهریور ۱۳۹۳جمع کنید بابا با این ماشینای در پیت یه sl65بیارین ببینید چطوری همه ی اینارو میکشه
بهداد
۲۲ شهریور ۱۳۹۳به نظر من اونتادور از همه ی اینا که گفتین بهتره
erfan
۲۳ شهریور ۱۳۹۳بین اینا از جگوار بیشتر خوشم میاد هم صدای عالی هم قیافه عالی هم شتاب عالی هم … .
به عبارتی ماشین چرخ نداشته باشه ولی انگلیسی باشه !!