بی ام وشورلت

درگ دیدنی و حساس ب‌ام‌و M4 کامپتیشن با شورلت کوروت C8

هرچند شورلت کوروت C8 و ب‌ام‌و M4 کامپتیشن خودروهای هم‌کلاس و هم‌رده‌ای نیستند اما قدرتی نزدیک به هم دارند، نیروی موتور در هردو توسط گیربکس‌های هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود و وزن هردو حدود ۱۷۰۰ کیلوگرم است. البته کوروت یک خودروی دونفرهٔ موتور وسط با قیمت پایین‌تر است درحالی‌که ب‌ام‌و یک کوپهٔ چهارنفرهٔ موتور جلو است؛ بنابراین، این دو ماشین از لحاظ مشخصات مشابه اما در طراحی بسیار متفاوت هستند.

بااین‌حال، هنوز هم اعداد و ارقام نشان می‌دهند که کوروت و M4 در سرعت و پرفورمنس خط مستقیم هم‌سطح یکدیگر هستند. این همان چیزی است که مردان ادموندز قصد دارند با برگزاری یک سری مسابقات درگ ایستاده و رولینگ بین این دو ماشین نشان دهند. برای یادآوری، کوروت C8 از ۴۹۵ اسب بخار قدرت برخوردار است که به روش سنتی توسط پیک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی تولید می‌شود. از سوی دیگر، پشت جلوپنجرهٔ بزرگ M4 یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو قرار گرفته که در نسخهٔ کامپتیشن ۵۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

در این جدال، کوروت و M4 در دو مسابقهٔ درگ ایستاده و دو رولینگ به مصاف هم می‌روند که این مسابقات به‌خوبی پرفورمنس دو خودرو را در مقایسه باهم نشان می‌دهد به شرطی که رانندهٔ ب‌ام‌و در درگ جامپ استارت نکند! البته درگ دوم بدون مشکل برگزار می‌شود و دو خودرو شانه‌به‌شانهٔ هم پیش می‌روند اما نهایتاً، این کوروت است که با اختلافی جزئی پیروز می‌شود. در رولینگ اما اوضاع تغییر می‌کند و ب‌ام‌و با تنها ۱۵ اسب بخار قدرت بیشتر روی کاغذ، کاملاً بر حریف برتری دارد. این موضوع برخی حرف‌وحدیث‌ها در مورد اینکه M4 قدرت بیشتری از عدد اعلامی دارد را تقویت می‌کند.

مشخصات فنی

 

ب‌ام‌و M4 کامپتیشن

شورلت کوروت C8

پیشرانه ۳ لیتری I6 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۵۱۰ اسب بخار ۴۹۵ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر ۶۳۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۷۱۵ کیلوگرم ۱۶۵۵ کیلوگرم
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۷ ثانیه ۳.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۶ ثانیه ۱۱.۵ ثانیه
توقف از ۹۶ ۳۲.۳ متر ۳۰.۸ متر
شتاب جانبی ۱.۰۶ جی ۱.۰۸ جی
قیمت پایه ۷۵,۶۹۵ دلار ۵۹,۹۹۵ دلار
قیمت تست‌شده ۱۰۱,۹۹۵ دلار ۸۰,۶۶۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد امین

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    چه قدر bmw خوب رفت ، c8 هم خیلی خوب لانچ می‌کنه و خوش صدا هست ، در کل جفتشون عالی هستن، هرچند که طراحی نسل قبل واسه هر دو ماشین بهتره

    1. Audi e_tron gt

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      کروت که نسل جدیدش خیلی طراحی بهتری از نسل قبل داره
      اما m4 را نمی دانم از نظر خودم طراحی بهتری داره اما نظر بعضی از دوستان متفاوت است

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. یانکی

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      اون دوستان که دلشون رو به این درگ احمقانه و دروغی خوش کردند خوب میدونن که کوروت 0 تا 100 رو 2.9 میزنه و در درگ هم تایم 10.8 رو ثبت کرده حالا با خودتون لج کنید.تحمل درد سخته دیگه

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. GT

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        تو که هرجا اروپایی ها پیروز هستند خودت را تیکه پاره میکنی هی زور میزنی که ثابت کنی پدال با آمریکایی ها دشمنی داره 🤣 فعلا که تو بیشتر درد تحمل میکنی

        موافقم 6
        مخالفم 1
  2. Reza Waffen SS

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    باریکلا به M4 ماشاالله برخلاف طراحی دل نچسبش پرفورمنس عالی رو به نمایش گذاشت.

    حتی موتور وسط بودن هم کمکی به کوروت نکرد

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. parsa_ashgh.mashine

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (226 ديدگاه)

      اره طراحیش بده ولی من دیگه دارم کنار میام ولی پرفورمنسش منو شوکه کرد و به نظرم عالیه
      ولی بازم زشته

    2. بهنام

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (156 ديدگاه)

      سلام از نظر من طراحی ام فور واقعا عالی هسش تو ویدیو کاملا معلومه

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. Reza Waffen SS

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5359 ديدگاه)

        اخه رنگش نمیزاره جلوپنجره به خوبی دیده بشه واسه همین خاطر

        1. mahan

          ۲۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2309 ديدگاه)

          😂😂

    3. Amir Machine

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      تو درگ از حالت ایستاده که کوروت برنده شد عزیز!!

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. MAHDI

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        دوتا درگ انجام دادن که در درگ اول M4 با اختلاف پیروز شد،فقط درگ دوم بود که بخاطر شروع حرکت بهتر کورت جلو افتاد که بازم M4 فاصله رو باهاش کم کرد و داشت بهش می‌رسید که نشون میده کدوم خودروی سریع تری هستن.
        تو 2 درگ رولینگ هم که با اختلاف M4 پیروز شد.
        پورشه 911 کررا و کررا S در همه درگ های که با کوروت C8 Z51 داشته کوروت رو شکست داده، خوب M4 همون 911 رو هم شکست داده در درگ هایی که با هم داشتن.
        (( تازه این نسخه محرک عقب M4 هستش و نسخه چهار چرخ محور دیگه بماند))

        موافقم 8
        مخالفم 5
        1. Amir Machine

          ۲۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1280 ديدگاه)

          تو درگ اول ب‌ام‌و جامپ استارت کرد، کاملاً مشخص بود که زودتر راه افتاد، حتی تو خود ویدئو هم به این موضوع اشاره شد اما خب طبیعیه که تو نخوای اینو ببینی!!
          درگ درست، درگ دومی بود که کوروت برد، اونم با وزن و قدرت هم‌سطح
          دیگه پورشه فلانو برد و ب‌ام‌و فلان نداریم، کوروت برد تمام، برا یه بارم که شده در زندگیت، باخت ب‌ام‌و رو قبول کن و هی بهونه‌های الکی نیار
          ضمناً، هردو ماشین محرک عقب بودن و درگ کاملا عادلانه
          هی میگه ب‌ام‌و محرک عقب بوده انگار کوروت چهارچرخ محرکه

          موافقم 4
          مخالفم 5
      2. Reza Waffen SS

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5359 ديدگاه)

        برابر شدن ولی سرجمع M4 پیروز شد

        موافقم 5
        مخالفم 1
      3. محمدهادی

        ۲۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        عاره بزور استارت از دور پایین موتور بی ام و
        خب اینجوری ملومه که پراید از بنز جلو میوفته
        درگ واقعی همون درگ اول بود که دیدی عشقت له شد زیر پاهای سلطان پرفورمنس

        موافقم 3
        مخالفم 2
    4. MAHDI

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بعد این درگ این مجله درگ M4 و موستانگ GT500 رو هم انجام داده که پیروز رقابت 2 درگ M4 میشه با اختلاف و پیروز رقابت درگ رولینگ موستانگ GT500
      که البته GT500 با اون همه اسب بخار و گشتاور اگه تو درگ رولینگ هم شکست میخورد که فاتحه

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. ممد ژانگولر

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    دم bmw گرم با وزن بیشتر کوروتو لوله کرد
    عین قرقی رفت
    خیعلییی چقره 👏👏👏
    ادرنالین خونم رفت بالا
    اصلا فکرشو نمیکردم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  4. Mad.z.Max

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1863 ديدگاه)

    خیلی عالی بود، استارت کوروت و شتاب اولیش فوق العادس
    از اونطرف شتاب میانی ب ام و هم حرف نداشت. اینجور جاها برتری انجینای بوست شده با توربو یا سوپرشارژ نسبت به تنفس طبیعی بیشتر مشخصه..

    اما همچنان جلوپنجره جدید ب ام و یه فاجعه و خودزنی محسوب میشه.
    (میگن سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن، اینا هم نباید چیزی که همینجوریش زیبا بود و همه پسند رو تغییر میدادن اونم در این حد)

    1. Mad.z.Max

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1863 ديدگاه)

      البته خودم یه وی 8 تنفس طبیعی رو به همچی ترجیح میدم.. (وی 8 سوپرشارژ هم عالیه :) ولی توربو رو خیلی دوست ندارم)

  5. محمد

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (225 ديدگاه)

    قیمتا و برعکس زدید. کوروت ارزون تره

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. مک وال

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      آره، قیمت تست شده جابجا خورده

  6. SF90 STRADALE

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    به نظرتون اگه BMW روزی سوپرکار یا هایپرکار تولید کنه میتونه در کلاس خودش بهترین باشه ؟؟؟؟
    با توجه به پرفورمنسی که از سدان ها ، کوپه ها و کراس اوور های BMW سراغ داریم !!!!

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Reza Waffen SS

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      صد در صد اره

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. zeg

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (158 ديدگاه)

      به هیچ وجه

      موافقم 1
      مخالفم 4
    3. Tommy

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (63 ديدگاه)

      قطعاً قطعاً برای نمونه m5 cs با این وزن و مرکز ثقل و تقسیم وزن و فاصله محوری و دانفورسی که ازش محروم به خاطر سگمنت سدان بودنش تو سوپر تست های معتبر تونسته اسلالوم 18m رو با سرعت 73.8 به پایان برسونه که رکورد مک لارن 720s و 488 پیستا و آونتادرو svj و 911 توربو اس 992 و مرسدس amg gtr را زده و در اسلالوم 36m رکورد آئودی r8 v10 plus و آکورا nsx و 812 سوپر فست و… را با سرعت 142km/h زده. (حتی m5 competition هم رکوردی در حد 488 gtb و مرسدس amg gts و sls amg black series و گالاردو superleggera و آونتادور و مک‌لارن 650s داره)
      تازه از رکود ترمز گیری تا سطح زیر نمودار torque/rpm پیشرانه و رکورد 10.61 کوارتر مایل تا 0-60مایل 2.75 ثانیه ای و g دیاگرام اسپرت اتو که عدد روانی وار 2g رو در پیست نوربرگ رینگ با رانندگی گبهارت ثبت کرده ( توجه داشته باشید که این میزان فشار 2g از جرم 1858.5 kg بوده😳 ، که توسط باسکول خوده اسپرت اتو بوده ) و… بگذریم باید دست مریزاد گفت مهندسین M power که همچین اعجوبه ساختن. ای کاش شاهد هایپر کاری با لوگوی M power میبودیم
      امیدوارم فن های هیچ برندی ناراحت نشده باشند
      قصدم ناراحت کردن کسی نبود

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. tommy

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (63 ديدگاه)

        البته از حق نگذریم طراحی های جدید bmw به نظرم افتضاحه ولی طراحی یک بحث سلیقه ای هستش

      2. مهراد

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (863 ديدگاه)

        برگام با این کامنتی که دادی ریخت 😃😃

        😍😍😍😍

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  7. کافر مقدس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    این درگ ها اصولا تخصصی نیستن .لاستیک مناسب بذارید حداقل.

    زد51 فقط 6هزار دلار از نمونه بیس گرونتره اینجا چرا 101هزار دلاره !!! زد 51زیر 70هزار دلاره

    الان برای قیاس Z06 که 650 اسبه باید از چه رقیبی استفاده بشه؟

    1. Reza Waffen SS

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      کافر جون حرفت خیلی خیلی خنده داره ، اخه لاستیک مناسب چه صیغه ایه

      چرا وقتی یه آمریکایی میبازه اشکال از لاستیکش میشه؟؟؟ واقعا چرا ؟؟؟
      به نظرتون اصلا میتونه دلیل قانع کننده ای باشه؟

      شما تا حالا دیدین یه اروپایی قبل درگ بیاد لاستیکش رو گرم کنه یا عوض کنه؟

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. Amir Machine

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1280 ديدگاه)

        رفیق باخت کجا بود؟!!
        اصلا ویدئو رو دیدی؟
        بابا تو درگ ایستاده کوروت برد

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. Reza Waffen SS

          ۲۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (5359 ديدگاه)

          سرجمع M4 پیروز شد. منظور منم فقط این درگ نبود کلی گفتم

    2. نوید محمد

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (140 ديدگاه)

      نیسان گودزیلا

  8. MAHDI

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    M4 کامپتیشن فوق العاده است. جالب اینه که نسخه محرک عقب هستش و نسخه چهار چرخ محور این ماشین یه سر و گردن سریع تره.

    M4 کامپتیشن محرک عقب پورشه 911 کررا رو هم در رقابت درگ و درگ رولینگ و 911 کررا S رو هم در رقابت درگ رولینگ با اختلاف قابل توجهی شکست داد.

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Amir Machine

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1280 ديدگاه)

      فعلا که تو درگ ایستاده از کوروت خورد، اونم با قدرت برابر

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. MAHDI

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        آره نتیجه رو همه دیدن😅
        از 4 درگ فقط کوروت تو یکی پیروز شد اونم تو اون درگی که M4 شروع حرکت خوبی نداشت و تازه بهش هم رسید.
        در مقابل در درگ اول و درگ های رولینگ با اختلاف زیادی شکست خورد.

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. Amir Machine

          ۲۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1280 ديدگاه)

          آره!!
          هروقت ب‌ام‌و میبازه بخاطر اینه که شروع خوبی نداشته!! 😂 😂 😂
          تو درگ اولم اصلا جامپ استارت نکردا، کاملاً به موقع و همزمان با کوروت راه افتاد!!!
          شروعش بد بود، بهش رسید، زمین کج بود، راننده فلج بود، پورشه رو برده و هزاران بهونه دیگه…، همه اینا فقط برای اینکه یه باخت رو قبول نکنی
          بحث با تو کاملاً بیهوده و وقت تلف کردنه
          با تعصباتت خوش باش

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. Kf

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (524 ديدگاه)

        اونم با قدرت برابر و وزن کمتر و مهم ترین گزینه موتور وسط بودن کوروت ک آمریکایی بازها نمی‌خوام قبول کنن که موتور شیش سیلندر M4 خیلی فوق العادس

        موافقم 3
        مخالفم 2
      3. akrh78

        ۲۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1359 ديدگاه)

        طبق همین اعداد اعلامی هم بی ام و 15 اسب بخار بیشتر داره ولی این موتور قطعا بیشتر از اینا قدرت داره که نگفتن، 550 رو راحت داره

    2. ( Only she reminds me of love )

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      فعلا که کوروت زدش.

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. rezars pc

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        باز کردی درگ ااااول رو مشاهده نمودی یا فقط دومی یا از کامنتا میگی

    3. سهند

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (670 ديدگاه)

      به نظر شما M4 کامپتیشن xdrive (چهار چرخ محرک) می تواند پورشه ۹۱۱ کاررا 4s در درگ را شکست دهد؟

      موافقم 2
      مخالفم 2
  9. GT

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    پس چطوریه که بعضی دوستان میگفتن شتاب کوروت ۲.۹ هست ولی اینجا خیلی کند تر بود و در تست مت واتسون هم ۳.۳ را ثبت کرد
    آخه هر طور هم که بهش فکر کنی غیر ممکن هست که یه ماشین ۵۰۰ اسبی محرک عقب بتونه تو شرایط عادی شتاب زیر ۳ ثانیه داشته باشه!

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2240 ديدگاه)

      بالغ بر 50 ویدیو مستقل از شتاب زیر 3 کوروت هست. تمام سایتای خودرویی هم زیر 3 باهاش زدن چه رو آسفالت معمولی چه درگ. اون کوروت دست مت واتسون هم نسخه اروپا هست که فیلتر ذرات بنزین داره که رو پرفورمنس تاثیر منفی میزاره (البته که مت واتسون کلا راننده سطح پایینی هست).

      شتاب کوروت 2.7 و بی ام و 3.1 هست که هر دو راننده لانچ خوبی نزدن. اما درگ عادلانه بود و منطقی تو درگ ایستاده کوروت برد در رولینگ بی ام و توربو دار !!!

      1. GT

        ۲۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        تستی که نام بردم در خود آمریکا و با نسخه آمریکایی انجام شده در ضمن مت واتسون با هر ماشینی که تست کرده زمان اعلام کارخونه یا حتی سریعتر از اون را ثبت کرده البته به جز کوروت و دیمن، پس عیب از مت واتسون نیست اما همین که کوروت C8 تونست تایم ۳.۳ را ثبت کنه بی نظیره و انتظاری هم نیست در حد سوپراسپرت ۷۰۰ اسبی شتاب گیری سریعی داشته باشه

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. R@m!n

          ۲۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          هیچ ماشینی رو نزدیک تایم واقعیش نزده رفیق ویدیوهاش هست دیگه نمی خواد برای اثبات حرفت از یه نفر اونور دفاع کنی. نیازم به حمایت من نیست کلی سند و مدرک رسمی هست نمی خوای قبول کنی مشکل خودته.

    2. akrh78

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1359 ديدگاه)

      عددش که درسته
      یه جوجه یوتیوبری بود همون اوایل که کوروت جدید اومده بود رو اسفالت معمولی چند بار 2.9 رو زد
      اکثر مجله ها هم 2.8 و 2.7 رو ثبت کردن
      من تو چگونگیش موندم
      اصلا کاری به اروپاییا هم نداریم
      چطور میشه از فورد جی تی سریعتر باشه، فورد هم سبک تره هم قدرت بیشتری داره
      فک هم نکنم مهندسی کوروت بیشتر از فورد جی تی باشه (هرچی نباشه برنده لمانزه)

  10. R@m!n

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    اوایل کوروت نسل جدیدو دوست نداشتم اما کم کم ازش خوشم اومد مخصوصا مدل Z51.

    خیلی از دوستان من جمله خودم کوروت رو همیشه موتور جلو انتظار داریم اما اگر مقداری منطقی فکر کنیم نقاط مثبت این تغییر خیلی خیلی بیشتر از نقاط منفیش هست. این طراحی دست مهندسینو برای پرفورمنس سطح بالا خیلی باز میزاره.

  11. Saeed

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (757 ديدگاه)

    یه چیزی تو کتم نمیره
    در درگ رولینگ آیرودینامیک حرف اول رو میزنه بعد بقیه موارد
    کوروت با آیرودینامیک بهتر چطوری به ام۴ باخت درحالی که کلا ۱۵ اسب قدرت اختلاف داشتن؟
    یا ام۴ به قول بعضیا قوی‌تر از اعداد اعلامی کارخانه‌ست که امر تعجب آوری نیست
    یا راننده کوروت خیلی خوب خوب نبود
    در هر صورت انتخاب من کوروته

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      وقتی پای مت واتسون وسط باشه همینه…

    2. Tommy

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (63 ديدگاه)

      آقا سعید شما از ضریب درگ m4 و کوروت مطلع هستید؟ چون از روی ظاهر خیلی نمیشه به نتیجه دقیقی رسید

    3. MAHDI

      ۲۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      M4 در درگ رولینگ 911 کررا S رو هم با اختلاف شکست داد تو چند درگ در حالی که 911 کررا معمولی کوروت C8 Z51 رو شکست داد. دیگه کجاش عجیبه دوست عزیز!!!

      موافقم 1
      مخالفم 3
  12. JDM

    ۲۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    فدات شم کوروت gt63s چهار چرخ متحرک و رو زده حتی تو درگ موتور ترند هم با فراری اف8 موقع لانچ چند متر جلو تر بود، که اینو راننده خوده موتور ترند هم گفت.تو درگ اول هم که ام4 جامپ کرد.همش به لانچ و لاستیک گرم بستگی داره.قطعا تایم 11.5 واسه سی8 کمه و پتانسیل بیشتری داره

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا