رقابتهای جذاب خودروی پدال ادامه دارد و در این سفر هیجانانگیز به ایستگاه کوپههای متوسط رسیدهایم. نکتهای که در مورد شرکتکنندگان این بخش از رقابتها باید بیان کنیم این است که ممکن است همهٔ این خودروها دقیقاً در یک کلاس قرار نداشته باشند و یا از لحاظ قیمت تفاوتهای زیادی با یکدیگر داشته باشند ولی چون ازیکطرف از لحاظ ابعاد، فرم بدنه و ظرفیت سرنشین تا حدودی باهم یکسان هستند و از طرف دیگر سعی داریم از ایجاد کلاسهای زیاد جلوگیری کنیم، این کوپهها را در یک کلاس قرار دادهایم. با این مقدمه سراغ معرفی شرکتکنندگان کلاس کوپههای متوسط میرویم:
شورولت کامارو
فورد موستانگ
دوج چلنجر
کادیلاک ATS کوپه
مرسدس بنز E کلاس کوپه
بامو سری ۴
آئودی A5
لکسس RC
اینفینیتی Q60
هوندا آکورد کوپه
جگوار F تایپ
اولین دور دوئلهای این گروه را با رویارویی شورولت کامارو و جگوار F تایپ برگزار میکنیم اما برای این نبرد قدرتمندترین نسخهٔ هر دو خودرو یعنی ZL1 و SVR انتخاب شدهاند.
شورولت کامارو ZL1
شورولت کامارو که یک ماسل کار اصیل آمریکایی است، یکی از معروفترین خودروهای اسپرت دنیا محسوب میشود. این خودرو که در سال ۱۹۶۷ و برای رقابت مستقیم با فورد موستانگ متولد شد، هماکنون در نسل ششم خود قرار دارد. این نسل از کامارو در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و در ابتدا در سه نسخهٔ چهار سیلندر، شش سیلندر (RS) و هشت سیلندر (SS) به بازار آمد؛ اما چندین بعد در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ شورولت بزرگ خاندان خانوادهٔ کامارو یعنی مدل ZL1 را معرفی نمود. این هیولای آمریکایی مجهز به یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ است که از کوروت Z06 قرض گرفته شده است. این نیروگاه قدرت مهیبی برابر با ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور خردکنندهای معادل ۸۸۰ نیوتن متر تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک تماماً به چرخهای عقب منتقل میشود و ZL1 را تنها ظرف ۳.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت میرساند.
جگوار F تایپ
جگوار F تایپ هم یک کوپهٔ اسپرت و لوکس بریتانیایی است که برای اولین بار ابتدا در نسخهٔ کابریولت در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این خودرو که بر روی نسخهٔ کوتاه شدهٔ پلتفرم مدل XK ساخته شده است، بهعنوان جایگزین XK به بازار آمد. سپس چندی بعد نسخهٔ کوپه F تایپ نیز معرفی شد. این ماشین در ابتدا با دو پیشرانهٔ V6 و V8 ارائه شد اما بهتازگی در نمایشگاه نیویورک جگوار نسخهٔ چهار سیلندر آنرا هم معرفی کرده است که از یک موتور ۲ لیتری توربو استفاده میکند؛ اما نمونهٔ موردنظر ما قویترین نسخهٔ F تایپ بنام SVR است. این مدل که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد، از همان موتور ۵ لیتری V8 سوپرشارژ مدل F تایپ R استفاده میکند که قدرتش به ۵۷۵ اسب بخار افزایش یافته است. این نیرو توسط یک گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند تا F تایپ SVR همانند رقیبش ظرف ۳.۵ ثانی از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.
مشخصات فنی
شورولت کامارو ZL1 | جگوار F تایپ SVR | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ | ۵ لیتری V8 سوپرشارژ |
قدرت | ۶۵۰ اسب بخار | ۵۷۵ اسب بخار |
گشتاور | ۸۸۰ نیوتن متر | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۳.۵ ثانیه | ۳.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۲۰ کیلومتر در ساعت | ۳۲۰ کیلومتر در ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر | ۱۳ لیتر |
وزن | ۱۷۶۰ کیلوگرم | ۱۷۰۵ کیلوگرم |
قیمت پایه | ۶۲,۱۳۵ دلار | ۱۲۵,۹۵۰ دلار |
با توجه به جمیع جهات، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9730046]
شاهو
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶هر دوتاشونو خیلی دوس دارم
Daniel
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶جناب دهقان سوال داشتم از خدمتتون.
میگم سری 4 منظورتون BMW M4 دیگه انشاا… ؟؟؟
BENZ E class قطعا AMG هستش دیگه؟؟؟
چون اگه غیر از اینا باشن نقش سیاهه لشگر رو دارن بازی میکنن. چون همین اول بسم ا… ورداشتین قویترین نسخه کامارو رو اوردین.
بعد فک کنم BENZ C63 AMG S مناسب این گروه باشه؟؟
امیر دهقان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام دوست گرامی
در این دوئل ها سعی میکنیم که خودروها با هم در یک سطح قرار داشته باشن مثلاً چون هوندا آکورد کوپه خودروی نسبتاً ضعیفیه باید در برابر نسخه های معمولی و غیر AMG مرسدس بنز C کلاس کوپه قرار بگیره اما مثلاً اگه کامارو ZL1 به مراحل بعدی صعود کنه و قرار باشه روبروی C کلاس قرار بگیره مطمئناً نسخه AMG انتخاب خواهد شد.
بنابراین نوع انتخابی هر ماشین بستگی به رقیبش داره
Daniel
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶تشکر از توضیحی که دادین.
dice
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مگه جگوار اف تایپ نباید با مرسدس amg gt و 911 و r8 مقایسه بشه؟؟چرا اینجا اوردینش؟؟؟
fcmz
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶E class کوبه که نسخه amg نداره که بخواد با کامارو zl1مقایسه شه
(ali(CHEVY NOVA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با نهایت احترام به سلیقه دوستان من شوی کامارو رو انتخاب میکنم
(ali(CHEVY NOVA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان یه مطلبی رو اینجا باید درمورد موتور دوج چلنجر دیمون بگم و دیدم که کامارو در این رقابت هست پس بهتره همین جا موضوع رو بگم
عظمت کار دوج چلنجر دیمون فقط وفقط شتاب 2.3 ثانیه ای و گشتاور1024 نیوتنی و قدرت 840 اسبیش نیست
مهندسی بالای این ماشین تو قسمت موتور این ماشین نمایان هست
موتورهای سری HEMI کرایسلر که اوایل دهه ی50 معرفی شد بخاطر شکل کروی بودن سر سیلندرش به همی معروف شد که ترجمش میشه نیم دایره
این موتور در کنار مزیت های که داره یه عیب بزرگ هم داره و اونم این هستش که سرسیلندر این موتورها رو اگه ببینید به علت شکل خاصی که داره نمیشه 4 سوپاپ در اون استفاده بشه
Daniel
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶((سرسیلندر این موتورها رو اگه ببینید به علت شکل خاصی که داره نمیشه 4 سوپاپ در اون استفاده بشه))
جالب بود. نمیدونستم.
تشکر
(ali(CHEVY NOVA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶در موتورهای که تعداد سوپاپ سرسیلندر 4 عدد هست ورود سوخت و خروج دود بهتر انجام میگیره که این حسن رو موتور HEMI کرایسلر که 2 عدد سوپاپ در سرسیلندر داره نداره
موتورهای HEMI از زمان معرفی تا همین الان این مشکل رو داشتن
زمانی که دیدم کرایسلر با همچین مشکلی تونسته بود به طور اتمسفریک یا تنفس طبیعی سال 2014 از موتور 392HEMI قدرت 480 اسب بگیره با اون گشتاور متوجه تبحر کرایسلر در عمر انجین سازی شدم
حالا حساب کنید اگه موتورهای HEMI 4 سوپاپ در سرسیلندرهاشون داشتن چه عملکرد بالاتر از تصوری حاصل میشد
شما حساب کنید چلنجر دیمون با موتورHEMI رو با سرسیلندری که 4 تا سوپاپ داشت
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶موتورای جنرال موتورز هم دو سوپاپه درسته ؟؟؟
اصن کلا موتورای آمریکایی
فقط فک کنم فورد روشش رو عوض گرده
رضا اعتمادیان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام دوستان
از همه دوستانی که به کامنت علی آقا منفی دادن گله دارم
این چه کاریه آخه
من بارها از ایشون و خیلی از دوستان دیگه اطلاعات گرفتم
ایشون شخصیتی قابل احترام هستند
ضمن اینکه در مورد تنشی که بین علی آقا و دوست عزیز دیگرم آقا مجید پیش اومد رو هم دیدم و از آنجایی که هر دو بزرگوار از دوستان آگاه و با سطح اطلاعات بالای این سایت هستند شدیدا افسوس خوردم
جو شاد و مثبت جوانان پر هیجان این سایت به پشتوانه اطلاعات و علم هر دوی شما ( و چندنفر دیگر از عزیزان ) فضایی لذت بخش و جذاب رو بوجود آورده که برای شخصی مثل من سالها در خاطرم خواهد ماند .
عذرخواهم که وارد حریم شخصی دوستان شدم ولی چون بنده به شرایط سنی حدود 45 سال هستم و ارادت خاصی به این دو عزیز داشتم این جسارت رو کردم و به مخاصمه بی نتیجه ایشان ورود کردم ، حالا هم تقاضا دارم به این بلبشو پایان بدین و به سلایق و داشته های علمی همدیگر احترام بگذارید.
پاینده باشید و شادمان
یانکی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با این تفسیرت حال گیرى کردى . این موتورا که به پوش راد معروفن از 1 میل سوپاپ استفاده میکنند که تو بلوکه پس تا اینجا 4 قطعه بزرگ از سر سیلندر حدف شد به جایه تسمه تایم از یه زنجیر کوتاه استفاده میشه اینا یعنی اصتحلاک بسىار کم. olds mobil siyera 560000 کیلومتر گارانتی. از نطرھ قدرت تنھا موتورهایه دنیا که میتونن تا 13000 اسب و بیشتر تولید کنن پوش راد هایه آمریکایى ھستن فقط 1 موتور عیرھ آمریکایى نام ببر که به 6000 رسیده باشه جالب زمانیه که این قدرت باید انتقال پیدا کنه که باز ھم گیربگس و دف آمریکایى میتونه. مثال درگه تهران فرهمند با bmw 10 سیلندر و 2 توربو قول تو شتاب گیرى دف خورد کرد 2 بار تا به فورد پناه برد
BMW
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶نمیدونم چرا علی وقتی دیدگاهشو مینویسه یه دفه ای صد نفر میریزن دیسلایکش میکنن آقایه ویکی پدیارو ????
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶علی جان داداش بیخیال اونا
ما قبولت داریم
کارت درسته
همیشه اطلاعات خوبی بهمون میدی و دمت گرم
خیلی حرفا تو دلمه اما نمیخوام بازم بحثی شروع بشه پس سکوت میکنم
ما یه جمع دوستانه اینجا داریم که یه عده دارن خرابش میکنن که امیدوارم این اخریش باشه
به امید روز های بهتر با جمعی سالم تر
از طرف دوستت مهدی
موفق و سربلند باشید
حسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام بر همه دوستان
من بیشتر از دو ساله که هر روز به سایت پدال سر میزنم اما این شاید چهارمین کامنتی باشه که مینویسم
البته اونم مطمین نیستم
چیزی که برام جالبه اینه که شما به هر سایت یا صفحه اجتماعی مشهوری سر بزنید حداقل دونفر دارن بهم بد و بیراه میگن
اونم سر مباحث و موضوعاتی که هیچ دخالتی در اون ندارن
سایتای خودرویی طرفدارای بنز و بی ام و یه طرف بحث میکنن طرفدارای آلمانی و آمریکایی یه طرف
طرفدارای ژاپنی و انگلیسی یه طرف
تو سایتای دیگه طرفدارای آی او اس و اندروید بحث میکنن
طرفدارای سامسونگ و اپل
طرفدارای ال جی و سونی
طرفدارای پرسپولیس و استقلال
بارسلونا و رئال
اما ایراد قضیه اونجاست که این موارد از بحث خارج میشه و به توهین و تهمت تبدیل میشه
مثل همین اتفاق که لذت خوندن و دیدن مطالب جدید خودرویی که یکی از علایق هممونه رو خراب کرد
هممون با کلی لذت وارد این سایت و امثال این میشیم و لی این مسائل حال هممونو میگیره
امیدوارم دوستان یکم بیشتر صبر داشته باشن و صرفا به علاقه های خودشون برسن و توهین به نظرات بقیه نکنن
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
دوستان:
من از روز اولی که اومدم به این سایت به خدا با تمام وجودم با صداقت جلو اومدم.
ولی بعضی عزیزان جنبه ی صداقت رو نداشتن
خیلی وقت پیش بار ها گفتم پراید 84 دارم. دیروز علی از همین حرف استفاده کرد و مسخره کرد.
به نظرتون از روز اول نمیتونستم بگم مثلا ماکسیما دارم؟ گفتن این دروغ برای من سخت بود؟
گفتم سابقا اکانت دیگه ای داشتم ؛ پسوردش یادم رفت و نتونستم ازش استفاده کنم.
من اومدم این حرف رو صادقانه گفتم و از هیچ چیز نترسیدم. به نظرتون نگفتنش برام سخت بود؟
ولی گفتم ؛چون از دروغ متنفرم و معتقدم روابط بین انسان ها رو به گند میکشه.
بعضی از دوستان از همین حرفی که من زدم یک چکش درست کردن و محکم میکوبن تو سر خودم
.
رفتار بعضی ها به شدت بچگانه و مسخرست.
.
من فقط 1 راه برای دادن چند تا لایک و دیسلایک بلدم. اونم پاک کردن cache مرورگره. ولی سایت پدال سنگینه وکلی عکس و … داره. هر بار که بخوای این صفحه رو باز کنی 5 مگابایت دیتا باید مصرف کنی. 3 روزه که در روستای کلات نادر در حوالی مشهد هستم با سرعت اینترنت افتضاح. من اگر میخواستم 100 دیسلایک به علی بدم حداقل 5 ساعت وقت و 500 مگابایت دیتا مصرف می کردم.
اگر فرض بر محال بخوام کسی رو آزار بدم تاثیر یک کامنت با نیش و کنایه به خودروسازان امریکایی خیلی بیشتر از اینه که 5 ساعت وقت بذارم و به یک نفر دیسلایک بدم
من خیلی وقته در این سایتم. میدونم هر رفتاری چه تاثیری بر کاربران سایت داره.
.
من به دنبال آزار و ناراحتی کسی نیستم.
.
کامنت های دیروز رو بخونید.
مبحث قوی ترین شاسی بلند ها.
این آقای محترم دیروز کاری غیر از تحقیر و توهین به من انجام نداد.
ونوم اف ۵
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶یعنی کینه تا کجا خوب علی داره درست و علمی میگه که سرسیلندر نیم کره هست دیسلایک مشکوکه
جرمی کلارکسون
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶علی شوی نوا این منفیات خیلی مشکوکه انگار یه کاسه ای زیر نیم کاسست آخه حرف بدی نزدی که تا این لحظه 72 تا منفی بگیری در حالی که جو نسبی با کامارو هستش
Amirhossein
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶شما تازه واردی و از بحثایی که در این سایت گذشته خبر نداری شایدم در جریان نیستی این جا کسی صاحب کارخونه ای نیست من به شورلت رای دادم ولی به علی دیسلایک دادم به خاطر بحث هایی که با این مجید کرد از بس بهش تهمت و افترا زد اون 71 نفر دیگه هم بابت دیروز عصبانی بودن
Amirhossein
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶من هیچ وقت کامنت نمیذارم اما دیروز دلم به حال این بنده خدا مجید خیلی سوخت
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
نیازی به دل سوزی شما نیست دوست عزیز.
من و علی در هر صورت با هم دوستیم و همین کل کل ها و بحث ها در آینده خاطره میشه. شیرینی پدال به همینشه…. .
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶واقعا ناراحت شدم وقتی بین دوستان بحث میشه
میتونستم روی تعصب جواب بدم اما اصلا کامنت نذاشتم مثل قبلا
اما دوستان بیاید با هم بهتر باشیم
البته همیشه یکی شروع میکنه که هرکس باشه بیاید بهش تذکر بدیم و نگذاریم بازم پیش بیاد
بیایم یاد بگیریم سلایق دیگران رو مسخره نکنیم و احترام همدیگه رو نگه داریم
علت اینکه گفتم گروه تلگرامی نزنیم این مشکلاته
در مورد دیس لایک اگه کسی تقلب میکنه واقعا زشته
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶امیرحسین جان چطور این صد نفر وقتی بی ام و سلطان بهمون تهمت میزنه و میگه من و دانیال و فقط انگلستان یه نفر هستیم خبری ازشون نیس؟! مجید قبلا گفته بود ک چن تا اکانت داره و همین حرف باعث ایجاد یه تصور غلط میشه. ولی خب وقتی نمیشه فهمید صاحب یه اکانت کیه نباید ب کسی تهمت زد.
امیرحسین ق.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶صاحب اکانت منم امیرحسین قاسمیان
فکرکردم مهم نیست و سریع یک ایمیل الکی از خودم نوشتم و با اکانت اصلیم پیام نذاشتم اون دو تا پیام بالا رو من نوشتم کسی مشکلی داره؟؟؟! بنده از سال ۹۱ در این سایت حضور دارم متاسفانه جو سایت امسال خیلی خراب شده.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶امیرحسین جان من منظورم اکانت شما نبود ک! مجید قبلا گفته بود چن تا اکانت داره و همین باعث شد علی تصور غلط بکنه و ب نظرم کار علی درست نبوده چون نمیشه فهمید صاحب یه اکانت کیه.من زیاد درجریان دعواهای اخیر نیستم چون خسته شدم و این بحثای الکی توی پدال خییلی انرژیمو میگرفت و بیخودی اعصابم خورد میشد.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶علی جان سلیقه و نظرت برام خییلی قابل احترامه و امیدوارم روزی یدونشو اونم با رنگ مشکی مات بخری. یه چیز دیگه، خییلی جالبه کامنتای بالا و پایین کامنتات مجموع لایک و دیس لایک حدود 50تاس ولی برا هرکدوم از کامنتایی ک گذاشتی 100تا دیس لایک هس! نمیدونم هدفش ازینکار چی بوده ! پیش خودش فک کرده اصن متوجه این اختلاف تعداد نمیشیم؟!!
ونوم اف ۵
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مفت ارزش نداره دیس لایک در پدال چون با تقلب هست در ثانی همیشه اول المانی ها شروع کردن
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
دیسلایک مفت ارزش نداره.
قسمت دوم کامنت شما هم همینطور. چون کذب محضه.
ونوم اف ۵
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶منظورم اینه دیسلایک کسی بیشتر باشه نشون از قدرت رقیب نیست نشون از تقلبه
Hemichan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶125 دیسلایک ؟!! چه خبره
چقدر عجیب
peyman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ماشین امریکایی:زیبا ،عضلانی،اسپورت،قیمت عالی و…متاسفم ZL1از بخت بد ورودتو به این سرزمین ممنوع کرده اند??
عطا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶قیمت کامارو خیلی مناسب تر از جگوار هست.
تقریبا با پول جگوار میتونی دوتا کامارو بخری !
جگوار هم شتاب خوبش به علت چهار چرخ مترک بودنشه .
Mehdi
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با هم خوب باشیم.❤❤ هیشکی هوامونو نداره چقد گلایه میکنیم از دولت و خودرو سازها و … لا اقل اینجا باهم خوب باشیم دوستان،ممنون.❤
Hamid AMG
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶با اینکه قیمت جگوار دو برابر کامارو هستش ولی کامارو تقریبا چیزی ازش کم نداره که هیچ ، حتی بنظرم از نظر زیبایی هم سرتره و قدرتش رو هم که معلومه
هر دوشون خوبن ولی با احترام کامارو انتخابمه
بنظرم ارزش خرید کامارو بیشتره تا جگوار
هرچند که جگوار هم عااااالیه
علي
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶وای خدای من ببین ی (((خودروی آمریکایی))) با اون قیمت باور نکردنی چطور ی خودروی ساخت (((هندوستان و با فیس و افاده و غرور اینگلیسیرو )))) از رینگ مسابقه بیرون میکنه و بطور کامل محو و نابود میکنه .وقتی به عکس اول نگاه میکنی یاد اصطلاح فیل((( کامارو))) و فنجون ((( چگوار))) میوفتی .
با تچکر
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اصن گفتن نداره مسلمه که شورولت کامارو
Daniel
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶در این دوئل کامارو حرفی برای گفتن نذاشته واقعا.
دلیل خاصی هم ندارم چون کامارو هست دیگه. شوخی موخی نداره.
احسنتم بر GM
فرشاد سجادیان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶نسخه ZL1 کامارو بدجوری دلبری میکنه ?
جگوار F تایپ با این قیمت ارزش خرید نداره، با مبلغی کمتر میشه نیسان GTR خرید که از همه نظر سرتره.
ACE
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
کسی که جگوار سوار میشه پرستیژ و احترامی رو نصیب خودش میکنه که فقط با رولزرویس میشه مقایسش کرد.
از اسم جگوار شکوه و عظمت میریزه ?
صد درصد انتخاب من اف تایپ SVR هست.
Mehdi
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مگ اینک فقط بخوای به خاطره پرستیژو احترام جگوار بخری،ارزش دیگ ای نداره.
Ghost
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز نمی دونم چرا این فکرو می کنی که f type از لحاظ پرفورمنس ضعیفه حتی از لحاظ موتوری ام بازده ای بهتری داره(1.04 در برابر 1.15) تنها برتری کامارو اینه که ارزون تره و یه دلیل واضح داره که تولید انبوه بودنشه
این خودرو حتی شخصیت مجزا نداره بدنه و طراحی مربوط به کامارو مدل پایه (خودرو 30.000 دلاری)
موتور مشترک بین کوروت و cts-v
سیستم ترمز ام ماله کوروت
گیر بکس ام مشترک بین f-150 و ford mustang
با 75 اسب بخار بیشتر و 180 نیوتن متر گشتاور بیشتر و سریع ترین گیربکس جهان عملکرد برابری اراعه میده البته وزن 55 کیلو بیشتری داره کامارو
رقیب این خودرو m4 و c 63 s و lexus rc
نه f type
ونوم اف ۵
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶مجید جون همیشه به عملکرد و دیده نشدن تاکید داشت امروز رنگ عوض کرده
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ونوم جون برتری کامارو فقط دود کردن لاستیک و قیمت پایینه.
ما هم که نمیخوایم بخریم. پس قیمت مهم نیست.
Machine
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶مطمئنی برتری کامارو فقط همیناس؟؟؟!!!
واقعاً هیچ تکنولوژی و ویژگی فوقالعادهای تو این ماشین نمیبینی؟؟
نظراتی که اخیراً از شما میبینم واقعاً برام غیر قابل درکه…
shirko.merceds benz
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامی
سینا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶حیف جگوار که اینقد زود بره بیرون
محمدرضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶انتخاب من کامارو با توجه به قیمت معقول تر در باقی موارد تقریبا یکسان هستند
البته دوستان این نسخه جگوار شتاب جانبی خیره کننده ای هم داره (هم بخاطر بروزرسانی شاسی ، هم نحوه انتقال نیرو در چهار چرخ محرکش )
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶جفتشونو دوس دارم و جفتشون هم عالی هستن.تو بحث خودروی کوپه فاکتور اصلی برای خرید سرعت و شتاب هست که به نظرم شورلت با همون شتاب و سرعت جگوار و با نصف قیمت قابل خرید هست.ضمن اینکه باید بگم از لحاظ طراحی کاملا سلیقه ای هست انتخاب بین این دو تا و اصلا نمیشه گفت حتما یکیشون زیباتره.
Ghost
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶jaguar f type
1-کلا برند جگوار از بقیه برند های لوکس و غیر لوکس بیشتر دوست دارم
2-اینا اصلا هم قیمت نیستن و اصلا ربطی به هم ندارن بعید بدونم کسی تو دنیا بین خرید این 2 خودرو دودل بشه
3-پرستیژ بیشتر
4-ظاهر بهتر
5-خاص تر بودن
6-صدای اگزوز بهتر
7- دو دیفرانسیل f type توزیع گشتاورش به صورت 90 10 هست یعنی همون حس دیفرانسیل عقب(اسپورت بودن) القا می کنه و هم پر کاربرد تره
Khan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶رای نهاییِ نهایی رو فقط میدم به دوج…
کارل شلبی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بدون شک کامارو من اگه به کامارو رای ندم شب خوابم نمیبره
No
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶جگوار به نظر من یه پله لوکستر از کامارو هستش
ACE
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶.
فقط یه پله ؟؟!
ACE
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶شما یک نگاه به استایل این 2 تا ماشین در عکس اول بنداز.
تفاوت از زمین تا آسمونه.
No
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اندازه پله های برج میلاد خوبه……..
یاسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اقا چرا مارو تو اینجور موقعیت ها میذارین
راسیتش تو این دوئل برنده کاماروه به چندتا دلیل یکی اینکه قدرت بهتری ارائه میده
دوم اینکه یه اصالت و ابهت خاصی داره نمیگم جگوار نداره ولی هرجور نگاه کنی ذهنت میره سمت کامارو طراحی خشن تر و چشم گیر تری داره با وجود اینکه طراحی جگوارم خیلی دوست داشتنیه و مخصوصا طراح جلو پنجرشو دوست دارم و اینجا دوباره میرسیم به بحث قیمت من اگر پول جگوار رو داشتم که جگوار رو نمیخریدم میرفتم سراغ ژرمن ها چیزی که به شخصه اعتقاد دارم بهترین در این سگمنت المانی هان پس در مقایسه کامارو و اف تایپ من رای به کامارو میدم چون ارزش خرید بالایی داره ولی این هست که یا شما پولشو داری یکی از ژرمن ها رو انتخاب میکنی یا اینکه پولشو نداری ارزون تر ها رو انتخاب میکنی امکان نداره پول داشته باشیو بری سراغ ژاپنی ها یا امریکایی ها مگه اینکه تعصب خاصی داشته باشه روشون
Mehdi
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دقیقن،شاید اگ بحث قیمت نبود انتخاب منم جگوار بود،چون طراحی داخلیشو خیلی دوست دارم،ژرمنهام خیلی گرون نیستند،به جای جگوار میتونی ی ژرمن شیک چهار نفره و ی ماسل کار پر قدرت امریکایی کوپه را همزمان باهم تجربه کنی،چ کیفی داره.??
آرش آمریکایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامارو خیلی با جذبه تره
و هندلینگ و او روح سرزندش هم که اصن شهره خاص و عامه
طراحی کابین جگوار آن چنان که قیمتش دو برابر بخواد باشه ارزش نداره
Ghost
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶یه نیگا به چرم رو صندلی ها بنداز
کارل شلبی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶خداوکیلی یه دونه جدول نگاه کنید شتاب هردو مساوی – قدرت کامارو بیش تر-حداکثر سرعتم برابر بعد قیمتشونو نگاه کنید به خدا کامارو تو دنیا تکه
فیصل
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶قیمت جگوار 2 برابر کامارو. آخه این چه انتخاباتیه.
حداقل بخاطر کلاسشم که بود جگوار رو با مرسدس یا بی ام و مینداختین.
کامارو هم موتور کوچیکتر با چلنجر.
انتخاب من بدون شک آئودی A5 2017 هست. بی نهایت زیبا و اصیله
کارل شلبی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶هر خودروی آمریکایی چه تو این رقابت ها ببره یا ببازه برای من هیچ اتفاقی نمیوفته اگه ببره پرچم آمریکایی ها بالاست اگر ببازه بازم پرچم آمریکایی بالست
Ahmad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶چه فایده ای داره بالاخره ما ایرانی ها پرچم آمریکا رو میاریم پایین.
شوخی بود ها حمله ور نشید
کارال
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامارو عشق است البته جگوار هم قابل احترامه
امره Emrah
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامارو رو انتخاب میکنم چون کاماروئه
هر کی جگوارو انتخاب کنه اون دنیا از کامارو حلالیت بطلبه چون واقعا داره ظلم میکنه کامارو با نصف قیمت همون پرفورمنس رو ارائه میده
NSX
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز خب همه که قرار نیس ماشینو به خاطر پرفورمنس بخوان مگه همه راننده پیست مسابقن یا هرروز کارشون تو پیست رانندگی کردنه.یه نفر ممکنه جگوارو بخواد به خاطر پرستیژو کلاس کاری بالاش یا فضای داخلی راحت و شیکش البته جگوار در پرفورمنسم دست و پا بسته نیست.کامارو هم البته جای خود دارد ولی F type واقعا دلبره.تنها ماشینی که به جگوار تدجیح میدم AMG GT
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بدون هیچ شکی قطعا جگوار انتخاب منه. شما کوپه ای سوار میشید که میتونه حس پرستیژ و کلاس رو در کنار اسپرت بودن داشته باشه. طراحی های جگوار همیشه از خیلی از خودروها جلوتر و جذابتره
Ahmad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶تو کل رقابت هایی که گذاشتی این از همه بهتر بود پدال.ولی به همون نسبت انتخاب سختر.واقعا نمیشه از هیچ کدوم گذشت.با هر دوشون کلی خیال بافی کردم.
ولی من یه جور دیگه به این رقابت ها نگاه میکنم که امیدوارم برای بقیه بچه های پدال هم جالب باشه.
من تا عکس دو تا خودروی رقیب رو میبینم ، تصور میکنم هر دو رو آوردن پیش من و میگن یکی رو واسه خودت بردار مجانی مجانی .واسه همین توجهی به قیمت نمیکنم.و تو این انتخاب با اینکه خیلی دست هام میلرزید ولی بالاخره جگوار رو برداشتم.
کلا دنیایی دارم واسه خودم.
amin
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶رای من شورولت کامارو است به این دلایل:
۱.قدرت بیشتر
۲.گشتاور بالاتر
۳.ظاهر بسیار خشن و تهاجمی تر
۴.قیمت بسیار پایینتر(نصف جگوار)
۵.کابین زیباتر
Cvm
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶خداییش فرقشونم کم نیست فضای داخلی جگوار خیلی گرون تر و حرفه ای تر از کاماروئه و این خودش یکی از عوامل اختلاف قیمته.هر دو عالین ولی من جگوارو انتخاب میکنم خیلی خاص تره
عليتاليا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶به خاطر تفاوت وحشتناک قیمت فکر کنم کامارو انتخاب معقول تری باشه. با اینکه از نظر سایر موارد تفاوت چندانی دیده نمیشه.
مهدی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامارو دهنت سرویس قیمتت فضایی خوبه لامصب!!!
یعنی چلوندی هااااااااا
Alireza.GT86
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶رتبه بندی من به این صورته؛
عاشق جگوارم
کامارو رو خیلی دوست دارم
!
Mehdi
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کاری اصن به کشور سازنده ندارم اما خدایی قیمتو مقایسه کنید،کودوم خودرویی همچین قیمت گذاری میکنه،خداییش مشخصات ک یکیه اگ بهتر نباشه،کیفیتو بخوایم در نظر بگیریم من هیچ کودوم خودرو رو امتحان نکردم اما بازم اگ جگوار بهتر باشه در حد دو تا کامرو دیگ کیفیتش بیشتر نیست !!!! هر کشوری ی خوبیایی تو خودروسازی بوجود اورده،ک قابل احترامه ک اگ هر کودوم نبودند شاید الان خودروها به این شکل نبودند،مثلن قیمت پایین امریکاییا همراه با قدرت بالاشون،ک شاید اگ نبودند شاهد این قدرتا تو ماشینای معمولی نبودیم،کیفیت بالای تویوتا و … خیلی زیاده
علی اکبر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶کامارو عالی هست
اندازه نصف جگوار هم قیمت نداره جگوار بیش از دوبرابر ه قیمتش
حمیدرضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم دو خودرو همکلاس نیستن جگوار لوکس هست ولی شوی نه منتهی از نظر صرفه اقتصادی شوی با موتور حجیم تر مصرف سوختش تقریبا با جگوار یکسانه قیمتم که خیلی ارزون تره و در سایر موارد خیلی شکل همن به جز چهره