علیرغم اینکه شورولت C7 کوروت Z06 بیشترین تمرکز را روی پیست دارد اما شورولت هرگز زمان رسمی طی یک دور پیست نوربرگ رینگ مربوط به این خودرو را اعلام نکرده است.
خوشبختانه مجله آلمانی اسپورت اتو، این خودرو را به پیست معروف نوربرگ رینگ آورده و زمان بسیار قابل احترام و قابل توجه ۷ دقیقه و ۱۳.۹ ثانیه را ثبت کرده است.
این مجله از کوروت Z06 مجهز به پکیچ آئرودینامیک سفارشی Z07 استفاده کرده و خودروی یاد شده از گیربکس دستی استفاده کرده است. بدین ترتیب رکورد سریعترین خودروی استفاده کننده از گیربکس دستی در نوربرگ رینگ به این خودرو تعلق مییابد که عنوان بسیار قابلتوجه برای خودرویی است که حدود دو سال پیش عرضه شده است.
موضوع مهم و جالب اینکه برخلاف مدلهای کارخانهای که برای ثبت یک رکورد در جهنم سبز چندین و چند بار اقدام به رکوردگیری میکنند، اسپورت اتو تنها یک بار با این خودرو در پیست حضور یافته است. در همان شرایط، پورشه ۹۱۸ اسپایدر رکوردی در حدود ۷ دقیقه و ۱۳ ثانیه داشته است.
MAHDI . TUNING
۲۹ تیر ۱۳۹۶افرین کوروت افرین
اصلا منتظر چنین خبری نبودم که حسابی خوشحالم کرد
تبریک به طرفداران شورلت و کوروت
ارش
۳۰ تیر ۱۳۹۶اتفاقا من منتظر همچین نتیجه ای بودم بیشتر از اینم انتظار دارم معتقدم کوروت تو پیست خیلی بهتر از نیسان جی تی ار هستش.
اهورا
۱۸ مرداد ۱۳۹۶خخخخخ بابا بیخیال با این مطلب های اشتباهی ک میذارین مردم سردرگم میشن رکورد نوربرگرین 6 دیقه و 58ثانیه بود ک پورشه 918 داشت الان هم رکوردشو فک کنم مکلارن شکست من خودم عاشق کامارو و کوروت هستم ولی اطلاعات غلط ندین درضمن کوروت هم یه دور نزد برای ثبت رکورد
مهران
۲۹ تیر ۱۳۹۶بی صبرانه منتظر معرفی مدل جدیدش هستم و اینکه ببینم میتونه مچ دوج و فورد رو بشکنه یا نه
Amir Schumacher
۲۹ تیر ۱۳۹۶بیشتر باهاش تمرین میکردن به زیر ۷ هم امکان داشت برسه
asa
۲۹ تیر ۱۳۹۶وای دیگه نمیدونم چی بگم.
عاشقتم کوروت.
این ماشین اصلا نماد امریکاست.
جالبه که شورولت مثل بعضی از شرکت ها نیست که تا یک مدل میدن بیرون روش کلی تبلیغ کنند و بهترین بودن به دمبش ببندند.
این همه ساله این شاهکار تولید میشه یک کلام راجب این توانایی ها چیزی نگفت و کاری نکرد تا از اخر اینکه یک شرکت دیگه این تست رو اونم فقط یکبار انجام داد .
جالب ترین قسمتش اینکه عجوبه چند میلیون دلاری المانی ها فقط نه صدم سریع تر از این شاهکار هشت سیلندر آمریکایی بوده 😂😂😂😂
واقعا از شدت هیجان نمیدونم چی بگم. ….
واقعا چقدر افتخار آفرین هستند این موتور های هشت سیلندر :
کوروت z07
دیمن
ترک هاوک
و……..
چقدر رکورد زدند این امریکایی ها توی این چند سال اخیر. …..
وایپر acr هم دقیقا همین بلا رو سر هایپر کار ها در آورد.
یک برآورد بکنید ببینید قیمت کوروت چه کسری از رقیب هایی هست که با افتخار پشتشون رو به خاک مالوند و بعد ببینید برازندش نیست اگه بگیم با ارزش ترین سوپر اسپرت جهان.
به خودم افتخار میکنم که یک آمریکایی باز هستم
. ….
افتخار میکنم که عاشق چلنجر،کوروت، چارجر،وایپر و اسکلید و ………..و همچنین اجداد این اسطوره ها هستم.
عاشق تک تک پیچ و مهره های اون موتور 8 سیلندر اون قرش دلرباشم 😘😙😍😍😍😍
Amir Schumacher
۲۹ تیر ۱۳۹۶.
دوست عزیز با احترام به شما و کوروت که خیلی دوستش دارم . ❤❤❤
درصد سودی که هر خودروساز روی یک ماشین به دست میاره یه رقم مشخص و حساب شدست . اونجا همه چی حساب کتاب داره و سازنده ی یک محصول ، هر چند اون کالا خیلی پرطرفدار باشه ، نمیتونه پول بیحساب از مشتری بگیره و از مشتری بهرهکشی کنه.
پورشه اگر برای هر دستگاه ۹۱۸ ، مثلا ۲۰۰/۰۰۰ دلار هزینه کنه و بعد هر کدوم رو ۸۹۰/۰۰۰ دلار بفروشه شک نکن ظرف ۲ ساعت درش تخته میشه.
سود پورشه روی هر ۹۱۸ دقیقاً محاسبه شده و سازمان های نظارتی مختلف از اون آگاهی دارن و پورشه نمیتونه از قانون تخطی کنه و بعد از چنگ این سازمان ها قِصِر در بره.
قیمت ماشین های آمریکایی به دلیل موتور و قطعات و پلتفرم و شاسی مشترک با سایر محصولاتشون هست که پایینه.
یک صدم ثانیه فکر نکنی این شرکت های بزرگ به خاطر کسب رضای خدا هست که ماشین گرون رو ارزون میدن دست مشتری . چرا که اینطوری باید از جیب خودشون خرج کنن و هیچ کس راضی به ضرر خوش نیست بلکه همه برای سود بیشتر دارمن میجنگن ، برای همینه که جیام و هزاران شرکت دیگه کارخونه هاشون رو به مکزیک و … منتقل میکنند و حاضر به رشد نرخ بیکاری در کشور خودشون میشن.
اگر حرف شما درست بود قیمت ماشینی مثل فورد جیتی ( با وجود اینکه فکر کنم موتورش در سایر محصولات فورد هم استفاده شده )، ۲ برابر پورشه ۹۱۱ توربو و لامبورگینی اوراکان نمیشد.
جیتی با وجود اینکه از لحاظ فنی از این ماشینها ضعیف تره قیمتش خیلی بالاتر رفته، چون زحمت بیشتری برای ساختنش کشیده شده ، همه هم میدونن فورد جیتی ارزش این پول رو داره و نسبت به خودش اصلا گرون نیست.
از زمان اولین معرفی ۹۱۸ هم الان حدود ۷ سال گذشته (نمایشگاه ژنو ۲۰۱۰ که اولین کانسپت ۹۱۸ معرفی شد) و ۷ سال زمان خیلی زیادیه.
اگر رکورد ۹۱۸ در ۴ سال پیش یک معجزه نبود ، باید به راحتی توسط بزرگترین خودروسازان زمان (لافراری و مکلارن پی۱) شکسته میشد.
قیمتی که خودروسازان معتبر خارجی برای هر ماشین میگیرن دقیقا متناسب با زحمت،انرژی و هزینه ای هست که متقبل شدن و این زحمت خودش رو از پشت صفحه ی گوشی به شما نشون نمیده !!!!
هر وقت سوار این ماشین ها شدی ، چند سال باهاشون زندگی کردی ، تا آخرین حد توان بهشون فشار آوردی بعد میتونی در مورد ارزششون قضاوت کنی.
متاسفانه ، متاسفانه، متاسفانه ، ما ها بیشتر حرف میزنیم تا اینکه زحمت فکر کردن رو به خودمون بدیم.
lmbx
۲۹ تیر ۱۳۹۶با احترام به دوست عزیزی که نوشتن پورشه گرون هست ولی حرف شما(Amir Schumacher) کاملا منطقی هست اونجا مثل ایران نیست که هر کی هر چی تیغش برید ببره.البته تازگی ها از اینجور حرف ها تو سایت های خودرویی زیاد شده که به نظرم به خاطر ناپخته بودن بعضی از دوستان هست.مثال این موضوع هم تو جامعه ما زیاد شده که بعضی ها میان ماشین چینی رو با ژاپنی مقایسه می کنند!
بنده خودم عاشق کوروت هستم اما ارزش ماشین فقط به صفر تا صد و یه دور پیست نیست.
asa
۲۹ تیر ۱۳۹۶امیر جان دوست متفکر من هیچ کجا از کامنتم رو پیدا نمیکنم که گفته باشم پورشه بی دلیل گرون هست . اتفاقا میدونم که قطعا تکنولوژی استفاده شده در این ماشین قابل مقایسه با کوروت نیست و قطعا کیفیت مواد به کار رفته هم بهتر هست و …….
من فقط منظورم این هست که خیلی با ارزش که ماشینی با کمتر از یک دهم هایپر کاری مثل 918 داشته باشی ولی عملکردی در اون حد ارائه بده.
این الان از نظر تو باعث نمیشه با خودت بگی با توجه به قیمتش تکرار میکنم باتوجه به قیمت با ارزش ترین سوپر اسپرت جهان هست. ؟
در مورد اینکه فرمودی برای پی بردن به ارزش یک ماشین باید چند سال پشتش بشینی و شیره جونشو بکشی میشه بپرسم پس این تعداد سایت و مجلات برسی خودرویی فلسفه وجودش چیه؟
آگه منه خریدار قرار بود برای هر سوپر اسپرت 5 سال زمان صرف کنم تا بهترینش رو پیدا کنم پس امسال موتور ترند چی هستن این وسط؟
این حرف من نیست بلکه حرف همون سایت هایی هستش که شما خیلی وقت ها بهش استناد میکنی.
من 918 زیر سوال نمی برم ولی درسته که این ماشین 7 سال هست معرفی شده ولی اتفاقا خودت هم گفتی که خیلی از اجزا ماشین های آمریکایی باهم یکسان هستند و همین باعث میشه که موتور کوروت نه هفت سال بلکه چندین دهه روی خط تولید باشه و اینجوری پیست رو به آتیش بکشه.
رفیق اینکه بتونی توی محدودیت چنین شاهکاری با قطعات مشترک محصولات دیگه خلق کنی شاهکار و گرنه به من هم چندین ملیون دلار بدن بالاخره میتونم چیزی متشابه خیلی از این اروپایی ها بسازم.
در کل فکر میکنم این کامنتم و کامنت شما خیلی بیهوده بوده چرا که شما چیز هایی رو به من نسبت دادی که هیچ کجای کامنتم نمیشه پیداش کرد و درواقع از برداشت اشتباهت سرچشمه میگیره و اینکه فقط میخوای تصورات ذهنی خودت رو بیان کنی.
ضمن اینکه در کامنت قبلیم گفته بودم 918 نه صدم سریع تر هست که الان اصلاحش میکنم .:نه دهم ثانیه سریع تر از کوروت هست. .
Amir Schumacher
۲۹ تیر ۱۳۹۶.
دوست عزیز دقیقا فلسفه ی مجلات خودرویی که ماشین ها رو برای من و شما تست میکنن همینه . این مجلات از کارشناسانی تشکیل شده که حداقل ۱۰ ساله اینکاره هستند و چیزی که من و شما بعد از ۵ سال رانندگی با یک ماشین متوجه میشیم این افراد با توجه به تجربه و تخصصشون ظرف شاید ۱ ساعت متوجه میشن.
راستش لحن شما و [???] که برای ۹۱۸ استفاده کردی کاملا این فکر رو به ذهن انسان متواتر میکنه که از مقایسه ی کوروت و۹۱۸. قصد داری قیمت بالای ۹۱۸ رو تمسخر کنی حال اینکه این ۲ ماشین از ۲ دنیای متفاوت میان و مقایسشون اصلا عاقلانه نیست.
PaRHaM
۲۹ تیر ۱۳۹۶Wow❤????!
ولی کاش بیشتر امتحان میکردن
حتما بهتر میشد!
ولی تا همینجا هم خیلی عالیه سریع ترین دنده دستی !❤
خیلی هم عااالی❤?
منتظر شعله ور شدن نوربرگرینگ با ZR1 باشید………
Abbas us.c
۲۹ تیر ۱۳۹۶درررررود
برا بار اول خیلی خوبه
اگر چند بار میزندن زیره 7 هم میزد
ونوم اف ۵
۲۹ تیر ۱۳۹۶یه نکته خیلی مهم اینه کوروت موتور جلو محور عقب هست اگه نسل بعدی بیاد که موتور وسط هست نوربرگ رینگ رو زیر هفت میزنه شک نکنید ماشالله کوروت ممنون پدال خیلی لذت بخش بود
مهدی
۲۹ تیر ۱۳۹۶دیگه حالم از این پیست بهم میخوره. بابا جان شما دوتا کوروت یک مدل که تو یک روز از درب کارخونه شورلت زدن بیرون نمیتونی پیدا کنی که قدرت یکسان داشته باشن نه فقط کوروت بلکه هر ماشین دیگه ای! این که تازه عامل انسانی هم نیست ! یه خودرو از یه لاستیک استفاده میکنه یه ماشین از یه لاستیک دیگه راننده ها هم که فرق میکنن اگر هم فرق نکنن یه روز میبینی به فرض مثال من نویی با کوروت یه تایم میزنم دو ساعت بعد با همون ماشین تایمم بالا پایین میشه! اصلا شاید طرف یه روز اسهال داشته نتونسته خوب برونه یا سر ی پیچ کمرش خاریده! یه جوری از ثانیه ها و صدم ثانیه ها حرف میزنید که انگار خود خدا اومده پایین و تک تک ماشینارو تو شرایط ایده ال خودشون تست کرده! بابا ول کنید این پیستو دیگه
Ferrari
۲۹ تیر ۱۳۹۶تایم بسیار عالی رو ثبت کرده
قابل توجه عزیزانی که فکر میکنن چون یه خودروسازی سوپر اسپرتش رو به نوربرگرینگ نمیاره و تایم نمیزنه پس حتما اتومبیلشون ضعیفه دقت کنن که جنرال موتورز هم همچین هیولایی رو داشته و علاقه ای نداشته تایم بزنه یا تایم زده و دوست نداشته اعلام کنه
Hemichan
۲۹ تیر ۱۳۹۶واقعا معرکه اس
حالا نوبت zr1 و وایپر acr رسیده
دیمن هم تست شد
شایان
۳۰ تیر ۱۳۹۶این کوروت با ژاپنیا دقیقا همون کاریو کرد که بمب اتمی با هیروشیما کرد ماشالا آمریکا
Saied
۳۰ تیر ۱۳۹۶شاخ امریکایی وارد میشود.
ظاهر ماشین خیلی جذابه.
ارش
۳۰ تیر ۱۳۹۶به عنوان یه طرفدار المانی که عاشق فراری هم هستم اعتراف میکنم کوروت یه اسطوره ست و این رکورد برام هیجانی نداره بیشتر از اینا از کوروت انتظار دارم.همه ماشین بازا یه گوشه تو ذهنشون دوران طلایی دهه شصت و هفتاد ماشینهی امریکایی هک شده بیرونم نمیره احترام به کوروت هم از اون دوران مانده.