ما قبلاً میدانستیم که شورولت کوروت نسل هشتم خودروی سریعی است. با استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۹۵ اسب بخاری، این خودرو در برخی تستها شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیهای را ثبت کرده که بهتر از ادعاهای خود این برند میباشد؛ اما C8 تنها در بحث شتاب اولیه خودنمایی نمیکند. ویدئوی منتشر شده نشان دهندهی تواناییهای این کوپه اسپورت در مسافت ۴۰۰ متر میباشد که طی آن نسخهای استاندارد از این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در زیر ۱۱ ثانیه طی میکند. این خودرو از لاستیکهای رادیال درگ استفاده کرده اما رکورد ثبت شده توسط آن زمانی استثنایی برای چنین خودروی استانداری میباشد.
در دومین تست کوروت موردبحث است که زمان ۱۰.۹۲ ثانیه ثبت میشود. با توجه به اینکه لامبورگینی آونتادور همین مسافت را طی ۱۰.۴ ثانیه طی کرده و با قیمت این سوپرکار ایتالیایی میتوانید بیش از ۶ دستگاه کوروت C8 را بخرید، بنابراین کوروت حرفهای بسیار زیادی برای گفتن دارد. در ادامهی ویدئو هم این خودرو سرعت ۱۹۹.۵ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند.
راننده میگوید کوروت بدون اندکی لغزش در ابتدای استارت میتوانست زمان ۱۰.۸ ثانیه را نیز ثبت کند و این ادعایی است که داج درباره چلنجر SRT هلکت ردای دارد. این در حالی است که ردای ۳۰۰ اسب بخار قویتر است!
کوروت نه تنها خودروی بسیار سریعی است بلکه به راحتی میتواند این آمار و ارقام را تکرار کند. واضح است که قرار دادن پیشرانه در میانهی کوروت نسل هشتم تأثیر زیادی روی کشش این خودرو داشته است.
amg 63
۱۹ خرداد ۱۳۹۹کورت یا وایپر ؟؟؟
روزبه
۱۹ خرداد ۱۳۹۹قطعاً وایپر
JDM
۱۹ خرداد ۱۳۹۹قطعا کوروت ولی وایپر هم غوله
علیx76
۱۹ خرداد ۱۳۹۹فعلا هنوز هم وایپر
ولی وقتی ZR1 یا ZORA بیاد ، اون موقع کوروت
امیر
۱۹ خرداد ۱۳۹۹در حال حاظر وایپر در بین امریکایی ها و در بخش خودروهای موتور جلو و گیربکس دستی حرف اول رومیزنه و سالهاست ک این چنینه!
اما امیدوارم در اینده نزدیک کوروت بتونه جاشو بگیره و قطعا میگیره!
و بازم امیدوارم وایپر نسل جدیدش دوباره بیاد تا یبار دیگه رده بندی پیست هارو به کلی جابجا کنه
Hemichan
۱۹ خرداد ۱۳۹۹وایپر
توی تیونینگ هم بی رقیبه
همین ۲ سال پیش برای رکورد زنی یه مدل تیونینگ شده اش به اسم ژنرال لی که برگرفته از اسم یه داج چارجر تو یه فیلمه
۲۶۰۰ اسب قدرت روی چرخ های عقب قدرت داشت و وقتی نتونست در حد انتظار راننده ظاهر بشه خیلی ریلکس گفت یه ۴۰۰ اسب باید بهش اضافه بشه
توی یوتیوب خیلیا کامنت گذاشته بودن : دنیا نجات پیدا کرد “فقط ۴۰۰ اسب ”
جالبه اون مدل نه رول کیج داشت نه برآمدگی روی کاپوت به جز تایراش که مخصوص بود از بقیه ی جوانب شبیه یه مدل استوک بود ..
کلا موپار همینه و یه دلیلشم اینه دهه هاست که کرایسلر اسپانسر اصلی مسابقات درگ آمریکاست و تجربه ی زیادی توی موتور و قدرت داره
به قول داج
If You Know.You Know
Mohammad
۱۹ خرداد ۱۳۹۹کوروت فوقالعاده هست
ارشیاsvj
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ینی هر کی اونتادور بخره احمقه؟؟من کلا با این سی هشت حال نمی کنم یه جوریه
بین کوروت و وایپرم تردید ندارم که وایپر رو انتخاب میکنم
اونتادور دقیقا هفت سال پیش چهارصد مترو تو ۱۰/۷ و سرعت۲۱۷ کیلومتر زد
امیر
۱۹ خرداد ۱۳۹۹خیر دوست عزیز
بنظرم اونتادور و تعداد اندکی دیگر، ابروی سوپرکارها هستن و هیچوقت هم قدیمی نمیشن مخصوصا اون صدای با ابهتش (سوپرکار بعد از عملکرد خوبش حتما باید صدای مهیبی داشته باشه وگرن هرچقدم سریع وخوب باشه بازم اسطوره نمیشه) اما اینجا بحث خوب بودن بیش از حده کوروته وگرن کسی منکر اونتادور اسطوره نمیشه
کوروت جدید قطعا مشکلاتی داره اما به مرور زمان درست میشه
ایمان جباری
۱۹ خرداد ۱۳۹۹نسخه ZR۱ کوروت باید خیلی ترسناک باشه
اون موقع میتونه لقب بهترین سوپر اسپرت آمریکایی رو از چنگ فورد GT در بیاره
میلاد
۱۹ خرداد ۱۳۹۹کوروت نسل جدیل یه یاغی به تمام معنا در برابر سوپر اسپرت های گران قیمت تره ولی وایپر یه استوره ی تکرار نشدنه.اوفف با اون موتور هیولاش.
بهنام
۱۹ خرداد ۱۳۹۹حیف این اسطوره که طراحیش چنگی به دل نمی زنه.
Alireza
۱۹ خرداد ۱۳۹۹وجدانا با ۴۹۰اسب بخار زمان خیلی استثناییه
نمیفهمم چرا تو متن به اونتادور اشاره کرد چه ربطی داشت اخه
Nikzad
۱۹ خرداد ۱۳۹۹وایپر یک ماشین تماما امریکاییه اما کروت رگه هایی از اروپا رو تو خودش داره. ولی از نظر ثبت رکورد تو نوربرگرینگ واقعا وایپر acr یه شاهکار بود. وایپر موتورش نزدیک۸ لیتره مصرف سوختشو دیگه خودتون میدونید پس همین میتونه عاملی باشه که نظر خریداران به سمت کروت تغییر بده چون الان دیگه امریکا امریکای قدیم نیس که بنزین مفت باشه مردم با ماشینای بالای ۷لیتریشون نمیتونن تردد زیادی داشته باشن
حسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹زیبای وحشی
حسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹بهترین خودروی موتور جلو وایپر بود که بعد توقف تولید وایپر ، کوروت Zr1c7 بهترین خودروی موتور جلو دنیاست.
تو خودروهای موتور وسط هم کوروت c8 بسیار عالی و فراتر از تصورات عمل کرده نامبر وانه .
100 متر 2.7
400 متر 10.9 حیرت انگیزه استثنائیه اوج هنر خلاقیت و مهندسی و واقعا یکی از بهترین های دنیاست .
حسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹بهترین خودروی موتور جلو دف عقب
Kf
۱۹ خرداد ۱۳۹۹موتور جلو نیست اگر بود زمانش کند تر بود راستی این پیست درگ آسفالتش چسبندگیه زیادی داره که به نفع خودرو های دف عقبه
حسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹کاملا درست میفرمایید منظورم این بود
کوروت Zr1c7 بهترین خودروی موتور جلو(دف عقب) دنیاست.
تو کامنت اول دف عقب را ننوشته بودم.
JDM
۱۹ خرداد ۱۳۹۹اگر بخوایم zo6 و وایپر و حساب کنیم
Zo6 تو درگ ولی وایپر تو پیست
اما با اومدن زد ار وان نتیجه عوض شد.تا اومد دوتا از رکورد ها وایپر و بنام خودش زد،زد ار وان بهترین موتور جلو دف عقبه
kurdishlambo
۱۹ خرداد ۱۳۹۹جدیدا مجله ها عجب اصراری دارن که کورت از لامبو سره!
لانچ سوپرولوچه یه طرف کل افتخارات و اعتبارات کروت یه طرف… ضمن عشق و احترامی که به کوروت و طرفداراش دارم
Hemichan
۱۹ خرداد ۱۳۹۹“زمان 10.8 ثانیه را نیز ثبت کند و این ادعایی است که داج درباره چلنجر SRT هلکت ردای دارد”
البته ردآی با تایر رادیال ۹.۹ ثانیه رو هم ثبت کرده و وارد زمانبندی دیمن شده
هلکت ۲۰۱۵ هم با تایر استوک زمان ۱۰.۹ ثانیه و تایر رادیال ۱۰.۳ ثانیه رو ثبت کرده
Hemichan
۲۰ خرداد ۱۳۹۹چلنجر مجهز به هلفنت روی داینو تست شده و اعداد زیر رو به دست آورده
944.82 horsepower and 877.46 lb-ft of torque at the rear wheels
که با توجه به ۱۱% اختلاف قدرت تا چرخها میشه حدود ۱۰۵۰ اسب قدرت و ۹۷۰ پوند فیت گشتاور
سپاس
Mopar Or No Car
M.A.S
۲۲ خرداد ۱۳۹۹دوست عزیز همینجا تو پدال هم بود که ردای زمان 10.4 با تایر معمولی و استوک زد(فک کنم حتی 10.2 هم بتونه بزنه) و هلکت هم 10.8 داره. نمیدونم چرا ادعا های برند داج همیشه ماشیناشو ضعیف نشون میده و تو دنیای واقعی زمانای خیلی بهتری میزنن (حتی برای دیمن هم اینطوری شد)
فقط من یه سوال دارم که تریم واید بادی چقدر روی عملکرد محصولات داج تاثیر میزاره ؟
من شنیدم که مثلا لاستیکای بزرگتر زمان خیلی بهتری بهشون میدن ممنون میشم توضیح بدین
حسن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹سایت اوتو اسکات 24 اروپا یه کوروت اگهی کرده c8 3LT قیمت 139،800 یورو 395 یورو هم تخفیف زده یعنی اروپا هم تحویلشون دادن.
کوروت c7 zR1 هم اگهی کردن 250 هزار یورو.
SRT
۲۰ خرداد ۱۳۹۹کوروت بزرگ??
بی صبرانه منتظر نسخه زد ار وان و بقیه نسخه ها هستم.