جنرال موتورز قیمت پایه ای مدل های ۲۰۱۳ سونیک RS را اعلام نمود؛ با مبلغ ۲۰,۹۹۵ دلار برای گیربکس شش سرعته دستی و ۲۲,۲۸۰ دلار برای گیربکس شش سرعته اتومات می توان این هاچ بک شهری را خریداری کرد . . .
سونیک RS تنها در مدل های پنج درب عرضه شده که حجم فضای بار آنها اگر همه صندلی ها خوابیده باشند به ۱,۳۵۱ لیتر می رسد. پیشرانه این خودرو از نوع ۱.۴ لیتری اکوتک بوده که ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
همچنین مواردی مانند رینگ های پنج پره ۱۷ اینچی، اسپویلر سقفی عقب، سانروف برقی، پدال های اسپرت آلومینیومی، روکش چرمی فرمان و سیستم چندرسانه ای شورولت بنام MyLink ازجمله امکانات استاندارد این خودروست. سونیک RS در سه رنگ قرمز (Victory)، خاکستری متالیک (Cyber) و سفید (Summit) قابل سفارش است.
Ali/n
۱۰ شهریور ۱۳۹۱تقایبا میشه 30 ملیون تو ایران تو این قیمت صفر فقط زانتیا هست!!
ali m
۱۰ شهریور ۱۳۹۱نخیر با دلار 2000تومان میشه 41990000تومان
ناصر
۱۱ شهریور ۱۳۹۱دوست عزیز دلار 1850 تومنه ……حالا همچین سر قیمت بحث میکنیم انگار همین فردا صبح قبل قوقولی قوقول خروسا میخوایم بریم بخریم ……همون پرایدو عشق است
abdin
۷ شهریور ۱۳۹۳تقریباً میشه 50 یا 60 میلیون.
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴30 میلیون رو سمند میدن اینجا
مهدی hnd
۱۰ شهریور ۱۳۹۱بعد از ورشکستگی دوو و خریداری اون توسط جنرال موتورز سونیک بر روی پلتفرم ماتیز طراحی شد حالا اون کجا و ما کجا که تازه داریم کپی چینی ماتیز یعنی mvm110 را مونتاژ میکنیم!!!!!!!!!!!!!!
sunmartin
۱۱ شهریور ۱۳۹۱به این قسمت از گزارش توجه کنید: “پیشرانه این خودرو از نوع 1.4 لیتری اکوتک بوده که 138 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور دارد.” ببینید یایه انجین 1400 سی سی چه قدرتی رو گرفته!!!!! با این جسه کوچک فکر کنم توی شتاب خیلی از خودرو های موجود در کشور رو شرمنده کنه مگان با موتور 2000 به زحمت 140 هورس پاور قدرت داره اونم با اون جسه و کلاس متوسط …خب دیگه ما خیلی از تکنولوژی عقب موندیم و اگه بخوای خودروی روز دنیا رو سوار بشی اول باید جیب برادران دلال و تعرفه گذار رو پر کنی که کار من و شما نیست
هادی
۱۱ شهریور ۱۳۹۱وقتی نمیشه این ماشین رو به ایران حتی وارد کرد علیرغم هزینه های گزاف چه فایده ای برای نوشتن این مقاله متصور است؟
عباس
۱۲ شهریور ۱۳۹۱قابل توجه دوستان، این خودرو الان در منطقه آزاد انزلی با قیمت 22 میلیون تومان قابل سفارشه. اتفاتقا امروز یه قرمزشو تو کارواش نزدیک محل کارم دیدم. خیلی خوشگله.
عماد
۹ مهر ۱۳۹۱دوست عزیز اون ماشین اسپارک هستش نه سونیک
صاحبشو میشناسم
و این ماشین که الان معرفی شده توربو داره ولی اون که تو منطقه آزاد هستش معمولیه، واسه همین ارزون تره
مهدی
۱۱ شهریور ۱۳۹۱کیلومتر شمار سونیک نسل قبل که مانند مدل 2013است جزو 10 المان برتر طراحی خودرو شد
مهدی
۱۱ شهریور ۱۳۹۱کیلومتر شمار سونیک جزو 10 المان برتر طراحی خودرو در سال 2010 شد
مهرداد
۱۱ شهریور ۱۳۹۱دوو ماتیز و شورولت اسپارک هستند که دقیقاً یک پلتفرم و شکل ظاهری دارند وتنها وجه تمایزشان برندشان است.
این در حالی است که شورولت سونیک در یک کلاس بالاتر نسبت به اسپارک یعنی کلاس B قرار دارد و از رقبای آن می توان به هیوندای i20 و تویوتا یاریس اشاره نمود.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دوو پلتفرمهایش را از جنرال موتورز قرض می گیرد (حتی قبل از فروش سهامش). بعنوان مثال دوو اسپرو (1990 تا 1997) برروی پلتفرم J شرکت جنرال موتورز شکل گرفت همان پلتفرمی که اپل وکترا (1988 تا 1995) رویش سوار بود.
در مورد قیمتش هم این طور بگم که ام وی ام 110 (چری QQ3) در بازار چین کمی بیش از 2000 دلار ارزش دارد اما در بازار ایران در حال فتح قله 11000000 تومان است!!!
نتیجه اینکه در صورت ورود این خودرو به بازار ایران (البته بر فرض محال) نباید قیمتی کمتر از 80000000 تومان داشته باشد!
سعید
۱۲ شهریور ۱۳۹۱مدل 2011 که تو منطق آزاد انزلی 23 میلیون بود..!
NAVID
۱۳ شهریور ۱۳۹۱این خودرو هم اکنون تو استان گیلان در شهر رشت در حال تردد با پلاک منطقه ازاد انزلی است و قیمتشم بین 40-45 تومن عرضه میشه
ماشین بسیار خوش استایلیه از جلو
مهرداد
۷ فروردین ۱۳۹۲با سلام بعد از این گرونی خودرو الان قیمت 2013 این خودرو فکر میکنید چند باشه؟چقدر هزینه پلاکش میشه؟ممنون و متشکر
saber
۱۳ شهریور ۱۳۹۱آره منم تو استان گیلان شهر لاهیجان دیدم. ماشینه قشنگیه
محمدعلی
۱۳ شهریور ۱۳۹۱به خدا هر موقع می یام تو این سایت عقده ای می شم خدایی پول هک دارم 40 نومنی ولی پراید سوار میشم چون هیچ خودرویی نداریم تو ایران که حداقل از 100 اسب بخار بالاتر باشه و هیچ حق انتخابی هم نداریم
ایران خودرو و سایپا و … الان دارن مثل پادشاه عربستان به مردم حکومت می کنند
رضا
۱۴ شهریور ۱۳۹۱1. سلام. دوستان توجه کنید که:
ما توی همین سایت با جمعی از دوستان یه کمپین اعتراضی را در حال پایه گذاری هستیم!
راستش به بحث های زیادی که انجام شد و همه دوستان هم با وضع موجودی که خودروسازان به ارمغان آوردن و حامی اصلی اون هم متاسفانه دولت بوده و هست ما تصمیم گرفتیم که از یه جایی شروع کنیم و اعتراضمونا به صورت همگانی به گوش یا نظر تولید کنندهای خودرو برسونیم. به همین منظور ما همگی تصمیم گرفتیم که به سایت ایرانخودرو بریم و با ارسال کامنت اعتراضی خشم خودمونا از اینکه اصلا مدیریتی به قیمت ها ندارن بلکه از روند افزایش قیمت ها حمایت هم میکنن اعتراض کنیم. از این که ما مجبوریم محصولات بی کیفیت و قدیمی و اطلس عیوب اونا را خریداری کنیم ناراحت و به مضیقه اومدیم و خواهان این هستیم که یا این صنعت را تعطیل کنن و یا خودروی خوب با قیمت (واقعی) به ما تحویل بدن. اونا یادشون رفته که فقط خدمت گذار ما مردم هستند و هر کاری که دوست دارن میکنن! متاسفانه بدون در نظر گرفتن لیاقت و مدرک تحصیلی مرتبط به همچین سمتهایی رسیدن و فقط فکر (جیب شخصیشون)هستن و این برای ما مردم کاملا محرزه.
پس دوستان امیدوارم مشابه این کامنت را جاهای دیگه قرار بدن و یه جوری یه حرکت همه گیری پدید بیاد. دوستان عزیز لطفا همکاری کنید. چون یه دست صدا نداره. شاید همچین حرکت بتونه یه موج اعتراضی پدید بیاره و کامنت دونی این بی لیاقت ها پر بشه از اعتراضات مردم. من هم مثل شما. یه معترض و جزئی از کل! فقط امیدوارم دوستان همیاری کنن.
/ یه کامنت اعتراضی = یه نه پر رنگ به خودروی بی کیفیت ایرانی/
یادتون نره ما لایق بهترین ها هستیم….
پویا
۹ آبان ۱۳۹۲بحث صدا به گوش رسوندن نیست اونها بهتر ما میدونند چی رو به چه قیمت به مردم غالب می کنند اما میدونند خودرو یک کالای واجبه برا خانوادها و هم توان خرید خودرویی غیر از محدوده قیمتی خودشون برای اکثریت جامعه نیست و هم مردم دستشون جایی بند نیست چون مافیای خودرو به ریاست پدرخوانده نعمت بخش با سیبیل هایی که چرب میکنه و بذل و بخششی که میکنه برا مجلسی ها و … تمام سیاست هایی که بخواد روند کنونی معکوس کنه وتو می کنه نتها راه نخریدن خودرو است
ادم
۱۱ دی ۱۳۹۱بابا ما تو پرایدش موندیم شما اینارو اوردید مارو دق بدید پول کجا تو این خراب شده که ماشین بگیریم
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲جلوش زیبتره تا پشتش…..