اگر بنا به دلایلی هنوز هم فکر میکنید کوروت ۲۰۲۰ پیشرانه وسط جنرال موتورز به اندازهای که تبلیغ شده شایستگی ندارد پس بهتر است این ویدئو را تماشا کنید تا درباره تفکرات خود تجدیدنظر نمایید.
فقط کافی است به این استینگری ویژه نگاه کنید که در تست شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت مجله موتور اسپورت شرکت کرده است. اولین چیزی که نظر ما را جلب میکند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده توسط حسگرهای خودرو است. این رکورد مشابه ادعاهای سازنده بوده و در شرایط نرمال کاملاً احساسبرانگیز نشان میدهد.
وقتی وارد وبسایت رسمی کوروت شوید این ارقام را خواهید دید. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LT2 کوروت جدید قدرت ۴۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری داشته و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن در ۲.۹ ثانیه ثبت میشود.
رانندهی کوروت در ویدئو با فعال کردن لانچ کنترل شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیهای را ثبت میکند که اگر شما تفاوت ۳.۲ کیلومتری مربوط به اختلاف شتاب اعلامی و اندازهگیری شده را حساب کنید به رکورد ۲.۹ ثانیهای شورولت خواهید رسید. کوروت موردبحث با لاستیکهای عادی روی مسیری معمولی حرکت کرده و به نظر میرسد لاستیکها هم گرم نشدهاند و رکورد ثبت شده برای سوپرکاری دیفرانسیل عقب اصلاً بد نیستند.
اگرچه زمانسنج داشبورد بعد از عدد ۳.۱ ثانیه دیگر جلو نمیرود اما حدس میزنیم شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت کوروت جدید حدود ۱۳ ثانیه شده باشد که مشابه نیسان GT-R R35 چهار چرخ محرک است.
این خودرو سرانجام به سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید هرچند در این ویدئو به حداکثر سرعت ۲۱۵ کیلومتر در ساعت میرسد.
در هر صورت کوروت C8 خودروی واقعاً سریعی بوده و قیمت ۵۹۹۹۵ دلاری برای آن بسیار مناسب است.
[دانلود ویدئو]
علیرضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۸۶۰۰۰۰ دلار برای ۲.۹ ثانیه … آدم فقط حسرت میخوره که چرا گمرک بسته
یانکی
۱۰ اسفند ۱۳۹۸تک خالیه برا خودش بی رقیب میتازه.
ali (chevy nova)
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ماشالاه هیولا
همچین شتاب و قدرتی رو با قیمت معقول دادن دست مشتری هنره نه اونکه برای همچین مشخصاتی بالای 150 هزار دلار بگیری و به بهونه ی اونکه توش از چرم گاوهای دامنه الپ استفاده شده قیمت گزافی روش بذاری
افرین کوروت
این ماشین با پیش فروش عالی که داشت و مشخصات عالیش نشون میده شورولت هدفش رو درست انتخاب کرده
سعید
۱۰ اسفند ۱۳۹۸تازه نمونه رودستر هم هست، با وزن بیشتر و سقف باز!
Alireza
۱۰ اسفند ۱۳۹۸صفر تا صدو حتی اگه مثل هیولا پر نکنه بازم خواستنیه، ب طرز عجیبی منتظر خبر مدل های بالاترم درحالیکه هنوز همین مدل به مشتری نرسیده
بهراد
۱۰ اسفند ۱۳۹۸هیییییییی.
دو نفر با هم اختلاف دارن دودش تو چش ما میره
حمید
۱۰ اسفند ۱۳۹۸عالیه با این قیمت و پرستیژ فوق العاده
مخصوصا با رنگ نارنجی خیلی زیباست
در مورد مشخصات فنی هم هیچ ایرادی نیست فقط موندم با این قدرت چجور به چنین شتاب عالی میرسه ???
آفرین به جنرالموتورز
حسن
۱۰ اسفند ۱۳۹۸بدجوری با انتخاب رنگت موافقم.
JDM
۱۰ اسفند ۱۳۹۸با این قیمت مرد میخواد باش رقابت کنه
حسن
۱۰ اسفند ۱۳۹۸اسطوره ی تمام دورانها بی رقیب و بی مانند
نه موتور جلوش رقیب داشت نه موتور وسطش
دف عقب در طول تاریخ فقط کوروت با احترام به افعی
پهن مثل کوروت استینگری زیبایی و سرعت هم اشانتیون.
حمید
۱۰ اسفند ۱۳۹۸منم حسن جان با حرفت کاملا قبول میکنم نسل قبلی موتور جلوش هم بی همتا و بی رقیب بود با توجه به قیمت
جا داره از آمریکا و صنعت خودروسازیش تشکر کرد
خودروهایشان همگی عالین من توپست موستانگ شلبی مطلب گذاشتم الانم تو پست خودروی آمریکایی میگم اگه بخوان جدی وارد یه حرفه و صنعت بشن هیچ کشوری نمیتونه به گرد آمریکا برسه ?
رزیتا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸از ماشینای آمریکایی خیلی خوشم میاد ، بزگ و جادار و البته محکم و خر کار