شورلت برای مدل ۲۰۲۰ کامارو را مورد بهروزرسانی قرار داده و آنرا با نمای جدید جلو برای مدل SS، گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی برای مدل V6 و مدل جدید LT1 معرفی کرده است. به دلیل انتقاداتی که به طراحی جلویی فیسلیفت کامارو SS وارد شد، شورلت حالا طراحی این قسمت را با الهام از کانسپت Camaro SS Shock که در نمایشگاه سما سال گذشته معرفی شد تغییر داده است. این یعنی حالا در کامارو SS مدل ۲۰۲۰، مثل کانسپت مذکور لوگوی شورلت به درون جلوپنجره منتقل شده و نوار بین جلوپنجره و ورودی هوای درون سپر نیز همرنگ بدنه شده است.
مدیر بخش بازاریابی شورلت آقای «استیو ماجوروس» دراینباره گفته است:
خریداران انتقاد کردند و ما گوش دادیم. واکنشهای بسیار مثبت به طراحی کانسپت Shock موجب شد بهسرعت طراحی آنرا به نسخهٔ تولیدی منتقل کنیم
یکی دیگر از بهروزرسانیهای بیرونی کامارو ۲۰۲۰ ارائهٔ رنگ جدید سبز رالی است. علاوه بر این، شورلت طیف گستردهای از ویژگیهایی را برای این ماشین ارائه کرده که خریداران میتوانند با سفارش آنها، خودروی خود را شخصیسازی کنند. ازجملهٔ این ویژگیها میتوان به اسپویلر عقب، چراغهای عقب دودی، رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز یا نارنجی، کمربندهای ایمنی قرمزرنگ، صندلیهای عملکردی ریکارو، پدالهای آلیاژی و لوگوی مشکیرنگ شورلت اشاره کرد. همچنین پکیجهای Convenience، Lighting و 3LT که قبلاً بهصورت سفارشی ارائه میشدند، حالا در نسخهٔ توربو استاندارد هستند.
برای کامارو ۲۰۲۰ مدل جدید بنام LT1 هم ارائه شده که در آن طراحی مدل 1LT با قوای محرکهٔ مدل SS ترکیب شده است. این مدل که به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری هشت سیلندر ۴۵۵ اسب بخاری مجهز است، با قیمت پایهٔ ۳۴,۹۹۵ دلار، ارزانترین کاماروی V8 محسوب میشود. خریداران میتوانند مدل LT1 را در دو نسخهٔ کوپه و کابریولت و با گیربکس شش سرعتهٔ دستی استاندارد یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی انتخاب کنند. این مدل در بیرون هم علاوه بر برخورداری از ویژگیهای مدل 1LT، به دریچههای کاپوت SS، نشانهای LT1 روی گلگیرها، لوگوی شورلت مشکیرنگ، رینگهای ۲۰ اینچی به سبک SS و لاستیکهای چهارفصل هم مجهز شده درحالیکه پکیج تکنولوژی نیز برای آن قابل سفارش است که شامل صفحهنمایش لمسی هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی پریمیوم Bose میشود.
آقای ماجوروس در مورد این مدل گفته است:
مدل جدید LT1 گزینهٔ خوبی برای کسانی است که خواهان تجربهٔ عملکرد خالص V8 هستند. این مدل با قیمتی کمتر از ۳۵ هزار دلار، یکی از مقرونبهصرفهترین خودروهای V8 اسپرت بازار خواهد بود
همانطور که در ابتدا اشاره شد، شورلت گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک که پیشازاین فقط برای مدلهای هشت سیلندر SS و ZL1 ارائه میشد را حالا برای موتور ۳.۶ لیتری V6 هم ارائه کرده است. هرچند این گیربکس از مدلهای قدرتمند SS و ZL1 گرفته شده اما بهطور خاص برای پارامترهای عملکرد موتور V6 تنظیم شده است. فروش شورلت کامارو مدل ۲۰۲۰ از اوایل پاییز آینده آغاز میشود.
یانکی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸عالی شد فیس قبلیش یه جوری نا دخل بود.حالا ماه شدی
پیکان جوانان گوجه ای
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸احساس میکنم لوگو جلوی خودرو یکم کوچک هستش نظر دوستان چیه
امین 222
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸همین امروز داشتم جر و بحث یه سری از آمریکایی هارو تو یوتیوب میدیدم . این به اون یکی میگفت که اگه بکشنمم از محصولات شورولت نمیخرم ، آخه شورولت کامارو ماشینه ؟ یه تیکه آشغاله که گرون میفروشنش ( جالب اینجاست که معادل نصف حقوق سالانه ی یه کارگر تو آمریکاست !!! ) … اون یکی به این یکی میگفت پس حتما فورد موستانگ ماشینه با اون قیافه ی فلانش که به امثال تو انداختنش و … خلاصه سرتون رو درد نیارم که دقیقا تا ۱۵ دقیقه بغض کرده بودم و بعدش خودم رو گرفتم که گریه نکردم … به حال و روز خودم و جوونای مثل من فکر کردم که پول خرید یه موتور هم نداریم تو این خراب شده … اونوقت اونا از بس خوشی زده رو دلشون ( دیگه از زیر دل گذشته ) که میان راجع به چنین ماشینایی مثل کامارو و موستانگ و … جک میسازن … خودم بدم میاد راجع به این چیزا حرف بزنم چون همه میدونن اما چه کنم که دیگه اعصابم نمیکشه …
Ahmad
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ما هم باهات همدردیم و کاملا درکت میکنم هر چی که هست الان و درراین برهه از زمان تو این موقعیت هستیم و باید امیدوار باشیم همه چیز درست بشه.
sina7
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸نوشته خریداران انتقاد کردن و ما گوش دادیم
حالا اینجا میگیم چرا رینگو برمیدارید میگن چیییی؟انتقاد کردین از ما؟؟؟
بعد میرن ترمزشم برمیدارن تا نشون بدن رییس کیه
مهدی
۲۴ خرداد ۱۳۹۸عزیز ما هم همدرد شما هستیم.اونایی که بهت منفی دادن خوب فرق میکنن…
MAHDE MCJUSA
۲۶ خرداد ۱۳۹۹لعنت بهش ما نسله سوخته ایم برو دنبال هدفت میخوایشون عشق امریکایی هر چیزی میخوای بجنگ براش بخر با قیمتشو مصرفشو حرف بقیه کاری نداشته باش مثل منو تو زیاده تو این مملکت دمت گرم که گفتی با جزعیات فقط یه چیزی میدونم این قدرت عشقه هیچی تو این قوی تر از اون نیست مطمعن باش نیروهای خوب برمیگرده تا ببینیم چی میشه
Mehdi
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸شورولت، کوروت نسل جدید حسابی بهش رسیده چه از نظر طراحی و کیفیت چه از نظر ایرودینامیکی ولی اصلا در کامارو اینطور نبود
این کامارو ،کامارو سابق نیس کاش یکم بیشتر شورولت تمرکزشو برای کامارو بیشتر میکرد دلیل افت فروش این ماسل کار دوست داشتنی همینه
aston martin
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸چجوری هرسال بهتر میشی تو لامصب
شاهین
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸خریداران انتقاد کردند و ما گوش دادیم. واکنشهای بسیار مثبت به طراحی کانسپت Shock موجب شد بهسرعت طراحی آنرا به نسخهٔ تولیدی منتقل کنیم
ماهم زندگی نکنیم سنگین تریم بخدا. الکی هستیم فقط اکسیژن حیف میکنیم
chevy camaro
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ماسل کارا رو باید از نزدیک دید و تماشا کرد که چی هستن عکس فایده ای نداره!!!
امین
۴ فروردین ۱۳۹۹ارزونترین قیمتش برای مدل هشت سیلندر فقط ۳۸۰۰۰ دلار یعنی با همین دلار ۱۵۰۰۰ تومانی و وضع داغون مملکت میشه ۵۷۰ میلیون تومن دوستان تو ایران با ۵۷۰ تومن یه النترا بهت میدن. عمق فاجعه کشور ایران این هست اگه بخوای بهش فکر کنی آدم دیوونه میشه
Maserati
۲۶ مهر ۱۳۹۹زشت ترین ماسل کاری که تو عمممرم دیدم