شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ هماکنون به پیشرانهی کاملاً جدید ۲.۸ لیتری توربویی مجهز شده که قدرت و گشتاور بیشتری داشته و در عین حال مصرف سوخت کمتری در مقایسه با پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری قبلی نشان میدهد.
مدل سال ۲۰۱۹ این پیکاپ به خاطر استفاده از پیشرانهی جدید ۱۷۲ کیلوگرم سبکتر از مدل فعلی مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر میباشد. این در حالی است که مدل جدید فضای کابین و بار بیشتری دارد. نتیجهی این کار مصرف سوخت کمتر و تولید پیکاپی با تجربه رانندگی هیجان انگیزتر میباشد.
مهندس ارشد سیلورادو دربارهی پیشرانهی جدید این پیکاپ میگوید:
پیشرانه ۲.۷ لیتری توربوی جدید سیلورادو پرفورمنس و مصرف سوخت احساسبرانگیزی دارد. این خودرو در هر حالتی هیجانانگیز بوده و در زمان شتاب گیری سنگین هم عملکرد قابلتوجهی دارد. پیکاپ ما در عین اینکه مصرف سوخت کمی داشته میتواند کارهای زیادی را انجام دهد.
پیشرانهی ۲.۷ لیتری یاد شده که بهصورت استاندارد در تریم های LT و RST نصب شده ۱۴ درصد گشتاور بیشتر و ۱۳ درصد مصرف سوخت کمتری در شهر داشته و در بحث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت نیز بیش از ۱ ثانیه سریعتر از مدل مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۴.۳ لیتری قبلی میباشد. سیلورادو همچنین با این پیشرانه میتواند مصرف سوخت کمتری در مقایسه با فورد F-150 XLT داشته باشد و با رم ۱۵۰۰ مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری هیبریدی ملایم برابری کند.
قدرت این پیشرانه ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۴۷۱ نیوتون متر بوده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعتی ۶.۸ ثانیهای میشود. ظرفیت یدک کشی سیلورادو ۲۰۱۹ برابر با ۳۲۶۵ کیلوگرم و ظرفیت محفظه بار آن نیز ۱۰۳۴ کیلوگرم میباشد.
نهایتاً باید گفت پیشرانهی جدید این پیکاپ با تکنولوژی استارت/استاپ همراه شده که باعث بهبود مصرف سوخت در ترافیک میشود.
امیر
۲۰ مهر ۱۳۹۷( سیلورادو همچنین با این پیشرانه میتواند مصرف سوخت کمتری در مقایسه با فورد F-150 XLT داشته باشد و با رم 1500 مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری هیبریدی ملایم برابری کند)
ماشالله به شورولت و ازون مهم تر بنازم به رم ک با اون موتورحجیم تر مصرفش با این موتور کم حجم شوی برابری میکنه
سامان اذری
۲۰ مهر ۱۳۹۷http://uupload.ir/files/dm93_20181005_171346-01.jpeg
تقدیم ب همه امریکایی بازها
Mor
۲۰ مهر ۱۳۹۷تراک 2.8 لیتر؟ مگه هاچ بکه؟
Sajjad
۲۰ مهر ۱۳۹۷به جای توجه به حجم موتور به توانایی هاش نگاه کن
افرود فوق العاده وظرفیت یدک عالی
یه سری از دوستان میگفتن چرا انقدر حجم موتورش بالاست، حالا که اورده پایین میگن چرا پایینه
(Ali (Chevy nova
۲۰ مهر ۱۳۹۷سجاد
کلا خىلى ها باخودشون نمىدونن چند چند هستن
موتور حجىم هست مىگن مصرفش بالاست
کم حجم هست مىگن مگه وانت موتور کم حجم بدردش مىخوره؟
(Ali (Chevy nova
۲۰ مهر ۱۳۹۷موتور تازه 2/8 لىترى شوى دقىقا مثل موتور 4 سىلندر موستانگ با حجم کمى که داره ولى گشتاور ىه موتور 6 و گاهى 8 سىلندر رو مىتونه تولىد کنه
البته گشتاور خوبش بخاطر توربو هست که نقطه قوتى هست براش
Sajjad
۲۰ مهر ۱۳۹۷موتور های حجیم معمولا استهلاک کمتری دارن نسبت به موتور کم حجم و با بازده بالا.
برای همین طول عمر بیشتری دارن و تحت فشار زیاد آسیب نمی بینن.
شرکتی که بازدهی بالا از موتور میخواد باید علم این رو هم داشته باشه که درکنار بازدهی بالا با استفاده از خنک کننده ها و یا آلیاژهای خاص استهلاک موتور پر بازده رو کم کنه که فقط چنتا شرکت اینطوری هستن.
الباقی فقط دنبال بازده بالا هستن و مقوله استهلاک نه تنها به نامشون خدشه وارد نمیکنه بلکه باعث سود روز افزون اونا میشه.
با چنتا توربو قدرت ماشین و مصرفش بهتر میشه ولی باید علم این هم داشته باشن که مشکلات موتوری براشون پیش نیاد.
البته علم انقدر پیشرفت میکنه که استهلاک موتورهای کم حجم پر بازده به مرور کم میشه.
اما استفاده این موتور های برای پیکاپ تراک ها که دائما زیر فشار زیاد هستن تنها و تنها باید به همراه تکنولوژی باشه تا موتور به فنا نره که مطمئنم شورولت این توانایی رو در خودش دیده و انقدر مهندسی شده کار کرده تا این موتور روی پیکاپ تراک جواب بده.
شما یه انجین حجیم بلیزر رو در نظر بگیر، بعد سالها هنوز هم با وجود کاربرات بودنش کارمدی خودشو حفظ کرده ولی خیلی از انجین های قدیمی با حجم کم حتی قابل روشن شدن هم نیستن.
علی آقا شما خودت این حرفا رو خیلی بهتر از من میدونید من فقط جواب سوال هایی که ممکن بود پیش بیاد دادم.
(اگر ایرادی داشتم اصلاح کنید خوشحال میشم)
ali
۲۱ مهر ۱۳۹۷همونی نبودی کم حجم بودن انجین تراکای ژاپنی رو مسخره میکردی بعدم از پرقدرت بودن و تنفس طبیعی امریکاییا میگفتی؟
(Ali (Chevy nova
۲۱ مهر ۱۳۹۷نه
من نبودم
mahdy
۲۰ مهر ۱۳۹۷داداش ماسل کار یا سوپر اسپرت ایتالیایی نیست که به موتورش نگاه میکنی ماشین کاربردی و پر کاری هست اتفاقا هر چقدر کمتر بسوزونه خیلی بهتره
احمدرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۷عکس نقره ایه عجب چیزیه لامصب سیرا هم خیلی خفنه ولی f150 عشقه منه لامصب
حسین دهمرد
۲۰ مهر ۱۳۹۷چهار سیلندره؟
(Ali (Chevy nova
۲۰ مهر ۱۳۹۷4 سىلندره ولى گشتاورش مناسبه
هر موتورى حتى 3 سىلندر اگه گشتاور و کشش بالا باشه تعداد سىلندر اهمىت نداره
حجم کم موتور رو توربو با بالابردن گشتاور جبران مىکنه
فرهاد
۲۰ مهر ۱۳۹۷نسل قبلیشو خیلی بیشتر دوس داشتم نمیدونم چرا با نسل جدیدش زیاد حال نمیکنم.عقبش شبیه تراکای آسیایی شده. به نظرم رم خیلی قوی تر کار کرده تو نسل جدید من به شورلت کاملا ترجیحش میدم
حمىد
۲۰ مهر ۱۳۹۷وانت مورده علاقم هست
mahdy
۲۰ مهر ۱۳۹۷خوبه ولی چه کنم دل در گرو F-150 و رم دارم
Mohammad
۲۰ مهر ۱۳۹۷دقت کردین در ماشین های جدید شورولت نمای جلو شبیه کلاه خود رومی های باستان میشه تهاجمی و با ابهت 😎💪
Sajjad
۲۰ مهر ۱۳۹۷یه انجین 12 سیلندر پر حجم هم باید بزارن تو کاپوت این هیولا با یه سری مبدل که گشتاور عظیمش رو تو دور پایین به چرخا بده
یه کاروان هم ببندی پشتش و تمام
TRX(Taimaz)
۲۱ مهر ۱۳۹۷یک خبر جدید از شرکت رم
رم برای نسخه ی TRX ریبل 1500 سال 2019 قراره از موتور هلکت استفاده کنه.
یک تراک همه فن حریف با موتور 707 اسب بخاری یکی از رکورد های TRX ثبت سرعت 160 کیلومتر بر ساعت در مسیر آفرودی بود ولی این TRX جدید قراره یه چیزی فراتر از یه تراک باشه به طرز فجیحی عاشقشم.
GOD BLESS AMERICA
۲۱ مهر ۱۳۹۷دم شورلت گرم.
ولی ای کاش اون سیستم هیبریدی کرس رو با موتور الکتریکی ترکیبی با گیربکس رو بیارن تو تراک های آمریکایی تا مشکل گشتاور بالا حل بشه .
روزی بشه که هیچ تراکی زیر هزار نیوتون متر گشتاور نداشته باشه.
شاهین
۲۱ مهر ۱۳۹۷اقا سجاد حرف قشنگی زد دمش گرم
موتورهای تنفس مصنوعی اصتحلاک بالایی دارن یکیش همون توربو که اگه باهاش بد رفتاری کنی بد خرجی رو دستت میزاره اینو میکانیک های کار بلد میگن نه من. درکل الان هستن امریکایی هایی که اف۱۵۰ هشت سیلندر حجیم سفارش میدن!!! قطعا مصرف سوخت براشون مهم نیست و ترجیح میدن ماشینشون کاری باشه و مقاوم. این موتور های کم حجم جنبه شتاب و سرعت دارن و یجورایی جاده ای هستن بقول معروف. درکل حرکت خوبیه چراکه نه داشتن یه پیکاپ که هم لوکس باشه هم جاده ای هم … ماشینای تکمیلی هستن ??
mosavi
۲۱ مهر ۱۳۹۷چه خبرتونه ؟ چه خبرتونه؟
باهم خوب باشین بچه های گل باشین
حوصله من یکی خیلی سر میره هر پستی میام چندتا کودک باهم دعوا میکنن سر این خوبه اون خوبه
کلا چه خبرتونه؟
دعوا نکنین فورد و شورولت نمیاد یقه تونو بگیره که تا مرز کشتن ازش دفاع نکردین
یه خورده یواشتر بابا
همتونم چند اکانته ایین
مسئولای پدال باید یه پست در مورد فرهنگ بزارن یکم یاد بگیریم فرهنگ یعنی چی
تو خود امریکا اینطور رفتار نمیکنن یه سری بچه اینجا به جون هم میوفتن.
یه سوال برام پیش اومده.
خداییش کدومتون تا الان ماشین داشتین؟ نه المانی امریکایی بلکه همین پراید خودمون
کدومتون پراید داشتین ؟