خواهد ماند یا خواهد رفت؟ این سؤالی است که شورولت و طرفداران خودروهای عضلانی از خود میپرسند. جنرال موتورز فعلاً اشارهای به سرنوشت این خودرو نکرده و همین امر بر گمانهزنیها افزوده است. اگر اخبار مربوط به کامارو را دنبال میکنید بهتر است این شایعه را نیز بخوانید که درباره آینده کامارو میباشد.
یکی از کانالهای یوتیوبی با نام LethalGarage مدعی دستیابی به اطلاعاتی درباره نسخه نهایی کامارو شده است. گفته میشود این خودرو با نام کالکتور ادیشن شناخته شده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این کانال همچنین میگوید اطلاعات خود را از چندین منبع مطلع دریافت کرده است.
کامارو نهایی در بدنه خود از اسپویلر جدید و عناصر فیبر کربنی سود خواهد برد. ترمزها نیز از نوع کربن سرامیکی خواهند بود هرچند جالبترین ادعاها درباره قدرت و گشتاور این خودرو صورت گرفته است.
ظاهراً این مدل سفارشی و تولید محدود از نوع ZL1 بوده و قدرت ۶۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۸ نیوتون متری خواهد داشت.
یکی دیگر از منابع خبری میگوید کامارو تا سال ۲۰۲۳ بهروزرسانی قابلتوجهی را تجربه نخواهد کرد اما نسخه فاینال ادیشن در واقع پکیجی برای مدلهای SS، LT1 و ZL1 یاد شده خواهد بود. نهایتاً ماسل کارز اند تراکس گفته تنها ۲ هزار دستگاه از هر تریم تولید خواهد شد.
آیا این شایعات به معنی پایان راه کامارو هستند؟ احتمال اینکه نسخه فاینال ادیشن باعث بسته شدن پرونده این نسل از کامارو شود وجود دارد. شایعاتی درباره خاتمه تولید این خودرو در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و جنرال موتورز در پاسخ گفت:
اگرچه ما واکنشی به گمانهزنیها نشان نمیدهیم اما باید یادآور شویم در پاییز امسال کامارو بهروز خواهد شد. مدل جدید LT1 پیشرانه ۸ سیلندر و طراحی و قیمت مناسب تریم LT را به ارمغان خواهد آورد. مدل SS دارای نمای جلوی کامارو شوک کانسپت خواهد بود. تمامی بهروزرسانیهای ما برای بهبود خودرو و تجربه رانندگی آن طراحی شدهاند.
از آن زمان تاکنون اخبار گوناگونی درباره توقف تولید کامارو به گوش میرسد. افت فروش در برابر داج چلنجر و فورد موستانگ نیز باعث بدتر شدن سرنوشت کامارو شده است. اخیراً نیز گفته شده شاید کامارو پس از سال ۲۰۲۴ به یک خودروی الکتریکی چهار درب تبدیل شود.
Mad.z.Max
۴ مهر ۱۴۰۰چقدر غریبانه و دردناک یکی یکی به استقبال مرگ میرن این خودروهای افسانه ای.. نمیدونم دنیای خودرو دیگه هرگز این حجم از تفاوت شخصیت و کارایی رو به چشم میبینه با برقی شدن، یا نه… :(
AMG GT R
۴ مهر ۱۴۰۰دوستان به عکس اول توجه کنید بعد تصور کنید که همین رو کنار شلبی GT500 و دیمن دارید
M.K karimi
۴ مهر ۱۴۰۰👌🏻
واقعا چه عکس یادگاری قشنگی میشه از این سه تا هیولا👌🏻
طرفدار دیمنم اما واقعا نمیشه سر این سه تا با هم کل کل کرد هر سه تاشون اعجوبه ان!
Ali_x76
۴ مهر ۱۴۰۰کلا تولید کامارو قطع بشه خیلی بهتر از اینه که اسمشو بذارن روی کراس اور برقی
porsche
۴ مهر ۱۴۰۰من ظاهر کامارو رو از چلنجر بیشتر دوست دارم ولی به gt500 نمیرسه
(فقط ظاهر)
ممد ژانگولر
۴ مهر ۱۴۰۰مگه داریم کسی کامارو تو پارکینگش باشه ولی چلنجر نخره بذاره کنارش؟!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مهر ۱۴۰۰عجب رندر خفنی! عجب شکوهی! اگه این نسخه پایانی باشه حداقل میشه اعتبار از دست رفته کامارو توی این فیس لیفت جدید رو جبران کرد،منم امیدوارم این آخرین نسخه باشه اما اسمش روی سدان الکتریکی نشه، یه پایان شرافتمندانه 🤩😢
R@m!n
۴ مهر ۱۴۰۰بالاخره کامارو قربانی قیمت رقابتی کوروت شد.
کاش کوروتو ۲۰k گرون تر می کردن تا کامارو هم به حیاتش ادامه بده. مطمئنم هم کوروت فروششو می کرد هم کامارو می موند. اینطوری شاید موتور LT5 هم یه استفاده درست ازش میشد.
Reza Waffen SS
۴ مهر ۱۴۰۰خیلی خوشگل شده