شورولت در حال کار بر روی نسخه فیس لیفت کامارو بوده و بنا به گزارش اتوگاید این خودرو با گیربکس ۷ سرعته دستی متعلق به کوروت نیز در دسترس خواهد بود.
این نشریه اخیراً به سندی از California Air Resources دست یافته که در آن به آپشن های پیشرانه و گیربکس شورولت کامارو و کوروت ۲۰۱۹ اشاره شده است. این سند نشان میدهد هر دو خودرو با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری عرضه خواهند شد اما لیست آپشن های کامارو به این نکته اشاره میکند که سه گیربکس قابل انتخاب خواهند بود. دو گزینه اولی که شامل ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک هستند نسبت به قبل تغییری نکردهاند اما سومین گیربکس همان نسخه ۷ سرعته دستی است که در کوروت نیز قابل انتخاب میباشد.
معمولاً اسنادی از این دست در آینده تغییر میکنند اما مهندس ارشد کوروت قبلاً به مزیتهای گیربکس یاد شده اشاره کرده و گفته است: “گیربکس ۷ سرعته باعث میشود راننده کنترل واقعی سه پدال را داشته باشد و با سیستم همخوانی دور پیشرانه فعال تعویضهای فوقالعاده را تجربه نماید. این گیربکس همچنین دارای فلایویل خاص و کلاچی دو صفحهای بوده که باعث کیفیت تعویض دنده عالیتر میشود.”
جزئیاتی زیادی از کاماروی فیس لیفت منتشر نشده اما مدیران قبلاً گفتهاند به دنبال راههایی برای قابلابتیاعتر کردن کامارو بوده و شاید این امر باعث عرضه مدل ارزانتری شود که میتواند از پیشرانه ۸ سیلندر استفاده کند. هماکنون ارزانترین مدل ۸ سیلندر کامارو قدرت ۳۷ هزار دلاری دارد که ۱۹۰۵ دلار گرانتر از فورد موستانگ GT 2018 میباشد.
شورولت همچنین گفته که روی پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو نیز تمرکز دارند. این پیشرانه هماکنون قدرت ۲۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشته که بهطور قابلتوجهی کمتوانتر از خروجی ۳۱۰ اسب بخاری پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری موستانگ است.
Wrx
۲ بهمن ۱۳۹۶گیربکس دستی حس واقعی رانندگی رو به ادم میده
ولی کاش یه موتور ۴سیلندر با قدرت بیشتری رو کامارو سوار میشد که حداقل از موستانگ عقب نیوفته ?
تو ایران که کلا برعکسه همه اتومات میگیرن ?
یه نظر سنجی کوچیک بین کامارو موستانگ و چلنجر
Wrx
۲ بهمن ۱۳۹۶موستانگ
فقط لایک
Wrx
۲ بهمن ۱۳۹۶چلنجر
فقط لایک
Wrx
۲ بهمن ۱۳۹۶کامارو
فقط لایک
الف.ی
۲ بهمن ۱۳۹۶هر سه شونم دوست داریم
راجه به ایران که فرمودید واقعا با این ترافیک وحشتناک گیربکس اتومات انتخاب بهتریه به نظر من ولی خوب تو خارج هم همین وضعه اکثر خودروهای شهریشون گیربکس اتومات دارن با این حال وقتی یه کامارو یا هر ماشین اسپرت دیگه ای میخری فکرکنم گیربکس دستی لذت خیلی بالاتری بهت منتقل کنه و البته کنترل بیشتر
ما که تو ایران ته اسپرتمون دنا پلاس توربو و سمند توربو ان !!!!!!!!!!! دو نابودگر مریخی با صفر تا صد 8 ثانیه
Wrx
۲ بهمن ۱۳۹۶اره???
Saeed Boroomand
۲ بهمن ۱۳۹۶واسه گیربکس دستی رسم هستش که با دنده پنج میشه با حداکثر سرعت ماشین با حفظ بیشترین گشتاور رسید و عملا ضریب دنده جوری تنظیم میشه که وقتی موتور به ردلاین میرسه ماشین روی ماکزیمم سرعتش باشه. دنده شش رو هم قرار میدن که مصرف سوخت بیاد پایین و نیاز به دور موتور زیادی نباشه توی سرعت های اتوبان. مقایسه خیلی درستی نیست اما خاطرمه دویست و شش دنده دستی این مشکل رو داشت که توی سرعت های نزدیک صد دور موتورش خیلی زیاد بود.
اما این که دنده هفتم برای جعبه دنده دستی دلیلش چیه من متوجه نشدم.
Sajjad
۲ بهمن ۱۳۹۶من تا حالا به داخل کابین دقت نمیکردم
ولی الان که می بینم خیلی قشنگه
Hemichan
۲ بهمن ۱۳۹۶کار باحالیه
موتور 6.2 و گیربکس هفت دنده دستی و قیمت کمتر از ۳۷۰۰۰ دار