شورولت بیسروصدا اقدام به معرفی کامارو ۲۰۲۱ کرده است.
البته دلیل خوبی برای این کار وجود دارد زیرا تغییرات رخ داده در کامارو ۲۰۲۱ به پکیجهای طراحی جدید و نصب اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم محدود بوده است.
کار را با تریم ارزانقیمت LT شروع میکنیم که هماکنون با پکیج جدید وایلد چری دیزاین در دسترس میباشد. این پکیج دربردارنده رنگ بدنه وایلد چری با نوارهای مشکی و رینگهای ۲۰ اینچی پولیش خورده است. از دیگر ویژگیهای پکیج یاد شده می توان به کفپوشهای سفارشی با برند کامارو اشاره کرد.
نسخههای 2LT و 3LT نیز با پکیج وایلد چری دیزاین ۲ در دسترس هستند که علاوه بر تجهیزات قبلی دارای نوار مرکزی و درپوش باک سوخت مشکی میباشد.
تریم های بعدی از نوع نسخههای ۸ سیلندر هستند که با پکیج RS و نسخه سفارشی ردلاین ادیشن عرضه میشوند. پکیج SS 1LE پرفورمنس نیز وجود دارد که شامل ترمزهای برمبو، سیستم تعلیق اسپورت و کنترل سواری مگنتیک بوده و می توان آن را در مدلهای مجهز به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک سفارش داد.
کامارو ZL1 تغییر چندانی نداشته و تنها از اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم و همچنین رنگ بدنه وایلد چری سود برده است.
زیر کاپوت کامارو ۲۰۲۱ چهار پیشرانه قرار دارد که عبارتاند از نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۷۵ اسبی، ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۳۵ اسب بخاری، ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۵۵ اسبی و نهایتاً نسخه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار ۶۵۰ اسب بخاری.
قیمت نسخه پایه 1LS کوپه از ۲۵۹۹۵ دلار شروع شده و به ۷۱۵۹۰ دلار برای نسخه پرچمدار ZL1 کانورتیبل با گیربکس اتوماتیک میرسد.
دی جی70
۲۵ مهر ۱۳۹۹سلطان کامارو
Hadi
۲۵ مهر ۱۳۹۹عالیه…
مدل پایه ۲۵۰۰۰ دلاری هم قیمت تویوتا کمری هستش…
چقدر خوبه این کامارو……
Hadi
۲۵ مهر ۱۳۹۹اشتباه گفتم ۲۶۰۰۰ دلاری…
شبثص
۲۵ مهر ۱۳۹۹اما اون هیجانو نداره. اگه میخوایی شبیه فیلما کروت سواری کنی باید خرج کنی. اونجا امریکاس. یعنی سود.
با این پول هیچوقت سراغ امریکا نمیرفتم. مزدا میگرفتم میاتا.
اما اگه ۵۰ هزار داشتم قطعا فورد میخریدم.
۸۰ هزار دلار داشتم یه داج چلنجر میگرفتم تموم.
محمد
۲۵ مهر ۱۳۹۹ایول داره
علی
۲۵ مهر ۱۳۹۹رقیب قدرتمند دنا پلاس توربو معرفی شد ، کامارو ۲۰۲۱
M.A.S
۲۵ مهر ۱۳۹۹هم چهار سیلندر داره هم شیش سیلندر؟خیلی خوبه که
ولی ظاهرش هنوزم برا من قابل فهم نیست
مگه مدلهای قبل از 2015 چه بدی داشتن که فیس لیفتشون کرد
خیلی خوب میشه اگه شورولت یه گزینه قویتر از ZL1 هم معرفی کنه براش
موتورLT5 رو هم بندازه روش با دوتا سوپرچارجر(کوروت ZR1)
تا حداقل بتونه با هلکت رقابت کنه
این تریمش جلو 1320 هم فک نکنم خیلی خوب کار کنه
Maserati
۲۵ مهر ۱۳۹۹افتضاحهههه من یکی بکشنم هم نمیرم کامارو بخرم میرم چلنجر میگیرم(اگه پولشو داشته باشم)
♤Angus_812♤
۲۵ مهر ۱۳۹۹حالا بخاطر ما بخر ??
Maserati
۲۶ مهر ۱۳۹۹بخاطر فیس لیفت مزخرفش میگم
ارشیاSVJ
۲۵ مهر ۱۳۹۹نسل قبلی خیلی خوشگلتر بود.
JDM
۲۵ مهر ۱۳۹۹تریم قبلیش هم 1320 و میزد
بهترین گیربکس ماسلکار ها روشه و البته سلطان پیست هم هست با اینکه قدیمی شده
امیر
۲۵ مهر ۱۳۹۹شورولت داره کامارو رو نابود میکنه
طبیعیه ک ماسل کارها یا باید برقی بشن در اینده یا حداقل هایبرید و عملا به این شکلی ک در حال حاظر هستن، نخواهند بود اما شورولت داره خیلی زودتر کامارو رو نابود میکنه
حیف از اون ابهت و صدای خفنی ک داشت….