شورولت همچنان به قلدر کردن پیکاپ میان سایز و سرسخت کلرادو ادامه میدهد. اگر کلرادو ZR2 بایسون جدید نظر شما را به خود جلب نکرده میتوانید به بخش پرفورمنس شورولت سر زده و ۱۵ قطعهی مسابقهای برای تیونینگ این خودرو را سفارش دهید.
مارک دیکنز مدیر بخش پرفورمنس، قطعات و لوازم جانبی شورولت در بیانیهای اعلام کرده است: “این قطعات را میتوان بهصورت جداگانه و بر مبنای نیاز مصرفکنندگان و یا بهصورت یک پکیج کامل تهیه کرد.”
عمده تمرکز قطعات مسابقهای شورولت روی بهبود سیستم تعلیق این پیکاپ بوده است. از جملهی قطعات موردبحث میتوان به دامپرهای بازنگری شده ی مولتی ماتیک DSSV اشاره کرد. این قطعه برای اکسل جلو ۴۱۸۷ دلار قیمت میخورد و البته کورس حرکت سیستم تعلیق در مقایسه با نسخه استاندارد کلرادو ZR2 را ۱۵ درصد افزایش میدهد. همچنین دامپرهای اکسل عقب نیز با بهای ۴ هزار دلاری در دسترس بوده و شعاع حرکتی سیستم تعلیق را ۱۰ درصد افزایش میدهد.
برای عبور بهتر از دست اندازهای شدیدتر میتوان شوکهای جدید را نیز سفارش داد. این شوکهای ضربهگیر قیمت ۱۲۳۱ و ۱۵۴۳ دلاری برای اکسلهای جلو و عقب دارند. همچنین میتوان سیستم فنرهای تخت ۲۰۶۲ دلاری را سفارش داد که باعث بهبود عملکرد کلرادو ZR2 میشوند.
به منظور افزایش هرچه بیشتر ارتفاع پیکاپ از سطح زمین، فنرهای تخت ویژه با بهای ۳۳۱۲ دلاری در دسترس هستند. ارتفاع بخش عقب با سفارش این مجموعه ۳۰ میلیمتر افزایش مییابد. با وجود شوکهای DSSV هم ۲۷۹ میلیمتر دیگر بر ارتفاع کلرادو ZR2 از سطح زمین افزوده میشود.
البته برخی بهبودها در مجموعه قوای محرکه هم به چشم میخورد. میللنگ فولادی ۵۱۸ دلاری بهبود واضحی در مقایسه با نسخه استاندارد محسوب میشود. البته شورولت شفتهای جدیدی را نیز تدارک دیده که لرزشهای فرمان در زمان تغییر جهتهای سریع را کاهش میدهد. بهای این شفتها هنوز اعلام نشده است.
بسیاری از قطعات یاد شده هماکنون در دسترس بوده و بقیه نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد.
Mohammad
۲۴ آبان ۱۳۹۷هم به درد رالی سبک میخوره هم افرود
با کدوم ماشین ها میشه جای پیکاپ های میان سایز و فول سایز امریکایی رو پر کرد واقعا . واقعا هنر میخواد ساخت چنین چیز هایی
Omid
۲۴ آبان ۱۳۹۷پکیج کاربردی هست به نظرم از اون قبلی بهتره
net
۲۴ آبان ۱۳۹۷حیف این ماشین زیبای شورولت بایسون نیست که لاستیک بزرگ و رینگ مشکی و سپر پلاستیکی زشتش کرد.لاستیک معمولی و رینگ تیتانیومی اگر داشت و بدون سپر پلاستیکی بود خیلی قشنگتر میشد.این وانتهای جدید امریکایی میان سایز تو امریکا جدیدا طرفدار پیدا کرده مثل بایسون و فورد رنجر