همانند پورشه، شورولت نیز علاقه چندانی به ارائه سیستمهای رانندگی خودکار برای خودروهای پرفورمنس خود یعنی کوروت ندارد.
مهندس ارشد کوروت آقای Tadge Juechter در مصاحبه با GM Authority گفت که کوروت احتمالاً آخرین خودروی شورولت خواهد بود که از تکنولوژیهای خودران استفاده خواهد کرد. در کل این خودرو برای راننده طراحی شده است.
او گفت:
کل هدف تولید کوروت لذت بردن از آن است؛ بنابراین این خودرو احتمالاً آخرین محصول شورولت خواهد بود که از تکنولوژیهای خودران استفاده خواهد کرد. در حقیقت ما حتی کروز کنترل تطبیقی را روی کوروت نگذاشتهایم… ما تلاش داریم تا تنها ابزار ضروری برای رانندگی را روی کوروت نصب کنیم و انتظار داریم راننده بخواهد از آن لذت ببرد.
مهندس ارشد کوروت ادامه میدهد:
بنابراین اضافه کردن تمامی ملزومات کروز کنترل تطبیقی نیازمند حسگرهایی در جلو است که میتواند جریان هوا را بلوکه کند. ما فضای اضافی برای جریان هوا نداریم بنابراین تمامی این انتخابها به ایجاد توازن بین تمامی جنبهها مربوط میشود.
البته به نظر میرسد شورولت از اجتنابناپذیر بودن بهکارگیری چنین تکنولوژیهایی در کوروت آگاه است. بنا به گفته مهندس شرکت، این موضوع میتواند به فرم سیستمی باشد که چگونگی ثبت سریعترین تایمها در پیست را یاد دهد درست همانند پورشه که اخیراً درباره حالت “مارک وبر” خبرهایی را منتشر کرده و میتواند در نسلهای آینده ۹۱۱ بکار رود.
این سیستم نهایتاً یک روزی میتواند به عنوان نوعی از سیستمهای خودران بکار رود. یکی از موضوعات مورد علاقه من آموزش پیست است که شما میتوانید دستیاری همانند راهنمای رانندگی داشته باشید.
اگرچه Juechter از ارائه چارچوب زمانی برای استفاده از چنین سیستمی در کوروت خودداری کرده اما بهکارگیری آن در نسل کنونی کوروت مورد بحث نیست. تکنولوژی خودران میتواند در هشتمین نسل کوروت که طراحی پیشرانه وسط خواهد داشت بکار گرفته شود.
کارل شلبی
۲۶ آذر ۱۳۹۶پس چی این گوگولی فقط برای لذت بردن از رانندگی ساخته شده?
معین
۲۶ آذر ۱۳۹۶سیستم خودران و گیربکس اتوماتیک واسه خانوماست و سالمندان
مردای واقعی زیر پاشون کلاچ هست و تمام هواسشون به رانندگی
KING 918 (محمدرضا)
۲۶ آذر ۱۳۹۶شاید حرفت تا حدودی درست باشه اما کسانی که ماشین سریع میخوان باید از گیربکس های اتومات 2 کلاچه استفاده کنن و مردای واقعی عشق ماشین حتما به این گیربکس ها رو میارن
M.us
۲۶ آذر ۱۳۹۶منم علاقه زیادی به این سیستم تو اینجور خودرو ها ندارم این سیستم بیشتر باید رو کامیون ها یا ماشین هایی که مسافت زیادی طی میکنن راستی شورولت سیلوادو2019 معرفی شده فکر کنم
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۲۶ آذر ۱۳۹۶الان خودروهایی برای پیست ساخته میشن که به علت نبود الزامات ایمنی نمیتونن بیان تو خیابان ولی برای دو دهه اینده احتمالا خودروهای اسپرت که الان مجوز تردد تو خیابان هستن اونموقع فقط مخصوص پیست هستن یعنی لذت فقط تو پیست میتونی ببینی
F۲۲RAPTOR
۲۶ آذر ۱۳۹۶گل گفتی
F۲۲RAPTOR
۲۶ آذر ۱۳۹۶کوروت یه ماشینه که فقط به فرامین راننده گوش میده نه به سیستمای کمک راننده و این یعنی رانندگی با بیشترین لذت
بهنام
۲۶ آذر ۱۳۹۶اصن با عقل جور در نمیاد
روی ماشینی که برای لذت بردنه سیستم خودران نصب کنن
با کوروت که نمیخوان برن مسافرت که راننده خسته بشه ? سیستم خودران واسه خودروهای لوکس مثل s کلاس و امثالش خوبه نیمه خودرانم واسه خودروهای خانوادگی ارزون قیمت تر
مهدی فقط داج فقط دیمن
۲۶ آذر ۱۳۹۶دیدم کسی با کامارو بره سفر اما کوروت از ذهن به دوره
اصلا کوروت رانندگی خودران میخواد چیکار
Saied
۲۶ آذر ۱۳۹۶انگاری خدا هم این امریکایی ها و اعراب خدا نشناسو دوس داره. ما ایرانی فقط افریده شدیم از لذت بردن سایر افراد لذت ببریم.