کوروت استینگری ایمسا GTLM شمپیونشیپ ادیشن ۲۰۲۲ برای گرامی داشت موفقیت خودروی مسابقهای C8.R در مسابقات ایمسا اسپورت ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودروی سفارشی تنها به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده و استایل آن مشابه نسخه مسابقهای خواهد بود. قرار است نسخه کانورتیبل کوروت شمپیونشیپ ادیشن نیز به عنوان خودروی سرعت دیترویت گرندپری ۲۰۲۱ انجاموظیفه کند.
خودروی موردبحث از ابتدا به عنوان تریم 3LT با پکیج پرفورمنس Z51 توسعه یافته است. نسخه کوپه کوروت شمپیونشیپ ادیشن قیمت پایه ۸۷,۰۸۵ دلاری داشته درحالیکه قیمت مدل کانورتیبل از ۹۴,۰۸۵ دلار شروع میشود.
محصول سفارشی شورولت با رنگ بدنه زرد و گرافیک خاکستری یا رنگ اصلی خاکستری هایپرسونیک و جزئیات زرد رنگ عرضه میشود. صرفنظر از رنگ انتخابی، کوروت شمپیونشیپ ادیشن دارای اسپویلر جدید با طرح کربنی، کالیپرهای ترمز زرد رنگ، رینگهای مشکی با لوگوی مسابقهای کوروت، آینهبغلهای کربنی و گاردهای جدید است.
در کابین نیز رنگ زرد یا خاکستری برای هماهنگی با کابین بکار رفته است. این خودروی سفارشی بهصورت استاندارد با صندلیهای GT2 عرضه میشود اما میتوان صندلیهای اسپورت کامپتیشن را نیز انتخاب کرد. به این موارد باید کمربندهای ایمنی زرد رنگ و پلاک شمارهدار را نیز اضافه نمود.
نهایتاً باید گفت این کوروت دارای کاور محافظتی است که طراحی شماره ۳ یا ۴ کوروت C8.R مسابقهای روی آن دیده میشود.
شورولت میگوید تمامی کوروت های مدل ۲۰۲۲ از سیستم تزریق سوخت ارتقا یافته، کالیبراسیون بهتر پیشرانه و مدیریت سوخت فعال بهبود یافته سود میبرند. البته قدرت پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو تغییری نکرده است.
قیمت شورولت کوروت کوپه ۲۰۲۲ از ۶۲,۱۹۵ دلار شروع شده و برای مدل کانورتیبل باید ۶۹,۶۹۵ دلار پرداخت کرد. تولید مدل سال ۲۰۲۲ کوروت از سهماهه سوم امسال شروع خواهد شد.
محمد مختاری آذر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰شورلت کوروت نسل جدید واقعا عالی هستش زیبایی به تمام معنا واقعا به نظرم یکی از خودرو های واقعا زیبا در جهان هستش
پرفورمنس هم که عالی هستش به نظرم کوروت نسل جدید 10 برابر بهتر از نسل قبل هستش نظر شما چیه؟؟
rezars pc
۲۲ خرداد ۱۴۰۰به نظر من تنهها برتری c7 به c8 فیس زیبا تر عقبه واقعا بهبود خیلی خوبی رو تو نسل ۸ ام داشتند ولی هنوزم برای من c3 محبوب تره از همه ی کوروت ها
محمد امین
۲۲ خرداد ۱۴۰۰C8 ، خیلی خوبه مخصوصا نمای پشت، ولی من به شخصه طراحی خشن c7 و اون حس موتور جلو بودنش رو بیشتر دوست دارم
RezaRs
۲۲ خرداد ۱۴۰۰دقیقا برعکس من فکر میکنم چراغ عقبای c7 خوشکلترند 😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اما من چراغ عقب نسل قبل رو دوست دارم…
Reza
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اتفاقاً برخلاف نسل قبلی زشت ترم شده. کوروت C7 بهترین طراحی رو بین تمامی نسل ها داره
Ninja
۲۲ خرداد ۱۴۰۰C2 و C7 بهترین نسل ها هستن از نظر من c8 زیاد زیبا نیست ولی از نطر پرفورمنس فوقولعاده هست
Reza
۲۲ خرداد ۱۴۰۰پرفورمنسو اره ولی تو طراحی پسرفت داشته
Ninja
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اره موافقم
بایدم حق بدیم اولین کوروت موتور عقب هست تو نسل بعد امیدوارم هم زیبا شه هم پرفورمنس ولی میترسم توربو بزارن روش حداقل سوپرشارژر بزارن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰بنظرمc3قشنگ ترین باشه،خیلی از جاها میگفتن c3بهترین نسلشه…
محمد مختاری آذر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰دوستان به نظر من این نسل جدید 1000 برابر بهتر از نسل قبل هستش از نظر طراحی ولی نمیدانم چرا شما خوشتان نیامده و نسل قبل را ترجیح می دهید
akrh78
۲۲ خرداد ۱۴۰۰خیلی عجیب نیست از نظر شخص شخیص شما ساتاماتاکروز هم زیبا ترین پیکاپ دنیاس 🤣🤣
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سامانتا کروز درخدمت شما!😂
mopar
۲۲ خرداد ۱۴۰۰زیباست فقط متن گفته بود بال با طرح فیبر کربن یعنی فیبر کربن نیست؟ اگه نیست چرا؟
Ninja
۲۲ خرداد ۱۴۰۰فیبر نیست اگه تو متن گفته طرح فیبر
اگه فیبر باشه گرون میشه و کوروت هم نباید زیاد گرون باشه فیبر کربن گرونه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰دقیقا 👌
امیر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ماشین جالب و خوبی هستش.
همه نسل های کوروت بجز نسل اول و چهار بقیه همه خوب بودن.
Reza
۲۲ خرداد ۱۴۰۰خوب از نسل اول چه انتظاری داشتید؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰احتمالا ظاهرش براش خوشایند نیست، همینطور درمورد نسل چهارمش که منم دوستش ندارم…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰آقا امیر دهه ۵۰ کسی زیاد به ظاهر اهمیت نمیداد همه ماشین های آمریکایی توی اون دهه همه گرد و ساده بودن….
یانکی
۲۲ خرداد ۱۴۰۰این همه کامنت میزاری آخرم این وضع شناختت از دنیای خودرو هستش.دهه 50 دهه60 و 70 اوج دوران طراحی خودرو بود.وقتی ماشینهای اون دوران البته آمریکاییها رو میبینی یا خودت میگی چجوری با تکنولوژی اون زمان اون زوایای گرد و تیز بی نظیر رو در میاوردن.
akrh78
۲۲ خرداد ۱۴۰۰دقیقا
اون زمان بهترین زمان از نظر طراحی هست هر ماشینی رو نگا میکنی از هر کمپانی امریکایی مجسمه وقار و شکوهه و تا الان هم بی نظیرن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰شما ظاهر رو بیشتر نگاه میکنی آقای یانکی، بد نیست سریم به تبلیغات شرکت ها توی اون دوره بزنی که همش حرف از تکنولوژی و شاسی و موتور هستش!
#ظاهر_بین_نباشیم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰درضمن من دهه ۵۰رو گفتم تو کامنت من شما عدد ۶۰یا ۷۰میبینی؟چه توجهی! شگفت زده شدم!
کافر مقدس
۲۲ خرداد ۱۴۰۰در طراحی ماشین های اسپرت به خاطر مسائل آیرودینامیک اجباره بعضی خط و خطوط
به زودی همه ماشین های اسپرت نوک تیز خواهند شد
❤Potus45❤
۲۲ خرداد ۱۴۰۰هم c7 و هم c8 هر دو بینهایت زیبا و خوشگلن همه ماشینای امریکا همه جوره عالین از هر لحاظ از روز اول اعتقادم این بود که چقدر این نسل ظاهرش خوب و دلنشینه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰یه کوپه بینظیر و کامل با ظاهر خشن تر، کوروتc8 یکی از موفق ترین ها توی سبک خودش دراومده،حیف که دیگه موتور جلو نیست اما بازم کوروت کوروته😍
۷۷۸۸
۲۲ خرداد ۱۴۰۰سردبیر محترم عکسها مثل سابق پشت سر هم باز نمی شود . لطفا رسیدگی شود .
R@m!n
۲۲ خرداد ۱۴۰۰مقدمه ای بر ZR1