شورلت

معرفی شورولت کوروت شمپیونشیپ ادیشن 2022 با استایلی مسابقه‌ای

کوروت استینگری ایمسا GTLM شمپیونشیپ ادیشن ۲۰۲۲ برای گرامی داشت موفقیت خودروی مسابقه‌ای C8.R در مسابقات ایمسا اسپورت ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودروی سفارشی تنها به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تولید شده و استایل آن مشابه نسخه مسابقه‌ای خواهد بود. قرار است نسخه کانورتیبل کوروت شمپیونشیپ ادیشن نیز به عنوان خودروی سرعت دیترویت گرندپری ۲۰۲۱ انجام‌وظیفه کند.

خودروی موردبحث از ابتدا به عنوان تریم 3LT با پکیج پرفورمنس Z51 توسعه یافته است. نسخه کوپه کوروت شمپیونشیپ ادیشن قیمت پایه ۸۷,۰۸۵ دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل کانورتیبل از ۹۴,۰۸۵ دلار شروع می‌شود.

محصول سفارشی شورولت با رنگ بدنه زرد و گرافیک خاکستری یا رنگ اصلی خاکستری هایپرسونیک و جزئیات زرد رنگ عرضه می‌شود. صرف‌نظر از رنگ انتخابی، کوروت شمپیونشیپ ادیشن دارای اسپویلر جدید با طرح کربنی، کالیپرهای ترمز زرد رنگ، رینگ‌های مشکی با لوگوی مسابقه‌ای کوروت، آینه‌بغل‌های کربنی و گاردهای جدید است.

در کابین نیز رنگ زرد یا خاکستری برای هماهنگی با کابین بکار رفته است. این خودروی سفارشی به‌صورت استاندارد با صندلی‌های GT2 عرضه می‌شود اما می‌توان صندلی‌های اسپورت کامپتیشن را نیز انتخاب کرد. به این موارد باید کمربندهای ایمنی زرد رنگ و پلاک شماره‌دار را نیز اضافه نمود.

نهایتاً باید گفت این کوروت دارای کاور محافظتی است که طراحی شماره ۳ یا ۴ کوروت C8.R مسابقه‌ای روی آن دیده می‌شود.

شورولت می‌گوید تمامی کوروت های مدل ۲۰۲۲ از سیستم تزریق سوخت ارتقا یافته، کالیبراسیون بهتر پیشرانه و مدیریت سوخت فعال بهبود یافته سود می‌برند. البته قدرت پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو تغییری نکرده است.

قیمت شورولت کوروت کوپه ۲۰۲۲ از ۶۲,۱۹۵ دلار شروع شده و برای مدل کانورتیبل باید ۶۹,۶۹۵ دلار پرداخت کرد. تولید مدل سال ۲۰۲۲ کوروت از سه‌ماهه سوم امسال شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    شورلت کوروت نسل جدید واقعا عالی هستش زیبایی به تمام معنا واقعا به نظرم یکی از خودرو های واقعا زیبا در جهان هستش
    پرفورمنس هم که عالی هستش به نظرم کوروت نسل جدید 10 برابر بهتر از نسل قبل هستش نظر شما چیه؟؟

    1. rezars pc

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      به نظر من تنهها برتری c7 به c8 فیس زیبا تر عقبه واقعا بهبود خیلی خوبی رو تو نسل ۸ ام داشتند ولی هنوزم برای من c3 محبوب تره از همه ی کوروت ها

      1. محمد امین

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        C8 ، خیلی خوبه مخصوصا نمای پشت، ولی من به شخصه طراحی خشن c7 و اون حس موتور جلو بودنش رو بیشتر دوست دارم

        1. RezaRs

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          دقیقا برعکس من فکر میکنم چراغ عقبای c7 خوشکلترند 😂

        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          اما من چراغ عقب نسل قبل رو دوست دارم…

    2. Reza

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      اتفاقاً برخلاف نسل قبلی زشت ترم شده. کوروت C7 بهترین طراحی رو بین تمامی نسل ها داره

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Ninja

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        C2 و C7 بهترین نسل ها هستن از نظر من c8 زیاد زیبا نیست ولی از نطر پرفورمنس فوقولعاده هست

        1. Reza

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (5359 ديدگاه)

          پرفورمنسو اره ولی تو طراحی پسرفت داشته

        2. Ninja

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          اره موافقم
          بایدم حق بدیم اولین کوروت موتور عقب هست تو نسل بعد امیدوارم هم زیبا شه هم پرفورمنس ولی میترسم توربو بزارن روش حداقل سوپرشارژر بزارن

        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          بنظرمc3قشنگ ترین باشه،خیلی از جاها میگفتن c3بهترین نسلشه…

    3. محمد مختاری آذر

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      دوستان به نظر من این نسل جدید 1000 برابر بهتر از نسل قبل هستش از نظر طراحی ولی نمیدانم چرا شما خوشتان نیامده و نسل قبل را ترجیح می دهید

      1. akrh78

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1359 ديدگاه)

        خیلی عجیب نیست از نظر شخص شخیص شما ساتاماتاکروز هم زیبا ترین پیکاپ دنیاس 🤣🤣

        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          سامانتا کروز درخدمت شما!😂

  2. mopar

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (74 ديدگاه)

    زیباست فقط متن گفته بود بال با طرح فیبر کربن یعنی فیبر کربن نیست؟ اگه نیست چرا؟

    1. Ninja

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      فیبر نیست اگه تو متن گفته طرح فیبر
      اگه فیبر باشه گرون میشه و کوروت هم نباید زیاد گرون باشه فیبر کربن گرونه

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        دقیقا 👌

  3. امیر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    ماشین جالب و خوبی هستش.
    همه نسل های کوروت بجز نسل اول و چهار بقیه همه خوب بودن.

    1. Reza

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      خوب از نسل اول چه انتظاری داشتید؟

      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        احتمالا ظاهرش براش خوشایند نیست، همینطور درمورد نسل چهارمش که منم دوستش ندارم…

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آقا امیر دهه ۵۰ کسی زیاد به ظاهر اهمیت نمی‌داد همه ماشین های آمریکایی توی اون دهه همه گرد و ساده بودن….

      1. یانکی

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2351 ديدگاه)

        این همه کامنت میزاری آخرم این وضع شناختت از دنیای خودرو هستش.دهه 50 دهه60 و 70 اوج دوران طراحی خودرو بود.وقتی ماشینهای اون دوران البته آمریکاییها رو میبینی یا خودت میگی چجوری با تکنولوژی اون زمان اون زوایای گرد و تیز بی نظیر رو در میاوردن.

        1. akrh78

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1359 ديدگاه)

          دقیقا
          اون زمان بهترین زمان از نظر طراحی هست هر ماشینی رو نگا میکنی از هر کمپانی امریکایی مجسمه وقار و شکوهه و تا الان هم بی نظیرن

        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          شما ظاهر رو بیشتر نگاه میکنی آقای یانکی، بد نیست سریم به تبلیغات شرکت ها توی اون دوره بزنی که همش حرف از تکنولوژی و شاسی و موتور هستش!
          #ظاهر_بین_نباشیم

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          درضمن من دهه ۵۰رو گفتم تو کامنت من شما عدد ۶۰یا ۷۰میبینی؟چه توجهی! شگفت زده شدم!

  4. کافر مقدس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    در طراحی ماشین های اسپرت به خاطر مسائل آیرودینامیک اجباره بعضی خط و خطوط

    به زودی همه ماشین های اسپرت نوک تیز خواهند شد

  5. ❤Potus45❤

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    هم c7 و هم c8 هر دو بینهایت زیبا و خوشگلن همه ماشینای امریکا همه جوره عالین از هر لحاظ از روز اول اعتقادم این بود که چقدر این نسل ظاهرش خوب و دلنشینه

  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    یه کوپه بی‌نظیر و کامل با ظاهر خشن تر، کوروتc8 یکی از موفق ترین ها توی سبک خودش دراومده،حیف که دیگه موتور جلو نیست اما بازم کوروت کوروته😍

  7. ۷۷۸۸

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سردبیر محترم عکسها مثل سابق پشت سر هم باز نمی شود . لطفا رسیدگی شود .

  8. R@m!n

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    مقدمه ای بر ZR1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا