شورلت قصد دارد نسل هشتم کوروت را بهصورت فرمان راست هم تولید کند و به همین دلیل ژاپنیها بهسرعت در حال خریدن آن هستند. به گزارش یاهو ژاپن، شورلت ظرف تنها ۶۰ ساعت از زمان آغاز پذیرش سفارشات خرید کوروت C8 در ژاپن، بیش از ۳۰۰ سفارش برای آن دریافت کرده است. شورلت چندی پیش کوروت C8 را در نمایشگاه اتو سالن توکیو به نمایش درآورد و در آنجا هم سفارشاتی را برای سوپراسپرتی موتور وسط خود دریافت کرد و حالا نمایندگیهای این شرکت در ژاپن نیز پذیرش سفارشات خریداران را آغاز کردهاند.
سخنگوی جنرال موتورز دراینباره به یاهو ژاپن گفته است:
گروه سنی خریداران کوروت از بیستساله تا هفتادساله متفاوت است. مناطق خاصی هم برای فروش کوروت مشخص نیست و در بسیاری از شهرهای ژاپن مثل توکیو، اوزاکا و ناگویا خودروهای شورلت دیده میشوند
قیمت کوروت C8 در ژاپن از بیش از ۱۰ میلیون ین معادل ۹۱ هزار دلار آغاز میشود درحالیکه این عدد در ایالاتمتحده ۶۰ هزار دلار است. قیمت این سوپراسپرت آمریکایی در تیپ 2LT در ژاپن ۱۱.۱۸ میلیون ین معادل ۱۰۲ هزار دلار بوده و قیمت تیپ 3LT هم به ۱۴ میلیون ین معادل ۱۲۷ هزار دلار میرسد.
نسخهٔ ژاپنی کوروت C8 غیر از فرمان راست بودن تفاوت دیگری با همتای آمریکایی خود ندارد. این یعنی در سینهٔ کوروت C8 در ژاپن همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی قرار دارد که ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و نیروی آن از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود. تحویل نسخهٔ فرمان راست کوروت اما تا پیش از بهار سال ۲۰۲۱ صورت نمیگیرد و بنابراین خریداران ژاپنی باید کمی صبور باشند.
Elmiraj
۲۱ بهمن ۱۳۹۸تعرفه ۵۰ درصدی را دارین….!!!!!!!!!!
.
بی دلیل نیست که جلو آمریکا تا کمر خم میشن…..
Shirko
۲۱ بهمن ۱۳۹۸??
شلبى
۲۱ بهمن ۱۳۹۸هیچ کشورى قوانین تجارتش مثل امریکا به سود صادر کننده ها نیست و در حال حاظر امریکا تجارت نا عادلانه اى رو با اکثر نقاط دنیا داره که باعث شده در خیلى از مواقع کسى تجارى پیدا کنه
اصل کار
۲۱ بهمن ۱۳۹۸هر که بامش بیش برفش بیشتر.
عرضه و آدم حسابی و صاحب میخواد توی صنعت و تکنولوژی و علوم دنیا پیشرو باشی تا جوابش رو هم به بهترین شکل بگیری..
بسیار هم عادلانست! دمشون گرم نوش جونشون! دیگه از این خبرا نیست که اروپا و چین توی ارز ملی دستکاری کنن و پول مفت بخورن…
(به احتمال یقین) پدران و مادران این مردم هم اگر “آری” نمیدادن کل دنیا سر میشکوندن 20 سال پیش که بیان اینجا کسب و کارشون رو بنا کنن و اون موقع آمریکا و سایر کشورها بودن که باید شل میکردن و تعرفه پرداخت میکردن و نتیجش لین میشد امثال استعدادهایی که توی این مملکت دارن به *** میرن طعم زندگی و موفقیت رو میچشیدن… نه اینجور توسری خور شن و تنها چیزی که خیلی سریع یاد میگیرن “زود عادت کردن” باشه…
کیا
۲۲ بهمن ۱۳۹۸بعدم تو امریکا تمام کسایی که موفق شدن مخالف ترامپن. کل حرف ترامپ اینه سفید پوستی پول داری موفق هستی بیا. طرف مهندسه اتفاقا ایرانیه فیلم گذاشته یوتوب . طرف رفته ستارباکس یه ادم سفید پوست اومده میگه برو گمشو کشورت اینجا نمون. اینجا مال ماست و این حرفا. طرف تو فیلم گریش گرفته بود.
واقعا برام عجیبه چرا شماها اینطوری از ترامپ تعریف میکنین؟ وقتی میگیم سفید پوست منظور پوست خودمون نیستا. تو خارج سفید پوست به ادمایی که پوستشون مثل برفه میگن. مثلا ترامپ پوستشو دیدی؟ اجدادش سفید پوست اروپاییه. یا پوست ادمای خارجی رو دیدی سفیدن؟ به اینا میگن سفید نه اینکه چون افریقایی نیستی پس سفیدی.
این سفید پوستا که شب و روز ترامپ ترامپ میکنن ما رو کلا ادم حساب نمیکنن چه برسه جزو سفید پوستا بزارن.
اما باقی دولتای امریکا چی میگفتن؟ اونا میگفتن هر رنگی هستی بی پولی با با پول بیا امریکا موفق شو به بهترین جا برس.
الانم که اصلا ما رو راه نمیدن که بخواییم برین و موفق بشین.
شما اول از همه یاد بگیر توسری نخوری. اونم از هموطنای خودت. بعدش یاد بگیر تقصیر رو گردن بقیه نندازی. نمیدونم چرا ماها عادتمون شده هرچی شده و بشه رو میندازیم گردن بقیه. تو خیابون اشغاله به همه فحش میدیم ولی حاظر نمیشیم برداریم.
کلا سواد سیاسی و اطلاعاتتون از ایالات متحده ی امریکا خیلی خیلی کمه.
یانکی
۲۱ بهمن ۱۳۹۸اونوقت میگن آمریکاییها تو ژاپن فروش ندارن.آره دیگه وقتی یه کدیلاک cts دو برابر یه لکسوسgs تو ژاپن افزایش قیمت پیدا میکنه نتیجش فروش کمتر میشه.اروپا هم همینه.ولی ترامپ اومده تا مفت خوری اینها رو پایان بده.
بهزاد
۲۱ بهمن ۱۳۹۸عزیز این افزایش قیمت بابت تعرفه نیست!
در ژاپن چند مدل مالیات بر خودرو وجود داره که مهمترینش وزن و حجم موتور و ابعاد و دی اکسید کربن بوده و فرقی نداره اون خودرو ساخت داخل باشه یا خارج.
حداقل باید بدونید که ژاپن چند مدتی هست تعرفه واردات خودرو را به حد صفر رسونده.
تنها خودروهایی که از این مالیات ها معاف میشن همان کی کارها هستند و شرایط رقابت در بازار ژاپن آزاده.
مانی
۲۲ بهمن ۱۳۹۸حالا پستهای بالا رو بخون
نه خدایی یعنی اونا نمیدونن؟
***
Nissan
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ماشینهای امریکایی لامصب فقط اسبن
Mohammad
۲۱ بهمن ۱۳۹۸با این همه تعرفه جیپ هم فروش خیلی خوبی توی ژاپن داشته
بهراد
۲۱ بهمن ۱۳۹۸“نسخهٔ ژاپنی کوروت C8 غیر از فرمان راست بودن تفاوت دیگری با همتای آمریکایی خود ندارد”
به نظرم چراغ های ماشین و مخصوصا چراغ های جلو تغییر کنند حالا یا کاسه چزاغ عوض میشه یا به LED هاش برنامه جدید میدن که خط کات نور رو بر عکس کنه یعنی تو نسخه چپ فرمان نور سمت راست کمی بالا تر بود حالا تو راست فرمان نور سمت چپ کمی بالاتر میشه(برای دیدن تابلو) و در ضمن بغل چراغ عقب لامپ قرمز و بغل چراغ جلو لامپ زرد یا سفید هست که در آمریکا الزامیه اما تو کشورای دیگه نمیدونم باشه یا نباشه
مانی
۲۲ بهمن ۱۳۹۸مگه میشه تغییرش ندن و چراغ ها
جای درست رو روشن نکنن؟
بهراد
۲۲ بهمن ۱۳۹۸نمی دونم ولی تو متن نوشته تفاوت دیگری با نمونه آمریکایی ندارد!
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/BPr1D1b4oxzHXhJNuv-ghwgOrNYyZhiFMXfTLaugY_LCufBAnrVBFWFKeKyMmGn-OtP_wRwPHT_X4e0-M42llAOWZZrzlAflI-oJy0uFAfVJfIF7pX1n6Uhtzk8Qjg9gq1JyDw
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/tSOjsS7oDNaXddnKeBzay3mk0lhe3XpEoAk_67vr2_2UJMsHbKaT4QQK3TXbPt_u09B9_D3QMWeTHcXhWnVh69ezAjXeEHSXdHgkIe3WcN1czTAz7uJvj8pAxceXfnY-pyzl3A
دو تا استاندارد برای خط کات نور وجود داره که استاندارد آمریکایی DOT هست و استاندارد اروپایی اگر اشتباه نکنم ECE یا ESEهست.که اونم به دو دسته LHD (left hand drive),RHD (Right hand drive), تقسیم میشه که اولی برای کشوری مثل فرانسه با ماشینای چپ فرمون و دومیشم مال کشورای خاص مثل انگستان هست . در ضمن خودرو های چینی استاندارد dot رو رعایت می کنن و استاندارد آمریکایی نسخه راست فرمون نداره.منم تو اینجاش موندم