درست خواندید! این یک شورولت کوروت چهاردر است. خودرویی که میتوانند برای برخی بسیار عالی و برای برخی یک کابوس به نظر برسد. این کوروت چهاردر که متعلق به سال ۱۹۸۰ است، هماکنون در یک نمایشگاه خودرو در کالیفرنیا برای فروش گذاشته شده است. برای این خودرو قیمت ۲۱۷,۲۰۰ دلار اعلام شده یعنی تقریباً دو برابر قیمت کوروت ZR1 کنونی. ولی با پرداخت این مبلغ، میتوانید با سه نفر از دوستانتان سوار یک کوروت شوید. از این کوروت اما اطلاعات موثقی در دست نیست.
در آگهی خودرو گفته شده که این کوروت یک نمونهٔ کارخانهای اصلی است اما تحقیقات دیگری نشان دادهاند که در اواخر دههٔ ۷۰ میلادی توسط شرکتی بنام California Custom Coach ساخته شده است. درهرحال میدانیم که تنها شش دستگاه از این کوروت چهاردر ساخته شده که این یکی از آنها است. گزارش شده که این خودرو تنها ۳۲ هزار کیلومتر کار کرده است؛ اما غیر از اطلاعات معمول مثلاینکه خودرو در شرایط عالی نگهداری شده و تمام تجهیزات آن کار میکند، جزئیات دیگری از این کوروت خاص اعلام نشده است.
این کوروت در داخل و خارج به رنگ قرمز تند بوده و در عقب به صندلیهای شخصی مجهز است که ناراحت به نظر نمیرسند. همچنین با توجه به اینکه گفته شده این خودرو کاملاً اصلی و بدون دستکاری است، باید زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و یک گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک قرار داشته باشد. در سال ۲۰۱۰ نیز نمونهٔ دیگری از همین کوروت چهاردر با قیمتی بالغبر ۳۰۰ هزار دلار در سایت eBay به فروش گذاشته شده بود.
ارش
۱۶ آبان ۱۳۹۷فوق العاده ست .خیلی باحاله.
AMANTE
۱۶ آبان ۱۳۹۷در اینکه این یک کوروت خاص و متفاوته شکی نیست، ولی چرا باید برای یه کوروت دهه هشتاد که الان با زیر 10 هزار دلار میشه خرید، بیشتر از 200 هزار دلار پرداخت کنیم اونم بخاطر داشتن دو در اضافه و هندلینگ و سواری نه چندان خوب.
Sajjad
۱۶ آبان ۱۳۹۷این یکی آره
ولی کوروت دو در بسیار ارزش بالایی داره
کنار خودروهای اسپرت امروزی خیلی جذاب تر و زیبا تره
در ضمن کوروته
یه اسطورس
باید درکش کنی تا با قیمتش کنار بیای
mahdy
۱۶ آبان ۱۳۹۷این اون کوروتیه که من عاشقشم نه کوروت 2019 که دو تا قطعش (نه تو طراحی )به هم نمیخونن
Mopar or No Car
۱۶ آبان ۱۳۹۷واسه خودش پانامرایی بوده.
یانکی
۱۶ آبان ۱۳۹۷این کوروت از سیستم اکسل برگیه عرضیه پیچیده ای برا عقبش استفاده میکنه که واقعن هندلینگ برتری براش به وجود میاره.انقدر پوزه ماشین تیزه که رادیاتور رو شیبدار نسب کردن.حالا اینو با پورشه هم ردش مقایسه کنید انصاف داشته باشید دلی جواب بدید.واقعن 911 یه تیکه آهن پارس جلو این
..::Majidio Lamborghini::..
۱۶ آبان ۱۳۹۷.
فکر کنم به جای «دلی» ، اگه «عقلی» به سوالت جواب بدی بهتر به نتیجه برسی
عقلتو به کار بنداز ببین واقعا ماشینی مثل ۹۱۱ یه تیکه آهن پارست؟
نمیدونم چطور خودتو ماشین باز میدونی
..::Majidio Lamborghini::..
۱۶ آبان ۱۳۹۷این کوروتی که شما میگی و عکسش اینجا هست ، در سال 1982 از موتور 5700 سی سی فکر میکنی چقدر قدرت میگرفت ؟!
200 اسب بخار ???
موتور 5/7 لیتری اسمال بلاک 8 سیلندر … همش 200 اسب بخار
اون زمان پورشه 911 این قدرت رو از یه موتور 6 سیلندر تخت 3 لیتری تنفس طبیعی میگرفت
Behrouz anzali
۱۷ آبان ۱۳۹۷برادر عزیز در اون سالها بهران نفتی باعث شد قدرت موتورها کم بشن و دولت امریکا به خوردرسازان اجازه اسب بخار بیشتر رو نمیداد وگر نه یه موستانگ دهه شصت که خبری از بحران نفتی نبود از یک موتور ۸سیلندر ۳۸۰ اسب بخار دارا بود که بعد ها به چهار سیلندر یا هشت سیلندر حجم پایین که فقط ۱۲۰ اسب قدرت داشتن . خواستم اطلاع داشته باشید
ahmad
۱۶ آبان ۱۳۹۷با اینکه من خودم عاشق ماشین های آمریکاییم مخصوصا وایپر زیبا ولی چه دلی و چه عقلی بخوای نظر بدی 911 افتخار تاریخ خوروی اسپورته و همیشه عالی هست.
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷این کوروت واسه زمانیه که روزهای بد کوروت شروع شده بود
اونوقت اینو با ۹۱۱ مقایسه میکنی و نتیجه گیری دلی میکنی
احتمالا بیشتر منظورت شکمی بود :D:))
سام
۱۶ آبان ۱۳۹۷این ماشین در زمان خودش فوق العاده بوده و هنوز هم بسیار جذاب است.قیمت فروشش هم با توجه قدمت و نیز تعدادش چندان زیاد نیست.احتمالا چند سال بعد قیمت این ماشین از یک میلیون دلار هم عبور می کند.چون تعدادش خیلی کم است.
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷این ماشین ماله زمانی هست که افول کروت شروع شده
و یه نمونه سر آمد دوران خودش و یه نمونه اصلی کارخونهای نیست
نه تنها اصلا ارزشش رو نداره بلکه یه سرمایه گذاری خوب هم حساب نمیشه