حدود سه سال پسازاینکه نسل نهم شورلت مالیبو در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵ رونمایی شد، حالا سازندهٔ آمریکایی نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این سدان میان سایز را با چهرهٔ تازه و تکنولوژیهای جدید معرفی کرده است. ازجمله تغییرات ظاهری مالیبو میتوان به جلوپنجرهٔ اصلاحشده، سر اگزوزهای متفاوت، تریم کرومی جدید، طراحی مجدد سپر جلو و رینگهای جدید اشاره کرد. همچنین چراغهای جلو و عقب در دو تیپ LT و Premier به تکنولوژی LED نیز مجهز شدهاند.
در داخل نیز بهصورت استاندارد تمامی تیپهای مالیبو ۲۰۱۹ به یک نمایشگر لمسی هشت اینچی مجهز شدهاند که سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Infotainment 3 شورلت را ارائه میکند. این در حالی است که در تیپ Premier، صفحه آمپر آنالوگ با یک نمونهٔ دیجیتالی هشت اینچی جایگزین شده است. علاوه بر این، در تیپ L دوربین دید عقب بدون هیچ هزینهٔ اضافی ارائه میشود و تیپ Premier هم بهصورت استاندارد به گرمکن صندلیهای عقب مجهز شده است. از دیگر ویژگیهای کابین مالیبوی جدید هم میتوان به پوشش چرمی غربیلک فرمان و دستهدنده و صندلیهای پارچهای مشکی اشاره کرد.
اما همراه با معرفی این فیسلیفت، همانند دیگر محصولات شورلت مثل تراورز و کروز، برای مالیبوی جدید هم نسخهٔ اسپرت RS ارائه شده است. این مدل از ویژگیهایی چون جلوپنجرهٔ مشکیرنگ، اسپویلر عقب، سر اگزوزهای دوگانه و رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی برخوردار است؛ اما با وجود استایل تهاجمیتر مالیبو RS، در این مدل از ارتقاء فنی خبری نیست و از همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده میکند. این موتور ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که این نیرو از طریق یک گیربکس CVT جدید انتقال پیدا میکند.
البته در لیست موتورهای مالیبو یک پیشرانهٔ بزرگتر ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور هم وجود دارد که در کنار یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک قرار میگیرد. این موتور اما صرفاً در مدل Premier ارائه میگردد. شورلت نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ مالیبو را از پاییز امسال به بازار عرضه خواهد کرد درحالیکه قیمت مدل جدید RS آن از حدود ۲۵ هزار دلار آغاز میشود.
Hamid.Hellcat
۲۶ فروردین ۱۳۹۷وقتی شورلت بجای موتورهای بیگ بلاک رفته سراغ موتور 1500 سی سی توربو منم دیگه کمتر باید بیام پدال.
amir
۲۶ فروردین ۱۳۹۷خیلی طبیعیه.دنیا داره به این سمت میره یعنی سالهاست که رفته.قدرت و گشتاوری که این موتور 1500 تولید میکنه با قدرت و گشتاور یه موتور شش سیلندر دو دهه پیش برابره.250 نیوتون متر برای یک سدان خانوادگی کافیه.
Hamid.Hellcat
۲۶ فروردین ۱۳۹۷هر کس یه سلیقه و نظری داره دوست عزیز. اینکه دنیا داره به چه سمتی میره نمیتونه سلیقه منو عوض کنه. هیچ وقت یک آدم 50 ساله نمیتونه از آهنگ تتلو لذت ببره هرچند موسیقی داره به این سمت پیش میره. از نظر من یک سدان فول سایز یا مید سایز حداقل باید 6 یا 8 سیلندر باشه حالا درست یا غلط. اصلا تصور کن کاپوت این ماشین رو بدی بالا و با یک موتور در ابعاد موتور پراید روبرو بشی.
حامد
۲۶ فروردین ۱۳۹۷اسم تتلو رو به عنوان موسیقی امروزی نبر لطفا
MOBINPOURMAMD
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ناموسا موافقم
بهراد
۲۶ فروردین ۱۳۹۷الان دیگه ماشینایی که ۱۱۰۰۰ سی سی و ۸۰۰۰ سی سی حجم داشتن
به تاریخ سپرده شدن، فقط میتونی نمونه ۶.۷۵ لیتریشو روی رولز رویس ببینی اونم به تعداد اندک .همون پیرمرد ۵۰ ساله ای که گفتی ده سال دیگه تو این دنیا نیس، اونا هم خوب میدونن کجا سرمایه گذاری کنن، الان شاسی بلند با موتور ۰.۹ لیتری توربو عادی شده، تو خارج هم کمتر کسی میگه بخوره نوش جونش ، تو دانمارک و هلند و… همه از ماشینای کوچیک و هاچبک استفاده می کنن، تو انگلیسشم کوچیکا به بزرگا ارجحیت دارن، یه زمانی میگفتن حجم موتورش چقدره،
الانم میگن قدرتش چند کیلوواته، بردش چقدره
اگه این تفکر قدیمی ادامه داشت ده سال دیگه دنیا میشد مثل شهر های چین، همه جا سیاه میشد،این همه به کره ی زمین آسیب زدن، الانم وقت جبرانه، هر چند دیر شده، اما اگه تغییر نباشه پیشرفتی نیس، شما به این فکر کن با حرکت تو بزرگراه برق تولید میشه و همزمان که در حال حرکتی ماشینت شارژ میشه، این همه قطعه ی متحرک موتور حذف میشه و یه الکتروموتور جاشو میگیره، حتی با ترمز کردن هم ماشینت شارژ میشه ، این همه سر صدای موتور های درونسوز حذف میشه( صبحا اگر ساعت ۴ از بالکن گوش کنی یه صدای مبهم و گنگ مثل شششش میشنوی که دو ساعت قبلش خبری از اون نبود) تصور کن کل ماشینای تهران الکتریکی بودن، بنظرت هواش چه شکلی میشد؟
F۲۲RAPTOR
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ظاهر خیلی خیلی زیبا
ولی همینطور که حمید گفت موتو۱.۵ خیلی توذوق بود،موتور پایه باید۲.۰باشه
حمید
۲۶ فروردین ۱۳۹۷عجب جیگری شده
اسمش هم با حاله
PaRHaM
۲۶ فروردین ۱۳۹۷خیلی دوست داشتنی و خوب??
(Ali (Chevy nova
۲۶ فروردین ۱۳۹۷مثل همىشه خوب و پرفروش
مهدی
۲۶ فروردین ۱۳۹۷تکنولوژی فنی رو نمیشه کاریش کرد اما این استایل طراحی هرچند قشنگ باشه اما سنخیتی با شورلت نداره. تیم طراحی شورلت نیاز به یه دگرگونی داره یه جهش تو طراحی مثل کاری که رو کامارو ۲۰۱۰ انجام دادن و در حین مدرن بود همزمان المانهای کلاسیک رو هم به بیننده منتقل میکرد. من هنوز دوست دارم یه سدان امریکایی چراغ گرد ببینم با ظاهر کشیده بیینم این کارو شورلت میتونه تو اتاق های سایز بزرگ مثل ایمپالا انجام بده
Sajjad
۲۷ فروردین ۱۳۹۷دقیقا
منم میخوام وقتی میگن سدان امریکایی همون ابهت قبل رو داشته باشه
Sajjad
۲۶ فروردین ۱۳۹۷واقعا ارزون و زیباست
DELL
۲۶ فروردین ۱۳۹۷حقیقتا زیباست.
محمدرضا
۲۶ فروردین ۱۳۹۷به نظرم خیلی خوبه و حتی از نظر من از فورد فیوژن هم یه سر و گردن بالاتره