بهتازگی شورلت وانت کلرادوی خود را مورد فیس لیفت قرار داده و آن را در نمایشگاه کشاورزی برزیل رونمایی کرده است. کلرادو در برزیل با نام S10 عرضه میشود. البته در این فیس لیفت بیشتر ظاهر خودرو تغییر کرده و تغییرات فنی چندانی در آن اعمال نشده است. هرچند که سیستم تعلیق موردبازنگری قرارگرفته و فرمان برقی نیز جایگزین نمونهٔ هیدرولیکی شده است.
کلرادو در داخل مجهز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی شده که از تعداد زیادی از دکمهها کاسته است. این سیستم مجهز به آخرین ورژن نرمافزار سرگرمی-ارتباطی شورلت یعنی MyLink شده و با CarPlay اپل و Android Auto گوگل نیز سازگاری دارد. برای نصب این صفحهنمایش، کنسول وسط از نو طراحیشده است. بهکارگیری صندلیهای جدید هم از دیگر تغییرات کابین کلرادوی جدید بشمار میرود. تجهیزات استاندارد این وانتِ متوسط بسیار مناسب بوده و شامل چراغهای جلو و برفپاککنهای اتوماتیک، آینه دید عقب الکتروکرومیک، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع خودکار، سنسورهای پارک جلو و عقب، سامانهٔ هشدار خروج از خط و سیستم هشدار برخورد از جلو میشود.
کلرادو در برزیل با دو نوع موتور عرضه میگردد. یک نمونهٔ ۲.۸ لیتری توربودیزل و یک نسخهٔ ۲.۵ لیتری SIDI. سیستم انتقال قدرت آن در دو نوع دوچرخ یا چهارچرخ متحرک قابل انتخاب بوده و سه مدلِ تک کابین، یک و نیم کابین و دو کابین نیز در لیست سفارشات قرار دارد.
منبع: paultan
(*مهرداد*)
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵نمای روبرو خیلی بهتر شده ولی نمای عقب فرق خاصی نکرده ،،،
Aryan
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵حال بیا قیمت ابنو یا قیمت هایلوکس 160 اسبی رو تو ایران مقایسه کن
به نظرت به این چی می گن؟
امداد غیبی ؟ !
:)
Vorsteiner
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵تراک های آمریکایی یه چیز دیگست ، درسته به پای F150 رپتور نمیرسه ولی ماشین کاملیه نسبت به قیمتش …
ولی صد حیف که نمیشه شاهد حضور این خودرو در داخل باشیم …
احسان(احسان سابق)
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵اتفاقا یکی دیدم و برای صاحابش ارزوی خوشبختی کردم
Mahmood
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظر من نمای جلویی خودرو در مدل قبل از فیس لیفت بهتر بود و بیشتر ابهت یک خودروی آمریکایی رو داشت ولی نمای پشتش همچنان جالب و با ابهت باقی مانده است.
نت
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵f150 فورد زیباترین و بهترین وانت دنیاست.
ali
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵بر منکرش معلومه چون فورد اولین پیکاپ سازه و در دهه ی 1920
روی مدل T وانت ساخت و حق اب و گل داره تو این زمینه . دمش گرم
American and japan
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵خیلی شده شبیه تراک های ژاپنی.یه جورایی مثل ایسوزو D_max شده!!!
ابهت تراک آمریکایی رو نداره مثل نسل قبل
مهرداد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵هیچ شباهتی به هیچ نسل از ایسوزو دی مکس نداره و کمی شبیه نسل جدید نیسان ناوارا np300شده
ali
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵این یه وانت کوچک است زیاد در مورد طراحی اون که
قبول هم دارم یه کمی اسیایی هست سخت نگیرید
چون سیلورادو جور داداش کوچیکش رو خوب میکشه
تو طراحی امریکایی
(*مهرداد*)
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵کوچک ؟؟؟؟!!!!!!! همین را وقتی با ۱۸۲ سانت قد پهلوش میایستم نمیتونم سقفش را ببینم و طولش نزدیک پنج متر هست ! بگو سایز متوسط
بهنام طیبی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵جلو خودرو قشنگ تر
احمد باقری
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵جون میده بشینی و با اقتدار از خیابونا رد شی
علی آهنگر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵قبول کنید که ماشین توی عکس خیلی با واقعیت فرق داره
اگه آدم با این هیولای بی شاخ و دم روبرو بشه اولین چیزی که میگه اینه : تو رو خدا منو نخور
ali
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵در برابر سیلورادو گفتم کوچک
احسان(احسان سابق)
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵دریچه کوارش از جلوپنجره 206 هم بزرگتره
Reza.jz
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵بهترینشون f150 هست.یدونه وانت رپتور وارد گمرک بندر عباس شده دم صاحبش گرم.خوش بحالش:)