شورلت وقتی اعلام کرد قیمت نسل هشتم کوروت از زیر ۶۰ هزار دلار شروع میشود شوخی نمیکرد زیرا قیمت پایهٔ رسمی آن ۵۸,۹۰۰ دلار اعلام شده است که با ۱,۰۹۵ دلار هزینهٔ حمل به ۵۹,۹۹۵ دلار میرسد؛ بنابراین قیمت نسل کاملاً جدید کوروت فقط ۳ هزار دلار بیشتر از نسل قبلی است. این قیمت متعلق به تیپ 1LT است که هرچند تیپ پایه محسوب میشود اما بااینحال از تجهیزات استاندارد قابلتوجهی مثل صندلیهایی با روکش چرم مولان و تنظیم برقی هشت جهته، ترمزهای برمبو، تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقهای، سنسورهای پارک عقب، غربیلک فرمان چرمی با تنظیم ارتفاع برقی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی و اندروید اتو برخوردار است.
تیپ بعدی کوروت C8 اما 2LT نام داشته و قیمت آن از ۶۶,۲۰۰ دلار شروع میشود. در این تیپ تجهیزات راحتی و رفاهی قابلتوجهی به سوپراسپرت موتور وسط شورلت اضافه میشود که عبارتاند از نمایشگر سربالا، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند، حافظه، گرمکن و تهویهٔ صندلیها، گرمکن غربیلک فرمان، سیستم صوتی پریمیوم Bose، سیستم ناوبری، آینههای جانبی تاشو برقی، دوربین جلو، سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب. با توجه به اینکه دید عقب کوروت C8 مثل همهٔ سوپراسپرتهای موتور وسط ضعیف است و نقاط کور زیادی دارد، در تیپ 2LT، آینهٔ عقب در اصل یک مانیتور است که تصاویر دوربین عقب را به نمایش درمیآورد و نمایی کامل و بدون نقطهٔ کور از عقب خودرو را فراهم میکند.
و نهایتاً بالاترین تیپ کوروت C8 استینگری هم 3LT نام داشته و با قیمت پایهٔ ۷۰,۸۵۰ دلار عرضه میشود. این تیپ از ویژگیهای لوکسی مثلتریم فیبر کربنی، روکش جیر بخش بالایی داشبورد و قطعات داخلی پوشیده با چرم برخوردار است. علاوه بر این، خریداران میتوانند با پرداخت ۱,۱۹۵ دلار، سیستم اگزوز عملکردی را برای هر سه تیپ کوروت سفارش دهند که خروجی پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 کوروت را از ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور به ۴۹۵ اسب بخار و ۶۳۷ نیوتن متر افزایش میدهد.
اما کسانی که خواهان سیستم اگزوز عملکردی هستند میتوانند با پرداخت ۵ هزار دلار، پکیج پرفورمنس Z51 را سفارش دهند که علاوه بر این سیستم اگزوز، ویژگیهای دیگری شامل تنظیم عملکردی سیستم تعلیق، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، بهبود خنککنندگی، اسپلیتر جلو، اسپویلر عقب، ترمزهای برمبوی بزرگتر و لاستیکهای تابستانی بجای چهارفصل را هم ارائه میکند. این پکیج هم برای هر سه تیپ قابل سفارش است. در همین حال، برای تیپهای 2LT و 3LT سیستم افزایش ارتفاع تعلیق جلو هم با قیمت ۱,۴۹۵ دلار قابل سفارش است که از کشیدن دماغهٔ خودرو به برآمدگیهای مسیر جلوگیری میکند.
F22RAPTOR
۲۶ مرداد ۱۳۹۸دردو بلاشون بخوره تو سر هر چی کلاش دروغگو و خائن
سینا
۲۶ مرداد ۱۳۹۸هیچ هیچ هیچ…
mohammad
۲۶ مرداد ۱۳۹۸تو عکس دومی نگاه چرم داخلش که میکنی مات و مبهوت میشی از این همه کیفیت و زیبایی
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۸دقیقا منم به همین نقطه نظر رسیدم
Elmiraj
۲۶ مرداد ۱۳۹۸دیگر اسپرت سازان یاد بگیرن چطور ماشین بسازن….!!!
در پایین ترین تیپ هم امثال سوپرا و Z4 رو لوله می کنه…هم در پرفورمنس و هم در لوکس بودن و هم در طراحی ….
.
من فقط موندم کیا این کابینو اینقدر زیبا طراحی کردن….
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۸دقیقا منم به همین نقطه نظر رسیدم
UNAS
۲۶ مرداد ۱۳۹۸718s را چی ؟!؟!
[??---------------SRT--??]
۲۶ مرداد ۱۳۹۸آخ همون مدل پایه رو بگیری بدی هنسی دو تا توربو بندازه روش بره رو هزار اسب ! … و دیگر هِچ ….
OMID
۲۶ مرداد ۱۳۹۸داداش یه چیزی راجع به اسمت بگم
تو موبایل یه خط فاصلشو باید کم کنی چون الان تو دو خط نوشته شده و اون نمایی که میخوای به وجود نمیاد
عرفان
۲۶ مرداد ۱۳۹۸هیچ ماشینی نیست که با پیشرانه 8 سیلندری 6.2 لیتری زیر 60 هزار تا قیمت داشته باشه تازه با سفارش فول اپشن ترین مدل قیمت خودرو به 75 هزارتا میرسه که اینم جالبه تو بعضی خودروسازا قیمت دو برابر نسخه پایه میشه کابین هم که عالیه اگه دقت کنید فرمون رو جوری طراحی کردن که به راحتی بشه پشت امپر رو دید
[??---------------SRT--??]
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ظاهرا حداکثر سرعت هم ۳۱۰ کیلومتر اعلام شده .
حسین
۲۶ مرداد ۱۳۹۸با این قدرت و کیفیت و این قیمت!!! این ماشین دیگه عملا جنگ اقتصادی GMC هست
UNAS
۲۶ مرداد ۱۳۹۸با 60 هزارتا من 718s را ترجیح میدم !
اگه موافقی بکوب دیسلایکو :-)
[??-------------SRT--??]
۲۶ مرداد ۱۳۹۸718 s شروع قیمتش از ۷۱.۴۰۰ دلاره !
حسن
۲۶ مرداد ۱۳۹۸UNAS
نظر همه محترم هست ولی یه چیز رو باید یادبگیریم که هر حرف یا نظری رو هر جایی نباید زد. امیدوارم یه روز ماشین مورد علاقت رو داشته باشی.