شورلت

قیمت‌گذاری شورولت کامارو GT4.R

شورولت تأیید کرده که برای خرید کامارو GT4.R آماده شده برای پیست باید ۲۵۹ هزار دلار بپردازید.


کامارو GT4.R که اوایل سال جاری معرفی شده برای پاس کردن قوانین سری مسابقات GT4 ساخته شده و قبلاً در مسابقات جهانی پیرلی ۲۰۱۷ و سری مسابقات اسپورت لاستیک کانتیننتال IMSA به پیروزی‌هایی دست پیدا کرده است.


کارهای ساخت و فروش این خودرو را همکار فنی شورولت یعنی شرکت مهندسی Pratt & Miller انجام می‌دهد. آن‌ها پیشرانه تنفس طبیعی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LT1 را دریافت کرده و سپس آن را برای همخوانی با شرایط پیست ارتقا داده‌اند. به علاوه گیربکس ۶ سرعته سکونشئال نیز به همراه دیفرانسیل لغزش محدود برای بهبود پرفورمنس خودرو به کار گرفته شده‌اند.

علاوه بر اصلاحات مکانیکی، این خودرو دارای کیت بدنه سفارشی برای ایجاد بیشترین داون فورس است. این کیت شامل بخش‌هایی چون ورودی‌های بزرگ در جلو، رکاب‌های جانبی تغییر یافته و بال عقب بزرگ می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    259 هزار دلار!!! ارزش خرید نداره. . .
    کسی که دنبال هیجان می‌گرده تو این رنج قیمت، می‌تونه امثال فراری و لامبورگینی رو بخره که از پایه پرفورمنس بالایی دارن.

    1. (ali(chevy nova

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (7384 ديدگاه)

      فرشاد جان
      مشکلى نىست برن فرارى بخرن ولامبورگىنى هرکى خواست
      این ماشىن براى امثال من ساخته شده که عاشق شورولت هستن و قىمتش هم مىپردازن به راحتى
      این بخش متن هم بهم چسبىد حسابى
      ((کامارو GT4.R که اوایل سال جاری معرفی شده برای پاس کردن قوانین سری مسابقات GT4 ساخته شده و قبلاً در مسابقات جهانی پیرلی 2017 و سری مسابقات اسپورت لاستیک کانتیننتال IMSA به پیروزی‌هایی دست پیدا کرده است.))

    2. آرش آمریکایی

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (639 ديدگاه)

      فرشاد جان این یه ماشین پیسته و کسی که این ماشین رو میخره کلی تو مسابقات کسب درآمد میکنه از طریق اسپانسر و چیزای دیگه ( میلیونها دلار)
      اصن فلسفه ساخت و قیمت گذاریش چیز دیگس و تو خیابون اجازه تردد نداره

    3. ونوم اف ۵

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      دادا فرشاد این ماشین تو مسابقات پیروزی کسب کرده چه سریع فهمیدی پرفورمنس نداره

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        من گفتم پرفورمنسش پایینه؟! دارم میگم بر مبنای یه خودرو با پرفورمنس نسبتا پایین ساخته شده.

        1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۶ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          منظورم از پرفورمنس پایین، نسبت به محصولات فراری و لامبورگینیه.

    4. HORSE

      ۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      من ترجیح میدم یه فراری ۴۸۸ بخرم بقیه ی پولم رو هم پس انداز کنم!
      تا اینکه برم ۲۶۰ هزار دلار بدم برای کامارو!

  2. (ali(chevy nova

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (7384 ديدگاه)

    دوستان امروز براتون بحث فنى همراه با نظر سنجى دارم
    امروز براتون مشخصات موتور 632 بىگ بلاک شورولت رو مىذارم که 945 اسب هست قدرتش اما قبلش توضىح بدم در موردش
    موتور 632 بر مبناى موتور 454 بىگ بلاک شوى ساخته شده
    موتورهاى 632 و 572 از موتورهاى هستن که استروکر موتور 454 شورولت هستن و در امریکا تو ماشىنهاى درگستر به وفور استفاده مىشه
    Designed And Built For The Street Enthusiast That Believes “Some Is Good, More Is Better, And Too Much Is Just Enough!” This 632 UltraStreet Big Dawg Has Been Engineered To Deliver Incredible Race Engine Performance In A Reliable Pump Gas Friendly Package.

    Horsepower
    Torque
    Bore & Stroke
    Compression Ratio
    Fuel Requirement
    945 @ 6300 RPM
    845 @ 5500 RPM
    4.600 x 4.750
    10.75 to 1
    92/93 Octane
    جالب اىنکه این قدرت بالا رو که 945 اسب بخار هست با کاربراتور بدست مىاد

    1. Hemichan

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (719 ديدگاه)

      845 پوند فیت؟
      اووه 1145 نیوتون متر هرچند همیشه قدرت واقعیشون بالاتر از این حرفاس

      1. (ali(chevy nova

        ۵ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (7384 ديدگاه)

        Hemichan
        درسته داداش
        این مشخصات که موتور 632 داره محشره
        این موتور بصورت اتمسفرىک با همون تنفس طبىعى همچىن قدرت و گشتاورى داره و با کاربراتور و هم انژکتور قابل سفارش هست و قسمتش هم 17000 دلاره

        1. Hemichan

          ۵ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (719 ديدگاه)

          17000
          خیلی ارزونه و پرقدرت
          همچین موتوری یه Pontiac Catalina
          یا یه 1969 Dodge Polara میخواد

        2. جلالى

          ۵ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (90 ديدگاه)

          با این مشخصات که على شوى از موتور632 گذاشته موتور چلنجرdemone کاملا شکست مىخوره در برابرش

        3. (ali(chevy nova

          ۵ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (7384 ديدگاه)

          Hemichan
          درسته دادا
          این موتور هم قىمتش عالىه و هم قدرت و گشتاورش و به راحتى هم رو انواع محصولات جنرال موتورز نصب مىشه
          گفتى پونتىاک کاتالىنا ودوج پولارا و کردى کبابم
          البته کراىسلر هم یه موتور مشابه همىن موتور 632 داره که به موقع از اونم براتون مىگم
          و جناب جلالى
          دوست من موتور 392 چلنجر دىمون حجمش حدودا6/5 لىتر هست و موتور 632 حجمش 10لىتر
          نکته دیگه اونکه موتور 392 اتمسفرىک نىست و لى موتور 632 اتمسفرىک هستش
          از لحاظ گشتاور هم موتور392 1024نىوتن گشتاور و موتور 632 هم 1145 نىوتن گشتاور داره
          پس همچىن ضعىف تر از موتور شورولت نىست

        4. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۵ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          داداش جلالی اصلااینطور نیست.
          الان یه درگ جدید هست بین فورد جی تی مدل2005 با تیون heffner با قدرت 1000 اسب بخار((گشتاورشو نمیدونم)) و مک لارن 720s.
          مک لارن عینه آب خوردن بردش.
          همه چی قدرت بالا نیست.

  3. (ali(chevy nova

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (7384 ديدگاه)

    نظر سنجى
    1. plymouth roadrunner 1970 لاىک
    2. mercury cyclone 1970دىس لاىک

    1. Hemichan

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (719 ديدگاه)

      Plymouth
      The Gentelman’s Muscle Car

  4. (ali(chevy nova

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (7384 ديدگاه)

    نظر سنجى بعدى
    1. cadillac 452 1935 لاىک
    2. duesenberg sj 1935 دىس لاىک

    1. Hemichan

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (719 ديدگاه)

      خیلی سخته
      ولی duesenberg در نهایت زیبایی طراحی شده

    2. آرش آمریکایی

      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (639 ديدگاه)

      کادیلاک و پلیموت
      انتخاب منن علی جان

  5. رضا

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    259000 دلار برا کامارو ؟

  6. حمیدرضا

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    این ماشین برای پیسته فوق العادست

  7. BMW

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (661 ديدگاه)

    بلاخره به آرزوم رسیدم یه کامارو سطحه بالا و با کیفیت رو نمردمو دیدم.

  8. امیرحسین

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (102 ديدگاه)

    آقا مثل این که 911 رکورد زده
    اگه میشه خبرشو بزارین

  9. مهدی

    ۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    علی نوای عزیز اشتباهی کردی. اخرین استروک موتور ۴۵۴ همون ۵۷۲ هست. قطر سیلندر موتورهای ۴۵۴ تو حالت صفر یا استاندارد ۴.۲۵۰ اینچ هست که تا تراش شصت که اخرین تراشش هست ۴.۳۱۰ اینچ هست . بلوک موتورهای ۶۳۲ فقط به صورت افترمارکت ساخته میشه و از یه موتور ۴۵۴ نمیشه حجم ۶۳۲ بدست اورد و از بلوک ۵۰۲ استفاده میکنن که قطر استاندارد یا همون بور سیلندر از ۴.۵ اینچ شروع میشه. بحث استروک میلنگ و فاق پیستون هم که مفصله

  10. Mahdi.us

    ۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عشق کاماروام برای من مثل یه جنگنده اف ۱۶میمونه
    اگه یه طرف کامارو باشه طرف دیگه فراری من کامارو
    انتخاب میکنم عاشق ماشینهای آمریکاییم حالا که به تاریخچه صنعت اتومبیل نگاه میکنم میبینم ۶۰% استانداردهای اتومبیل و آمریکا اورده

  11. Vision

    ۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی خشنه من عاشقش شدم هر چی قیمتی بذارن روش می ارزه تو پیست هم رقابتاش خیلی کم میارن

  12. علیرضا زعیم

    ۱۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    zl1 رو باز تقویت کردن؟؟ این دیگه چه هیولایی میشه!!
    ولی مگه برتری امریکایی ها نسبت به المان این نبود که با نصف قیمت همون پرفورمنس رو بگیرن؟؟ این که خیلی گرونه و خریدنش فقط عشق به کامارو میخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا