پس از معرفی شورلت کوروت C8 بسیاری از مردم دنیا شیفته و مشتاق خرید آن شدند. این سوپراسپرت جدید در ابتدا صرفاً در بازار آمریکای شمالی عرضه شد اما حالا شورلت رسماً اعلام کرده است که کوروت C8 در نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۱ در بازار اروپا عرضه خواهد شد و از نسخهٔ آمریکایی مجهزتر خواهد بود. برخلاف ایالاتمتحده، تیپ پایهٔ کوروت C8 در اروپا تیپ 2LT بوده و بهصورت استاندارد به پکیج پرفورمنس Z51 هم مجهز خواهد بود که این پکیج سیستم تعلیق قابل تنظیم، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، ترمزهای برمبو، سیستم اگزوز پرفورمنس، بهبود آئرودینامیک و لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S را به همراه دارد.
کوروت پایه در اروپا بهصورت استاندارد از تجهیزات زیادی شامل نمایشگر سربالا، ضبط کنندهٔ اطلاعات پرفورمنس، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، صندلیهای چرمی با گرمکن و تهویه، سیستم صوتی Bose با ۱۴ بلندگو، آینه عقب دوربینی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقهای، گرمکن غربیلک فرمان، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند و مجموعهای از سیستمهای کمکراننده برخوردار خواهد بود.
هنگامیکه کوروت C8 برای اولین بار در اروپا عرضه میشود، شورلت نسخهٔ ویژهای از آن با نام Launch Edition را ارائه خواهد کرد. این نسخه بر اساس تیپ بالا ردهٔ 3LT شکل گرفته و به گفتهٔ شورلت با جزئیات بیرونی که بیشتر بر طراحی پویایی کوروت تأکید دارد از نسخههای معمولی متمایز خواهد شد. سازندهٔ آمریکایی فعلاً مشخصات کامل این نسخهٔ ویژه را اعلام نکرده و صرفاً گفته است که کوروت لانچ ادیشن بهصورت استاندارد به سیستم کنترل سواری مغناطیسی مجهز خواهد بود. ازآنجاییکه تمام تیپهای نسخهٔ اروپایی کوروت بهصورت استاندارد به پکیج پرفورمنس Z51 مجهز خواهند بود، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن باید ۴۹۵ اسب بخار قدرت (۵۰۰ اسب بخار به واحد PS اروپا) و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.
نسخههای کوپه و کابریولت کوروت C8 بهطور همزمان در هردو نسخهٔ فرمان چپ و فرمان راست در اروپا عرضه خواهند شد. قیمت کوروت C8 لانچ ادیشن در بازار اروپا ۹۹ هزار یورو برای نسخهٔ کوپه و ۱۰۶ هزار یورو برای کابریولت اعلام شده است. این اعداد در بازار بریتانیا به ترتیب ۸۱,۷۰۰ پوند و ۸۷,۱۱۰ پوند خواهد بود. فعلاً قیمت نسخهٔ معمولی کوروت برای بازار اروپا اعلام نشده اما معادل تیپ پایهٔ نسخهٔ اروپایی این خودرو یعنی تیپ 2LT با پکیج Z51 در ایالاتمتحده در نسخهٔ کوپه ۷۱,۲۰۰ دلار قیمت دارد.
Mohammad
۱۶ خرداد ۱۳۹۹این که امکاناتش بیشتر از نسخه ی آمریکایی هست
ممد ژانگولر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹کوروت چرا تو آمریکا انقد مفته ولی اروپا گرونه؟
Cowboy
۱۶ خرداد ۱۳۹۹به همون دلیل که بنز تو اروپا ماشین پلیس و تاکسیه ولی توی آمریکا لوکس.(تعرفه)
و توی خود کشور های اروپایی هم بعضی کشور ها مثله هلند خیلی تعرفه ها زیادتره.
ممد ژانگولر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹cowboy چقدر دلیلت قانع کننده بود
دلم میخواد تا صبح برام کامنت بذاری ??
جواد خطر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹چون آمریکا بِ فکر رفاه مردمشِ نَ دوشیدنشون
محمد
۱۶ خرداد ۱۳۹۹لکنت نگیری قیصر????????
جواد خطر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹@محمد
قبلِ این کِ بخام دربارِ آدمای بی معرفت صحبت کونَم باید بی معرفتیو تعریف کونَم ولی وقت ندارم شوما میتونی همچی تعریفی کُنی؟؟؟آخِ فازت چیه که همچی حرفی میزنی بامرام؟؟
جواد
۱۶ خرداد ۱۳۹۹به فکر مردم بودنش رو این روزا داریم میبینیم!
lliad
۱۷ خرداد ۱۳۹۹امریکا مرفه ترین کشور دنیاست.
بهترین کشور برا پیشرفت
بهترین کشور برا زندگی
هرکی که مهاجرت کرده کانادا یا اروپا یا استرالیا به نوعی پشیمونه. همشون میگن کاش از همون اول امریکا میرفتن. خیلیا که رفتن کانادا یا اروپا بعدش پشیمون شدن و دوباره مهاجرت کردن رفتن امریکا و کاملا راضی ان
Cowboy
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ممد ژانگولر.
ولی جدا میخوای بدونی چرا؟!
چون تو نسخه اروپاییش آب معدنی بیشتری جا میشه?
ممد ژانگولر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹?
علیرضا
۱۷ خرداد ۱۳۹۹اروپا ۱۰ درصد تعرفه واردات داره. این تعرفه برا کل کشورای داخل اتحادیه یکی هست.
بعدش هر کشوری مالیات بر فروش خودشو داره.
المان فکر کنم ۱۹ درصد رو ماشین مالیات میگیره
باقی کشورا حدود ۲۵ درصد.
دلیلش اینه که امریکا منابع داره. خودش کلی معدن داره. مثل ما نفت داره امریکا. پس هزینه های کشور با فروش همین چیزا تامین میشه. اما اروپا هیچی نداره. به جز یه سری زمین کشاورزی که غذای خود اروپا رو هم تامین نمیکنه. هلند درسته بیشترین صادرات مواد غذایی رو داره. اما به قدری نیست غذای کل اروپا تامین بشه.
برا همینه اروپا مالیات بیشتری میگیرن تا هزینه هاشون تامین بشه.
ممد ژانگولر
۱۷ خرداد ۱۳۹۹دمت گرم علیرضا جوابت کاملا مفهوم بود ?
دلم میخواد بشینم جلوی پنکه تا صبح برام صحبت کنی لذت ببرم ?
مهرداد كمال
۱۶ خرداد ۱۳۹۹به امید روزی که بشنویم اعلام قیمت و مشخصات شورلت کوروت در بازار ایران
Elmiraj
۱۶ خرداد ۱۳۹۹این سطح از امکانات و پرفورمنس و اصالت همه جوره غیر قابل هضمه…..
رقبا یاد بگیرن:::
ATa
۱۶ خرداد ۱۳۹۹این سطح از آپشن در صورتی که توسط پورشه (911 Turbo S) عرضه می شد با عنوانی نظیر limited edition پس از کلی تبلیغات پر زرق برق با حاشیه سود فضایی در ویترین ها بچشم می خورد… (هر باند اضافی 4000 دلار)
حسین دهمرد
۱۶ خرداد ۱۳۹۹هیچکس از پول بدش نمیاد کوروت هم اگر میتونست این کارو میکرد ولی میدونه که اگه بره تو محدوده ی قیمتی ژرمنها دیگه کسی سراغ این نمیاد. بحث قدرت نیست بحث برندینگ و پرستیژه که اروپاییها توش استادن.
Elmiraj
۱۶ خرداد ۱۳۹۹برای GM سخت نیست که از کوروت یک برند گرانقیمت بسازه و سقف تولید همین C8 به ۲۰۰۰ تا در سال محدود کنه و یه برچسب قیمتی ۳۰۰ هزار دلاری روش بزاره…
با قدمتی ۱۰ بیشتر از ۹۱۱ و کل شرکت لامبورگینی…!!!
.
.
ولی فلسفه کوروت تولید انبوه و ارائه پرفورمنس به اقشار مختلف هست .
حسین دهمرد
۱۶ خرداد ۱۳۹۹خودت میگی فلسفه ش همینه یعنی با همین تفکر جا افتاده و چیزیه که فعلا هست. اماو اگرها توهمه.
کسی منکر جذابیت کوروت نیست ولی اگه میشد گرونتر بده مجبور نبود تو نسخه پایه ضرر بده. دنیای تجارته مگه خاله بازی که نیست که بگی از سر دلسوزی داره ارزون میده. اونم همچین غولی رو که اینهمه روش خرج تحقیق و توسعه کرده
PaRHaM
۱۶ خرداد ۱۳۹۹افزایش ۴۰ هزار دلاری قیمت برای واردات!
بنازم ب قوانین تجارت آزاد ک وقتی آمریکا کار خودشونو میخواد انجام بده و تعرفه بزاره، میگن پس تجارت آزاد چی میشه؟??
یعنی عملا سود گمرک اروپا از خود شوی تو کوروت بیشتره (البته نه فقط کوروت شما هر ماشین آمریکایی ای رو تو اروپا ببینی همینه)
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۹اروپای دزد قدیما تا رادیو تلویزیون روشن میکردی میگفتن ماست ریخت اما در اصل پیمان از اب کره گرفتن بود برا منافع 4 تا کشور بزرگ اروپایی.
حمید
۱۶ خرداد ۱۳۹۹واسه همون امریکا خوبه ، هیچ عاقلی پول ۹۱۱ با اون کیفیت ساخت و تو اروپا نمیده ماشین امریکایی
AMIR / ARMI
۱۶ خرداد ۱۳۹۹جهت یاد اوری موستانگ تو اروپا پرفروش ترین کوپه هستش هم قیمت پورشه 718 ازش بیشتر تو خود المان هم میفروشه
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۹بازم ارزونتر از مدل پایه ی 911 است در حالی که برا داشتن این پرفورمنس یا باید مدل توربو S 2021 را بخرن که بالای 250 هزار یورو هست پورشه 911توربو اس کابریولت 2018 را زدن 245 هزار یورو یا باید gt2 rsبگیرن که بالای 350 هزار یورو هست یعنی عملا برا عده ی محدود
این خودرو اگه مثه موستانگ تو بازاریابی و رضایت مشتری از خدمات عمل کنه عملا رقیب تمام خودروهای پرفورمنس اروپاست چون هم خوش تیپه هم پرستیژش بالاست پس داشتنش برا پولدارها هم خوشاینده هر چند برا کم درامدترها خیلی دلچسبه.
هرچند موفقیت در یک بازار میتونه عوامل زیادی داشته باشه اما من میگم موفق عمل میکنه.
alireza
۱۷ خرداد ۱۳۹۹از جیب شما که نگرفتن.
همچین میگین انگار ماها پول خرید ماشین اتباع اروپا رو میدیم.
اتفاقا کوروت رو بارها گفتن قیمت ساختش خیلی خیلی بالاست ولی شرکت اومده سود نمیگیره و حتی با ضرر میفروشه حالا سود این ماشینو از کجا در میاره؟ سود این مدل رو از بالا بردن قیمت رو باقی مدلها به دست میاره. این چیزیه که خود شرکت شورلت گفته. کی فکرشو میکرد یه روزی برسه یه شرکت امریکایی تو خاک امریکا بیاد چنین عمل کمونیستی انجام بده؟ قشنگ خود شرکت با زبون خودش میاد چنین چیزی رو میگه. بعد جالبه اینه هموطنای پراید سوار من به این کار شرکت افرین میگن.
اتفاقا دم اون اروپا گرم نیومده چنین کاری کنه. چون شورلت باقی مدلهاش تو اروپا فروش زیادی نداره یا اصلا فروش نداره مجبوره ماشینو به قیمت واقعی بفروشه. قبل کرونا خودم تو فیسبوک بودم و زیر شورلت کامنت میزاشتم به به چه چه میکردم. اونجا خیلیا شاکی بودن چرا شرکت شورلت سود کروت رو از باقی مشتریها میگیره؟ یکی گفته بود سالهاست سیلورادو میخره و ایندفعه نمیخره چون باید هزینه ی کروت خریدن یه ادم دیگه رو باید بده.
بعدم تعرفه تو امریکا برا هر ماشینی ۱۰ درصده. شما میگی ۴۰ هزار تعرفه گذاشته. ۴۰ هزار دلار تعرفه برا یه ماشین ۴۰۰ هزار دلاریه. یکم سوادتونو ببرین بالا بهتره تا اینکه من مثلا بیام این چیزا رو بگم و ضایع بشین.
بعدم حالا که همه دیدین تو جنگ اقتصادی امریکا چقدر شکست خورد. ژاپن و اروپا طی چند ماه مذاکره گمرکهای همدیگه رو برداشتن و تبدیل به بزرگترین واحد اقتصادی شدن.
اگه یادتون باشه اروپا ۲۰ ساله به امریکا داره میگه بیاییم گمرکها رو کلا برداریم امریکا قبول نمیکنه. طی این جنگ اقتصادی هم اروپا بارها گفت یا گمرک رو بیاییم کلا برداریم یا بهتره ترامپ اینقدر کولی بازی در نیاره. چون اروپا یه کشور نیست. اروپا ۲۸ کشوره. این کشورا هرکدوم قوانین خودشونو برا گمرک داره. اتحادیه اروپا تنها کاری که میتونه بکنه اینه که گمرک رو برداره تا هر کشور برا خودش تصمیم بگیره. حالا اون ۲۸ کشور یا میخوان گمرک ورودی به کشور خودشونو بردارن یا میخوان بیشتر کنن یا کم کنن.
اما متاسفانه ترامپی که به افغانی ویزا میده به ایرانی نمیده برا ملت ما شده پیامبر.
حتی خود امریکاییا از قیمت گذاری کروت تو امریکا ناراضی ان چون یه ادم دیگه که اصلا کروت نمیخره باید هزینه کروت سواری یکی دیگه رو بده. بعد یه سری هموطن پراید سوار نمیدونن قضیه از چه قراره
حسن
۱۷ خرداد ۱۳۹۹شما نمیخواد بری تو یوتیوب اگه یه ذره دل به کار میدادی و تو همین پدال بیانات و عرایض مدیران شرکت و امار فروش و قیمت خودروهای فروش رفته را میخوندی دیگه لازم نبود از روی نا اگاهی بقیه را بیسواد خطاب کنی .
اما طبق گفته ی مدیران فروش رقم 59990دلار برا کوروت با ضرر همراهه اما ماشین با این حد پرفورمنس و سرعت نیاز به اپشنهای خاص داره تا هم رانندگی را راحت تر کنه هم موقع فروش در بازار برای خریدار جذابیت داشته باشه برای همین سود کوروت در فروش اپشنه در حال حاضر هم اکثر کوروتهای فروش رفته با قیمت بالای 80 هزار دلار از کارخانه خارج شدن .
اما مساله ی دوم فروش کمونیستی در امریکا و سر شکن کردن ضرر کوروت روی سایر محصولات یه جکه مضحکه که فقط به ذهن شما میرسه اولا خودرو تازه وارده و اگه پدال اومدی یه بار دلایل ارزونی خودروهای تازه وارد را توضیح دادیم هم از دید کارشناسان فروش هم از دید بازاریابان و مشتریان که خودش قصه داره
دوم تمام خودروهای شورلت در بازار امریکا ده تا رقیب مستقیم دارن یعنی یک اشتباه محاسباتی در بازار رقابتی امریکا نه تنها باعث فروش کم بلکه باعث حذف محصول از سبد خرید خریداران میشه پس لطفا علمی نظر بدید .
شما بذار اولین کامنتت را بذاری بعد علامه دهر شو تمام شرکتهای دنیا تیم متخصص و کارشناسان بازاریابی دارن نظریه ی شما تو چنین پروسه هایی دم در میفته تو سطل اشغالی پس نه تنها از بازار خودرو سر در نمیاری بلکه قواعد اولیه ی بازاریابی را هم بلد نیستی پس لطفا تا چند ماه فقط کامنتها را بخون و با عجله کامنت نذار.
Joseph
۱۶ خرداد ۱۳۹۹انقلاب در اتومبیل سازی یعنی کوروت c8
هزینه تحقیقاتی مربوط به پیشتولید، حدود ۷۲۹ میلیون دلار،تغییر و توسعهی کارخانهی تاالان ۲۹۰ میلیون دلار برای بهینهسازی خط تولید و ساخت کارگاه رنگ این خودرو ۴۳۹ میلیون دلار یعنی بیشتر از کل قیمت کارخونه لامبورگینی با ماشیناش و مهندساش هزینه این کورت شده
پلتفرم جوری طراحی کردن که ۸۰ درصدبدنه بدون یک نقطه جوش بهم وصل میشه برای ایمنی بیشتر جلوی راننده از منیزیم جای فیبر کربن استفاده شده
که از تیتانیوم محکم تره
سیستم ترمز جدید eboost دارای سه حالت ترمزگیری سفر (Tour)، اسپرت و پیست (Track)
محدودکنندهی لغزش دیفرانسیل جدید eLSD
وکلی تغییرات بزرگ دیگه
l
۱۶ خرداد ۱۳۹۹واقعا 729 میلیون دلار هزینه شده؟
لینکی دارید بشه هزینه های کامل توسعه و ساخت کوروتc8 رو دید؟
alireza
۱۷ خرداد ۱۳۹۹و اینکه سود کروت رو ادمایی باید پرداخت کنن که اصلا کروت سوار نمیشن.
شرکت خودش گفته کروت رو با ضرر میفروشیم و سودشو از باقی مدلا به دست میاریم. همین پدال خبرشو گذاشته بود
کی فکرشو میکرد روزی برسه یه شرکت امریکایی تو خاک امریکا چنین عمل کمونیستی کنه.
اتفاقا اونایی که کروت دوست دارن خوشحالن. اما متاسفانه تو امریکا اونایی که باقی مدلای شورلت رو میخرن شدیدا ناراضی هستن. چندین بار تو تلویزیون امریکا خبرشو گذاشتن.
چندین بار تظاهرات کردن. حتی پلیسایی که به صورت قراردادی ماشین پلیس از شرولت میخرن خواستن سود کروت رو از رو ماشین پلیس حذف کنن. برا همینه شورلت اومد قیمت ماشین پلیس رو کم کرد. البته کم نکرد. منتها سود کروت رو از پلیسا نخواستن.
حسن
۱۷ خرداد ۱۳۹۹منظورش از بقیه ی مدلها بقیه ی مدلهای کوروته باسوات چرا داری مغلطه میکنی کدوم خودرو سازی برا یه خودرو کل کمپانی را میزنه زمین .البته قبل از همه گفت سود کوروت استینگری در فروش اپشنه
اینا زده برا خریداران و طرفداران قدیمی کوروت که هم توان مالیشون برسه بخرن و نا امید نشن هم بازارش گرم بشه هم تست و ازمایشش زیاد بشه و بازار ببینه عجب خودروی خفنیه اسمش بیفته سر زبون که افتاد بقیه ی مدلهای کوروت اگه همین پدال اومده باشی دیدی که انقدر جذاب هستن که قیمتشون بالا باشه خریدار داشته باشن برادر لیگ محلات که نیست داری با ذغال سیاه مینویسی
♤Angus_812♤
۱۶ خرداد ۱۳۹۹این ماشین جاش تو ایران خالیه
با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که هم قیمت پژو پارس هست برای ایران (اگه دلار قیمت خودش بود)
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۹قسمتی از نامه آیت الله طباطبایی، از روحانیون مشروطه خواه، خطاب به مظفرالدین شاه.
مملکت خراب و رعیت پریشان و گدا، دست تعدی حکام و مامورین به مال و عرض و جان رعیت دراز، ظلم حکام و مامورین اندازه ندارد. قوه غضب و شهوتشان به هر چه میل کند از زدن و کشتن و ناقص کردن اطاعت می کنند. این عمارت و مبل ها و وجوهات و املاک در اندک زمان از کجا تحصیل شده، تمام مال ملت بیچاره است.هزارها ایرانی از ظلم حکام و مامورین به ممالک خارجه هجرت کرده، به حمالی و فعلگی گذران می کنند بیان حال این مردم را از ظلم ظلمه به این مختصر عریضه ممکن نیست.وضع نان و گوشت که قوت غالب مردم است و مابه الحیات خلقند، بسیار مغشوش و بد است. بیشتر مردم از این دو محرومند.
جواب شاه:
نامه شما را خواندیم. می سپاریم که خواسته های شما را به انجام برسانند. شما هم در وظایف خود کوتاهی ننمائید و اشرار و الواط را خاموش و شورش و آشوب را فرونشانید و چنان نکنید که خشم ما همگی را فراگیرد.”
حسین دهمرد
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ده سال پیش یکی از حاجیای قاچاقچی مون یه پرادو هشت سیلندر فول رو نود میلیون خرید. اون موقع معلممون چهارصد هزار تومن حقوق میگرفت و یه پژو داشت قیمت گالاردو دویست میلیون تومن بود و تصور نود میلیون تومن برای همه مون مثه یک میلیارد الان سخت بود. مشکل فراتر از دلاره
alireza
۱۷ خرداد ۱۳۹۹اگه تو ایران بیاد به قیمت واقعیش فروخته میشه. چون شورولت مدلهای دیگه رو تو ایران نمیفروشه که بتونه سود کروت رو از رو اون برداره.
خود شرکت شورلت گفته و پدال پستشو گذاشته بود. اینکه کروت ارزونه به این علته شرکت شورلت سود کروت رو از رو بقیه مدلهاش برمیداره. چون شورلت تو اروپا فروش بالایی نداره و حتی بعضی مدلاش اصلا فروش نداره کروت رو تو اروپا به قیمت واقعیش میفروشه. عوارض گمرک برا ماشین تو اروپا تنها ۱۰ درصده. بیشتر این هرکی هرچی گفت سندشو بیاره.
بعضیا گفتن ۴۰ هزار دلار عوارض میدن. اصلا معلوم نیست از کجا این حرفو اوردن. مگه کروت ۴۰۰ هزار دلاره که ۴۰ هزار دلار عوارض بدن؟
بیسوادی متاسفانه موج میزنه
همین الان کروت c8 صفر با تمام اپشنهای Z51 به قیمت حدود ۹۰ هزار دلار امریکا تو المان فروخته میشه. تازه به صورت شرکتی وارد نشدن. به صورت شخصی وارد شدن و تک و توک هستن. تو سایت mobile خودم الان دوتا پیدا کردم. یکی سفید یکی قرمز. قطعا اگه شرکتی و به صورت رسمی فروخته بشه حدودا ۸۰ هزار دلار میشه قیمتش.
الان بیشترین بحثی که تو اروپا مخصوصا المان سر این ماشین میشه اینه که ایا کروت به صورت همون سوبسیدایز یا یارنه ایی که تو امریکا فروخته میشه اینجا میفروشنش یا شرکت به صورت قیمت واقعی میفروشتش؟ چون شرکت سود این مدل رو با فروش مدلهای دیگه تامین میکنه.
تازه به صورت فاینانس هم فروخته میشه.
به هر حال با پراید خوش باشین و اینقدرم نگران جوونای اروپایی نباشین. کروت نتونستن بخرن یه موستانگ میخرن. یا یه پورشه کررا چیزی میخرن.
اما نگران خودمون باشیم که ایا پراید میتونیم بخریم یا نه
alireza
۱۷ خرداد ۱۳۹۹اخرش نفهمیدم این مردم چقدر نگران جوونای اروپایی هستن که ایا میتونن کروت بخرن یا نه؟
بابا بدبخت بیچاره که نیتسنن. کروت نخریدن پورش میخرن. موستانگ میخرن. نشد میرن یه ائودی a3 میخرن.
کارگراشونم میرن یه سئات اشکودا فولکسی رنویی چیزی میخرن دیگه.
بابا خودم فامیل نزدیک دارم ۴ سال پیش رفت المان. ۲ سال پیش یه اشکودا خرید. البته دو ماه بعدش فروخت چون بهش گفتن شما ماشین داری پول داری خرج زندگی بهت نمیدیم. چون نیاز نداری.
بعدشم ماشینو فروخت و اتفاقا بعد فروش ماشین بهش گفتن پول ماشین تا ۵ ماه خرج زندگیت میشه و بعد ۵ ماه بیا درخواست هزینه زندگی بده.
حالا این فامیل نزدیک من زبون المانی بلد نیست.
خب وضع یه مهاجر تازه به المان رسیده که زبون بلد نیست اینقدری خوبه که یه اشکودای دست دوم ۴ سال ساخت میخره. پس چرا اینقدر نگرانشونین؟
فوقش گرونتر میخرن دیگه.
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۹خوشتیپ وارد شد.
اتاقش چقد خوشگله لامصب نداریم مثش.
MASIHA
۱۶ خرداد ۱۳۹۹داخلش هم بد نیست
ولی فرمونش چرته
رضا
۱۶ خرداد ۱۳۹۹با این قیمت خوب فروش نمیکنه
حمید
۱۶ خرداد ۱۳۹۹فوق العاده ماشینی خوبیه?
ارزش این خودرو در مقابل پولی که میدی بسیار بالاست
ولی در کل خودروی آنچنان ارزونی هم نیست ، تو خود ایالات متحده قیمت پایه نسخه کوپه از ۵۹۹۰۰ دلار شروع میشه که در صورتی که کل آپشن هارو سفارش بدی میرسه به ۸۳۰۰۰ دلار !!که بنظرم بعضی از آپشن ها ضروری هست.
در کل نسبت به اروپایی ها قیمت بسیار پایینی داره.
Saeed
۱۶ خرداد ۱۳۹۹رینگش رو نگاه کن
لامصب یه تیکه جواهره
Reza
۱۰ آبان ۱۴۰۲کوروت c8 توی کیش هست قیمت 10 میلیارد