افراد زیادی هستند که در اروپا زندگی کرده و آرزوی خرید یک خودروی عضلانی آمریکایی را دارند. خب خبر خوب اینکه فورد موستانگ و شورولت کامارو در قاره سبز عرضه میشوند. موستانگ تقریباً در همهی بازارهای اروپایی قابل خریداری است درحالیکه کامارو در برخی بازارهای معین ارائه میشود. اگر شما خریدار بودید کدام خودروی نمادین آمریکایی را انتخاب میکردید؟
دستاندرکاران برنامهی FifthGear فورد موستانگ GT را در برابر شورولت کامارو ۸ سیلندر قرار دادهاند تا بدانند کدام خودرو مناسب مصرفکنندگان اروپایی به ویژه بریتانیاییها میباشد. یکی از محبوبترین مجریان خودرویی یعنی تیف نیدل پشت فرمان موستانگ نشسته و فهمیده که این خودرو هندلینگ و سواری سورپرایز کنندهای دارد. البته وقتی بفهمیم که خودروی حاضر در تست از سیستم تعلیق تطبیقی سفارشی سود میبرد خیلی تعجب نخواهیم کرد.
کامارو توانسته پیشرانهی قدرتمند ۸ سیلندر را با گیربکس دستی ترکیب کند این در حالی است که موستانگ از گیربکس اتوماتیک سود برده و اندکی هم سبکتر است. به نظر شما کدام خودرو در پیچها سریعتر است؟ برای فهمیدن این موضوع بهتر است کل ویدئو را نگاه کنید چراکه برخی موارد سورپرایز کننده در آن به چشم میخورند.
موستانگ در برابر کامارو مقایسهای به درازای تاریخ است! اوایل امسال نسخههای روباز دو خودروی یاد شده در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در آخر این نتیجه حاصل شد که شورولت از نظر پرفورمنس و هندلینگ کمی برتر عمل میکند. موستانگ خودروی کاربردیتری بوده درحالیکه کامارو راحتتر بوده و قدرت بیشتری دارد.
در نهایت باید گفت موستانگ و کامارو خودروهایی سریع، جذاب، خوشرکاب و دلربا بوده و فاصلهی زیادی با یکدیگر ندارند. نهایتاً سلیقهی شخصی است که به تعیین برندهی نهایی کمک خواهد کرد ولی از خرید هرکدام از این خودروها پشیمان نخواهید شد! [دانلود ویدئو]
واقعا نمیتونم زیر این مطلب کامنت نزارم هیچ کدوم از ماشین های امریکایی در اروپا خوب نیستن چرا ؟ چون قیمتشون تقریبا دوبرابر میشه کادیلاک اسکالید قیمتش در اروپا ۳۰۰ هزار دلاره در حالی که در امریکا ۱۲۰ هزار تا قیمت داره یا موستانگ ۳۵ هزاردلاری نزدیک به ۶۵ هزارتا قیمت فروشش هست در اروپا حالا اینو بزارید کنار تعرفه امریکا واقعا ترامپ حق داره با تشکر
اسکالید سیصد هزار دلاره؟ این قیمتا رو از کجا میارین/؟ اسکالید صفر کیلومتر 6.2 لیتری پلاتینیوم با تاریخ ساخت ماه می ۲۰۱۸ میلادی تو المان هشتاد و پنج هزار یورو هست. من مدلای زیادی رو میبینم با قیمتایی بین هشتاد هزار تا هشتاد و پنج هزار یورو. همشونم صفر کیلومتر اسکالید با موتور ۶.۲ لیتری v8 تریم پریمیوم هفتاد و سه هزار یورو قیمت فروشش.
تو المان شما بنزم بخری باید ۱۹ درصد مالیات فروشو بدی. این چیزایی که تو اینترنت میخونی اگه تو المان بنز بخری مالیات فروش ازت نمیگیرن همش دروغه. شما تنها و تنها در دو صورت میتونی مالیات ماشینو تو المان ندی. اونم اینه که شما ماشینو بخری و ببری خارج از اتحادیه اروپا و فک پلاک کنی. یا اینکه این ماشینو بخری و ببری یه کشور اروپایی دیکه و مالیات خریدشو تو کشور خودت حساب کنی چون ماشین نو هست. اونوقت این اسکالید تریم پلاتینیومی که الان اگهی شو تو سایت mobile.de گشتم و براتون ذکر کردم قیمتش میشه ۷۲۱۸۵ یورو. اگه بخوایی بخری و یه کشور دیگه ببری قیمت فروشش میشه ۶۱۸۴۹ یورو نمایندگی فورد و شورلت و همه ی خودروسازای امریکایی تو اروپا هست حتی تو بلغارستانی که فقیرتریشنشونه خود من بلغارستان با چشمای خودم نمایندگی فورد رو پر از موستانگ دیدم موستانگ الان شما پول داری صفر کیلومتر کوپه 2.3 لیتری اکوبوست gt اتوماتیک رو بین ۲۵ هزار تا سی و پنج هزار یورو میتونی بخری بستگی به موتور و نوع تریمهاش داره
داداش من موستانگ جی تی دنده ای داشتم برادرم هم ۲۰۱۵ اکوبوست داشت الان هم کامارو اس اس دوستم دستم هست یعنی همشون رو زیاد تجربه کردم. از چه نظر کامارو از نسل جدید موستانگ بهتره؟
نسخه ی پایه ی موستانگ با موتور 2/3 لیتری اکوبوست در امریکا 28000 دلار قیمتشه در حالی که همین چند وقت پیش خوندم که قیمتش در اروپا طرفای 34000 یورو یا به دلار امروزی ، 40 هزار دلاره
Mohammad
۱۶ آبان ۱۳۹۷واقعا نمیتونم زیر این مطلب کامنت نزارم
هیچ کدوم از ماشین های امریکایی در اروپا خوب نیستن چرا ؟
چون قیمتشون تقریبا دوبرابر میشه
کادیلاک اسکالید قیمتش در اروپا ۳۰۰ هزار دلاره در حالی که در امریکا ۱۲۰ هزار تا قیمت داره
یا موستانگ ۳۵ هزاردلاری نزدیک به ۶۵ هزارتا قیمت فروشش هست در اروپا حالا اینو بزارید کنار تعرفه امریکا واقعا ترامپ حق داره با تشکر
hesam
۱۷ آبان ۱۳۹۷اسکالید سیصد هزار دلاره؟ این قیمتا رو از کجا میارین/؟
اسکالید صفر کیلومتر 6.2 لیتری پلاتینیوم با تاریخ ساخت ماه می ۲۰۱۸ میلادی تو المان هشتاد و پنج هزار یورو هست. من مدلای زیادی رو میبینم با قیمتایی بین هشتاد هزار تا هشتاد و پنج هزار یورو. همشونم صفر کیلومتر
اسکالید با موتور ۶.۲ لیتری v8 تریم پریمیوم هفتاد و سه هزار یورو قیمت فروشش.
تو المان شما بنزم بخری باید ۱۹ درصد مالیات فروشو بدی. این چیزایی که تو اینترنت میخونی اگه تو المان بنز بخری مالیات فروش ازت نمیگیرن همش دروغه. شما تنها و تنها در دو صورت میتونی مالیات ماشینو تو المان ندی. اونم اینه که شما ماشینو بخری و ببری خارج از اتحادیه اروپا و فک پلاک کنی. یا اینکه این ماشینو بخری و ببری یه کشور اروپایی دیکه و مالیات خریدشو تو کشور خودت حساب کنی چون ماشین نو هست.
اونوقت این اسکالید تریم پلاتینیومی که الان اگهی شو تو سایت mobile.de گشتم و براتون ذکر کردم قیمتش میشه ۷۲۱۸۵ یورو.
اگه بخوایی بخری و یه کشور دیگه ببری قیمت فروشش میشه ۶۱۸۴۹ یورو
نمایندگی فورد و شورلت و همه ی خودروسازای امریکایی تو اروپا هست حتی تو بلغارستانی که فقیرتریشنشونه
خود من بلغارستان با چشمای خودم نمایندگی فورد رو پر از موستانگ دیدم
موستانگ الان شما پول داری صفر کیلومتر کوپه 2.3 لیتری اکوبوست gt اتوماتیک رو بین ۲۵ هزار تا سی و پنج هزار یورو میتونی بخری بستگی به موتور و نوع تریمهاش داره
گاهی وقتا مطالعه خیلی خوبه
Mopar or No Car
۱۶ آبان ۱۳۹۷اروپایی ها هنوز از رانندگی با یک ماسل کار واقعی محرومند:
چلنجر
سامان اذری
۱۶ آبان ۱۳۹۷کامارو +++++
ماستنگ —-
خودم هردوتاشونو از نزدیک دیدم و سوار نسل جدید موستانگ شدم
به جرات کامارو سر تره
سامان اذری
۱۶ آبان ۱۳۹۷اینم به عشق امریکایی بازها
http://uupload.ir/files/ujef_20181029_145956_hdr-01.jpeg
اسکالید هم داره اون پشت دلبری میکنه
مهدی
۱۶ آبان ۱۳۹۷داداش من موستانگ جی تی دنده ای داشتم برادرم هم ۲۰۱۵ اکوبوست داشت الان هم کامارو اس اس دوستم دستم هست یعنی همشون رو زیاد تجربه کردم. از چه نظر کامارو از نسل جدید موستانگ بهتره؟
مهدی
۱۶ آبان ۱۳۹۷مدل کروک کامارو خیلی زشت میشه.نزدیک که میبینیش مثل یه قایق بزرگ وتوخالی حس میشه.اما موستانگ کروک جذاب تره.درکل هردوشون سقف ثابتشون خوبه.طراحی کابین کامارو خیلی قدیمیه اما دسته دنده دستیش خیلی جذابه.درموردکیفیت کابین نسل قبل موستانگ روکه ازنزدیک دیدم به شدت بی کیفیت بود.کابینش ازپلاستیک خشک وخشن ساخته شده بودطوریکه کیفیت متریال کابین جنسیس کوپه یکی دوسروگردن بالاتربودنسبت به موستانگ نسل قبل. اما الان کیفیت کابین بهتری داره موستانگ
vahid evo
۱۶ آبان ۱۳۹۷فقط صفحه کیلومتر شمارموستانگ یادآور مدل کلاسیک با صفحه دیجیتالی مدرن عالیه کابینش
(Ali (Chevy nova
۱۶ آبان ۱۳۹۷جنسىس کوپه رو خدا بىامرزه
فعلا موستانگ که هنوزم تو اوجه
Sajjad
۱۶ آبان ۱۳۹۷موستانگ 2011
چلنچر 2018
کاماروی 2016
طراحی این سه تا توی این سال ها به نظرم خیلی عالین.
من که دلم همیشه پیش چلنجره
ولی اگه سال 2011 بود میگفتم موستانگ
sina
۱۶ آبان ۱۳۹۷کامارو 2010 بهتر بود سجاد
big & small block engine
۱۶ آبان ۱۳۹۷بازم اون رقابت کهنه
mahdy
۱۶ آبان ۱۳۹۷قبول دارین اروپایی تر شدن نسبت به موستانگ 2011 و کاماروی 2010 ؟
ولی چلنجر هنوز یه آمریکایی اصیل و متعصبه
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷نسخه ی پایه ی موستانگ با موتور 2/3 لیتری اکوبوست در امریکا 28000 دلار قیمتشه در حالی که همین چند وقت پیش خوندم که قیمتش در اروپا طرفای 34000 یورو یا به دلار امروزی ، 40 هزار دلاره