از نظر بصری به خاطر اینکه پیشرانه C8 دیگر در جلو نصب نشده بنابراین کاپوت طویل حذف گردیده و نتیجهی نهایی تولید خودرویی مشابه سوپرکارها بوده تا محصولات اسپورت یا عضلانی.
به لطف کوروت بلاگر میتوانیم مقایسهای شانهبهشانه از دو نسل کوروت هشتم و هفتم باهم داشته باشیم. این دو خودرو رنگ بدنهی مشکیرنگ داشته و سباستین پیرژیک تفاوت بین دو خودرو از نظر طراحی و زیبایی را نشان میدهد. البته باید گفت که دو خودرو در برخی موارد اشتراکات طراحی جالبی هم دارند.
در نگاه اول تصور میکنیم سیستم افزایش ارتفاع بخش جلوی کوروت C8 قبل از تصویربرداری فعال شده و به همین خاطر است که نسل هفتم کوروت نمایی کم ارتفاعتر و باابهت تر در نمای سهچهارم دارد؛ اما خب تفاوت فاصله چرخ ها با بدنه در دو خودرو خیلی زیاد نیست. شاید هم این موضوع به تناسبات بدنه مربوط باشد، جایی که کاپوت طویلتر بر ابهت خودرو میافزاید.
کوروت C8 بیشک از نمای عقب برجستهتر دیده میشود ولی پروفایل هر دو خودرو گیرایی زیادی دارد.
اما جدای از نمای ظاهری، واقعیت این است که کابین کوروت جدید از جهات زیادی بهبود یافته و پشت آمپرهای 12 اینچی دیجیتالی، فرمان D شکل و متریال باکیفیتتر در آن دیده میشوند.
نیروبخش این خودروی جدید هم پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری LT2 است که قدرت 490 اسب بخاری و گشتاور 630 نیوتون متری تولید میکند. استفاده از پکیج پرفورمنس Z51 باعث میشود خروجی نیروگاه شورولت به 495 اسب و گشتاور آن به 637 نیوتون متر برسد.
اما بحث درباره اعداد دیگر کافی است. از نظر شما کدام نسل کوروت طراحی جذابتری دارد؟ چرا؟