با ورود شورلت کوروت C8 مدل ۲۰۲۰ به نمایندگیهای فروش، فکر کردیم هماکنون زمان خوبی برای بررسی رقبای آن خواهد بود. هرچند در بازار هیچ خودرویی با قیمت ۶۰ هزار دلار کاملاً شبیه کوروت موتور وسط نیست اما خودروهای اسپرت دیگری وجود دارد که قیمت آنها در حدود قیمت پایهٔ ۵۹,۹۹۵ دلاری کوروت است. حال در ادامه تعدادی از این خودروها را معرفی کردهایم تا ببینیم در مقایسه با سوپراسپرت مقرونبهصرفهٔ جنرال موتورز چه ویژگیهایی دارند.
تویوتا سوپرا GR 3.0
پیشرانه | ۳ لیتری I6 توربو |
قدرت | ۳۸۲ اسب بخار |
گشتاور | ۵۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۹ ثانیه |
قیمت پایه | ۵۰,۹۴۵ دلار |
تویوتا سوپرا را میتوان یکی از رقبای کوروت C8 دانست. این کوپهٔ ژاپنی بهتازگی برای مدل ۲۰۲۱ مورد بهروزرسانی قرار گرفته و خروجی پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ آن به ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. هرچند این افزایش قابلتوجهی را نسبت به مدل ۲۰۲۰ نشان میدهد اما هنوز هم بسیار کمتر از ۴۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاوری است که از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 کوروت بیرون میآید. وزن کوروت نیز ۱۵۲۷ کیلوگرم است که یعنی کمی از سوپرای ۱۵۴۲ کیلوگرمی سبکتر است. به لطف قدرت بیشتر و وزن کمتر، کوروت ظرف ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه سوپرا برای انجام این کار به ۰.۹ ثانیه زمان بیشتری نیاز دارد. البته نباید فراموش کرد که سوپرا به میزان قابلتوجهی از کوروت ارزانتر است زیرا قیمت پایهٔ آن از ۵۰,۹۴۵ دلار آغاز میشود.
پورشه ۷۱۸ کیمن
پیشرانه | ۲ لیتری I4 توربو |
قدرت | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۷ ثانیه |
قیمت پایه | ۵۸,۸۵۰ دلار |
هرچند پورشه کیمن خودروی بسیار ضعیفتری نسبت به کوروت است اما قیمتی بهاندازهٔ آن دارد. در سینهٔ این اسپرت موتور وسط یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تخت توربوشارژ قرار گرفته که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ۴.۹ ثانیه طول میکشد تا کیمن از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که البته با توجه به قدرت پایین، تعجبی ندارد که کیمن نسبت به دیگر خودروهای این لیست، کُند باشد. البته این زمان با گیربکس شش سرعتهٔ دستی به دست میآید یعنی چیزی که کوروت و سوپرا ارائه نمیکنند. گیربکس سفارشی دوکلاچهٔ PDK زمان شتاب را به ۴.۷ ثانیه کاهش میدهد و اضافه کردن پکیج Sport Chrono به این ترکیب نیز زمان را به ۴.۵ ثانیه میرساند. بااینحال مثل بسیاری از پورشههای دیگر، کیمن خیلی ارزش قیمت خود که از ۵۸,۸۵۰ دلار شروع میشود را ندارد و این باعث شده فروش نسبتاً پایینی داشته باشد.
فورد موستانگ شلبی GT350
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V8 |
قدرت | ۵۲۶ اسب بخار |
گشتاور | ۵۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۱ ثانیه |
قیمت پایه | ۶۱,۶۳۵ دلار |
برای کسانی که مایل باشند کمی بیشتر از کوروت هزینه کنند، سه رقیب جذاب از دیترویت وجود دارد. اولین آنها فورد موستانگ شلبی GT350 است که قیمت آن از ۶۱,۶۳۵ دلار آغاز میشود. زیر کاپوت این ماسل کار یک موتور ۵.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی میللنگ خطی قرار گرفته که ۵۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی این موتور صرفاً توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انتقال پیدا میکند و GT350 را ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند.
دوج چلنجر هلکت
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ |
قدرت | ۷۱۷ اسب بخار |
گشتاور | ۸۹۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۵ ثانیه |
قیمت پایه | ۶۲,۴۴۰ دلار |
کسانی که فقط خواهان قدرت هستند باید سراغ دوج چلنجر هلکت بروند. هرچند این مدل توسط هلکت ردآی تحتالشعاع قرار گرفته اما هلکت پایه هنوز هم خودروی بسیار چشمگیری است زیرا موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آن ۷۱۷ اسب بخار قدرت و ۸۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیروی عظیم موجب میشود ماسل کار سالخوردهٔ دوج ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۲ ثانیه طی کند. چلنجر هلکت همچنین توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد. قیمت این ماشین از ۶۲,۴۴۰ دلار آغاز میشود و با دو گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هشت سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب است.
شورلت کامارو ZL1
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ |
قدرت | ۶۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۵ ثانیه |
قیمت پایه | ۶۴,۶۹۵ دلار |
شورلت در سبد محصولات خود کامارو ZL1 را با قیمت ۶۴,۶۹۵ دلار دارد که میتواند رقیب داخلی کوروت باشد. این ماشین از یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند که میتوان برای انتقال نیروی آن گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک سفارشی را انتخاب کرد. کامارو ZL1 با گیربکس اتوماتیک ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
بامو M2 کامپتیشن
پیشرانه | ۳ لیتری I6 توئین توربو |
قدرت | ۴۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴ ثانیه |
قیمت پایه | ۶۴,۶۹۵ دلار |
هرچند مدلهای M3 و M4 در نسخهٔ کامپتیشن خودروهای بسیار جذابی هستند اما مطمئناً میتوان M2 کامپتیشن را سرگرمکنندهترین محصول بامو برای مشتاق دانست. این کوپهٔ کوچک و چابک آلمانی به نسخهٔ تضعیفشدهای از پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی M4 مجهز است که در اینجا ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. نیروی این موتور بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به محور عقب منتقل میشود امت گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه هم با پرداخت ۲۹۰۰ دلار برای آن قابل سفارش است. M2 کامپتیشن با گیربکس دستی ظرف ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه گیربکس دوکلاچه این عدد را به ۴ ثانیه کاهش میدهد. قیمت این ماشین در ایالاتمتحده از ۵۹,۸۹۵ دلار آغاز میشود.
با توجه به همهٔ این موارد، شما کدامیک از خودروی لیست بالا را انتخاب میکنید؟ آیا کوروت C8 را به همهٔ آنها ترجیح میدهید؟
هادی 8سیلندر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹قطعا 2.8 ثانیه رو انتخاب میکنیم
ممد ژانگولر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹دوچ چارجر هلکتو رها کردی فقط چسبیدی به شتاب؟!
اوکی صلیغست اشکال نداره
ولی دوج خیلی لاتی تره هم از نظر طراحی هم قدرت موتور و صدای غرش موتور اگزوزش
من قطعا دوج چارجرو انتخاب میکنم
شورلت کوروت رو خیلی برسی کردم وقتی دیدم جای باکس آب معدنی نداره بدم امد ازش .?
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عکس چلنجره ولی تیتر چارجر؟ ممد تو هم میگی چارجر؟ چارجر با چلنجر متفاوته ها!
شایدم من اشتباه میکنم نمی دونم شاید اطلاعاتم پایینه…
ممد ژانگولر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹حمید رضا داداش من خودم همیشه اسم این دوتارو قاطی میکنم
به نویسنده باید حق داد
من خودم سلطان سوتی دادنم ولی مهم نیته که فکر کنم نیت پاکم ?
Muty
۱۹ فروردین ۱۳۹۹انتخاب هام :
718
M2
Farzad
۱۹ فروردین ۱۳۹۹گیر دادی به آب معدنی ؟ ?
سلیقه البته
ممد ژانگولر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹farrzad
داداش شاید مسئله باکس آب براتون مسخره باشه ولی خداوکیلی آدم این همه پول ماشین بده حیف نیست نتونی باهاش بری خرید یا پیک نیک یا نتونی برو بچه هارو سوار کنی ؟!!!
کسی که بوگاتی یا هایپر اسپرت میخره حق میدم ولی برای یک ماشین ۶۰۰۰۰$ نه
من موستانگو و چلنجرو و چارجرو به کوروت ترجیح میدم با اینکه عاشق ❤️ کوروتما C8
s.h
۱۹ فروردین ۱۳۹۹نه به اون اوکی با کلاس وارانه نه به اون غلط املایی…..
NAVID۰۰۹۸
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عقلم میگه کروت
قلبم میگه سوپرا
عقلوقلبم میگه پورشه کیمن .
اگر یه روزی قدرت انتخابشون را داشتم ، هر سال یک کدومشون را لیز میکردم و با همشون حال میکردم .
آریا ماشین
۲۳ فروردین ۱۳۹۹تو رنج زیر ۶۰ هزار دلار ماشیت های مورد علاقم یکی شورلت کامارو SS 1LE هستش یکی هم پورشه ۷۱۸ باکستر T??
Elmiraj
۱۹ فروردین ۱۳۹۹وقتی از ارزش بسیار بالا حرف میزدم اینجاست که کوروت مثل الماس میدرخشه….
کلاس قیمتیش ۶۰ و ۷۰ هزار دلاریه…
ولی کلاس پرفورمنس و کیفیتش فراتر از ۱۳۰ هزار دلار….
.
((کاش مقایسه به درگ و پیست هم میکشید))
مانی
۱۹ فروردین ۱۳۹۹تو پیست اون کاماروی تو لیست کوروت پایه رو میزنه
۲تا صندلی بیشتر داره،شتاب ثانویش هم مطمئنا بهتره
mehdi
۱۹ فروردین ۱۳۹۹400 متر کوروت با 10.7ثانیه ثبت شده تنها تغییرش لاستیک اسلیک بوده بقیه بدون دستکاری
کامارو 10.7 ثانیه اس؟
Elmiraj
۱۹ فروردین ۱۳۹۹من اینطور فکر نمیکنم…..
بد نیست یه نگاه به کانال speed phenom در یوتیوب بندازید ، ببینید stingray چه تعقیب گریز جذابی را با gt3 rs در پیست Willow springs کالیفرنیا به نمایش میگذاره و در دقیقه ۱۲ چه سبقتی ازش میگیره…
.
ZL1 و GT350 نمیتونن gt3 rs را پیست به چالش بکشند .
یانکی
۱۹ فروردین ۱۳۹۹آدم خندش میگیره از مقایسه اون غیر آمریکاییها با قلدرهای یانکی.خخخخ چهار سیلندر پیزوری با صدای چرخ خیاطی در مقابل وی8 هیولا.انتخاب من تمام امریکاییها در راسش چلنجر تا با چهار نفر دیگه لذت رو شریک بشم.
علیرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹قطعا کروت انتخاب اولمه . سوپرا و موستانگ هم خودروهای فوق العاده ای هستن .
Reza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سلام بچه ها . دیشب ۲ نفر از همسایه های نزدیکمون که کرونا گرفته بودند فوت کردند.
خواستم بگم تو این چندین سال اگه تو بحث و مشاجره ها باهاتون طوری حرف زدم که باعث ناراحتی شما شدم و دلتونو شکستم ازتون میخوام حلالم کنید. شاید دیگه نتونیم به این سایت وارد بشیم
GERMANY
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عاشق همشونم به جز یکی
718
اونم بد نیستا ولی من تو این لیست انتخاب اخرم 718
ارشیا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹پدال جان بعضی از پست هاتون اصلا ارزش خوندنو ندارن ینی به نظرشما کسی هست که اونارو به کوروت ترجیح بده؟؟
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹اره
من عاشق Gt350 هستم ( هر چند ضعیف تر باشه اما اعداد نمی تونن علاقه رو عوض کنند)
فقط رخ Gt350 آخ بین بقیه میدرخشه لامصب!
اما ارزش خرید c8 بالا تره قطعا و انتخاب مناسبی حساب میشه!
دوستان همه چی شتاب و رکورد پیست و… نیست
بهتره که دنبال علاقتون باشید نه حرفای دیگران و یک ثانیه سریع تر بودن!!
Enzo
۱۹ فروردین ۱۳۹۹دقیقا درست گفتی .موتور تنفس طبیعی و بدون بزک دوزک (کلا با توربو و سوپر شارژ حال نمیکنم) .رخش که معرکس .شتابشم کافیه وقابل قبوله .آقا کلا باحاله این ماشین .منم انتخابم همینه.
Z.Are
۱۹ فروردین ۱۳۹۹به نظرت غرش ماشین های دیترویتی نسبت به این ماشین که برای بچه سوسول های پولدار اروپایی طراحی شده بهتر نیست
Alireza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹بچه سوسولای پولدار؟ فلسفه ی این ماشین کاملا برعکس این که گفتیه
یکم به صدای اگزوزش هم برو گوش فرا ده روحت جلا بخوره
Z.Are
۱۹ فروردین ۱۳۹۹صدایی که همش از موتور نیاد صدا نیست
Farzad
۱۹ فروردین ۱۳۹۹آره من به راحتی ۷۱۸ کیمن ، چلنجر ، gt350 رو بهش ترجیح میدم
M سابق
۱۹ فروردین ۱۳۹۹هه!
مارو باش درگیر اینیم که بگیم به نظر هم احترام بزارید !
استاد ارشیا حتی قدرت درک کردن دیگرانو هم ندارن (احترامو بزار لای نون بربری) !!
قطعا M2 کامپتیشن ! البته با احترام فراوان به سلطان کیمن!
کیفیت ساخت و اطمینان اینارو کوروت تو خوابم نمیبینه!
JDM
۱۹ فروردین ۱۳۹۹جک نگو ناموسا
برو یه چندتا مجله بخون ببین درباره کیفیت ساخت و متریال C8 چی میگن.اون بی ام و هم رفیق فابریک مکانیکه?با مکانیک قرارداد مادام العمر داره
ارشیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹من خودم الان دقت کردم دیدم چه قد از سوپرا خوشم میاد در ضمن شما دیگه خیلی داری تند میریا
اروم تر
Alireza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹چقدر این کامارو زشته هم داخل هم بیرون
امیر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹قطعا اول هلکت بعدش کوروت
تو یه کلاس نیستن اما جفتشون توکلاس خودشون جز بهترینا هستن
ایمان
۱۹ فروردین ۱۳۹۹اول کوروت بعدش سایر اسپرت های این لیست
میخواستم بگم اگه پدال یک گروه تو واتساپ یا تلگرام تشکیل میداد که همه با هم راحت تر بتونن با هم بحث و گفتگو کنن خیلی خوب میشد
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹آی گفتی ایمان جان
همیشه تو ذهنم بود ولی هیچوقت نگفتم!
ایمان
۱۹ فروردین ۱۳۹۹آقا حمید رضای عزیز و گرامی
اگه این گروه تشکیل بشه عالی میشه
و این اتفاق اگه بیفته میتونه اوج کار پدال باشه
امیر دهقان
۱۹ فروردین ۱۳۹۹درود دوستان
اتفاقا خیلی وقته پدال تو تلگرام گروه داره و دوستان زیادی هم در اون عضو هستن، اینم لینک گروه:
pedal_ir_group@
ایمان
۱۹ فروردین ۱۳۹۹خیلی ممنون جناب دهقان ؛ لطف کردین ??
Saeed
۱۹ فروردین ۱۳۹۹گپ تلگرام پدال هست که بیشتر کاربرای پدال در اونجا حظور دارن
فقط جای شما خالیه آقا ایمان:)))))
حیف که گوشیم خراب شده و با گوشی دیگه دارم این کامنت رو میدم وگرنه الان لینک رو بهتون میدادم
ایمان
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سلام آقا سعید
منتظر ارسال لینک شما هستم در هر پستی
بهنام
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سوپرا همین رنگش.
ناصر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹این پستی که گذاشتید یک مشکل بزرگ داره و اون اینکه هزینه نگهداری ماشینها رو محاسبه نکردید
مثلا همین کوروت هزینه نگهداری سلیانه حدود ۶-۸ هزار دلار داره – در صورتی که مثلا ماستنگ هزینه نگهداری ۳-۴ هزار دلاری داره
حتی هزینه مهمتری که بهش اشاره نشده، افت قیمت هست،
Alireza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹بزارید مشتری هایی که تحویل گرفتن چند کیلومتر رانندگی کنن باهاش، هنوز به نصف سال نکشیده تحویلش که متوسط هزینه سالانه واسش تعیین کردین
mehdi
۱۹ فروردین ۱۳۹۹معلومه کوروت با کیفیت قدرتمند زیبا به روز
رزیتا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سلاطینی مثل : بی ام ، بنز ، پورشه ، فراری ، جگوار و …….. درسته که جزو بهترینا و درجه یکای دنیا هستن ولی کمپانی شورلتم یکی از غولای جهانی هستش و سلیقه شخصی منم کوروت هستش
Nissan
۱۹ فروردین ۱۳۹۹چلنجر
meysam
۱۹ فروردین ۱۳۹۹من قطعا کوروت را انتخاب میکنم.
اما سوپرا هم به نسبت عملکرد پرفورمنس خوبی داره
بهزاد
۱۹ فروردین ۱۳۹۹پورشه
محمد ب
۱۹ فروردین ۱۳۹۹کوروت رو انتخاب میکنم
این جمله داخل متن خیلی مسخرست (بااینحال مثل بسیاری از پورشههای دیگر، کیمن خیلی ارزش قیمت خود که از 58,850 دلار شروع میشود را ندارد)
امیر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹استینگر gt هم گزینه خوبی
ahmad
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ترو خدا این وسط دیگه پیاز رو قاطی میوه ها نکنید
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹احمد خیلی باحال بود
ارشیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹کیا استینگر اخه چه ربطی به اینا داره؟؟
OMID
۱۹ فروردین ۱۳۹۹کوروت و ترجیح میدم
Saeed
۱۹ فروردین ۱۳۹۹دانشمندان بعد هزاران سال مطالعه فهمیدن سیاه چاله چیه و مادهی تاریک در کجای فضا قرار داره
اما هیچچچچ وقت نفهمیدن جریان این دیسلایک های الکی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هفتهnام قرنطینه……
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹من با لایک با دیسلایک مقابله میکنم
OMID
۱۹ فروردین ۱۳۹۹?? اصلا من خودم به شخصه به دیسلایک اهمیت نمیدم
اگه کسی مخالف باشه (با دلیل) نظرشو میگه
ارشیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹راس میگه همیشه یه نفر واسه دیسلایک هست
ارش
۱۹ فروردین ۱۳۹۹پورشه کایمن و بی ام و m2.
MAHDI
۱۹ فروردین ۱۳۹۹بدون لحظه ای تردید ب ام و M2 کامپتیشن ❤️❤️❤️
اگه پورشه کیمن نسخه قوی ترش بود اونم به شدت جذاب میشد.
احمدرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹انتخاب من اول هلکت
دوم ب ام و
حسین دهمرد
۱۹ فروردین ۱۳۹۹به کوروت رای میدم ولی اگه یه روزی بخوام برای خرید یک کدومو انتخاب کنم احتمالا یه کلاس کاربردی تر رو انتخاب میکنم مثل بیمر
سینا BMW
۱۹ فروردین ۱۳۹۹با این پول M2 و سوپرا و دوج خیلی خوبن. کوروت هم به قیمت پایین معروف و خوبه.
اما اگه نخوام ماشین اسپرت بخرم میتونم این ها رو بجاشون بخرم:
بیامو m320i با قیمت ۵۴۰۰۰ دلار
C63 استاندارد با قیمت ۶۸۰۰۰ دلار
البته هیچی جای ماشین اسپرت رو نمیگیره.
Mohammadn
۱۹ فروردین ۱۳۹۹با اینکه TTRSتو لیست نیست ولی من اونو انتخاب میکردم البته قیمت پایش ۶۷۰۰۰$هست
سینا BMW
۱۹ فروردین ۱۳۹۹تازه TTRS صفر تاصدش کمتر از ۴ ثانیه هست.
Mohammadn
۱۹ فروردین ۱۳۹۹3/5ثانیه هست شتابش
Khosrow
۱۹ فروردین ۱۳۹۹شلبی ..
JDM
۱۹ فروردین ۱۳۹۹به جز خوده امریکایی تو این حدوده قیمت کسی نمیتونه باهاش سرشاخ بشه.
حتی خوده امریکاییا هم جلوش کم میارن
علی
۱۹ فروردین ۱۳۹۹میخواستم بگم کوروت گفتم وسط راه گیرباکسش خراب میشه ?
فری
۲۰ فروردین ۱۳۹۹من پورشه سفارش میدهم با تشکر از پدال همین رنگ توی عکس باشه دوستان ماشین مورد علاقتون میگید رنگش هم بگید که دوباره کاری نشه بیارن دوباره ببرن
امیررضا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹پیشنهاد سخاوتمندانه شورلت برای داشتن این هیولا، جای هیچ درنگی برای خرید به صرفه ترین سوپراسپرت کل تاریخ صنعت خودرو به گواه تقریبا تمامی واقع بینان باقی نمیذاره! البته اگه تو این وضعیت گیر بیارن. مبارکشون باشه ما هم تو رویا…هعی !
ارشیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹من دقت کردم دیدم از سوپرا بیشتر از کوروت خوشم میاد ولی اگه یکی دنبال عملکرد باشه درجا کوروتو انتخاب میکنه
ارسلان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹من باشم یه چی دیگه میزارم رووش و میرم پورشه باکستر اسپایدر میگیرم یا اگرم بخام برم سمت سدان گیبلی میگیرم … انتخاب اینا مثله این میمونه بجای خرید یه هوراکان یا اوروس 200 هزارتایی بری و یه یدونه سری هشت صد و هشتاد و پنج هزارتایی بگیری خب فقط یه عقله معیوب چنین کاری میکنه
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹عقل شما سالم عقل چند میلیون نفر معیوب …
اگه اینطور که تو میگی ، من میخوام یه پراید بخرم – خب یه چند میلیون دلار میزارم روش یه بوگاتی میخرم چون عقلم معیوب نیست!!!!!
ارسلان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹پورشه اسپایدر و گیبلی همش 10 هزار تا گرونتره توی خارج مثله این میمونه بودجه ت از 60 میلیون بشه 70 میلیون ….بعد تو از چند میلیون دلار تفاوت صحبت میکنی ؟؟ خخخخ خدا یه عقلی به تو بده و یه پولی به ما خخخ
Mahdi SRT8
۲۰ فروردین ۱۳۹۹چلنجر هلکت ???????
ارشیا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اصلا من هیچکدومو نمی گیرم چون با ۶۰ هزار دلار میشه یه لامبورگینی گالاردو تر و تمیز گرفت
اگه ۶۰۰۰۰دلار داشتم گالاردو رو می خریدم