برای ماهها تصور میشد که پروتوتایپهای در حال آزمایش شورولت کامارو ZL1 1LE که بهتازگی رونمایی شد، نسل جدید کامارو Z28 است؛ اما در مسابقات دیتونا ۵۰۰ امسال شورولت با رونمایی از کامارو ZL1 که مجهز به پکیج عملکرد بالای 1LE شده بود نشان داد که ما اشتباه میکردهایم؛ اما بااینحال خوشبختانه هنوز هم احتمال ساخت نسخهٔ Z28 نسل ششم شورولت کامارو بسیار زیاد است و اگر حدس و گمانهای در مورد آن صحت داشته باشند، Z28 ارزش صبر کردن طولانی را دارد.
کارانددرایور ادعا کرده است Z28 جدید که احتمالاً با مدل ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد، یک گام فراتر از ZL1 1LE بوده و احتمالاً مجهز به یک نیروگاه V8 تنفس طبیعی با قدرت ویرانگر ۷۰۰ اسب بخار خواهد بود. گزارش شده است این موتور جدید که LT6 نام دارد، به پیشرانهٔ LT7 یعنی موتور V8 توئین توربو متعلق به کوروت C7 ZR1 خواهد پیوست.
البته این احتمال هم وجود دارد که در کامارو Z28 نیز از همان موتور V8 توئین توربو کوروت ZR1 استفاده شود. بااینحال هرکدام از این موتورها که انتخاب شوند، مجهز به بلوک و سر سیلندر آلومینیومی، محفظه احتراق چهار سوپاپ، تزریق مستقیم سوخت و شاتونهای تیتانیومی بوده و حجمی حدود ۵.۵ لیتر خواهد داشت. همچنین مطمئناً کامارو Z28 جدید سبکتر از ZL1 1LE بوده و بدنهٔ جسورانهتری هم خواهد داشت.
B& m
۱۶ اسفند ۱۳۹۵عشق است ماسل کار
(ali (CHEVY NOVA
۱۶ اسفند ۱۳۹۵سلطان وارد میشود
این روزا خبرا حاکی از برگشت خودروسازی امریکا به دوران اوجش هست و من هم مسرور از این موضوع هستم
بخاطر معرفی این مدل جدید از شوی امروز رو میخوام به معرفی یه محصول بسیار زیبا و منحصر به فرد شورولت که در دهه ی 50 تا 70 میلادی تولید شد بپردازم
((chevy nomad))
شورولت در سال 1955 محصولی رو بر پایه ی مدل ((بلر)) تولید کرد که فقط بصورت استیشن عرضه میشد
نسل اول 2 موتور 8 سیلندر به حجم های 265 و 283 اینچ داشت که قدرت موتور 283 اینچ با کاربرات 4 دهنه به 280 اسب میرسید
نسل دوم در 1958 تولید و تا سال 1961 ادامه یافت و موتورها همون نمونه هی نسل اول بود
اخرین نسل در سال 1968 معرفی و تا سال 1972 تولید شد و لیست موتورها شامل موتورهایی بود که روی کامارو و شول عرضه میشد
chevy nomad از محصولات خاص شورولت محسوب میشه که در امریکا بسیار محبوب هست
Mehran
۱۶ اسفند ۱۳۹۵عکس وسطی چه ترسناکه.امیدوارم تا روزی که رونمایی میشه هم من پولدار شم هم واردات خودرو امریکایی ازاد شه.
حسین
۱۶ اسفند ۱۳۹۵کاشکی میشد ولی تنش بین ایران و آمریکا الان از سی سال قبل تا حالا بیشتر شده والا اگه اون محدودیت *** حجم موتورم بردارن ما راضییم
amin
۱۶ اسفند ۱۳۹۵چه شود!!!!!!
farshid omidfar
۱۶ اسفند ۱۳۹۵اینطوری که دوج داره جلو میره تا اون موقع فک کنم چلنجر بره رو 800-900 اسب
Mahdi DODGE
۱۶ اسفند ۱۳۹۵همینش خوبه
باید رقابت باشه
نه اینکه یه ماشین جلو باشه و یکی دیگه عقب بمونه
ماشین فقط ماسل کار
VIPER ACR
۱۶ اسفند ۱۳۹۵تا سال 2020 احتمالا کوروت ، ماستنگ ، چلنجر ، کامارو ، یک کدوم زودتر از بقیه نسخه ی تولید کارخونشون به 1000 اسب بخار خواهد رسید.
Omid622
۱۶ اسفند ۱۳۹۵لذت ۷۰۰ اسب بخاری تنفس طبیعی می ارزه به تمام المانی های توربو داره چه هیولای بشه این
ما هم منتظر میمونیم
البته با آلمانی های وطنی بر نخوره منظور بنده ِلذت رانندگی با موتور تنفس طبیعیه که هیچ ماشین توربو داری به گرد پاش نمیرسه
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۶ اسفند ۱۳۹۵آلمانی ها ماشین اسپورت تنفس طبیعی هم دارن( ائودی آر 8).
امریکایی ها هم 700 اسب بخاری توربو (فورد جی تی)
خودروساز ها بر اساس کشورشون طبقه بندی نمیشن دوست من.
Kurdistan
۲۶ اسفند ۱۳۹۵تنفس طبیعی ۷۰۰ اسب بخار !!!!!!!!!!!!!
آلمانی ها حرفی واسه گفتن دارن ؟
امیرحسین
۲۸ مهر ۱۴۰۱خیلی هم عالی