شورلت

نسخهٔ ارزان‌تر شورولت کامارو SS برای رقابت بهتر با موستانگ

هم‌اکنون با تنها ۳۷,۹۰۰ دلار می‌توان یک دستگاه شورلت کامارو SS با ۴۵۵ اسب بخار قدرت، شتاب صفرتاصد تنها ۴.۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت را خریداری کرد؛ اما اگر فکر می‌کنید حتی این قیمت هم کمی دور از دسترس است، نگران نباشید چراکه ممکن است شورلت نسخهٔ ارزان‌تری از این ماسل کار را در آینده‌ای نزدیک ارائه کند.

Chevrolet Camaro SS V8

رئیس بخش تولیدات شورلت آقای «Mark Ruess» در مصاحبه با Automotive News گفته است که این شرکت قصد دارد یک نسخهٔ ارزان‌قیمت‌تر از کامارو SS را برای تحت‌فشار قرار دادن فورد موستانگ GT و دوج چلنجر تولید کند. برای مقایسه، هم‌اکنون موستانگ GT با ۴۳۵ اسب بخار قدرت، با قیمت پایهٔ ۳۵ هزار دلار به فروش می‌رسد درحالی‌که قیمت پایهٔ دوج چلنجر با ۳۷۵ اسب بخار قدرت از ۳۳ هزار دلار آغاز می‌شود.

Chevrolet Camaro SS V8

وی در این رابطه گفته است:

«من معتقدم که ما باید با حذف برخی از آپشن‌های کامارو SS قیمت پایهٔ آن‌را کاهش دهیم زیرا هم‌اکنون کسانی که خواهان یک کاماروی V8 هستند، مجبورند آن‌را با تمامی آپشن‌ها خریداری کنند که این امر قیمت این خودرو را افزایش داده است. این در حالی است که موستانگ و دیگر خودروهای این کلاس قیمت پایهٔ کمتری دارند و بنابراین احتمالاً این برای ما یک فرصت خواهد بود که با حذف برخی از آپشن‌های کامارو قیمت پایهٔ آن‌را حتی به پایین‌تر از رقبا برسانیم».

Chevrolet Camaro 2.0 Turbo

بااین‌حال هم‌اکنون نیز خریدارانی که به آخرین گزینهٔ پیشرانه‌های کامارو یعنی موتور V8 علاقه‌مند نباشند می‌توانند مدل پایه را انتخاب کنند که مجهز به پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با ۲۷۵ اسب بخار قدرت است و قیمت پایهٔ آن از ۲۶,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود. موتور بعدی یک نمونهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی قوی‌تر است که با قیمت پایهٔ ۲۹,۳۹۵ دلار عرضه شده و ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد.

Chevrolet Camaro RS V6

بااین‌حال قیمت ۳۷ هزار دلاری کامارو SS در برابر پرچم‌دار این خانواده یعنی مدل ZL1 کاملاً ارزان محسوب می‌شود چراکه قیمت پایهٔ این نسخه از ۶۱,۱۴۰ دلار آغاز می‌شود. البته با پرداخت این مبلغ صاحب یک کامارو ZL1 جدید با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ خواهید شد که ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد. تمامی این قدرت عظیم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و ماشین را ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

Chevrolet Camaro ZL1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    چهره ZL1 رو خیلی دوس دارم❤
    دیگه اگه تهش 1LE اضافه شه ک عالیه!??❤?

  2. A.B

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    خدایا ما با 37 هزار دلار باید تو ایران سوار النترا بشیم؟؟؟!!!!!آها هیچی نگم خودت میدونی!!!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. سامان اذری

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    شخصا کامارو و چلنجر رو.تو یه حد دوس دارم
    بعد تو رده پایینتر ماستنگ رو

    (نظر شخصی)

    1. نوید جهرمی

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      سامان جون تجربه رانندگی با اینا رو نداشتی؟

    2. MAHDI . TUNING

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      نظر منم
      اول چلنجر و کامارو بعد موستانگ

      موافقم 3
      مخالفم 1
  4. ونوم اف ۵

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    برا ماسل بهترین چیز یه موتور ۸ سیلندره حالا اپشن هم هر کی هر چی دوست داشت سفارش بده افرین شوی

    1. شایان

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      منو شما که عشق آمریکایی هستیم اگه چلنجرو کناره کامارو دیده باشین کامارو مثل اسباب بازیه چلنجر هیولاییه برا خودش بنظرم آخرین ماسل واقعیه

      1. Amir Schumacher

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        موافقم !
        فقط کسایی که چلنجر دیدن میفهمن چی میگی.

        1. شایان

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (146 ديدگاه)

          من خودم عاشق کاماروعم حتی چن سال پیش یدونه کامارو 75 هم داشتم خیلی دوسش داشتم الانم عاشق کاماروعم تا اینکه توی کیش این دوتا رو کنار هم دیدم و اونجا فهمیدم ماسل کار یعنی چی!!!

          موافقم 1
          مخالفم 1
    2. (ali(chevy nova

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      دس خوش شورولت
      حال کردم

  5. علی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    سلام
    دوستان واسه ام وی ام x33 چه لاستیک با چه اندازه ای بندازم???

    1. MAHDI . TUNING

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      بزرگ نزار که تو سربالایی از خجالتت درمیاد

  6. Amir Schumacher

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    جزو ماشین هائیه که خیلی دوست دارم داشته باشمش.
    مَرده ، با شکوه و با هیبت.
    دوست داشتنی

  7. حمیدرضا

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    همشون خوشگلن و جالبه هرکدوم یه رخ خاص دارن ولی مدل شیش سیلندرش خیلی قدرتمنده نسبت به هشت تنفس طبیعیش من این چهره کامارو رو خیلی دوست دارم

  8. محمد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    من الان دو ساله کامارو 2013 RS مشکی با کیت بدنه ZL1 دارم.البته توی منطقه آزاد اروند
    طراحی و ابهت کامارو بی نظیره، دوستان باید از نزدیک ببینین تا به حرفم پی ببرین.
    از لحاظ فنی بهترین نیست ولی هندلینگ عالی و کیفیت قطعاتش رضایت بخشه.
    یه کوپه فوق العاده پر جذبه و مردونه.س
    به نظر من بهترین طراحی کامارو تا امروز همین ZL1-2013 بوده.البته این نظر خیلی از کارشناسای خودروییه.

  9. جواد

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من عاشقه ماشین آمریکایی هستم ولی بااین قیمتایی که اینجا تو ایران میفروشن فکر کنم باید این آرزو رو به گور ببرم عاشقتم رویای ابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا