اگر به دنیای پیکاپ های قوی و به خصوص آمریکایی علاقهمند باشید پس بیتردید میدانید که این دسته از خودروها در عصر کنونی طرفداران زیادی دارند و قیمت آنها نیز هر از گاهی به قیمت خودروهای لوکس میرسد. پیکاپ ها برای خودروسازانی همچون فورد، فیات-کرایسلر و شورولت کاملاً سودده بوده و مشتریان نیز مشکلی با پرداخت مبالغ بالا برای خریدشان ندارند حتی اگر با این پولها بتوان یک خودروی لوکس سواری خرید؛ و به نظر میرسد شورولت این راه را کاملاً ادامه خواهد داد چراکه به دنبال ساخت یک پیکاپ لوکس ۱۰۰ هزار دلاری است!
بنا به گفتهی Detroit Bureau شورولت در حال برنامهریزی برای انجام چنین کاری است. مدیر بازاریابی پیکاپ های شورولت گفته است: “مردم خواهان خرید پیکاپی لوکس و گران هستند.” او اضافه کرده شورولت آمادهی تولید پیکاپی گرانتر در صورت درخواست مشتریان است. البته مدیر شورولت نگفته که آیا چنین خودرویی قبلاً در حال توسعه بوده یا اینکه در آینده فرایند تولید آن آغاز خواهد شد. او فقط گفته شورولت خواهان تولید خودروها طبق نیاز مشتریان است.
البته فضا برای تولید مدلهای بیشتر باز است. شما میتوانید همین حالا فورد F-250 لیمیتد با قیمت نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار را بخرید. مردم قبلاً مبالغ زیادی را صرف شاسی بلندها و کراس اوورهای لوکس کردهاند پس چرا شورولت یا کمپانیهای دیگر این مشتریان را به خود جذب نکنند؟ اگر شورولت بخواهد پیکاپی با درهایی که نرم بسته میشوند و صندلیهای تاشونده داشته که از جدیدترین تکنولوژیها سود میبرند بسازد و از نظر قیمت و آپشن ها آن را رقیبی برای پورشه بکند، احتمالاً مشتریانی برای آن وجود خواهند داشت. پس از آن پیکاپ های گرانتری تولید شده و خریدارانی هم وجود خواهند داشت و این چرخه تکرار خواهد شد.
Ali.usa
۱ تیر ۱۳۹۸واقعا هیچ دلیلی نداره که جای پیکاپ های امریکای چیز دیگه ای بخری
قدرت مقادل یک تریلی
سرعت و شتاب معادل ماشین های اسپرت
فضای داخل معادل اس یو وی های بزرگ
فضای بار بالا
راحتی یک اس یو وی
افرود عالی
و…
hossin
۱ تیر ۱۳۹۸کاملا درسته گفته شما
به همین جهت هم هستش که سیلورادو به همراه برادران خودش نظیر سییرا/ سری اف/ رم سال 2018 رو با افزایش فروش به پایانرسوندن
یانکی
۱ تیر ۱۳۹۸یه یانکی ابتدا یه پیکاپ آمریکایی میخره و در ادمه زندگیش رو حول اون گسترش میده.یانکی بدونه پیکاپ مثل عروس بدونه جهز و سرباز بدونه اضافه
Mad.z.Max
۱ تیر ۱۳۹۸من واقعا دیوانه ی سیلورادو هستم. یعنی اگه روزی بهم بگن توان انتخاب فقط یک ماشین تا 100هزار دلار رو داری و باید تا 10 سال هم نگهش داری، قطعا سیلورادو میگیرم!
ینی هر نسلش یجور اغوا کنندس، نسل جدید هم که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته.
hossin
۱ تیر ۱۳۹۸شورولت هرچی بسازه چشم بسته باید خرید بخصوص وانت که درش بالای 100 سال تجربه داره
یاس ی
۱ تیر ۱۳۹۸با این همه محسنات که پیکاپهای آمریکایی دارن اگه ماشین 100 هزار دلاری مشتری نداشته باشه عجیبه.
کیه که دوست نداشته باشه یدونه اف 150 یا سیلورادو یا رم 1500 نداشته باشه !!!!!!!!!
لعنتیها هرکدوم به تنهایی یک وزنه هستن. هرچیزی از دنیای خودرو توقع داشته باشی خودشون به تنهایی دارن.
شاهین
۱ تیر ۱۳۹۸طراحی داخلیش اصلا در حده ماشین های رده بالا نیست باید کار بشه روش. قبل از این هم رم این کارو انجام داده و کلی هم سود کرد در این باره. چرا که نه، خیلیم خوبه تریمی باشه که نیاز های مردم مرفه رو برطرف کنه یعنی یه پیکاپ لوکس با اپشن های اضافی خیلی هم خوبه
بند آخر مطلب رو میشه بکوبی تو سر متعصبان که بفهمن هر خودرو سازی میتونه خوب بسازه و اسم در کنه مثل کره ای ها،فقط بنز و بی ام و نیستن که میتونن اما بستگی به نیاز خریداران داره که چی میخوان. در نتیجه امریکا و چین و … هم میتونن لوکس بسازن کار شاخی نیست. ایرانخودرو و … هم میتونن با کیفیت و لوکس بسازن اما بازم اینجا بحث نیاز مردم مطرح میشه که لیاقت مردم ما همین گاری جاته که براش صف میکشن و قانع هستن
یاس ی
۲ تیر ۱۳۹۸به قول آقا شاهین طراحی داخلیش بایدبهتر بشه. فورد اف 150 طراحی داخلی بهتری داره.