دوجشورلت

انتخاب بین چلنجر هل‌کت و کوروت Z06

در سنین نوجوانی اطلاعات مفید و زیادی کسب می‌کنیم که درک این که خودروی کامل بین این دو ماشین نیست واقعاً سخت است، ممکن است شما این خودروها را نخرید اما در مسیر خرید این ماشین‌ها باید تصمیم درستی بگیرید.

Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
انتخاب و نه مقایسه بین داج چلنجر هل‌کت ۲۰۱۵ و شورلت کوروت Z06 سال ۲۰۱۵ تقریباً غیرممکن است.
در ابتدا ممکن است به نظر برسد که تعلق این دو خودرو به دسته‌های مختلف برای تقسیم مشتریان کافی باشد اما اگر بدانید چه تعدادی از مردم برای رأی دادن به یکی از این دو خودرو زمان سختی را گذراندند متعجب خواهید شد!
هر دو خودرو از قلبی ۶.۲ لیتری زیر کاپوت خود بهره می‌برند که هر کسی را به سمت خود می‌کشند که ممکن است با چلنجر در یک چشم برهم زدن و ذره ای فشار بیشتر بر پدال گاز تایرهای آن را دود کنید.
اگرچه می‌توانید برای مدت زیادی از چرخ‌های اتومبیل دود بلند کنید اما بعد از محو شدن دود باید خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید و دلیل تصمیم ما برای نوشتن این متن کمک به شما در انتخاب بین این دو غول آمریکایی است و با استفاده از تست پایین می‌توانید ببینید که به کدام خودرو تمایل بیشتری دارید.
Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
از خودرو چه انتظاری دارید؟ البته اگر بخواهیم منطقی باشیم این سؤال بیشتر مثل یک شوخی است و خرید هیچ‌کدام از این دو منطقی نیست اما خوشبختانه جنون در این دو خودرو تنها نکتهٔ خوبی است که می‌توان در برابر کاستی‌های آن بیان کرد.
Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
Chevrolet Corvette Z06 vs. Dodge Challenger SRT Hellcat
کاری که انجام می‌دهیم این است که با بررسی مشخصات و نظراتمان می‌گوییم که هل‌کت را انتخاب می‌کنیم. مطمئناً Z06 حداقل از نقطه نظر تجربه رانندگی ماشین کامل‌تری است اما هل‌کت قطعاً عضلانی‌ترین ماشینی است که تا به حال دیده‌ایم و البته نظراتی که با Z06 همراه است آن را در دستهٔ سوپرخودروهای جهانی قرار می‌دهد. با این تفاسیر، شما نیاز به بررسی بیشتری در مورد برتری‌های سؤال برانگیز کوروت Z06 بر وایپر ندارید. [jwplayer mediaid=”۱۰۸۷۲۷″] [دانلود ویدئو] و از آنجایی که ما می‌خواهیم پیشنهادی منطقی به مصرف‌کننده بدهیم، احتمال تردید به طرح بالا را در نظر می‌گیریم و برای این کار باید پتانسیل این مسئله را با یک فلوچارت جدید در نظر بگیریم و از دید کمپانی فورد کمک بگیریم. فورد پرفورمنس فعلاً مشغول کار روی پیشرانه با تنفس طبیعی است اما اگر فورد زمانی ماستنگ S550 را با سوپرشارژر همراه کند بسیار خوشحال خواهیم شد که هل‌کت ماستنگ را ببینیم، پس ممکن است شما منتظر همچنین اتفاقی بمانید. [polldaddy poll=8808943]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. شروین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    واقعاً هم کوروت هم چلنجر هرکدوم حال و هوای خاص خودشون رو دارن. اما من هلکت رو انتخاب میکنم چون واقعا یه هیبت خاصی داره و لذت امریکایی سواری رو تا حد مرگ داره. هرچند هرکدوم رو انتخاب کنی همیشه بعدش به خودت میگی شاید بهتر بود اون یکی رو انتخاب میکردم!!
    ماشینای امریکایی همه شون خواستنیه.

    1. maus

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      به نظرم کسی هلکت و شلبی رو به کوروت ترجیح بده مخش تعطیله.چون کوروت در حد خودروهای سوپراسپرت هست ولی اون دو تای دیگه یه ماسل کار معمولی بیش نیستن.بازم اگه انتخاب بین کامارو و چلنجر و شلبی بود
      شلبی بهتر از کامارو و کامارو بهتر از هلکت هست

      1. شروین

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        جناب مخ غیر تعطیل اولا انتخاب ماشین به عشق هم هست اگه نه هر کسی میدونه کوروت فوق العاده پرفورمنسه. اما همون ماسل کار بودن یعنی یه دنیا. در ضمن هرکدوم از شلبی و کامارو و چلنجر خوبیای خودشون رو دارن که شما اینجوری میگی این از اون بهتره!! در ضمن هلکت اونقدری که فکر میکنی از کوروت کم نمیاره تو سرعت و شتاب. تو پیست اما حریف کوروت نمیشه.

      2. Carroll Shelby

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (86 ديدگاه)

        داداش مخ تعطیل چیه باز من خودم gt500 یا همین gt350 جدیدرو به اینا ترجیح میدم ولی همشونو دوست دارم مخصوصا داج و شولت کلا عاشق این سه خودرو سازی هستم ینی GM . Chrysler . ford این سه دیگه حرفی توشون نیست

      3. Carroll Shelby

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (86 ديدگاه)

        maus چی واسه خودت میگی بین سه ماسل کار ینی چلنجر و ماستنگ و کامارو بهترین رضایت مشتری رو چلنجر داره چون مثلا مشکل کامارو اینه که سقفش کوتاهه و ادمای بالای 185 قد رو اذیت میکنه یا ماستنگ صندلی های پشتش کوچیکه اما چلنجر هم صندلی های پشتش بزرگه هم جاداره

      4. CHALLENGER

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        شما تنها پارامتر انتخابتون سوپر اسپرت بودنه!!! و در مورد قسمت دوم نظرتون مشخصه شما هنوز تو دهه ی شصت زندگی می کنین.

      5. علیرضا

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        داداش قدرت یعنی دوج چلنجر هلکت
        707 اسب بخار
        کدوم ماشین این قد قدرت داره؟
        کوروت عمرا اگه به گرد پاش برسه

    2. SAEED

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (480 ديدگاه)

      درود شروین عزیز
      دقیقا زدی تو خال !!
      ماشین های آمریکایی لذت رانندگی غیر قابل وصفی دارند
      انتخاب یکی بین اینا سخته ( ولی اگه کامارو ZL1 بجای کوروت بود که میشد مقایسه ی سه ماسل کار , انتخابم کامارو بود ) کوروت در اصل باید با Viper SRT مدل TA مقایسه بشه
      درسته هلکت در کلاس کوروت نیست ولی یه قدرتی داره که توی این کلاس هم به کوروت شاخ و شونه میکشه !!!
      کلیپ مقایسه ی کامارو ZL1 و چلنجر هلکت هم در سایت [Veneno.ir] هست که توسط کارشناسان موتور ترند مقایسه شده :

      http://veneno.ir/1393/11/13/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC%D8%B1-%D9%87%D9%84%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%88-zl1/

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        بله دقیقاً با حرف های شما موافقم سعید جان فقط نتیجه ی تستی که شما بزرگوار میفرمایید چی شد؟

        1. SAEED

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (480 ديدگاه)

          درود باربد عزیز
          ما کوچیک شما هستیم
          نتیجه ی بین این دو برد هلکت بود
          البته برد که نمیشه گفت چون هر کدوم یه جایی از اون یکی برتره
          خود کارشناس موتور ترند گفت درسته که کامارو ZL1 ماشین بسیار قوی و قدرتیه ولی کنار هلکت یکم ضعیف نشون میده بعلت اختلاف 127 اسبی
          ولی در جاده ی کوهستانی در یک مسافت مشخص (400 متر) کامارو فقط با 0.08 ثانیه !! از هلکت عقب افتاد که این توانایی رو مدیون کمک فنر های مدرنش هست که در فراری 458 هم استفاده میشه

          در نتیجه انتخاب خود کارشناس هلکت بود

          ارادت

  2. Pooya

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    سلام.
    بین این سه ماشین مستقیم میرم سراغ Z06 ولی اگه انتخاب فقط به این سه تا محدود نباشه میرم سراغ M3.

    1. Carroll Shelby

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      M3 ????? داداش M3 که زیر دست اینا نابود میشه اصلا قابل مقایسه نیست

      1. Pooya

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (398 ديدگاه)

        سلام.
        نابود بشه که بشه. من گفتم ( اگه انتخاب فقط بین این سه تا محدود نباشه. ) یعنی ماشین های دیگه رو هم بتونی انتخاب کنی. M3 همیشه بهترینه و بهترین هم می مونه.

    2. shahryar

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (236 ديدگاه)

      اگه بین اینهمه انتخاب برم سراغ امریکایی،چلنجر،سدان لوکس بخوام کادیلاک بقیه تعطیلن،همشون مث همن،چلنجر برونی در واقع کل ماشینای امریکارو روندی

      1. شروین

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        نه بابا !!! جل الخالق!! تعطیل جمعه است داداش!!

  3. مایکل جکسون - تریلر

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    من کوروت رو انتخاب میکنم که سابقه تولیدش از چلنجر و ماستنگ شلبی { یا شلبی ماستنگ } بیشتره و به دهه 50 برمیگرده . در کل برای این انتخاب دلایل خاص خودم را دارم . با تشکر از آقا مهدی .

    1. ali

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اگرچه می‌توانید برای مدت زیادی از چرخ‌های اتومبیل دود بلند کنید اما بعد از محو شدن دود باید خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید و دلیل تصمیم ما برای نوشتن این متن کمک به شما در انتخاب بین این دو غول آمریکایی است و با استفاده از تست پایین می‌توانید ببینید که به کدام خودرو تمایل بیشتری دارید.
      آخه من پول داشتم اینارو بخرم اینجا چیکار میکردم

  4. شلبى

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    بدون شک کوروت z06….

  5. احسان

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    کوروت چون هندلینگ بالاتری داره به علاوه طراحی ایرو دینامیک تری هم داره که تو سرعت های بالا خیلی تاثیر گذاره از لحاظ داشبرد هم که این نسل کورت یکی از بهترین و باکیفیت ترین داشبورد ها رو داره

  6. کامیار

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اگه بخوایم از لحاظ عملکرد انتخاب کنیم قطعا کوروت بهتره و توی پیست جز چندتا خودروی انگشت شمار که قیمت چند برابر کوروت دارن توی پیست تقریبا بی رقیبه. از لحاظ زیبایی هم که چیزی کم نداره مصرف خیلی خوبی هم داره و طراحی داخلیش هم بی نظیره!
    اما معمولا طرفداران ماشین های آمریکای زیاد به تست پیست و این چیزا اهمیت نمیدن… ماشین آمریکایی باید ابهت داشه باشه باید خشن باشه باید از تایرش دود بلند شه باید صدای اگزوزش گوش کر کن باشه باید وقتی میاد توی خیابون همه نگاه هارو به طرف خودش بکشه و همه اینا رو با قیمت خیلی کمتر از رقبای خودش انجام میده … همین چیزاست که باعث محبوبیت ماشین های آمریکایی میشه. اصولا طرفدارای ماشین های آمریکایی شاید یه مدل رو بیشتر از بقیه دوس داشته باشن و عاشقش باشن ولی بقیه آمریکایی ها رو هم دوس دارن. مثلا من شخصا عاشق کامارو و کوروت هستم ولی همیشه چلنجر و ماستانگ رو تحسین میکنم و ازشون خوشم میاد.
    اینجا هم اولا به خاطر پرفورمنس بی نظیر و دوما به خاطر طراحی داخلی و خارجی کوروت به کوروت رای دادم.

  7. علیرضا

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (593 ديدگاه)

    فقط کوروت. بعدش شلبی ماستانگ و بعد از اونم هل کت.

  8. احمد باقری

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    من کوروت رو انتخاب می کنم.

  9. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    من شلبی رو انتخاب میکنم
    دلیلی هم واسش ندارم
    همین و بس!

  10. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    ماشین های امریکایی زیبایی المانی ها رو ندارن.اگر سوار چلنجر باشی تو رو باکلاس نشون نمیده.اما فکر می کنم برای راننده بهترین تجربه رانندگی رو داشته باشن. برای راننده های حرفه ای ماشین های امریکایی گزینه خیلی خوبی هستن

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      احسان جان این که آلمانی ها زیباترن سلیقه ی شماس خیلی ها از جمله بنده خیلی بیشتر ظاهر ماسل کار ها و ابهتشون رو دوست دارن تو بحث کلاس بیشتر جسارت نباشه ها احسان عزیز بنده یه درصد هم به این مسئله اهمیت نمیدم یعنی اصلا معتقد نیستم چون باور دارم آدم برای علاقش ماشینی رو باید سوار بشه و کلاس بیشتر یه مسئله ی نسبیه که به مرور در بین عموم رایج شده.
      در مورد مطلب هم باید بگم به کوروت رای دادم اما چلنجر هم دنیاییه واسه خودش و به عنوان یه آمریکایی باز واقعاً دوسش دارم و به داداش شروین عزیز هم تبریک میگم.
      از آقای نیک سیرت عزیز هم بابت مطلب زیبا متشکرم.

      1. شروین

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        من چاکرتم داش باربد. البته ناگفته نمونه من واقعا عاشق شورلتم. (کادیلاک هم که جای خود داره و بحثش جداست) چه کوروت چه کامارو چه مدلهای دیگه. بین کامارو ها هم z28 رو بیشتر می پسندم! اما یه کوچولو چلنجر رو بیشتر دوست دارم. در حد یک اپسیلون البته! شاید به خاطر نعره اش وقتی گاز میدی. گرچه صدای معمولی گاز دادن شورلت باحال تره اما پر گاز داج کر میکنه آدم رو.

    2. شروین

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      احسان جان منم با باربد عزیز موافقم. درسته ماشینای امریکایی از نظر خیلیا زمخته اما زیبایی خاصی توشون هست که تا امریکایی باز نباشی به چشمت نمیاد. بعدم اینکه میگی باکلاس نیست اصلا این طور نیست. کلاس خاص خودش رو هم داره. هرچند آدم باید اول خودش کلاس داشته باشه ;-)

      1. شلبى

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (705 ديدگاه)

        به نظرم شروین جان چیزى که چلنجر به مالکش ارائه میده با کوروت کمى متفاوته،چلنجر یه ماسل کار کامله،یه ماسل کار به معنیه واقعى و حس یه ماسل رو کاملا ارائه میکنه و در طرف دیگه کوروت کمى حس ماسل کار کم ترى ارائه میده و سبک خودش رو داره ولى ظاهر بسیار زیبایى داره و از نظر تکنولوژى از چلنجر سرتره
        کسایى که این دوتا ماشین رو میخرن شاید دنبال دوتا چیز مختلف باشن ولى من با در نظر گرفتن همه جوانب کوروت رو انتخاب میکنم هر چند که چلنجر هم بسیار دوست دارم
        ارادت

        1. شروین

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          شلبی جان فرمایش شما کاملا متین است و کاملا باهات موافقم.

  11. AlirezaF12

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    چلن رُ عشقه

  12. امین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    لذتی ک تو رانندگی با hellcatهس رو باهیچ قیمتی نمیشه بدست اورد

  13. امین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    کوروت و باید با وایپر مقایسه کنن تا ببینن چه جور جلو وایپر لوله میشه

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      امین جان لوله میشه یعنی چی غیر اینه که هندلینگش و قدرت مانور توی پیستش بهتره و هزاران هزار مزیت دیگه داره؟
      اگر بحث سلیقس من حرفی ندارم اما موضوع این جاس که کوروت جای هیچ حرف و حدیثی رو برای رقباش باقی نذاشته.

      1. امین

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (26 ديدگاه)

        به نظرم تایم پبست واسه ماشین امریکایی مهم نیس.امریکایی که BAD A-S نباشه امریکایی نیس من کلا با پشت C7 مشکل دارم البته مهم اینه که همه ی ما عاشق muscle carsهستیم….همه ماسل بازا

  14. ALL CARS

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    هر کدوم یک حس خوب و مختص به خودشونو دارن
    منکه نمیتونم یکیشونو انتخاب کنم چون هرکدومشون یکی از خواسته های منو ارضا میکنن

    سپاس از امین قوام صفری

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      ALL CARS جان شرمنده داداش ولی زحمت مطلب رو آقای نیک سیرت کشیدن! ;)

      1. ALL CARS

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (467 ديدگاه)

        با عرض پوزش
        ممنون از اصلاحتون باربد.فقط شورولت.فقط کامارو عزیز

        وسپاس از مهدی نیک سیرت

  15. HILUX

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    تو متن گفته که هر دو از موتور LT4 جنرال موتورز استفاده می‌کنند.کسی میدونه چرا؟؟؟؟
    منظورم اینه خود دوج موتوری تو این حدودا نداره؟؟؟

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دوست عزیز احتمالاً در متن اشتباه نوشته شده بنابر اطلاعات بنده LT4 برای کوروت Z06 هست و 650 اسب بخاری و چلنجر هلکت سوپرشارژر 707 اسبی هست.
      پدال جان اون قسمت متن باید اصلاح بشه ضمن اینکه غیر ممکنه کمپانی رقیب موتور خودشو به داج بده!!!

      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        .باربد جان منم اونو دیدم خیلی تعجب کردم
        اصن منطقی نیست همچین چیزی
        مث این میمونه فراری بیاد موتو لامبورگینی رو تامین کنه یا بالعکس!!!

      2. شروین

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        باربد جان درست میفرمایند. موتور های داج از قدیم و ندیم HEMI بوده و هست. (البته به جز سالار وایپر)

        1. شروین

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          دوستان امریکایی باز حتما این سایت رو میشناسن اما گذاشتن لینکش خالی از لطف نیست
          http://www.drivesrt.com

  16. سعید

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    عاشق این ماشینای آمریکاییم،یکی از یکی بهتر،چه ابهتی،چه قدرتی،چه صدایی
    انتخاب و ترجیح یکی از اینا واقعا سخته،ولی اگه مجبور باشم انتخاب کنم به ترتیب:
    کوروت
    ماستنگ
    کامارو
    چلنجر

  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .
    اولین انتخاب من چلنجر . بعدش هم سلبی . البته نمیدونم شلبی واسه موستانگه یا نه .
    اما چلنجر قیافش خوفناکه . دقیقا اونچیزی که باید داشته باشه . ذاتش با قیافش همخونی داره .
    تنها چیزی که منو بین چلنجر و شلبی مردد میکنه ، طراحیه جلوداشبورد شلبیه .
    شروین و باربد به من کمک کنند .

    1. SAEED

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (480 ديدگاه)

      درود
      میلاد جان شلبی واسه خود ماستنگه
      شلبی مدل قوی تر ماستنگ های V8 هست
      مثل :
      Mustamg SHELBY GT350
      و
      Mustang SHELBY GT500

      من هم با نظر شما موافقم چلنجر رو میشه یک ماسل کار واقعی دانست
      از هر نظر
      مخصوصا اینکه تا حالا فقط 3 نسل عوض کرده که به اصلتش کمک میکنه
      ولی انتخاب من کامارو بخصوص ZL1 هست

      ارادت

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        ممنونم سعید عزیز . لطف کردی . همین که چلنجر 3تا نسل عوض کرده ، برام جالبه .
        اتفاق نادریه در صنعت خودروسازی .

    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      احوال آقا میلاد عزیز؟خوبی داداش؟
      راستش شلبی یه مدل به اسم کبرا داره اما اون که منظور شماس موستانگ شلبی GT500 هست و به نظرم داشبورد چلنجر زیباتره داشبورد GT500 نیاز به ارتقا داره هرچند GT350 جدید داشبورد زیباتری داره.
      در هر صورت هردو از معدود خودروهایی اند که که همواره اصالت ظاهرشون رو حفظ کردن.
      ای کاش به کامارو ZL1 هم اشاره میشد در این مطلب اتفاقاً ZL1 هم با GT500 و هم با هلکت رقابت داره و رقیب قدری است.البته هرسه حرف ندارن اما حرفای زیادی برای گفتن دارن و نظر شما هم قابل احترامه میلاد جان! ;)

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .
        من نمیدونم شلبی چیه . کبری چیه صغری چیه .
        من عاشق نمای داخلی موستانگ هستم . فکر نکنم قدیمی باشه .

        1. شروین

          ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          فکر میکنم یه دلیل اینکه طراحی داخلی موستانگ رو دوست داری اینه که تا حدی شبیه به طراحی های داخلی مرسدسه. هوم؟ البته نه مثل اون لوکس. ;-)

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .
          نه شروین . چون حس قدرت داره . قلدره . نمیدونم منظورمو میفهمی یا نه ؟؟؟
          کاملا با ذات خودرو همخونی داره . من توش عیبی ندیدم .
          هم اسپورت . هم قلدر .

  18. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود . هیچ وقت نتونستم با کوروت کنار بیام . هم کوروت هم وایپر .
    تا وقتی موستانگ و چلنجر و چارجر و کامارو هستند ، اصلا به اون ها نگاه هم نمیکنم .
    البته این حرف ها برای زمانی هست که از هر نظر بتونم تهیه کنمشون .

  19. شروین

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    سلام داش میلاد عزیز. خوبی؟ خب سلیقه هم تو انتخاب نقش داره. شاید از نظر یه نفر جلو داشبورد شلبی از هرچیزی قشنگ تر باشه. اما من به شخصه دلیل اینکه انتخاب اول و ودومم شورلت و داج بوده نه فورد یکی دوام بیشترشونه که نشان از پرفورمنس بالاترشونه، یکی هم ظاهرشون که بیشتر می پسندم. در عین حال ویژگی های خاصی که هرکدوم دارن. مثل رانندگی فوق العاده بی نقص شورولت و رانندگی فوق العاده امریکایی داج. و بر عکس من هم کوروت و هم وایپر رو واقعا دوست دارم.
    میخوایمت میلاد جان.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .
      برای من این مهمه که وقتی میبینم ، از حال کالبد آلمان و المانی بیرون میام . میرم دنیای دیگه . دنیای جدید . صدای قل قل کردن اگزوز . لیز خوردن سر پیچ . قیافه پر ابهت و اخمو .
      یجورایی بهت میگه فرار کن تا …. نذاشتم . :) :) :)
      این برام ارزش داره . سبکشون متفاوته . زیاد مثل شماها تو قید و بند دوامشون نیستم . هر کدومشون دستم رسید ، میگم خدا بده برکت .
      من واقعا عاشق این چهارتا مدلم . از ته قلبم میخوامشون .
      یک پیشنهادی میکنم بهت . از همین اطلاعاتی که داری ، برامون از امریکایی ها بنویس . از مدلهایی که دارن . سعیتو بکن اطلاعاتت درست باشه . اگرم اشتباه بود فدای سرت . همه همکاری میکنیم تا یچیزی یاد بگیریم . من هیچی ازشون نمیدونم .
      شروین به جیمیل من بیا :

      miladolf.g65amg@gmail. com
      فاصله را بردار .

      1. شروین

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        میلاد جان زدی تو خال!!
        صدای قل قل کردن اگزوز . لیز خوردن سر پیچ . قیافه پر ابهت و اخمو . اینا واقعا برای امریکایی باز ها خواستنیه. یه ای میل هم برات فرستادم اما نمیدونم درست فرستادم یا نه. اگه جواب بیاد که یعنی درسته. راستش زیاد اهل نوشتن نیستم. اما در خدمتت هستم داداش. هرچند اطلاعات ما به کاملی شما شاید نباشه. راستی تو یکی کامنت هات یه بار یه چیزی خوندم که خیلی حال کردم اونم این بود که گوشیت لومیا 920 هست و عاشق ویندوز فونی. منم 520 دارم و این سیستم عامل ویندوزفون رو حاضر نیستم با هیچی عوض کنم. تو این مورد کاملا هم عقیده ایم. ;-)

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .
          اره داداش 920 دارم . عالیه . روان . امکانات عالی . خاص . کیفیت و پشتیبانی بالا .
          ایمیل هم جواب دادم .

  20. سامان از تبریز

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    من هم چلنجر هم کوروت رو از نزدیک دیدم
    شاید ادم الان یکی بگه من چلنجر رو انتخاب میکنم یا یکی دیگه بگه من کوروت رو انتخاب میکنم ولی مطمئنن اگه قرار باشه یکیشو انتخاب کنی اون لحظه مغز ادم قفل میکنه
    چون هر دو عالی هستند

    1. شروین

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره سامان جان. من همین الانشم با مغز قفل شده یکی رو انتخاب کردم اما هر لحظه به اون یکی هم فکر میکنم. ;-)

      1. مایکل جکسون - تریلر

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        cbr400 و honda nsx rr mugen قدیم . احوال آقا شروین . از نسل جدید پلیموث باراکودا { تا جایی که می دونم قراره با نام برند srt تولید بشه . } چه خبر . کی رونمایی میشه ؟

        1. شروین

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          سلام دوست عزیز. خوبی؟ والا خبر ندارم. اما صد در صد اونم میترکونه مثل بقیه مدلهای SRT ;-)

        2. مایکل جکسون - تریلر

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          cbr400 و honda nsx rr mugen سابق . خوب باشی من هم خوبم .با نظرت موافقم .

  21. FLUID

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    فقط پیکان 46 دور لاستیک سفید عشق.ALL CARS جان عکس الانت یا جوونیات؟؟

  22. علی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    یکی از اینا داشتم والله المانی این چیزا پیشکشتون نمیخواستم عشق اینان

  23. MjM

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (740 ديدگاه)

    نسل های جدید آمریکایی ها پیشرفتهای خوبی داشتن و پوست انداختن هم کروت هم موستانگ هم وایپر و هم دودج…. و به نوعی عقب افتادگی خودشونو جبران دارن میکنن!

  24. Mamas

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    خواستم داج چلنجر و انتخاب کنم توی نظر سنجی وقتی شلبی ماستنگ و دیدم دستم لرزید … :)

  25. a.m

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (98 ديدگاه)

    عامو موتورش همی هست خخخخخ چی نوشتین دوتا کمپانی و یه موتور؟؟؟؟؟ جل الخالق

  26. ahmad

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (98 ديدگاه)

    راس میگه تا یاد داریم دوج موتوراش همی بوده

  27. ALI

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام . من عشق ماشینم بعد عشق ماشینای امریکایی رو دارم تو کمپانی ها از فورد خوشم میاد تو مدل ها از موستانگ و تو موستانگ ها از شلبی جی تی 500 2013 یا 2014 البته از بقیه بدم نمیاد ولی از این بیشتر خوشم میاد.البته مدلای تقویت شده موستانگ مثل شلبی 1000 یا RTR یا Kinetic Motorsport و… هم خیلی دوست دارم ولی خیلی تک هستند و به کلاس من نمیخوره…

  28. Mahdi

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    من فیلم درگ هلکت موستانگgt350 و کوروت دیدم
    عشق خودم هلکت همشون سوسک میکنه
    ولی قشنگ ترین صدای دنیا صدای gt350 خصوصا وقتی دنده عوض میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا