در سنین نوجوانی اطلاعات مفید و زیادی کسب میکنیم که درک این که خودروی کامل بین این دو ماشین نیست واقعاً سخت است، ممکن است شما این خودروها را نخرید اما در مسیر خرید این ماشینها باید تصمیم درستی بگیرید.
انتخاب و نه مقایسه بین داج چلنجر هلکت ۲۰۱۵ و شورلت کوروت Z06 سال ۲۰۱۵ تقریباً غیرممکن است.در ابتدا ممکن است به نظر برسد که تعلق این دو خودرو به دستههای مختلف برای تقسیم مشتریان کافی باشد اما اگر بدانید چه تعدادی از مردم برای رأی دادن به یکی از این دو خودرو زمان سختی را گذراندند متعجب خواهید شد!
هر دو خودرو از قلبی ۶.۲ لیتری زیر کاپوت خود بهره میبرند که هر کسی را به سمت خود میکشند که ممکن است با چلنجر در یک چشم برهم زدن و ذره ای فشار بیشتر بر پدال گاز تایرهای آن را دود کنید.
اگرچه میتوانید برای مدت زیادی از چرخهای اتومبیل دود بلند کنید اما بعد از محو شدن دود باید خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید و دلیل تصمیم ما برای نوشتن این متن کمک به شما در انتخاب بین این دو غول آمریکایی است و با استفاده از تست پایین میتوانید ببینید که به کدام خودرو تمایل بیشتری دارید. از خودرو چه انتظاری دارید؟ البته اگر بخواهیم منطقی باشیم این سؤال بیشتر مثل یک شوخی است و خرید هیچکدام از این دو منطقی نیست اما خوشبختانه جنون در این دو خودرو تنها نکتهٔ خوبی است که میتوان در برابر کاستیهای آن بیان کرد. کاری که انجام میدهیم این است که با بررسی مشخصات و نظراتمان میگوییم که هلکت را انتخاب میکنیم. مطمئناً Z06 حداقل از نقطه نظر تجربه رانندگی ماشین کاملتری است اما هلکت قطعاً عضلانیترین ماشینی است که تا به حال دیدهایم و البته نظراتی که با Z06 همراه است آن را در دستهٔ سوپرخودروهای جهانی قرار میدهد. با این تفاسیر، شما نیاز به بررسی بیشتری در مورد برتریهای سؤال برانگیز کوروت Z06 بر وایپر ندارید. [jwplayer mediaid=”۱۰۸۷۲۷″] [دانلود ویدئو] و از آنجایی که ما میخواهیم پیشنهادی منطقی به مصرفکننده بدهیم، احتمال تردید به طرح بالا را در نظر میگیریم و برای این کار باید پتانسیل این مسئله را با یک فلوچارت جدید در نظر بگیریم و از دید کمپانی فورد کمک بگیریم. فورد پرفورمنس فعلاً مشغول کار روی پیشرانه با تنفس طبیعی است اما اگر فورد زمانی ماستنگ S550 را با سوپرشارژر همراه کند بسیار خوشحال خواهیم شد که هلکت ماستنگ را ببینیم، پس ممکن است شما منتظر همچنین اتفاقی بمانید. [polldaddy poll=8808943]
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴واقعاً هم کوروت هم چلنجر هرکدوم حال و هوای خاص خودشون رو دارن. اما من هلکت رو انتخاب میکنم چون واقعا یه هیبت خاصی داره و لذت امریکایی سواری رو تا حد مرگ داره. هرچند هرکدوم رو انتخاب کنی همیشه بعدش به خودت میگی شاید بهتر بود اون یکی رو انتخاب میکردم!!
ماشینای امریکایی همه شون خواستنیه.
maus
۲۹ فروردین ۱۳۹۴به نظرم کسی هلکت و شلبی رو به کوروت ترجیح بده مخش تعطیله.چون کوروت در حد خودروهای سوپراسپرت هست ولی اون دو تای دیگه یه ماسل کار معمولی بیش نیستن.بازم اگه انتخاب بین کامارو و چلنجر و شلبی بود
شلبی بهتر از کامارو و کامارو بهتر از هلکت هست
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴جناب مخ غیر تعطیل اولا انتخاب ماشین به عشق هم هست اگه نه هر کسی میدونه کوروت فوق العاده پرفورمنسه. اما همون ماسل کار بودن یعنی یه دنیا. در ضمن هرکدوم از شلبی و کامارو و چلنجر خوبیای خودشون رو دارن که شما اینجوری میگی این از اون بهتره!! در ضمن هلکت اونقدری که فکر میکنی از کوروت کم نمیاره تو سرعت و شتاب. تو پیست اما حریف کوروت نمیشه.
Carroll Shelby
۲۹ فروردین ۱۳۹۴داداش مخ تعطیل چیه باز من خودم gt500 یا همین gt350 جدیدرو به اینا ترجیح میدم ولی همشونو دوست دارم مخصوصا داج و شولت کلا عاشق این سه خودرو سازی هستم ینی GM . Chrysler . ford این سه دیگه حرفی توشون نیست
Carroll Shelby
۲۹ فروردین ۱۳۹۴maus چی واسه خودت میگی بین سه ماسل کار ینی چلنجر و ماستنگ و کامارو بهترین رضایت مشتری رو چلنجر داره چون مثلا مشکل کامارو اینه که سقفش کوتاهه و ادمای بالای 185 قد رو اذیت میکنه یا ماستنگ صندلی های پشتش کوچیکه اما چلنجر هم صندلی های پشتش بزرگه هم جاداره
CHALLENGER
۲۹ فروردین ۱۳۹۴شما تنها پارامتر انتخابتون سوپر اسپرت بودنه!!! و در مورد قسمت دوم نظرتون مشخصه شما هنوز تو دهه ی شصت زندگی می کنین.
علیرضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۴داداش قدرت یعنی دوج چلنجر هلکت
707 اسب بخار
کدوم ماشین این قد قدرت داره؟
کوروت عمرا اگه به گرد پاش برسه
SAEED
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود شروین عزیز
دقیقا زدی تو خال !!
ماشین های آمریکایی لذت رانندگی غیر قابل وصفی دارند
انتخاب یکی بین اینا سخته ( ولی اگه کامارو ZL1 بجای کوروت بود که میشد مقایسه ی سه ماسل کار , انتخابم کامارو بود ) کوروت در اصل باید با Viper SRT مدل TA مقایسه بشه
درسته هلکت در کلاس کوروت نیست ولی یه قدرتی داره که توی این کلاس هم به کوروت شاخ و شونه میکشه !!!
کلیپ مقایسه ی کامارو ZL1 و چلنجر هلکت هم در سایت [Veneno.ir] هست که توسط کارشناسان موتور ترند مقایسه شده :
http://veneno.ir/1393/11/13/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC%D8%B1-%D9%87%D9%84%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%88-zl1/
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴بله دقیقاً با حرف های شما موافقم سعید جان فقط نتیجه ی تستی که شما بزرگوار میفرمایید چی شد؟
SAEED
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود باربد عزیز
ما کوچیک شما هستیم
نتیجه ی بین این دو برد هلکت بود
البته برد که نمیشه گفت چون هر کدوم یه جایی از اون یکی برتره
خود کارشناس موتور ترند گفت درسته که کامارو ZL1 ماشین بسیار قوی و قدرتیه ولی کنار هلکت یکم ضعیف نشون میده بعلت اختلاف 127 اسبی
ولی در جاده ی کوهستانی در یک مسافت مشخص (400 متر) کامارو فقط با 0.08 ثانیه !! از هلکت عقب افتاد که این توانایی رو مدیون کمک فنر های مدرنش هست که در فراری 458 هم استفاده میشه
در نتیجه انتخاب خود کارشناس هلکت بود
ارادت
Pooya
۲۹ فروردین ۱۳۹۴سلام.
بین این سه ماشین مستقیم میرم سراغ Z06 ولی اگه انتخاب فقط به این سه تا محدود نباشه میرم سراغ M3.
Carroll Shelby
۲۹ فروردین ۱۳۹۴M3 ????? داداش M3 که زیر دست اینا نابود میشه اصلا قابل مقایسه نیست
Pooya
۲۹ فروردین ۱۳۹۴سلام.
نابود بشه که بشه. من گفتم ( اگه انتخاب فقط بین این سه تا محدود نباشه. ) یعنی ماشین های دیگه رو هم بتونی انتخاب کنی. M3 همیشه بهترینه و بهترین هم می مونه.
shahryar
۳۰ فروردین ۱۳۹۴اگه بین اینهمه انتخاب برم سراغ امریکایی،چلنجر،سدان لوکس بخوام کادیلاک بقیه تعطیلن،همشون مث همن،چلنجر برونی در واقع کل ماشینای امریکارو روندی
شروین
۳۱ فروردین ۱۳۹۴نه بابا !!! جل الخالق!! تعطیل جمعه است داداش!!
مایکل جکسون - تریلر
۲۹ فروردین ۱۳۹۴من کوروت رو انتخاب میکنم که سابقه تولیدش از چلنجر و ماستنگ شلبی { یا شلبی ماستنگ } بیشتره و به دهه 50 برمیگرده . در کل برای این انتخاب دلایل خاص خودم را دارم . با تشکر از آقا مهدی .
ali
۲۹ فروردین ۱۳۹۴اگرچه میتوانید برای مدت زیادی از چرخهای اتومبیل دود بلند کنید اما بعد از محو شدن دود باید خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید و دلیل تصمیم ما برای نوشتن این متن کمک به شما در انتخاب بین این دو غول آمریکایی است و با استفاده از تست پایین میتوانید ببینید که به کدام خودرو تمایل بیشتری دارید.
آخه من پول داشتم اینارو بخرم اینجا چیکار میکردم
شلبى
۲۹ فروردین ۱۳۹۴بدون شک کوروت z06….
احسان
۲۹ فروردین ۱۳۹۴کوروت چون هندلینگ بالاتری داره به علاوه طراحی ایرو دینامیک تری هم داره که تو سرعت های بالا خیلی تاثیر گذاره از لحاظ داشبرد هم که این نسل کورت یکی از بهترین و باکیفیت ترین داشبورد ها رو داره
کامیار
۲۹ فروردین ۱۳۹۴اگه بخوایم از لحاظ عملکرد انتخاب کنیم قطعا کوروت بهتره و توی پیست جز چندتا خودروی انگشت شمار که قیمت چند برابر کوروت دارن توی پیست تقریبا بی رقیبه. از لحاظ زیبایی هم که چیزی کم نداره مصرف خیلی خوبی هم داره و طراحی داخلیش هم بی نظیره!
اما معمولا طرفداران ماشین های آمریکای زیاد به تست پیست و این چیزا اهمیت نمیدن… ماشین آمریکایی باید ابهت داشه باشه باید خشن باشه باید از تایرش دود بلند شه باید صدای اگزوزش گوش کر کن باشه باید وقتی میاد توی خیابون همه نگاه هارو به طرف خودش بکشه و همه اینا رو با قیمت خیلی کمتر از رقبای خودش انجام میده … همین چیزاست که باعث محبوبیت ماشین های آمریکایی میشه. اصولا طرفدارای ماشین های آمریکایی شاید یه مدل رو بیشتر از بقیه دوس داشته باشن و عاشقش باشن ولی بقیه آمریکایی ها رو هم دوس دارن. مثلا من شخصا عاشق کامارو و کوروت هستم ولی همیشه چلنجر و ماستانگ رو تحسین میکنم و ازشون خوشم میاد.
اینجا هم اولا به خاطر پرفورمنس بی نظیر و دوما به خاطر طراحی داخلی و خارجی کوروت به کوروت رای دادم.
علیرضا
۲۹ فروردین ۱۳۹۴فقط کوروت. بعدش شلبی ماستانگ و بعد از اونم هل کت.
احمد باقری
۲۹ فروردین ۱۳۹۴من کوروت رو انتخاب می کنم.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ فروردین ۱۳۹۴من شلبی رو انتخاب میکنم
دلیلی هم واسش ندارم
همین و بس!
احسان(احسان سابق)
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ماشین های امریکایی زیبایی المانی ها رو ندارن.اگر سوار چلنجر باشی تو رو باکلاس نشون نمیده.اما فکر می کنم برای راننده بهترین تجربه رانندگی رو داشته باشن. برای راننده های حرفه ای ماشین های امریکایی گزینه خیلی خوبی هستن
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴احسان جان این که آلمانی ها زیباترن سلیقه ی شماس خیلی ها از جمله بنده خیلی بیشتر ظاهر ماسل کار ها و ابهتشون رو دوست دارن تو بحث کلاس بیشتر جسارت نباشه ها احسان عزیز بنده یه درصد هم به این مسئله اهمیت نمیدم یعنی اصلا معتقد نیستم چون باور دارم آدم برای علاقش ماشینی رو باید سوار بشه و کلاس بیشتر یه مسئله ی نسبیه که به مرور در بین عموم رایج شده.
در مورد مطلب هم باید بگم به کوروت رای دادم اما چلنجر هم دنیاییه واسه خودش و به عنوان یه آمریکایی باز واقعاً دوسش دارم و به داداش شروین عزیز هم تبریک میگم.
از آقای نیک سیرت عزیز هم بابت مطلب زیبا متشکرم.
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴من چاکرتم داش باربد. البته ناگفته نمونه من واقعا عاشق شورلتم. (کادیلاک هم که جای خود داره و بحثش جداست) چه کوروت چه کامارو چه مدلهای دیگه. بین کامارو ها هم z28 رو بیشتر می پسندم! اما یه کوچولو چلنجر رو بیشتر دوست دارم. در حد یک اپسیلون البته! شاید به خاطر نعره اش وقتی گاز میدی. گرچه صدای معمولی گاز دادن شورلت باحال تره اما پر گاز داج کر میکنه آدم رو.
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴احسان جان منم با باربد عزیز موافقم. درسته ماشینای امریکایی از نظر خیلیا زمخته اما زیبایی خاصی توشون هست که تا امریکایی باز نباشی به چشمت نمیاد. بعدم اینکه میگی باکلاس نیست اصلا این طور نیست. کلاس خاص خودش رو هم داره. هرچند آدم باید اول خودش کلاس داشته باشه ;-)
شلبى
۲۹ فروردین ۱۳۹۴به نظرم شروین جان چیزى که چلنجر به مالکش ارائه میده با کوروت کمى متفاوته،چلنجر یه ماسل کار کامله،یه ماسل کار به معنیه واقعى و حس یه ماسل رو کاملا ارائه میکنه و در طرف دیگه کوروت کمى حس ماسل کار کم ترى ارائه میده و سبک خودش رو داره ولى ظاهر بسیار زیبایى داره و از نظر تکنولوژى از چلنجر سرتره
کسایى که این دوتا ماشین رو میخرن شاید دنبال دوتا چیز مختلف باشن ولى من با در نظر گرفتن همه جوانب کوروت رو انتخاب میکنم هر چند که چلنجر هم بسیار دوست دارم
ارادت
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴شلبی جان فرمایش شما کاملا متین است و کاملا باهات موافقم.
AlirezaF12
۲۹ فروردین ۱۳۹۴چلن رُ عشقه
امین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴لذتی ک تو رانندگی با hellcatهس رو باهیچ قیمتی نمیشه بدست اورد
امین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴کوروت و باید با وایپر مقایسه کنن تا ببینن چه جور جلو وایپر لوله میشه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴امین جان لوله میشه یعنی چی غیر اینه که هندلینگش و قدرت مانور توی پیستش بهتره و هزاران هزار مزیت دیگه داره؟
اگر بحث سلیقس من حرفی ندارم اما موضوع این جاس که کوروت جای هیچ حرف و حدیثی رو برای رقباش باقی نذاشته.
امین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴به نظرم تایم پبست واسه ماشین امریکایی مهم نیس.امریکایی که BAD A-S نباشه امریکایی نیس من کلا با پشت C7 مشکل دارم البته مهم اینه که همه ی ما عاشق muscle carsهستیم….همه ماسل بازا
ALL CARS
۲۹ فروردین ۱۳۹۴هر کدوم یک حس خوب و مختص به خودشونو دارن
منکه نمیتونم یکیشونو انتخاب کنم چون هرکدومشون یکی از خواسته های منو ارضا میکنن
سپاس از امین قوام صفری
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ALL CARS جان شرمنده داداش ولی زحمت مطلب رو آقای نیک سیرت کشیدن! ;)
ALL CARS
۲۹ فروردین ۱۳۹۴با عرض پوزش
ممنون از اصلاحتون باربد.فقط شورولت.فقط کامارو عزیز
وسپاس از مهدی نیک سیرت
HILUX
۲۹ فروردین ۱۳۹۴تو متن گفته که هر دو از موتور LT4 جنرال موتورز استفاده میکنند.کسی میدونه چرا؟؟؟؟
منظورم اینه خود دوج موتوری تو این حدودا نداره؟؟؟
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴دوست عزیز احتمالاً در متن اشتباه نوشته شده بنابر اطلاعات بنده LT4 برای کوروت Z06 هست و 650 اسب بخاری و چلنجر هلکت سوپرشارژر 707 اسبی هست.
پدال جان اون قسمت متن باید اصلاح بشه ضمن اینکه غیر ممکنه کمپانی رقیب موتور خودشو به داج بده!!!
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۲۹ فروردین ۱۳۹۴.باربد جان منم اونو دیدم خیلی تعجب کردم
اصن منطقی نیست همچین چیزی
مث این میمونه فراری بیاد موتو لامبورگینی رو تامین کنه یا بالعکس!!!
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴باربد جان درست میفرمایند. موتور های داج از قدیم و ندیم HEMI بوده و هست. (البته به جز سالار وایپر)
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴دوستان امریکایی باز حتما این سایت رو میشناسن اما گذاشتن لینکش خالی از لطف نیست
http://www.drivesrt.com
سعید
۲۹ فروردین ۱۳۹۴عاشق این ماشینای آمریکاییم،یکی از یکی بهتر،چه ابهتی،چه قدرتی،چه صدایی
انتخاب و ترجیح یکی از اینا واقعا سخته،ولی اگه مجبور باشم انتخاب کنم به ترتیب:
کوروت
ماستنگ
کامارو
چلنجر
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود .
اولین انتخاب من چلنجر . بعدش هم سلبی . البته نمیدونم شلبی واسه موستانگه یا نه .
اما چلنجر قیافش خوفناکه . دقیقا اونچیزی که باید داشته باشه . ذاتش با قیافش همخونی داره .
تنها چیزی که منو بین چلنجر و شلبی مردد میکنه ، طراحیه جلوداشبورد شلبیه .
شروین و باربد به من کمک کنند .
SAEED
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود
میلاد جان شلبی واسه خود ماستنگه
شلبی مدل قوی تر ماستنگ های V8 هست
مثل :
Mustamg SHELBY GT350
و
Mustang SHELBY GT500
من هم با نظر شما موافقم چلنجر رو میشه یک ماسل کار واقعی دانست
از هر نظر
مخصوصا اینکه تا حالا فقط 3 نسل عوض کرده که به اصلتش کمک میکنه
ولی انتخاب من کامارو بخصوص ZL1 هست
ارادت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
ممنونم سعید عزیز . لطف کردی . همین که چلنجر 3تا نسل عوض کرده ، برام جالبه .
اتفاق نادریه در صنعت خودروسازی .
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ فروردین ۱۳۹۴احوال آقا میلاد عزیز؟خوبی داداش؟
راستش شلبی یه مدل به اسم کبرا داره اما اون که منظور شماس موستانگ شلبی GT500 هست و به نظرم داشبورد چلنجر زیباتره داشبورد GT500 نیاز به ارتقا داره هرچند GT350 جدید داشبورد زیباتری داره.
در هر صورت هردو از معدود خودروهایی اند که که همواره اصالت ظاهرشون رو حفظ کردن.
ای کاش به کامارو ZL1 هم اشاره میشد در این مطلب اتفاقاً ZL1 هم با GT500 و هم با هلکت رقابت داره و رقیب قدری است.البته هرسه حرف ندارن اما حرفای زیادی برای گفتن دارن و نظر شما هم قابل احترامه میلاد جان! ;)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود .
من نمیدونم شلبی چیه . کبری چیه صغری چیه .
من عاشق نمای داخلی موستانگ هستم . فکر نکنم قدیمی باشه .
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴فکر میکنم یه دلیل اینکه طراحی داخلی موستانگ رو دوست داری اینه که تا حدی شبیه به طراحی های داخلی مرسدسه. هوم؟ البته نه مثل اون لوکس. ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
نه شروین . چون حس قدرت داره . قلدره . نمیدونم منظورمو میفهمی یا نه ؟؟؟
کاملا با ذات خودرو همخونی داره . من توش عیبی ندیدم .
هم اسپورت . هم قلدر .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ فروردین ۱۳۹۴درود . هیچ وقت نتونستم با کوروت کنار بیام . هم کوروت هم وایپر .
تا وقتی موستانگ و چلنجر و چارجر و کامارو هستند ، اصلا به اون ها نگاه هم نمیکنم .
البته این حرف ها برای زمانی هست که از هر نظر بتونم تهیه کنمشون .
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴سلام داش میلاد عزیز. خوبی؟ خب سلیقه هم تو انتخاب نقش داره. شاید از نظر یه نفر جلو داشبورد شلبی از هرچیزی قشنگ تر باشه. اما من به شخصه دلیل اینکه انتخاب اول و ودومم شورلت و داج بوده نه فورد یکی دوام بیشترشونه که نشان از پرفورمنس بالاترشونه، یکی هم ظاهرشون که بیشتر می پسندم. در عین حال ویژگی های خاصی که هرکدوم دارن. مثل رانندگی فوق العاده بی نقص شورولت و رانندگی فوق العاده امریکایی داج. و بر عکس من هم کوروت و هم وایپر رو واقعا دوست دارم.
میخوایمت میلاد جان.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
برای من این مهمه که وقتی میبینم ، از حال کالبد آلمان و المانی بیرون میام . میرم دنیای دیگه . دنیای جدید . صدای قل قل کردن اگزوز . لیز خوردن سر پیچ . قیافه پر ابهت و اخمو .
یجورایی بهت میگه فرار کن تا …. نذاشتم . :) :) :)
این برام ارزش داره . سبکشون متفاوته . زیاد مثل شماها تو قید و بند دوامشون نیستم . هر کدومشون دستم رسید ، میگم خدا بده برکت .
من واقعا عاشق این چهارتا مدلم . از ته قلبم میخوامشون .
یک پیشنهادی میکنم بهت . از همین اطلاعاتی که داری ، برامون از امریکایی ها بنویس . از مدلهایی که دارن . سعیتو بکن اطلاعاتت درست باشه . اگرم اشتباه بود فدای سرت . همه همکاری میکنیم تا یچیزی یاد بگیریم . من هیچی ازشون نمیدونم .
شروین به جیمیل من بیا :
miladolf.g65amg@gmail. com
فاصله را بردار .
شروین
۳۰ فروردین ۱۳۹۴میلاد جان زدی تو خال!!
صدای قل قل کردن اگزوز . لیز خوردن سر پیچ . قیافه پر ابهت و اخمو . اینا واقعا برای امریکایی باز ها خواستنیه. یه ای میل هم برات فرستادم اما نمیدونم درست فرستادم یا نه. اگه جواب بیاد که یعنی درسته. راستش زیاد اهل نوشتن نیستم. اما در خدمتت هستم داداش. هرچند اطلاعات ما به کاملی شما شاید نباشه. راستی تو یکی کامنت هات یه بار یه چیزی خوندم که خیلی حال کردم اونم این بود که گوشیت لومیا 920 هست و عاشق ویندوز فونی. منم 520 دارم و این سیستم عامل ویندوزفون رو حاضر نیستم با هیچی عوض کنم. تو این مورد کاملا هم عقیده ایم. ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
اره داداش 920 دارم . عالیه . روان . امکانات عالی . خاص . کیفیت و پشتیبانی بالا .
ایمیل هم جواب دادم .
سامان از تبریز
۲۹ فروردین ۱۳۹۴من هم چلنجر هم کوروت رو از نزدیک دیدم
شاید ادم الان یکی بگه من چلنجر رو انتخاب میکنم یا یکی دیگه بگه من کوروت رو انتخاب میکنم ولی مطمئنن اگه قرار باشه یکیشو انتخاب کنی اون لحظه مغز ادم قفل میکنه
چون هر دو عالی هستند
شروین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴دقیقا همینطوره سامان جان. من همین الانشم با مغز قفل شده یکی رو انتخاب کردم اما هر لحظه به اون یکی هم فکر میکنم. ;-)
مایکل جکسون - تریلر
۳۰ فروردین ۱۳۹۴cbr400 و honda nsx rr mugen قدیم . احوال آقا شروین . از نسل جدید پلیموث باراکودا { تا جایی که می دونم قراره با نام برند srt تولید بشه . } چه خبر . کی رونمایی میشه ؟
شروین
۳۰ فروردین ۱۳۹۴سلام دوست عزیز. خوبی؟ والا خبر ندارم. اما صد در صد اونم میترکونه مثل بقیه مدلهای SRT ;-)
مایکل جکسون - تریلر
۳۰ فروردین ۱۳۹۴cbr400 و honda nsx rr mugen سابق . خوب باشی من هم خوبم .با نظرت موافقم .
FLUID
۲۹ فروردین ۱۳۹۴فقط پیکان 46 دور لاستیک سفید عشق.ALL CARS جان عکس الانت یا جوونیات؟؟
علی
۳۰ فروردین ۱۳۹۴یکی از اینا داشتم والله المانی این چیزا پیشکشتون نمیخواستم عشق اینان
MjM
۳۰ فروردین ۱۳۹۴نسل های جدید آمریکایی ها پیشرفتهای خوبی داشتن و پوست انداختن هم کروت هم موستانگ هم وایپر و هم دودج…. و به نوعی عقب افتادگی خودشونو جبران دارن میکنن!
Mamas
۳۰ فروردین ۱۳۹۴خواستم داج چلنجر و انتخاب کنم توی نظر سنجی وقتی شلبی ماستنگ و دیدم دستم لرزید … :)
a.m
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴عامو موتورش همی هست خخخخخ چی نوشتین دوتا کمپانی و یه موتور؟؟؟؟؟ جل الخالق
ahmad
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴راس میگه تا یاد داریم دوج موتوراش همی بوده
ALI
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام . من عشق ماشینم بعد عشق ماشینای امریکایی رو دارم تو کمپانی ها از فورد خوشم میاد تو مدل ها از موستانگ و تو موستانگ ها از شلبی جی تی 500 2013 یا 2014 البته از بقیه بدم نمیاد ولی از این بیشتر خوشم میاد.البته مدلای تقویت شده موستانگ مثل شلبی 1000 یا RTR یا Kinetic Motorsport و… هم خیلی دوست دارم ولی خیلی تک هستند و به کلاس من نمیخوره…
Mahdi
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵من فیلم درگ هلکت موستانگgt350 و کوروت دیدم
عشق خودم هلکت همشون سوسک میکنه
ولی قشنگ ترین صدای دنیا صدای gt350 خصوصا وقتی دنده عوض میکنه