بهتازگی یک شورلت کامارو در حال آزمایش دیده شده است که پوشش استتاری سنگین و بسیار غیرمعمولی دارد بهگونهای که در بخش جلو و عقب بدنهٔ آن از چندین لایه برچسب استتاری استفاده شده است. همچنین به نظر میرسد به دماغهٔ خودرو قطعاتی غیر اصلی و گمراهکننده اضافه شده که این امر تشخیص قطعات واقعی از غیرواقعی را دشوار میکند. کاپوت نیز با پوششی شفاف پوشیده شده است که سعی دارد ورودی هوای بزرگ و برجستهٔ آنرا پنهان نماید.
این شیوهٔ عجیب و سنگین استتار ثابت میکند که جنرال موتورز جداً میخواهد هویت این کامارو را مخفی نگه دارد؛ اما بااینحال ما سه نظریۀ مختلف در مورد این کامارو مطرح کردهایم. منطقیترین نظریه این است که ممکن است این خودروی در حال آزمایش، نسل جدید کامارو Z28 باشد زیرا منابع معتبر گزارش دادهاند که باوجوداینکه چندی پیش مدل جدید کامارو ZL1 1LE معرفی شد اما آغاز تولید Z28 جدید نیز برای سهماههٔ سوم و یا چهارم امسال برنامهریزی شده است.
نظریهٔ دیگر این است که شورلت در حال کار بر روی فیسلیفت میاندورهای نسل ششم کامارو است. البته منابع ما گزارش دادهاند که کامارو فیسلیفت تا اواسط یا اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی نخواهد شد اما ممکن است برنامههای شورلت تغییر کرده باشند؛ و درنهایت نظریهٔ سوم این است که شاید در زیر این پوششهای استتاری سنگین نسخهٔ هیبریدی کامارو قرار گرفته باشد زیرا فورد اعلام کرده است که در آینده نسخهٔ هیبریدی موستانگ را ارائه خواهد کرد و احتمالاً شورلت نمیخواهد از رقیبش عقب بماند.
از میان این سه نظریه ما دوست داریم که نسل جدید Z28 زیر این پوششهای استتاری قرار گرفته باشد. بااینحال پروتوتایپ در حال آزمایش این خودرو بهطور قابلتوجهی تهاجمیتر از کامارو استاندارد به نظر میرسد.
حسین
۱۷ اسفند ۱۳۹۵هرچی هست کامارو هست و ساخت شورلت?
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵جوری می گی ساخت شورلت آدم فکر می کنه رو دست شورلت نیومده شورلت به زور در حد هیوندای هم هستش به اینایی که می نویسم خوب نگاه کن چون نوشته هام نشون می ده هیوندای کم کم داره از شورلت پر افتخار آمریکا جلو می زنه
1- شورلت کروز 23 هزار دلار(هیوندای آیونیک 23 هزار دلار)
2- شورلت ایمپالا 39 هزار دلار(جنسیس جی هشتاد 40 هزار دلار)
3-شورولت اسپارک 14 هزار دلار(هیوندای اکسنت 17 هزار دلار)
4-شورولت بولت 37 هزار دلار (هیوندای آزرا 37 هزار دلار)
5-شورولت اکوئیناکس 25 هزار دلار(هیوندای الانترا 25 هزار دلار)
6-شورولت مالیبو 23 هزار دلار(هیوندای آی بیست 22 هزار دلار)
7-شورلت تاهو 50 هزار دلار(هیوندای سنتینیال 59 هزار دلار )
8-شورلت کامارو 45 هزار دلار( هیوندای سوناتای 42 هزار دلار)
9-شورولت کلرادو 31 هزار دلار (هیوندای وراکروز 31 هزار دلار )
10-شورولت تریلبلیزر 37 هزار دلار(هیوندای سانتافه 38 هزار دلار)
11-شورولت ترکس 22 هزار دلار(هیوندای ولوستر 22 هزار دلار)
12-شورولت کوروت 67 هزار دلار ( جنسیس جی نود 67 هزار دلار)
جمع قیمت کل هر 24 تاشون تقریبا = 850 هزار دلار = یک ماشین آلمانی = پورشه 918
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۷ اسفند ۱۳۹۵قیمت ملاک درستی نیست.
(ali (CHEVY NOVA
۱۷ اسفند ۱۳۹۵محمد
کاملا مشخصه میخواستی با این حرفت که اندازه ی ارزنی((غذای کفتر)) ارزش نداره من رو تحریک کنی به جواب دادن به این کامنتت که دوستان خوب جوابت رو دادن و نشون دادن هنوز فرق کلاس بندی ها رو هم نمیدونی چه برسه به مقایسه 2 تا شرکت
Delport
۱۸ اسفند ۱۳۹۵هیوندای.در حد شورولت!!!من؟ترامپ!پیر امریک ابامیانگ!!ماهی هایه ادم خواره سواحله کویر لوت!
سامان اذری
۱۷ اسفند ۱۳۹۵عمو شورلت کروز از 16.900 دلار قیمتش شروع میشه
و هیچ ربطی با هیوندای ایونیک.نداره
اول برو کلاس بندی ماشینهارو یاد بگیر بعد بیا اینجا
شورلت کلرادو یا تاهو چه ربطی به سنتنینتال یا وراکروز داره ؟؟
کامارو پایه اش 25 هزار دلاره که که رقیبش جنسیس کوپه 26 هزار دلاره
یعنی هزار دلار هم گرونتر ولی کامارو جدید کجا جنسیس کوپه کجا
ASA
۱۷ اسفند ۱۳۹۵شما هروقت مفهوم حجم موتور بالا و گشتاور زیاد رو فهمیدی بعد با هیوندای مقایسه کن
پرخوری ماشین یعنی عشق
حسن
۱۷ اسفند ۱۳۹۵شورلت یه برند لوکس ساز نیست ولی در سطح خودش جزو بهترین هاست.
ربط بین ماشین هایی که در کنار هم نوشتی رو نمی فهمم و به نظر کا ملا بی ربط میان!
ماشین های زیر 100000$ پورشه هیچ وقت حریف ماشین های پرفورمنس شورولت در اون رنج قیمت نمی شن، آیا این دلیل بد بودن پورشست!؟
Mahmood
۱۸ اسفند ۱۳۹۵عمو جان شما اول کلاس بندی خودروهارو یاد بگیر بعد بیا نظر بده از صحبتت مشخصه یه هیوندای تو خانوادتون دارین بعد موندی چطوری طرف هیوندای رو بگیری خود مدیران هیوندای قبول دارن که در حد شورلت نیستند اونوقت تو میای اینطوری نظر میدی ما رو بگو با کیا شدیم 80 میلیون(بلانسبت دوستان پدالی) خوشم آمد که دوستان خوب جوابتو دادند نمیشد در این موضوع منم جوابتو ندم چون به معنای دقیق کلمه چرت نوشتی!
rs7
۱۷ اسفند ۱۳۹۵چه ربطی داره؟ هیوندای تو ایران شده ابر ماشین! بیرون از ایران کسی هیوندای رو قبول نداره خودم به چشم در چند کشوری که بودم دیدم ومیشنیدم ماشین امریکایی رو از خود امریکا مردم بیشتر قبول دارن ،اینم بگم از لحاظ قیمت ماشین ها ارض یابی نمیشن.
یاس ی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵آخه برادر من عزیز من ، قیمت هیوندای نزدیک به شورلت باشه یا بیشتر دلیل نمیشه هیوندا برتر از شورلت باشه، آخه این چه مقایسه ای بود، هیوندای ماشینهای خوبی داره و پیشرفت عالی هم داشته ولی آخه با شورلت یا … مقایسه کردنش خنده داره.
Mahdi DODGE
۱۷ اسفند ۱۳۹۵اقای محمد شما در خیال برتری هیوندا بر شورلت باش
دوستان بزارید تو خیال باطل بمونه
volvo fh
۱۷ اسفند ۱۳۹۵مسلما دوام ماشینهای آمریکایی از هیوندای بیشتره.هیوندای صفر کیلومترش خوبه ولی بعد چند سال آشغال میشه.عمر مفیدش بیشتر از۲۰۰هزار کیلومتر نیست
Omid622
۱۷ اسفند ۱۳۹۵واقعا بی صبرانه منتظر هیولای آتیشن (Z28) هستیم جز ماشین های انگشت شماریه که به نسبت پولی که میدی ماشین بهتری تحویل میگیری
Kaveh
۲۵ شهریور ۱۳۹۶الان دقیقا معلومه اون ی نفر ک تمام کامنتا رو دیس کرده کیه خخخخ
من دیگه حرفی ندارم