مثل بیوک، شورلت هم در نمایشگاه شانگهای دو کراساوور جدید را رونمایی کرده است. این خودروها که عبارتاند از کراساوور سابکامپکت ترَکِر و کراساوور کامپکت تریلبلیزر، درواقع نسخههای معمولی و کمتر لوکسی از بیوک انکور و انکور GX محسوب میشوند. این دو کراساوور جدید با تریم Redline در شانگهای به نمایش درآمدهاند تا حضور شورلت را در بازار چین که بعد از ایالاتمتحده دومین بازار بزرگ آن در دنیا محسوب میشود تقویت کنند. البته ترکر و تریلبلیزر نامهای جدیدی برای شورلت نیستند و قبلاً در سبد محصولات این شرکت وجود داشتهاند اما حالا از این نامهای قدیمی برای کراساوورهای جدیدی استفاده شده است.
هرچند این دو خودرو در ظاهر شبیه به هم به نظر میرسند اما غیر از اندازه، تفاوتهای دیگری هم در طراحی آنها وجود دارد. دراینبین، تریلبلیزر استایلی تهاجمی دارد که از کانسپت FNR-CarryAll سال گذشته الهام گرفته است. در بخش جلویی این خودرو چراغهای دوقسمتی جلبتوجه میکنند که از دیلایتهای LED باریک و چراغهای اصلی بزرگی تشکیل شدهاند. چراغهای عقب تریلبلیزر نیز افقی بوده و در ارتفاع پایینتری نسبت به ترکر قرار گرفتهاند. این کراساوور کامپکت همچنین به لطف ستون A مشکیرنگ و تریم مشکیرنگی در ستون C، از طرح سقف شناور برخوردار شده است.
ترکر نیز استایل پویایی دارد اما این پویایی از تریلبلیزر کمتر است. جلوپنجرهٔ دوبخشی این خودرو از لحاظ زیبایی مشابه تریلبلیزر است اما چراغهای جلوی آن بزرگتر بوده و برخلاف چراغهای برادرش، بهصورت دوقسمتی طراحی نشدهاند. روی کاپوت ترکر نقوش و احجام زیادی کار شده و روی پروفیل جانبی آنهم خطوط برجستهای کشیده شده است. این خودرو کراساوور پایهٔ جدید شورلت در چین خواهد بود و سازندهٔ آمریکایی قصد دارد با آن خریداران جوانتر را به سمت خود جذب کند؛ اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد این است که ترکر میتواند پیشنمایشی از نسل جدید کراساوور ترکس برای بازار آمریکای شمالی باشد.
مدیر طراحی کراساوورهای کامپکت جهان شورلت آقای «استوارت نوریس» در مورد این دو کراساوور جدید گفته است:
مدلهای کاملاً جدید ترکر و تریلبلیزر فصل جدید طراحی شاسیبلندهای شورلت را آغاز کردهاند. تمامی اعضای خانوادهٔ شاسیهای ما تمرکز روی عملکرد و توانایی را تقویت خواهند کرد
همانطور که در ابتدا اشاره شد، هردو کراساوور ترکر و تریلبلیزر به پکیج Redline مجهز شدهاند که شامل ویژگیهای اسپرتی مثل لوگوی مشکیرنگ شورلت، جلوپنجرهٔ مشکیرنگ، رینگهای ۱۷ اینچی مشکیرنگ و تریم قرمز در قسمتهای مختلف میشود. شورلت فعلاً اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضهٔ این دو کراساوور جدید به بازار چین منتشر نکرده است اما بهاحتمالزیاد ترکر و تریلبلیزر در ایالاتمتحده عرضه نخواهند شد.
(ali (chevy nova
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸وای بازم اخبار خوب از امریکاییها
مهدی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸واقعا زیباست کلا این سبک طراحی شورولت واقعا دوست دارم وبه نظر میرسه تویوتاchr حسابی به مشکل بخوره
F22RAPTOR
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی طراحی جالبی دارن واقعا خوشم اومد
طراحی مشابه محصولات شورولت و زبان
طراحی بسیار زیبا که با بلیزر شروع شد
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸فکر کنم مهندس های اروپایی در ساخت اینها همکاری داشتن چون به نسبت خوب درآمدن به نظرم آمریکایی ها در زمینه کیفیت حتما حتما از ژاپنیها مشورت بگیرن چون بد دارن از قافله عقب میمونن.
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸مهندسای اروپایی اگه کاربلد بودن قضیه دیزل گیت رخ نمیداد
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸خوب حالا آلمان رو قبول ندارین مهندس های انگلیسی چطورن؟ببین جاگوار چندتا جایزه سال رو برده مک لارن رو ببین چقدر جایزه برده خوب آمریکاییها بدن با انگلیسیها کار کنن کیفیت هم باید متخصصین ژاپنی رو استخدام کنن اینقدر عقب نمونن برای شورلت کوروت هم میتونن از فراری و لامبورگینی کمک بگیرن کوروت هم خیلی عقب مونده زمانی برای خودش اسم و رسمی داشت.مسابقات قهرمانی متعدد
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸کوروت عقب مونده؟؟
از کی؟؟
از چی؟؟
والا مجله رود اند تراک که سال 2018 کوروت رو ماشین اسپرت سال معرفی کرد با وجود پورشه 911
اون زمانی که لامبورگینی وجود نداشت 10 سال قبل تاسیسش کوروت به عنوان ماشین اسپرت تولید میشد
در مورد کیفیت هم عکسهای داخل لینکلن نویگیتور بلک لیبل و کانتیننتال رو ببین تا کیفیت رو دوباره بشناسی
چون تعصب جلوی چشم امثال شما رو گرفته حق دارید نتونید واقعیت رو ببینید
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸کیفیت رو از روی عکس که نمیشه تشخیص داد برادر کیفیت رو براساس منابع معتبر که هرساله منتشر میشه میسنجن که ژاپنیها استادن تو این زمینه و لینکلن باید بره شاگردی پیش ژاپنیها. کوروت هم از روی آمار و ارقام و رکوردهاش میشه تشخیص داد که یه دهه عقبه.
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸اگه مطالعه داشته باشی(( که نداری)) امسال سایت جی دی پاور لینکلن و بیوک رو جزوه 10 کمپانی معرفی کرد که محصولاتش با کیفیت و قابله اطمینان هست حتی پدال هم مقاله مفصلی ازش گذاشت
مشخصات کوروت هم اونقدر عالی بوده که مجله معتبر رود اند تراک بجای 911 کوروت رو ماشین سال 2018 از نظر عملکرد انتخاب کرد
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸درست میگی من مطالعه ندارم ولی شما از کجا فهمیدی که من اهل مطالعه نیستم؟؟؟؟هان؟!!شما که اینقدر باهوشه حیف نیست طرفدار ماشینهای آمریکایی هستی؟
Mehdi
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸حرف خیلی خوبی زدی??
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸اقا محمد این ارش ژاپنی باز نیستش
المانی بازه 2 سالی هم هست عضوه پداله من خوب میشناسمش
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸آق حسین من از ماچین آمریکایی بدم نمیاد ا یه وقققققت سووووئ تفاهم نشهه برعکس عاشق کادیلاک ها و الدزمبیل های دهه ۶۰ و ۷۰ هستم اما در هزاره جدید امریکن ها در صنعت اتو مبیل بسیار عقب هستن و به جای اتوموبیل اتو موبایل های خوبی میسازن اگر روزی پی به اشتباه خودشون بردن و کادیلاک ک های قدیمی رو دوباره احیا کردن من هم قول میدم ازشون تعریف کنم.?
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸همه حرفهای که میزنی نشونه اونکه از پیشرفتهای متعدد ماشینهای امریکایی ناراحتی
د ضمن چه ازشون تعریف کنی یا نه اونها مسیر موفقیت رو میرن
امارهای فروش جهانی همه چیز رو ثابت کرده
موستانگ نمونه ای بارز ازش هست
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸نه.
ارش
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸آفرین بهشون.
نوید جهرمی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی شرقی شده، دورشده از نشان امریکایی، اما کیفیتش به نظر خوب میاد. شخصا که نپسندیدم. بازم منو یاد هیوندای و کره ایها میندازه. از شورلت انتظار خیلی بیشتری رو داشتم.
جای یه کراس اوور جعبه ای مخصوص آفرود برای رقابت با رانگلر خالی داره.
بهراد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸چه کاریه خوب اون دو تا فلاشر بالاییرو هم حذف کن پایین ترین نقطه ی سپر رو تا مه شکن نازک بزار
ترکر رو به بلیزر ترجیح میدم چون از ماشین هایی که چراغ جلوی مستقل ندارن متنفرم.