پس از سالها انتظار، انتشار تصاویر جاسوسی فراوان، شایعات گوناگون و گزارشهای مختلف، به نظر میرسد سرانجام انتظارها برای معرفی رسمی نسل جدید شورلت کوروت رو به پایان است زیرا جنرال موتورز پس از عذاب دادن طرفداران، نهایتاً اعلام کرده است که کوروت C8 در تاریخ ۱۸ جولای یعنی حدود سه ماه دیگر رسماً رونمایی خواهد شد. سازندهٔ آمریکایی فعلاً اطلاعاتی از سوپراسپرت جدید خود منتشر نکرده اما گفته است که کوروت C8 مدل ۲۰۲۰ ترکیبی از تکتک نسلهای قبلی است اما درعینحال بهتنهایی استاندارد جدیدی از عملکرد را وضع خواهد کرد.
شورلت تاکنون هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی کوروت C8 منتشر نکرده اما میدانیم که همچنان ردپایی از نسل کنونی این ماشین در نسل آینده وجود خواهد داشت زیرا طبق گزارشات غیررسمی، نسخهٔ پایهٔ کوروت از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 کنونی استفاده میکند که احتمالاً قدرت آن به چیزی در حدود ۵۰۰ اسب بخار افزایش پیدا خواهد کرد. البته برخلاف نسل فعلی، این موتور در میانهٔ شاسی کوروت C8 نصب میشود. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخهای عقب فرستاده میشود. علاوه بر این، شایعاتی در رابطه با ساخت نسخههای عملکرد بالای کوروت C8 با قدرتی بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ اسب بخار و حتی استفاده از نیروی کمکی الکتریکی هم مطرح شده است.
کوروت C8 در بیرون هم طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت که بخش عمدهٔ آن به خاطر تغییر ترکیب خودرو از موتور جلو به موتور وسط است. سوپراسپرت جدید شورلت در جلو کاپوت کوتاهی خواهد داشت زیرا نیازی به تعبیهٔ فضای پیشرانه در این قسمت وجود ندارد. در پروفیل جانبی خودرو نیز با وجود خط سقف شیبدار و ورودیهای هوای تهاجمی، تغییرات بزرگی صورت گرفته است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای ظاهری برجستهٔ کوروت C8 نیز میتوان به دماغهٔ زاویهدار با ورودیهای هوای عضلانی، بال کوتاه عقب و چهار سر اگزوز. بااینحال برای اطلاع دقیق از ویژگیهای ظاهری و مشخصات فنی شورلت کوروت موتور وسط باید سه ماه دیگر صبر کنیم.
علی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ای کاش تو این نسل از آیرودینامیک فعال و فرمان پذیری چهار چرخ استفاده کنن تا توی پیست غوغا کنه
Alireza
۲۵ فروردین ۱۳۹۸عذاب دادن رو خوب اومد
چند ساله منتظر این لعنتی ام
اما این رندر هاشم چقد خوشگله لامصب
917
۲۵ فروردین ۱۳۹۸عاشق کوروت بودم تا وقتی که موتور جلو بود. حالا تو این نسلم با توجه به رندراش، ماشین زشتی نیست ولی خوشگلم نیست. (البطه تو این دوره ،چون اگه َده سال پیش بود میگفتم خوشگله ولی از نظر ظاهر حرفی واسه گفتن نداره) به نظر من.
Alireza
۲۵ فروردین ۱۳۹۸نسبت به نسلای قبلیش اره خوشگل محسوب نمیشه من خودم عاشق c6ام ولی اینم واس مدل پایه اش که قیمت کمی داره چیز خوبیه
917
۲۵ فروردین ۱۳۹۸نسبت به قیمت که فوق العادس
ولی اره منم c6 رو خیلی دوست دارم
Elmiraj
۲۵ فروردین ۱۳۹۸C8 ZR1 با پیشرانه وسط هیبریدی و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت مستقیم به جنگ سه میلیون دلاری ها میره .
.
اسپیدتیل و پروجکت وان منتظر باشن…….
مانی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸بجز خودت کسی اینارو رقیب مستقیم نمیدونه
مهدی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸پروجکت وان چه ربطی به این داره.این کوروت خیلی مهندسی شده باشه بتونه 911gt2 و مکلارن 720 و488 رو به چالش بکشه.پروجکت وان یه هایپر کار فوق مدرن هستش.بحث اسب بخار تنها که نیست.نه اینکه این کوروت بدباشه. اصلا رقیب هم حساب نمیشن
Elmiraj
۲۵ فروردین ۱۳۹۸مرسدس amg gtr ، مکلارن 720s و فراری پیستا در پیست های نوربرگرینگ ، صاعقه و Road and truck زیر C7 ZR1 قرار دارن…!!!
اونم با قیمت های دو ، سه و چهار برابر….!!!!
.
.
سال آینده خواهیم دید کی رقیب کیه….
مانی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸کاش ورودی هوای جانبی تو گلگیر حل شده بود
آخه چرا اینقدر بیرون زده, اینقدر زیاد که لبه ی اونو مشکی کردن
F22RAPTOR
۲۵ فروردین ۱۳۹۸این یه رندر بیشتر نیست،
رنگ آمیزیش بماند
مانی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸:D
M
۲۵ فروردین ۱۳۹۸عالیه
چهار چرخ متحرک باشه دیگه رکورد خوبی تو پیست میزنه حالا به حرف ما نیست مهندسی شورولت حرفی واسه گفتتن نمیذاره