آئودیپورشهشورلت

کوروت C8 به سریعی آئودی R8 و پورشه 911 در پیست هوکنهایم

از زمان معرفی شورلت کوروت C8 در مورد توانایی آن در رقابت با سوپراسپرت‌های اروپایی بسیار صحبت شده است اما آیا واقعاً اولین کوروت موتور وسط تاریخ می‌تواند حریف رقبای اروپایی شود؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، تیم Sport Auto در پیست افسانه‌ای هوکنهایم کوروت C8 را در برابر پورشه ۹۱۱ کاررا S و آئودی R8 V10 RWD قرار داده است.

آئودی R8 ترکیب منحصربه‌فردی از پرفورمنس وحشیانه با لوکس بودن را به همراه موتور V10 ارائه می‌کند. این سوپراسپرت آلمانی قبلاً صرفاً به‌صورت چهارچرخ محرک تولید می‌شد اما آئودی اخیراً نسخهٔ محرک عقب آن‌را هم ارائه کرده که در این رقابت حضور دارد. موتور ۵.۲ لیتری V10 آئودی در این نسخهٔ RWD خروجی کمتری نسبت به نسخهٔ چهارچرخ محرک دارد و قدرت و گشتاور آن به ۵۴۰ اسب بخار و ۵۴۰ نیوتن متر کاهش یافته است که این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه به دیفرانسیل عقب با قفل مکانیکی منتقل می‌شود. R8 دیفرانسیل عقب ۶۵ کیلوگرم از نسخهٔ چهارچرخ محرک خود سبک‌تر است که این ویژگی آن‌را به سلاح چابکی برای پیست تبدیل می‌کند.

رقیب بعدی کوروت در این رقابت نسل جدید پورشه ۹۱۱ کاررا S است. ۹۱۱ معیاری است که همهٔ خودروهای اسپرت دنیا با آن سنجیده می‌شوند و نسل‌های قبلی کوروت توانایی رقابت همه‌جانبه با آن‌را نداشتند. در سینهٔ کاررا S یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و آن‌را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب می‌فرستد. برای کسانی که خواهان سامانهٔ چهارچرخ محرک هستند نیز پورشه مدل کاررا ۴S را ارائه می‌کند.

و سرانجام به عضو اصلی این رقابت یعنی کوروت C8 می‌رسیم که برای اولین بار در تاریخ خود از ترکیب موتور وسط استفاده کرده است. در سینهٔ این سوپراسپرت آمریکایی اما همان موتور سنتی ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی قرار گرفته که البته خروجی آن به اعداد چشمگیر ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده است (در نسخه‌های مجهز به پکیج Z51). نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچهٔ ساخت ترمِک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

خب حالا بهتر است به اصل مطلب یعنی تایم زنی این سه سوپراسپرت در پیست هوکنهایم بپردازیم. اولین خودرویی که برای تایم زنی راهی پیست می‌شود کوروت است و زمان ۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۶ دهم ثانیه را به ثبت می‌رساند. پس‌ازآن، پورشه پای به میدان می‌گذارد و با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۵ دهم ثانیه مأموریت خود را به پایان می‌رساند. سپس نهایتاً آئودی هم به پیست می‌رود و زمان ۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۲ دهم ثانیه را برای خود ثبت می‌کند؛ بنابراین، پورشه سریع‌ترین خودروی این رقابت می‌شود و کوروت C8 نمی‌تواند سریع‌تر از این دو رقیب اروپایی باشد اما تایم آن بسیار به آن‌ها نزدیک است به‌گونه‌ای که تنها ۴ دهم ثانیه با آئودی فاصله دارد.

مشخصات فنی

شورلت کوروت C8

آئودی R8 RWD

پورشه ۹۱۱ کاررا S

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۵.۲ لیتری V10 ۳.۰ لیتری H6
تنفس طبیعی طبیعی توئین توربو
قدرت ۴۹۵ اسب بخار ۵۴۰ اسب بخار ۴۵۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۷ نیوتن متر ۵۴۰ نیوتن متر ۵۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب عقب
وزن ۱۵۲۷ کیلوگرم ۱۵۹۵ کیلوگرم ۱۵۳۴ کیلوگرم
قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار ۱۴۴,۰۰۰ یورو ۱۱۴,۶۵۰ دلار
تایم ۱:۵۴.۶ ۱:۵۴.۲ ۱:۵۳.۵
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    ادمین جان تو کف درگ پست قبلی هستیم. بزار اونو هضم کنیم بعد از اینا بزار

    موافقم 49
    مخالفم 2
  2. chiron sport

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (28 ديدگاه)

    منتظر z06باشیم واسه تایم زنی خفن

    موافقم 40
    مخالفم 9
  3. احمدرضا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (747 ديدگاه)

    باریکلا به کوروت

    موافقم 27
    مخالفم 3
  4. محمد

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    چه میکنه این کوروت
    با قیمت یک سوم r8 و 911 داره باهاشون رقابت میکنه
    شورلت یه هیولا ساخته r8 و 911 واقعا بینظیرن ولی کوروتم گل کاشته واقعا
    واقعا حرفی برا گفتن نمیزاره??????

    موافقم 34
    مخالفم 10
    1. OMID

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      اگه بخوایم قیمت پایه رو بگیریم کوروت شصت هزارتا ( که واقعا شصت هزارتا نیست چون گیر نمیاد با این قیمت و هم چنین اینجا پکیج z51 داره ) و کررا اس ۹۹ هزارتا
      در اون صورت 60×3=180
      180=99؟

      موافقم 12
      مخالفم 8
      1. z

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        کوروت قیمت فولترین مدل تا 104هزار دلار میره و پکیج ایرودینامیکش کلا 5هزار دلار قیمت داره که high wing spoiler باله عقب بهتر از بالهz51 spoiler معمولی هس اگه رو این کوروت بود سریعتر از ائودی و پورشه تایم میزد
        پورشه بالای 200هزار تا میشه فول ترین مدلش

        موافقم 13
        مخالفم 6
        1. OMID

          ۹ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (2173 ديدگاه)

          آخه اون پورشه دویست هزارتایی میشه توربو اس که اصلا توی یه لیگ دیگست قابل مقایسه نیست!

          موافقم 7
          مخالفم 6
        2. SRT

          ۹ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (621 ديدگاه)

          امید چرا نمیخای قبول کنی کوروت فوق‌العاده ست؟
          این دیگه برای همه ثابت شدست پس سعی نکن وقتتو با این حساب کتابای مدرسه ای تلف کنی،اینارو بزار واسه زنگ ریاضیت تو مدرسه.

          موافقم 12
          مخالفم 9
    2. Sina

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      به نظرم مقایسه اینا با هم درست نیست، شاید هر سه اسپرت و سریع باشن ولی در واقع مقایسشون مثل داج چاجر هلکت با یه بنتلی یا رولزرویسه، شاید داج سریعتر باشه ولی در سطح امکانات و لوکس بودن پایین تریه،متاسفانه همه فقط به عملکرد اهمیت میدن و به چیزایی که واقعا اونایی که یه ماشین میخرن اهمیت داده نمیشه
      ولی در کل کوروت واقعا ماشین خوبیه در تمامی نسل ها که همیشه عملکرد عالی و قیمت پایین رو در قالب یه سوپرکار عرضه میکنه. ولی ۹۱۱ میخواسته که عملکرد عالی و قیمت بالا رو در ظاهر یه ماشین که زیاد جلب توجه نکنه عرضه کرده.

      موافقم 2
      مخالفم 11
      1. U.N.C.L.E

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (58 ديدگاه)

        داداش شما برو یه چندتا مقاله از کوروت بخون بعد مقایسه اش کن
        مقاله مقایسه سی۸ و ۹۱۱ کررا و تو سایت بخون
        کیفیت لذت و سواری هم چنین نمای داخلی کابین از پورشه بالاتر بوده
        قیمت پایین این ماشینه که خیلی غلط اندازه.همه تعجب میکنن همچین پکیج با این قیمت ارایه میشه

        موافقم 8
        مخالفم 5
  5. محمد

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    چه دلبری میکنه audi r8 ????
    واقعا عاشقشم❤❤❤❤

    موافقم 20
    مخالفم 7
  6. AMIR / ARMI

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    ممکن نبود r8 به سریعی این دو باشه
    چون لاستیک های کاپ 2 رو داره تونسته این تایم بزنه
    کلا تایم پیست با لاستیک رابطه مستقیم داره
    نظرات زیر این فیلم تو یوتوب گویای همه چیز هست
    لاستیک های کوروت برای برای رانندگی نرم تر بهترن

    موافقم 25
    مخالفم 13
    1. AMIR / ARMI

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      و جاداره چهارمین پیروزی کوروت ریسینگ با رانندگی جوردن تیلور رو در کلاس جی تی لمان در سری مسابقات imsa در پیست ویرجینیا یا همون vir تبریک بگم
      کوروت از 5 مسابقه امسال 4 تاش رو از رقبایی همچون پورشه و بی ام و ربوده
      اون یک مسابقه رو هم پورشه فاتحش شد

      موافقم 35
      مخالفم 16
  7. ارش

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    باز هم پورشه اول.آئودی هم زیباترین.

    موافقم 16
    مخالفم 22
  8. محمد

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    با سلام عزیزان مدیر سایت این سیتم لایک و دیسلایکا هنوزم مشکل دارن
    تو پیج درگ لامبو و سوپر فست با پورشه هر کامنتی رو که لایک میکردم بجای این که تعداد لایکا یدونه زیاد بشه یهو ۴ .۵ تا اضافه میشد بهشون مثلا اگه تعداد لایک یا دیس یه کامنت ۱۲ بود منم که لایک یا دیس میدادم میشد ۱۵.۱۶
    شما که دارید لطف میکنید و شبانه روز زحمت میکشید تو سایت اگه این مشکلم حل کنید دیگه سایت حرف نداره
    باتشکر از اعضای محترم پدال

    موافقم 11
    مخالفم 4
    1. سردبیر

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (763 ديدگاه)

      سلام. دلیل این موضوع این هست که در فاصله ای که صفحه شما لود شده و شما مطلب رو می خوندین تعدادی کاربر دیگه به کامنت ها لایک یا دیسلایک دادن. وقتی شما هم کلیک کنید آمار لایک اون کامنت به روز می شه.
      ارادت

      موافقم 22
      مخالفم 5
      1. محمد

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (24 ديدگاه)

        اوکی پس اشتباه از من بوده
        خیلی ممنون از توضیح مفیدتون
        امیدوارم هرروز موفق تر از قبل باشید

  9. محسن

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    لامصب پورشه،حجم کمتر،گشتاور و قدرت کمتر،وزن بیشتر،اما بازم سریعتر از کوروت،خوده خوده مهندسی هست این ماشین

    موافقم 19
    مخالفم 19
  10. Mehdi

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (118 ديدگاه)

    با مقایسه قیمتا به راحتی میشه فهمید برنده واقعی کدوم ماشینه

    موافقم 19
    مخالفم 13
  11. Hussein

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    قیمتش عالیه واقعا موتور هم قدرت و گشتاور خوبی داره صددرصد تو طراحی و ارائه اولیه ش یکم نقص داره تو فیس لیفت های بعدی نقص هاش برطرف میشه و به یه ماشین تاپ تبدیل میشه
    بهترین چیزی که اونو نسبت بقیه سرتر میکنه قیمتشه واقعا قیمت این ماشین عالیه ?و بی شک فروش خوبی هم کسب میکنه

    موافقم 11
    مخالفم 3
  12. Aran Milan

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    دوس ندارم اینو بگم ولی هروقت پورشه میبینم یاد بیتل میوفتم الکی نیس جرمی کلارکسون ازش متنفره!

    موافقم 14
    مخالفم 18
  13. OMID

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    نسل جدید پورشه 911 داره همه رو درو می‌کنه
    تازه اینم نسخه پایه بود و کمترین قدرت رو داشت بین اینا
    یکی به پورشه بگه بزار بقیه هم یه کم ببرن بابا?

    موافقم 9
    مخالفم 19
    1. OMID

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      یادم رفت بگم
      کوروت هم نسبت به قیمتش خوب بود فقط ائودی نا امید کننده بود

      موافقم 9
      مخالفم 6
  14. محسن

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    پورشه هم حجم کمتر ،هم قدرت و گشتاور کمتر داره هم‌وزن بیشتر اما باز سریع تره،خوده خوده مهندسی هست

    موافقم 9
    مخالفم 11
  15. کافر مقدس

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    این تست ها خیلی خیلی غیر مهندسی صورت میگیره مخاطب رو هم در جریان لاستیک های مورد استفاده و دیگر مسائل فنی و محیطی قرار نمیدن

    اینجا من فقط به قیمت ها نگاهی مینداختم کوروت با این مشخصات و با این قیمت شاهکار ساخته در دنیای خودرو

    موافقم 16
    مخالفم 8
  16. z

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    کوروت تایم خوبی زده
    وینگ بزرگتر پکیج زد51 رو داشت تایم سریعتر از ائودی و پورشه میزد

    موافقم 9
    مخالفم 4
    1. OMID

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      پکیج z51 رو حتما داشته
      چون مشخصاتش ماله اون نسخس

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. بی ریا

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (297 ديدگاه)

        عزیزدلم قیمت کوروت روبا ۹۱۱ مقایسه کن خواهشا
        فقط ۶۰ هزار دلار !!!!!!!!!!!
        این همه امکانات و قدرت بهت میده
        خداییش چقدر هم از ۹۱۱ قشنگتره
        تو ۹۱۱ بااین قیمت روداری بایه شورلت ۶۰ هزار دلاری نقایسه میکنی ؟
        انتخاب اول و اخر من توی این سگمنت فقط کوروت

        موافقم 13
        مخالفم 7
        1. AMG///

          ۹ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (579 ديدگاه)

          کیفیت ارزان نیست……

          موافقم 4
          مخالفم 9
      2. z

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        https://www.corvetteblogger.com/images/content/uploads/2019/07/072319_14.jpg
        باله عقب بزرگتره در این عکس

        موافقم 3
        مخالفم 1
  17. JDM

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    مشکل کوروت لاستیک های اسپورت مشلن پایلوت 4S هست
    کوروت سی 7 گرندسپورت تونست تایم بهتر از C8 ثبت کنه چون لاستیک های بهتری داشت.لاستیک میشلن پایلوت سوپر اسپورت زیرش میذاشتن خیلی قویتر ظاهر میشد
    تایم C7 گرندسپورت: 1.54.1

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. Elmiraj

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (3187 ديدگاه)

      و همینطور کمی بد فرمانی در نسخه پایه که اگر با دقت به فیلم نگاه کنیم و با دو رقیب مقایسه کنیم ، احساس میشه…
      .
      اگر نسخه گرند اسپرت C8 بود ( که همان استینگری پیست محور هست ) این مشکل را نداشت و دو رقیب را با فاصله جا می‌زاشت .

      موافقم 12
      مخالفم 7
      1. Mohammadreza

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (870 ديدگاه)

        رقیب مستقیم کوروت گرند اسپرت مدل gts کاررا هست.
        نمیشه نظر قطعی داد ولی فک میکنم اختلاف مدل gts کاررا با کروت گرنداسپرت بیشتر از این اختلاف 1.1 ثاینه ای اینجا باشه.

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. JDM

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (307 ديدگاه)

          مقایسه کوروت گرندسپورت نسل قبل با کرارا جی تی اس نسل قبل در همین پیست انجام شده و تنها اختلافشون یک دهم ثانیه هست!!!
          اما دوتا نکته اینجا وجود داره
          1:راننده ها با هم تفاوت داشتن(برای تایم زنی در این پیست معمولا از دوتا راننده استفاده شده)
          2:جای موتور کوروت عوض شده و همین باعث بهبود هندلینگ میشه

  18. فری

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    c7 دف جلو با یه موتور برقی قوی روی چرخ عقب خوب میشد ماشین خوشگلی بود

  19. MAHDI

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پیست هوکنهایم GP مجله SPORT AUTO

    ** پورشه 911 کررا S تایم // 1:53.50
    ** آئودی R8 V10 rvd تایم // 1:54.20
    ** شورولت کوروت C8 تایم // 1:54.60
    (( تایم چند خودروی دیگه این پیست ومجله))
    * ب ام و M8 کامپتیشن تایم // 1:52.40
    * استون مارتینDBS لگرا تایم// 1:54.60
    * ب ام و M2 CS ثبت تایم // 1:54.80
    * مکلارن GT جدید ثبت تایم // 1:55.10
    * هوندا NSX جدید ثبت تایم // 1:55.30
    * مرسدس AMG GTS تایم // 1:55.40
    *********************************
    پیست زاکسنرینگ مجله AUTO BILD sport cars
    * مکلارن 720 اس ثبت تایم // 1:29.46
    * پورشه 911 توربو S جدید تایم // 1:30.48
    * ب ام و M8 کامپتیشن تایم// 1:31.33
    * شورولت کوروتC8 Z51 تایم // 1:32.31
    * پورشه 911 کررا S جدید تایم // 1:32.36

    موافقم 13
    مخالفم 8
    1. MAHDI

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مجله AUTO BILD sport cars هم با شورولت کوروت C8 در پیست زاکسنرینگ زمان گیری کرده که نسخه 502 اسب بخاری کوروت C8 هستش. اونجا قبل زمان گیری در پیست اول شتاب 0 تا 100 کیلومتر رو باهاش ثبت میکنن و بعد در پیست زمان گیری میکنن که در پایان زمان ثبت شده در کنار چندین خودروی دیگه رو لیست میکنن.
      مجله AUTO BILD یکی دو روز قبل مجله SPORT AUTO این تست رو انجام دادکه کلیپ زمان گیری اش رو تو کانال این مجله تو یوتیوب میتونید ببینید.

      موافقم 7
      مخالفم 9
      1. z

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        رقیب سی هشت کررا اسه که هر دو کوروت و پورشه تایم خوبی زدن فقط 3ثانیه کندتر از 720 اس !!! محشره

        موافقم 5
        مخالفم 3
    2. AMG///

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (579 ديدگاه)

      این AMG GT آبروی AMG رو برده
      حالا GTR داره یکم آبرو داری میکنه

      موافقم 3
      مخالفم 4
      1. MAHDI

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        نه چه آبرویی برده. خوب AMG GT هم چند نسخه داره یعنی GTS و GTC و GTR وGTR PRO و GTR بلک…. که هرکدوم عملکردی در یک سطحی دارن. دقیقا مثل خودروهای دیگه که چندنسخه دارن. برای مثال 911 نسخه کررا چندین ثانیه کامل از کرراS کندتر بوده در این پیست ها.

  20. NISSAN GTR SOLTAN

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    کاری به نتیجه ندارم دم شورلت گرم
    ولی من حالم از این پیست 2 دقیقه ای هوکنهام بهم میخوره اخه اینم شد پیست
    پیست فقط و فقط نوربرینگ چون اونجاست که عیار واقعی یه ماشین معلوم میشه

    موافقم 10
    مخالفم 4
  21. بی ریا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    مگه داریم بهتر از کوروت
    طراحی فوق العاده با انجینی فوق العاده تر
    چی ساخته شورلت
    هنر شورلت ساخت یه ماشین با قیمت واقعی و بالاترین قدرت و به روزترین قیافه هست و با ساخت سی ۸ اینو ثابت کرد
    تروخدا خواهش میکنم ازتون فاکتور قیمت رو نادیده نگیرید ببینید چی ساخته شورلت بااین قیمت کم

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. ارشیاsvj

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      همه اش درست ولی قیافه رو فک کنم زیاده روی کردی!!!

      موافقم 3
      مخالفم 6
  22. AMG///

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    کوروت واقعا تایم خوبی زد با اون قیمت کم
    اما من کوروت رو میبینم یه آمریکایی نمی بینم
    یه لامبورگینی کوروت میبینم

    موافقم 2
    مخالفم 7
  23. ارشیاsvj

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    کوروت ماشین خوبیه ولی به نظرم شخصیت و پرستیژ یه سوپر اسپرت رو نداره.
    خودم میدونم دیسلایک هام زیاد میشه ولی واقعا شخصیتش کمه به عنوان یه سوپر اسپرت.

    موافقم 10
    مخالفم 15
    1. z

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      z06 طراحی و عملکرد خیلی بهتری داره
      https://www.motortrend.com/uploads/sites/5/2019/08/Corvette-C8-Z06-front-three-quarter.jpg

      موافقم 4
      مخالفم 2
    2. Alireza

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (638 ديدگاه)

      کاملا مخالفم، یه خودرو با کلی افتخار و سرپا موندن و پیشرفت در طول بیش از شش دهه هیچ کمبودی از نظر پرستیژ نداره

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. Sina

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        مشکلش ففط قیافه اشه.
        واقعا خوب در نیومده.اگه اینو با همون قیافه ی C7 میساختن یه چیز فوق العاده میشد ولی این زیاد زیبا نیست.

        موافقم 2
        مخالفم 3
  24. زیزیگولو

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (6033 ديدگاه)

    کی میشه کوروت c8 بیاد ایران

    موافقم 6
    مخالفم 3
  25. Mf1

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (484 ديدگاه)

    جالبه شورلت با این همه قدرت وزنش با پورشه هم اندازه هست بدون شک پیروز این رقابت شورلت

    موافقم 4
    مخالفم 2
  26. علی

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (234 ديدگاه)

    سلطان فقط آر8

  27. علی آرین

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    این کوروت ماشین سال 2020 موتور ترند شده و با پکیج Z51 ک تغییرات جزیی توی ماشین انجام شده میتونه رکورد های بهتری رو ثبت کنه
    آمریکا از 2014 به اینور ماشین های اسپرت خوبی رونه ی بازار کرده و برای رقبا دردسر های زیادی درست کرده
    مخصوصا کوروت c 7 grand sport و camaro ss 1le و shelby gt350 r ک هر سه ماشین از لحاظ پرفورمانس و لذت رانندگی نظر مثبت سخت گیر ترین کارشناس ها و منتقدها رو جلب کردن .
    خیلیا فکر میکنن ماشین های آمریکایی تک بعدی هستن و کیفیت لازم رو ندارن اما از 2014 به اینور دارن روز به روز قوی تر میشن و با کوروت c8 stingray تونستن یه سری مرزها رو جابجا کنن . کوروت امروزه داره با ماشینهایی سرشاخ میشه ک دو یا سه برابر از اون گرون تر هستن !
    من خودم عاشق سوپراسپرت های فراری هستم و بعید میدونم روزی برسه ک برندی بتونه جای فراری رو بگیره اما امروزه آمریکایی ها از لحاظ کیفیت و کارایی تونستن اروپاییا رو به چالش بکشونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا