پرستیژ ایمپورتس بخاطر اینکه بزرگترین نمایندگی لامبورگینی در آمریکای شمالی است شناخته میشود اما این نمایندگی برخی از محصولات جالب غیر از لامبورگینی را نیز به فروش میرساند که نگاه به آنها خالی از لطف نخواهد بود. یکی از این خودروها شورولت کوروت 1964 است که جذابیتهای زیادی دارد. نمایندگی یاد شده اطلاعات زیادی از این کوروت را منتشر نکرده اما واضح است که مالک قبلی خودرو خواهان خلق کوروتی بوده که شبیه هیچ خودروی دیگری نباشد. این مأموریت به سرانجام رسیده و ظاهر منحصربهفرد خودرو نیز با قیمت پیشنهادی ۳۹۹۹۵۰ دلاریاش منعکس شده است.
بدنه خاص این خودرو فوراً خودش را نشان میدهد. این یک کوروت ساده با کیت بدنه پر زرق و برق نیست و به نظر میرسد تمامی پانلهای بدنه جدید هستند. تغییرات از بخش جلو و با نصب سپر جدید، جلوپنجره همرنگ و نبود چراغها شروع شده است. سازنده این کوروت همچنین از کاپوتی خاص برای خودرو استفاده کرده است.
از دیگر تغییرات کوروت ۱۹۶۴ میتوان به رینگهای کرومی و خروجیهای اگزوز جانبی اشاره کرد. شیشه جلو و خط سقف نیز کمی تغییر یافته و قوس چرخ های عقب نیز بسیار پهنتر از کوروت استاندارد هستند. تکمیل کننده تغییرات بدنه این خودرو نمای عقب سفارشی با سپر جدید و چهار چراغ کوچک و گرد میباشد. رنگ بدنه نارنجی با شعلههایی روی کاپوت نیز پایانبخش تغییرات بودهاند.
با نگاهی به داخل کابین نیز میتوانیم دگرگونی این بخش را متوجه شویم. چرم زیبایی روی صندلیها را پوشانده و داشبورد و پانل دربها نیز به رنگ نارنجی درآمدهاند. همچنین در این بخش یک غربیلک فرمان سه پره و جدید نیز نصب شده است. نهایتاً باید گفت این کوروت از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری LS6 جدید استفاده کرده هرچند اشارهای به قدرت و گشتاور آن نشده است.
Nima
۱۰ دی ۱۴۰۰با این که قشنگه ولى انقدر ارزش نداره!
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۰ دی ۱۴۰۰حالا اگه کاسه واجبی پورشه بود میگفتی چقدر مفته.این ماشین کلکسیونی و خاصه که احتمال داره بزودی به 1 ملیون دلار برسه.
M@M@DRZ
۱۰ دی ۱۴۰۰بدنش عضلانی تر شده و رینگاش یه ابهت خاصی بهش داده .
کابینش هم که معرکست …
ولی قیمتش می تونه پایین تره باشه .
السن
۱۰ دی ۱۴۰۰سلام به همه ی دوستان عزیز
من یک خواهشی داشتم اگه لطف کنین به این سوالم جواب بدید از شما خیلی ممنون میشم
شما سایتی برای معرفی و توضیحات فنی کامیون های کشنده میدونید ؟
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۰ دی ۱۴۰۰برو تو سایت مجله ماشین اولین و قدیمیترین مجله ماشین ایران تو آرشیوش بگرد راجب انواع کامیون مطلب داره
السن
۱۰ دی ۱۴۰۰خیلی ممنونم از شما
Philipp
۱۰ دی ۱۴۰۰شبیه مک کوئین شده :)
پرهام+و+رهام
۱۰ دی ۱۴۰۰قشنگه ولی من به شخصه خوشم نیومد به خصوص با رینگ ها
AMIR / ARMI
۱۰ دی ۱۴۰۰معلوم سعی کردن ایرودینامیک تر بشه عریض تر و طویل تر شده شیشه ها هم کاملا با نسخه اصلی تفاوت دارن
خوشگل ترین بازسازی که از یه کوروت دیدم اون کوروت قرمز رنگ مدل 1965 تو فیلم سریع و خشن بود که لتی میروند
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۱۰ دی ۱۴۰۰دو سکته ریز زدم
خدایی خیلی زیبا هست
سعی کرده آئرودینامیکی باشه ولی ظاهرش رو خراب نکرده
مسعود
۱۰ دی ۱۴۰۰رنگش بخصوص داخلش که چشم ادمو میزنه و رینگش قشنگ نیست
ولی کیتش قشنگه
همین اگه سبز لجنی بود یا حتی قرمز یا زرد داخلشم مشکی یه چیز دیگه میشد
نهایت ۱۰۰ هزارتا بود خوب بود نه این قیمت
sorena330
۱۰ دی ۱۴۰۰حتما مالک یه سیاهپوست تازه به دوران رسیده بوده، کوروت 64 خودش به تنهایی زیباست، این کارا فقط برای جلب توجهه
جناب ایکس
۱۰ دی ۱۴۰۰پدال،کاش مطالب بیشتری از تیونینگ هتی ژاپنی و غیر آمریکایی میزاشتی. چون آمریکایی یا اروپایی زیاد تر از ژاپنی هست تو سایت
یوسف
۱۰ دی ۱۴۰۰به به…. اتفاقا خیلی بارزشه
Hamid
۱۰ دی ۱۴۰۰جالب نیست بنظرم …
این نسل کوروت رو با رنگ آبی دوست دارم …
و در ضمن بدون این مشنگ بازی ها …
چیه داخلش آخه …
اینقدر خز!!!