شورولت کامارو ۱۹۶۸ موردبحث ما تا بن دندان ارتقا یافته و قدرت فوقالعاده ۲۴۰۰ اسب بخار را در داینو تولید میکند! این خودرو اخیرا در تست داینو حضور یافته تا با رفع برخی ایرادات آماده به آتش کشیدن پیست باشد.
فاکتورهای زیادی میتوانند روی عملکرد و سرعت یک خودرو تأثیر داشته باشند بنابراین خودرویی که شما در یک پیست مشاهده میکنید شاید همیشه نشان دهنده قابلیتهای واقعی آن محصول نباشد. خوشبختانه راههایی برای حذف فاکتورهای دیگر و تمرکز صرف روی پرفورمنس پیشرانه وجود دارد که یکی از آنها تست داینوست. شرکت فیول تِک آمریکا یک داینو منحصربهفرد را تدارک دیده و به مالکان خودروها اجازه میدهد تا بهترین تنظیمات را برای خودروهای خود و بدون نیاز به حضور در پیست پیدا کرده و تست کنند. در جدیدترین ویدئوی این شرکت میتوانیم تست داینوی یک دستگاه شورولت کامارو 1968 با پیشرانه سوپرشارژردار را تماشا کنیم.
کامرون لارمن مشاور این شرکت پل ارتباطی فیول تِک و فیلیپ ویور مالک کامارو ۱۹۶۸ بوده است. فیلیپ میگوید زمانی که به این شرکت مراجعه کرد خودروی او به خاطر برخی مشکلات کارکرد درستی نداشت و به همین خاطر به داینو هاب مراجعه کرده تا با رفع مشکلات بتواند آماده حضور در پیست باشد. فیلیپ به جزئیات تلاش مهندسان فیول تِک در رفع ایرادات پیشرانه این کامارو در ۲ روز اشاره میکند. پس از رفع مشکلات و تست ۳۰ دقیقهای پیشرانه، آنها روز اول را صرف تنظیم بخشهای مختلف و تعمیر قطعات ضروری میکنند. در روز دوم این تیم خودرو را در تست داینو قرار میدهند و در اولین تست قدرت به ۷۰۰ اسب بخار میرسد و فیلیپ میگوید با گذشت زمان و تستهای بعدی قدرت تولیدی پیشرانه بسیار بیشتر شده و به نتایج کاملاً تحسینبرانگیزی میرسد. کامرون نیز به جزئیات تستهای این خودرو اشاره کرده و میگوید که شورولت کامارو ۱۹۶۸ یاد شده چگونه میتواند ۲۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند.
البته یک مشکل در بخش پشتی خودرو به وجود میآید اما خوشبختانه فیلیپ میتواند با رفع مشکل در پیست حضور پیدا کند. کامرون میگوید شما میتوانید از هر نوع خودرویی برای تستها و حضور در داینو هاب استفاده کنید و این امر درباره پیشرانههایی با تزریق مکانیکی نیز صدق میکند. فیلیپ هم موافق گفتههای کامرون بوده و میگوید حضور در این شرکت ارزشش را داشته است. با توجه به نتایج به دست آمده واضح است که تستهای داینو مزیتهای فراوانی دارند به ویژه زمانی که تنظیمات خودرو نیازمند بررسیهای بیشتر باشد. برای فردی که وقت یا بودجه کافی برای ارتقای جامع خودروی خود و تکرار نتایج حضور در پیست را ندارد شاید تست داینو فرصت مناسبی باشد.
امیرحسین
۲۱ دی ۱۴۰۱فقط Z28 و کوپو
ali(chevynova)
۲۱ دی ۱۴۰۱کوپو بسیار عالیه و قیمتهاش بسته به سلامتش از ۲۰۰ هزاردلار شروع میشه
z28 قیمتهاش مناسب تره و میشه نمونهای خوبش رو با ۶۰ هزارتا هم خرید بسته به سال تولیدش
ali(chevynova)
۲۱ دی ۱۴۰۱البته کلاسیکش رو میگم
viper2
۲۱ دی ۱۴۰۱خیلی علم میخواد اینجوری ارتقا بدی
ali(chevynova)
۲۱ دی ۱۴۰۱علاوه بر علم یه انجین خوب میخواد که این حجم از قدرت و گشتاور رو تولید کنه
عمرا یه انجین مفنگی آلمانی بتونه ۲۴۰۰ اسب توان داشته باشه
فرشاد
۲۵ دی ۱۴۰۱خیلی از المان سوختین که حتی زیر بحث امریکن هم از المان میگین
موتور ام سه تا سه هزار هم تیون شده البته زیر پست امریکن نمیخوام این مقدسات رو بیارم
TML BN
۲۷ دی ۱۴۰۱انقد مهندسی پیچیده ای موتور های آلمانی دارن که شما و امثالتون اصلا درک نمیکنید
حسن
۲۱ دی ۱۴۰۱چند روز پیش یکی از این کامارو ها تو پارکینگ بود داشت خاک میخورد ! بدم نیست بازسازی کنی و سوارش بشی.
Amir mahdi @-1387
۲۱ دی ۱۴۰۱عجب چیزی این پرواز می کنه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۱ دی ۱۴۰۱اول همینا رو بردن دیدن همَ دارن اینا ندارن
TESLA
۲۱ دی ۱۴۰۱کاش یه درگ بین این و سوپرا ۱۸۰۰ اسبی رکوردار ۴۰۰ متر ، ببینیم 🇺🇸🆚️🇯🇵 😎😍😍🚀
Iman99
۲۷ دی ۱۴۰۱هیچه سوپرا هیچه در برابر این هیولاها با موتور های وحشی وی ۸
جواد
۲۱ دی ۱۴۰۱لطفاً از موتور سیکلت هم بنویسید
a-r-b
۲۱ دی ۱۴۰۱چه عشقه 🤩🤩
حسام
۲۴ دی ۱۴۰۱والا بهش گاز میداد آدم میگورخید ،وحشتناکه ،تو پیست به این یکدفعه گاز بدی شک نکن جلوش بلند میشه و پرواز میکنه