اگر خواهان حد نهایی شورولت کامارو باشید نسخه فعلی ZL1 میتواند گزینهای عالی باشد زیرا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن با خروجی ۶۵۰ اسب بخاری دلبری میکند. البته وقتی بحث کاماروهای مدرن با شخصیتی خاص باشد، به سختی میتوان مدل Z/28 را فراموش کرد.
جدیدترین نسخه کامارو Z/28 بر پایه پنجمین نسل این خودرو بنا شده و تنها به مدت محدودی تولید شد. اکثر طرفداران فکر میکردند شورولت این خودرو را در نسل ششم کامارو هم بازمیگرداند اما متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد. خوشبختانه مدلهای کارکرده Z/28 هر از گاهی در بازار دیده میشوند و این خودرو که تماشا میکنید یکی از بهترین مدلهای دستدوم است. این کامارو Z/28 2015 یکی از ۱۲۹۲ نسخه تولیدی در مدل سال موردبحث بوده است. این کامارو از رنگ بدنه رد هات سود میبرد و رینگهای ۱۹ اینچی فورج کاری شده آن ظاهری مشکی دارند و با لاستیکهای پیرلی پی زیرو همراه شدهاند. آنچه ظاهر این خودروی عضلانی را بهبود بخشیده اسپلیتر جلوی مشکی، رکابهای جانبی، اسپویلر عقب لبهای، دیفیوزر عقب گیرا و کالیپرهای ترمز نقرهای هستند.
کابین خودرو با توجه به استانداردهای نسل فعلی کامارو قدیمی و از مد افتاده به نظر میرسد اما صندلیهای جلوی ریکارو با پوشش چرم مشکی و عناصر میکرو فیبر جیر جزو موارد قابلذکر هستند. همچنین غربیلک فرمان با پوشش جیر، دستهدنده جیر، سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو جزو دیگر تجهیزات این کامارو به حساب میآیند. در توضیحات این خودرو آمده که کامارو Z/28 موردبحث در سپتامبر ۲۰۲۰ از فروشنده قبلی خریداری شده و کارکرد حدود ۱۶ هزار کیلومتری دارد. این خودرو با برچسب روی شیشه، توضیحات سازنده، قطعات یدکی متنوع، گزارش سرویسها و… فروخته میشود. گل سرسبد کامارو Z/28 پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۵۰۵ اسبی و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متری است. نیروی موردبحث از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی ترمک TR6060 و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب فرستاده میشود.
HamiD
۳ تیر ۱۴۰۱کامارو خیلی حیف شد …
با اینکه خودم بیشتر طرفدار ماستنگ هستم اما واقعا از این ماشین و ابهتش نمیشه گذشت …
چی بود …
و چیکارش کردن!
دکتر استاپ
۳ تیر ۱۴۰۱اگر چراغ های عقبش مثل مدل۲۰۱۳ دو تیکه میموند خیلی قشنگ تر و آمریکایی تر میشد ولی همینجوریشم حرف نداره
ولی نسلی که الان داره تولید میشه واقعا حس کامارو بودن رو به آدم نمیده
JDM lover
۳ تیر ۱۴۰۱کامارو خیلی خودروی عضلانی و جذابی هستش ( باید از نزدیک ببینی تا بفهمی چی میگم) ولی واقعا حیف که همیشه بهش کم توجه شده و همیشه زیر سایه موستانگ و چلنجر بوده
احتمالا تولیدش هم چند سال بعد متوقف میشه😞
TML BN
۳ تیر ۱۴۰۱یکی این مدل و یکی مدل ۲۰۱۰ واقعا خاطره انگیز هستند
و با اسم کامارو آدم یاد این دو نسل میوفته
زیزیگولو
۳ تیر ۱۴۰۱ماسل کار یعنی ماشین عضلانو کوپه و دو درب با موتور حجیم و دیفرانسیل عقب و این همون فلسفه ساده ماشینای عضلانی آمریکایی هستش که با محبوبیت بیش از اندازه شون کل دنیا را قرق کردن و کامارو هم یکی از اوناست ….. یکی از اولین عضلانیهای دو محور تاریخ❤❤❤👌👌👌
TML BN
۴ تیر ۱۴۰۱ما ماسل های ۴ در خیلی خوبی داریم
زیزیگولو
۴ تیر ۱۴۰۱🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
masoud
۳ تیر ۱۴۰۱قلبم درد میگیره که میگن کامارو کم کم از خط تولید خارج میشه.متاسفانه توی این بازار شدیدا رقابتی و رشد چین و ماشین برقی ها ، تمام کارخونه ها به فکر بقا هستن و به کراس اور و ماشین برقی رو میارن.
در اینجا محلی به عشق ماشین بازها نمی ذارن
من که از بچگی عاشق کامارو نسل 2 و 3 بودم
نسل 5 رو با شکوفایی خوبی که داشت یه نقطه عطف دیدم
اما افول نسل 6 باعث شد که به اینجا برسیم
چلنجر و موستانگ عالی هستن اما کامارو عشق بچگی خیلی از ماست
کامارو z28 واقعا یه ستاره بود هندلینگ به شدت خوبی ارائه میداد و با حتی قدرت کمتر حریف خیلیا بود
یادمه توی یه سری بررسی با پورشه 911 مقایسه شده بود
هرچند انتظاری نمیره اما از یه ماسل کار سنگین و پهن این همه چالاکی اولین بار بود که دیده میشد
کامارو توی نسل 5 به بعد واقعا روی هندلینگ خوب کار کرد
به طوری که هنوز که هنوزه تایم 7:16 zl1 1le نوربرگرینگ یکی از خوب هاست
کامارو z28 هم سال 2014 تونست 7:37 بزنه که فوق العاده بود
speed-hunter-007
۳ تیر ۱۴۰۱دنده دستیش دلبری میکنه
محمد امین
۳ تیر ۱۴۰۱چه قدر طراحی ایش اصالت در نسل های اولی کامارو داره …برعکس نسخه های جدید
و چه موتوری 😃
Hadi
۳ تیر ۱۴۰۱کامارو خیلی جذابه واقعا نباید کنار گذاشته بشه…
ماسل کار دوست داشتنی…
F
۳ تیر ۱۴۰۱تو بازی فورزا هورایزن یکیش رو دارم. موقع رانندگی واقعا لذت داره، واقعا.من خودم رقیب این ماشین رو در آلمانی ها، C63 bs میدونم که با اون موتور حجیم تنفس طبیعی با صدای مردونه واقعا رقبای قابلی هستن و رقابتی میکنن که هر لحظش زیبا و دیدنیه.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳ تیر ۱۴۰۱این دلبر انجین بی نظیری دلشت.7لیتر تنفس طبیعی و دور گرفتن موتور تا 7000 دور در دقیقه که باعث ایجاد صدای بی نظیر و خاص میشد.شورولت واقعا داره اشتباه میکنه وقتی کامارو در حال تولید هست با بعضی بروز رسانیها میشه برشگردوند به رقابت یکیش همین مدل z28 هست که میشه نسل جدیدش رو ارائه کنن.یا اینکه حداقل کامارو تمام مدلهاش با ظاهر بی نظیر zl1بیرون بده تا مشکل ظاهر کمتر جذاب مدلهای rs و ss هم حل بشه.
charger
۳ تیر ۱۴۰۱کامارو اگه همون مدل 2010 رو تغییر نمیداد الان مثل چلنجر فروشش بالا میموند
SRT
۳ تیر ۱۴۰۱اوه اوه چ موتور خفنی داره
فقط ترمز دستیش یکم زیادی از راننده دور نیس؟
javadhy
۳ تیر ۱۴۰۱۷ لیتر
۵۰۵ اسب بخار
تنفس طبیعی
زیاد با آمریکایی ها حال نمیکنم ولی هر کسی که به ماشین علاقه داشته باشه عاشق این ماشین میشه
دلیلشم خاص بودن حس رانندگیش و انجینشه که شخصیت خاص ماشینو میسازه
viper2
۳ تیر ۱۴۰۱شورلت به راحتی میتونه از ls7 تتفس طبیعی بیش از ۵۷۰ اسب بخار بگیره . به راحتی
Alan.r
۳ تیر ۱۴۰۱عاشق کامارو هستم خیلی ماسلکار خوبیه هم خیلی قویه هم خیلی قشنگ و با ابهته یه نمونشو تو تبریز دیدم صداش محشره
Poria
۴ تیر ۱۴۰۱به شخصه مدل ها کلاسیک شورولت و فورد رو به مدل ها مدرن امروزی ترجیح میدم
شما هم همینطور