ظاهراً پکیج دِزِرت باس شورولت کلرادو ZR2 فقط به مدت یک سال در دسترس مشتریان خواهد بود. این پکیج ۹۹۹۰ دلاری شامل تجهیزات آفرود متنوعی است اما به نظر میرسد خاتمه عرضه آن راه را برای معرفی مدل جدید بایسون AEV هموار خواهد کرد.
زمانی که شورولت اقدام به معرفی کلرادو ۲۰۲۳ جدید کرد، با افزودن پکیج دزرت باس، تریم ZR2 که در حالت استاندارد نیز تواناییهای زیادی دارد به مدلی قویتر و تواناتر در خارج از جاده تبدیل شد. ZR2 در حالت استاندارد از نسخه قدرتمند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری با ۳۱۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند و ۵ حالت سواری آن شامل مواردی همچون باجا نیز بوده است. به این موارد باید دامپرهای کاراتر و لاستیکهای ۳۳ اینچی را نیز اضافه کرد.
اما پکیج دزرت باس که در مجموع ۹۹۹۰ دلار قیمت دارد مواردی همچون رینگهای ۱۷ اینچی، سپر جلو با قابلیت نصب وینچ، نوار نورانی ۴۰ اینچی، کیت سیمکشی برای نصب چراغهای بیشتر، دوربین رو به زمین، میله اسپرت فضای بار، نشانها و نوشتههای مشکی و رنگی را به خودرو اضافه میکند. البته با توجه به تعداد قطعات نصب شده روی خودرو و همچنین تفاوت کمی که این پکیج در عملکرد خودرو ایجاد میکند شاهد ارزش بالای پکیج دزرت باس نیستیم هرچند خریداران این روزهای وانتها اهمیت چندانی به موارد یاد شده نمیدهند.
برخی رسانهها معتقدند پایان عرضه زودهنگام این پکیج به معرفی قریبالوقوع شورولت کلرادو ZR2 بایسون AEV مرتبط است. قبلاً تصاویر جاسوسی این خودرو به همراه جی ام سی کانیون AT4X با اسنورکل مدل AEV منتشر شده بود و به نظر میرسید هر دو خودرو از لاستیکهای بزرگتر گوودیر رانگلر ترین MT با ابعاد احتمالی ۳۵ اینچی استفاده میکنند. این لاستیکها با دو نوع رینگهای متفاوت همراه شده بودند. دو وانت موردبحث علاوه بر لاستیکهای بزرگتر از لاستیک زاپاس بزرگ در فضای بار استفاده میکردند که این امر تأثیر زیادی روی بهبود زاویه فرار خودروها خواهد داشت. اگرچه نصب این لاستیک زاپاس در موقعیت جدید باعث افزایش فضای بار میشود اما روی میدان دید عقب تأثیر منفی دارد.
جدای از این، فرمول AEV میتواند شامل تغییرات دیگر همچون جلوپنجره جدید، سپرهای فولادی، قوس چرخ های متفاوت، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر از سطح زمین و حتی تغییراتی در اکسل باشد. شایان ذکر است پکیج بایسون در ZR2 مدل ۲۰۲۲ قیمت ۵۷۵۰ دلاری داشت درحالیکه قیمت پکیج بایسون AEV به ۱۲۹۹۹ دلار میرسید. اگر کیت جدید بایسون AEV باعث شود قیمت خودرو به حدود ۵۸ هزار دلار مشابه ZR2 دزرت باس برسد تعجب نخواهیم کرد. با توجه به تصاویر و مشخصات منتشر شده انتظار داریم این پکیج در آینده نزدیک معرفی شود.
همه چیز دان ۲
۱۰ فروردین ۱۴۰۲جسارته ها ، بی ادبیه ، همون ۹۹۹۰ دلارو بدی به ما ، یه دونه سورن توربوعه پلاسه صندوق عقب برقیه …… ای وای ببخشید اون هنوز تو جاده کرج اختراع نشده ….. منظورم شیشه عقب برقیه سانروف دار رینگ فلزی ،،، آلومینیم نه بابا ، اون چیه ، زود میشکنه ،،، رینگ فولادی قالپاق دار با ست تیغه برف پاک کن اضافه می خریم .
علی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هر سخن جایی و هر نکته …
تو همچین پستی باید از سمند و میگفتی؟
NAVID۰۰۹۸
۱۰ فروردین ۱۴۰۲چه هِیبَتی داره داداشمون کلرادو هیولا !
(Ali(chevynova
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ماشالاه امریکن پیک آپ اصیل
Shayan
۱۶ فروردین ۱۴۰۲واقعا که اسم درخور شخصیته
ولی واقعا در حال حاضر بهترین پیکاپ میان سایزه
net
۱۰ فروردین ۱۴۰۲این وانت zr2 و وانت جی ام سی کانیون زیباترین و لوکسترین طراحی داخلی در بین وانتهای میان سایز در دنیا دارند و طراحی داخلی zr2 و جی ام سی کانیون از رنجر لوکستر هست.zr2 و جی ام سی کانیون سقف سانروف داره خوبه اگر سقف سانروف هر دو تا صندلی عقب کشیده شده بود قشنگتر میشد در صورتی که رنجر سقف سانروف نداره.اتاق عقب این zr2 و اتاق عقب جی ام سی کانیون بیشتر به وانت فول سایز میخوره و نسبت به اتاق عقب رنجر و هایلوکس بزرگتره و کنسول وسط دنده zr2 و جی ام سی کانیون پهن تر هست مثل وانتهای فول سایز و نسبت به کنسول دنده رنجر و هایلوکس پهن تر هست و گلگیر لاستیک عقب اتاق zr2 و جی ام سی کانیون مثل وانتهای فول سایز بیرون زدگی داره در صورتی که گلگیر عقب هایلوکس و رنجر مسطح هست و بیرون زدگی نداره .نوک چراغ جلو zr2 نازک شده و دوخت متضاد زرد و قرمز طراحی داخلی zr2 بد هست
F
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فورد رنجر یا شورولت کولورادو.
راستی رنجر رپتور هم قفل دیفرانسیل جلو داره؟
Mohsen63
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کابینش زیباس.پیکاپ آمریکایی یه چیزه دیگس.
VIPER
۱۰ فروردین ۱۴۰۲شوی کلورادو و جیمس کنیون بهترین پیکاب میدسایز
viper2
۱۰ فروردین ۱۴۰۲خودم فن امریکایی ام اما هایلوکس و تاکوما یه چیز دیگن
پوریا چالش
۱۰ فروردین ۱۴۰۲چرا با 1000دلار نیسان نخرم تازه هم دو دره هم ابیه از همه جالب تر اینه ک. صدا لامبورگینی اونتادور میده دیقا سواریس هم مثل اونتادور خشکه 😂
Hamilton1970
۱۰ فروردین ۱۴۰۲نمیدونم چرا اما همیشه شورولت کلرادو رو از فورد رنجر بیشتر دوست داشتم:)
با این هیبت خوراک ایرانه…
به امید روزی که بیاد و طبیعت بکر ایران رو ببینه…
JDM سابق
۱۱ فروردین ۱۴۰۲این نسخه درزت باسه
ما هم پیکاپ هامون نسخه زرت باسه
علی الخصوص اریسان و پراید وانت