بالاخره شورلت قیمت کوروت C8 Z06 را اعلام کرد. قیمت این سوپرکار جذاب آمریکایی در نسخهٔ کوپه از ۱۰۶,۳۹۵ دلار آغاز میشود درحالیکه قیمت پایهٔ نسخهٔ کانورتیبل ۱۱۳,۸۹۵ دلار خواهد بود. این ارقام شامل ۱,۳۹۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد است و پذیرش سفارشات خرید از ۲۸ جولای برابر با ۶ مرداد آغاز میشود. کوروت Z06 در سه تیپ مختلف به نامهای 1LZ، 2LZ و 3LZ به بازار عرضه خواهد شد که قیمتهای مذکور برای تیپ پایهٔ 1LZ هستند. این ارقام در تیپ 2LZ با حدود ۱۰ هزار دلار افزایش به ۱۱۵,۵۹۵ دلار برای نسخهٔ کوپه و ۱۲۲,۵۹۵ دلار برای کانورتیبل میرسند. بالاترین تیپ یعنی 3LZ هم در نسخهٔ کوپه ۱۲۰,۲۴۵ دلار و در نسخهٔ کانورتیبل ۱۲۷,۲۴۵ دلار قیمت خواهد داشت.
شورلت همچنین قیمت برخی آپشنهای قابل سفارش برای Z06 را هم اعلام کرده که یکی از آنها پکیج پرفورمنس Z07 با قیمت ۸,۹۹۵ دلار است. این پکیج شامل ترمزهای کربن سرامیکی برمبو، لاستیکهای میشلن پایلوت کاپ 2R ZP و سیستم تعلیق FE7 میشود. برای بهرهمندی از پکیج پرفورمنس Z07 اما باید حتماً پکیج کربن آئرو هم سفارش داده شود که در دو نسخه با قطعات فیبر کربنی نمایان و رنگشده ارائه میشود. قطعات فیبر کربنی نمایان ۱۰,۴۹۵ دلار قیمت دارند درحالیکه برای نمونههای رنگشده باید ۸,۴۹۵ دلار پرداخت کرد. این قطعات شامل اسپلیتر جلو، بالههای جلو، باله رکابها و اسپویلر عقب میشود. همراه با پکیج پرفورمنس Z06 همچنین امکان سفارش رینگهای فیبر کربنی هم وجود خواهد داشت که در نسخهٔ رنگشده ۹,۹۹۵ دلار قیمت دارند اما رینگهای فیبر کربنی نمایان ۲ هزار دلار گرانتر هستند. به گفتهٔ شورلت، این رینگها ۱۸.۵ کیلوگرم از وزن غیر فنر سوار خودرو کم میکنند.
این شرکت همچنین مدعی شده که Z06 جدید با آئودی R8، پورشه ۹۱۱ GT3، لامبورگینی اوراکان اوو و فراری F8 تریبوتو رقابت خواهد کرد که همگی گرانتر از کوروت هستند. بهعنوانمثال، نسخهٔ پایهٔ محرک عقب R8 حدود ۴۰ هزار دلار گرانتر است درحالیکه F8 تریبوتو تقریباً سه برابر سوپرکار آمریکایی قیمت دارد. Z06 اما برای رقابت با این بزرگان سلاحی بنام LT6 دارد یعنی یک موتور ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میللنگ تخت که با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور، خودرو را ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند.
Aboalfazl demon
۲۵ تیر ۱۴۰۱آخ اون z07 نارنجی خیلی خوبه
منتظر رکوردش تو نوربرگرینگ هم هستیم
اگه زیر هفت دقیقه بزنه . ماموریت خودش رو انجام داده
Reza Waffen SS
۲۵ تیر ۱۴۰۱رنگ کروم خیلی بهش میاد بخصوص نسخه رودسترش عاشقش شدم
RezaRs
۲۵ تیر ۱۴۰۱چقدر این لعنتی خوبه
Alan.r
۲۵ تیر ۱۴۰۱کوروت ماشین خیلی خوبیه نسبت به قیمت مشخصات خیلی خوبی رو ارائه میده
behnam-84
۲۵ تیر ۱۴۰۱جالبه از پورشه 911 GT3 جدید قوی تره و ارزون ترم هست.طراحی و فنیش هم مثل سوپر ماشین های گران قیمت هست در حالی از نظر قیمتی نسبت به اونها به صرفهتره.من که عاشقش شدم.منتظرم ببینم تو پیست چیکار میکنه.راستی یک سوال داشتم نسل قبل کوروت لقبش سفره ماهی بود،این یکی لقبش چیه؟
Alireza
۲۵ تیر ۱۴۰۱نسخه پایه این نسل هم با همین لقب عرضه شد
البته بنظرم دیگه باید به شمشیر ماهی تغییرش بدن
Aboalfazl demon
۲۵ تیر ۱۴۰۱تمام نسل های کوروت . یک نسخه پایه دارن که بهشون میگن استینگری
کلا استینگری نماد کوروت هستش
این نسل هم همینه
AMANTE
۲۵ تیر ۱۴۰۱قدرت عالی در کنار قیمت مناسب ولی عملکرد اش هم در حد قدرت اش هست؟ باید صبر کرد و دید.
JDM lover
۲۵ تیر ۱۴۰۱این Z06 خیلی خوبه 👌
پرفورمنس عالی و قیمت مناسب
ببینیم تو نوربرگ رینگ چه میکنه 🔥
TML BN
۲۵ تیر ۱۴۰۱قوی ترین کوروت (تقریبا)
فقط با ۱۰۶ هزار دلار ای جانم
behnam1012
۲۵ تیر ۱۴۰۱قوی ترین که نمیشه نسل قبل ZR1 اگه اشتباه نکنم 750 اسب بخار قدرت داشت ولی این Z06 بهترین کوروت از نظر عملکرد (شتاب و تایم پیست و…) تا به امروز میشه با قدرت کم تر عملکرد خیلی بهتری نسبت به ZR1 نسل قبل داره بخاطر موتور وسط شدنش
AMIR / ARMI
۲۵ تیر ۱۴۰۱من انتظار داشتم از حدود ۹۵ هزار دلار شروع بشه
ولی تورم بی سابقه تو آمریکا و کرونا و خیلی چیز های دیگه قیمت رو بالا برده که منطقی هم هست
یه دلیل دیگه هم اینه که شورلت این قابلیت دید که کوروت پایه چه خواهانی داشت و با چه قیمت هایی که تو نمایندگی ها فروش نمیرفت
با همه این ها قیمتش هنوز مفته
مقام ها و افتخاراتی که تیم کوروت ریسینگ به دست آورد
نشون میده این ماشین جدی ترین رقیب هر سوپر اسپورتی هستش که قیمت بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار داره
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ تیر ۱۴۰۱واقعا چرا بقیه انقدر گرونتر هستن.چی بیشتر دارن کدومشون به سابقه کوروته.
مازیار
۲۵ تیر ۱۴۰۱رفیق یکم صبر داشته باش تا ببینیم اینی که GT3 رو مستقیم هدف قرار داده توی پیست چه میکنه
اگه بهتر بود من اروپایی فن ایستاده براش دست میزنم
akrh78
۲۵ تیر ۱۴۰۱خلاصه بخوام بگم، اعتبار و پرستیژ
من خودم آمریکایی باز و عاشق کوروتم ولی حقیقت همینه
فک کن رفیقت که ماشین باز نیست ازت میپرسه ماشینت چیه. اگه بگی پورشه یا فراری یا لامبورگینی، طرف تا تهشو میخونه میگه واو
ولی وقتی بگی کوروت با خودش میگه چی هست اصلا. بعد میگی شورولت کوروت. میگه اها همون شرکته که تراک سیلورادو و سدان بولت رو میسازه
یکی گفتی کمرم رگ به رگ شد اصلا. کدومشون به سابقه کوروته؟ 😑 برند کره ای نیستن رقیباشا. آلمانی و ایتالیایی و انگلیسی هستن. زمانی که اینا سوپرکار میساختن شورولت تیر و تخته میچسبوند به هم میداد دست مشتری
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۵ تیر ۱۴۰۱همون 911 که سنگش رو به سینه میزنی وقتی کوروت با انجین وی8 عظیمش جاده رو آتیش میزد تازه میخواست با تیکهای فولکس سوسکی شکل بگیره و با 10 الی 20 اسب تر تر کنان رو مخ مردم بود.یادت باشه کوروت قدیمیترین برند سوپر اسپرت زنده دنیاست.مشتی 8 نسل پیوسته.خلاصه که هر چی نگاه میکنم به 911 چیزی جز همون نسل اول بدترکیبش نمی بینم.همیشه گفتم هر کی طرفدار 911 یا کلا پورشه هست فقط با خودش لج کرده.
pedram7
۲۵ تیر ۱۴۰۱کوروت = عشق
Carlover
۲۵ تیر ۱۴۰۱واقعا دوست داشتنیه
امیر
۲۵ تیر ۱۴۰۱هیچوقت طرفدار کوروت نبودم، البته که همیشه مورد احترام و جذاب بوده برام(اخه با وجود اسطوره ای مثل وایپر نمیتونم عاشق کوروت باشم!)
اما این نسخه از کوروت جدید واقعا از همه نظر یه شاهکاره
خیلی بی ادعا اما رقیب سرسخت اروپایی ها!
ARMAN سابق
۲۵ تیر ۱۴۰۱کسایی که تعصبی نظر میدن و مدام خود شیرینی میکنن جرات دارن الان بیان شر و ور بگن
Hadi
۲۵ تیر ۱۴۰۱خیلیم عالی 👌🏼😍