شورلت نسخهٔ آفرودی سیلورادو HD ZR2 را با سیستم تعلیق ارتقاءیافته، فاصلهٔ بیشتر از زمین، صفحات محافظ زیرین و لاستیکهای ۳۵ اینچی معرفی کرده است.
پس از اینکه شورلت نسخهٔ آفرودی ZR2 را برای سیلورادو ۱۵۰۰ ارائه کرد، حالا این لباس را بر تن سیلورادو HD هم کرده است. این نسخه که فقط در مدل ۲۵۰۰ ارائه میشود، تواناییهای آفرود ZR2 را با قابلیتهای یدک کشی و حمل بار HD ارائه میکند. برای انجام این مأموریت، سیلورادو HD ZR2 به تعلیق آفرودی مجهز شده که از بازوهای کنترلی منحصربهفرد و کمکفنرهای مالتیمتیک DSSV تشکیل میشود و با افزایش ۳۸ میلیمتری ارتفاع، فاصلهٔ کلی پیکاپ از زمین را به ۳۰۰ میلیمتر رسانده است.
صفحه محافظ آلومینیومی جلو، صفحه محافظ فولادی بزرگتر گیربکس کمکی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و رینگهای ۱۸ اینچی آلومینیومی با لاستیکهای ۳۵ اینچی گودیر رانگلر تریتوری هم از دیگر ویژگیهای این پیکاپ سنگین آفرودی هستند. هرچند در این خودرو از قفل دیفرانسیل جلو خبری نیست اما به گفتهٔ شورلت، سیستم کنترل پایداری پیکاپ تا ۹۵ درصد از همان قابلیت قفل دیفرانسیل را فراهم میکند. این شرکت همچنین برای سیلورادو HD ZR2 یک حالت رانندگی جدید آفرود را هم تدارک دیده است که پدال گاز، گیربکس، سیستم ترمز ABS، کنترل کشش و کنترل پایداری را برای آفرود تنظیم میکند.
این سیلورادو در ظاهر با جلوپنجرهٔ منحصربهفرد با لوگوی توخالی شورلت و فلاپهای گلگیر مشکیرنگ از نسخههای معمولی متمایز شده و در کنار ارتفاع بیشتر از زمین و لاستیکهای ۳۵ اینچی، نمایی بسیار تهاجمیتر به پیکاپ بخشیدهاند. سیلورادو HD ZR2 در داخل نیز از تودوزی چرمی، تریم تیره، دوخت زردرنگ، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۳.۴ اینچی بهره میبرد.
شورلت اما نسخهای حتی توانمندتر بنام سیلورادو HD ZR2 بیسون را هم ارائه کرده که با همکاری AEV توسعه پیدا کرده و از سپر جلوی فولادی با ارتفاع بیشتر از زمین و قلابهای بکسل یکپارچه و همینطور جای نصب وینچ به همراه سپر فولادی عقب، صفحات فولادی محافظ در زیر بدنه برای محافظت از اگزوز و فرمان و رینگهای ۱۸ اینچی مشکی براق AEV برخوردار است.
زیر کاپوت سیلورادو HD ZR2 پیشرانهٔ ۶.۶ لیتری V8 بنزینی قرار میگیرد که ۴۰۱ اسب بخار قدرت و ۶۲۸ نیوتن متر گشتاور دارد و به گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل میشود تا نیرو را به هر چهارچرخ انتقال دهد. با این حال، انتظار میرود نزدیک به ۷۰ درصد خریداران موتور ۶.۶ لیتری V8 توربودیزل دورامکس را سفارش دهند زیرا این پیشرانه ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این سیلورادوی آفرودی ظرفیت یدک کشی حداکثر ۸۴۰۰ کیلوگرم را دارد و میتواند تا ۱۵۴۰ کیلوگرم را حمل کند.
amir
۲۵ فروردین ۱۴۰۲اعداد و ارقام نسخه دیزلی چقد خفنه ، ظرفیت بکسل 8400 کیلو
ولی
خیلی درشته
دوستان حرفه ای تر زاویه ورود و خروجش خوبه؟
Amir mahdi @-1387
۲۵ فروردین ۱۴۰۲خیلی ابهت داره شورلت کلاردو
دیگه تولید نمی شه
(Ali(chevynova
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ماشالاه امریکن اصالت
چه هیولایی
اون موتور۶/۶ لیتریش خدای گشتاوره
از الان مشخصه پرفروشه
R/T
۲۵ فروردین ۱۴۰۲اوووف عجب چیزی هست
Camaro ZL1 427
۲۵ فروردین ۱۴۰۲از هر لحاظ عالیه
Camaro ZL1 427
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ای کاش شورلت بلیزر رو با ظاهر شبیه به این درست می کرد با قابلیت آفرود تا با برانکو و رانگلر رقابت کنه
ARIAN
۲۵ فروردین ۱۴۰۲عجب چیزیه خداوکیلی! نسخه دیزلش چقدر گشتاورش زیاده! 1320 نیوتون!
AHMADREZA
۲۵ فروردین ۱۴۰۲کاری به هیچ چیزش ندارم
فقط آینه هاش 🙂
❤BMW❤
۲۵ فروردین ۱۴۰۲عجب غولیه
Hamilton1970
۲۵ فروردین ۱۴۰۲نمیدونم چرا پیکاپ های هوی دیوتی آمریکایی (۲۵۰۰,۳۵۰۰,۴۵۰۰) رو از نسخه های معمولی (۱۵۰۰) بیشتر دوست دارم
انشاالله پدال این ماشین زیر پای همه کاربرها و دوستان پدال باشه:)
❤ ب ت bugatti
۲۵ فروردین ۱۴۰۲خیلی باحاله اما
ولی جلوش شبیه فورد رنجرور هست
اصالت یک وانت،افرود و یک رنجروور همیشه در امریکا هست
❤ ب ت bugatti
۲۵ فروردین ۱۴۰۲عجب آماری داره
کاظم
۲۵ فروردین ۱۴۰۲آمریکا امپراطوره ماشین سازیه
JDM سابق
۲۵ فروردین ۱۴۰۲به به نسخه دورامکس 6.6 لیتری با ۵ سال گارانتی هم در دسترسه. البته بین موتورهای دیزلی پیکاپ ها کمنز هایی که رو دوج هستن قوتیر و مقداری محکم تر از بقیه ان