نسل جدید شورلت D-Max که برای بازار اکوادور در نظر گرفته شده، درواقع نسخهٔ ریبج شدهٔ پیکاپ چینی مکسوس T60 است.
شورلت نسل جدید پیکاپ D-Max را در اکوادور معرفی کرده است. شورلت D-Max که سالها است در بازارهای آمریکای جنوبی عرضه میشود، در نسلهای قبلی اساساً همان ایسوزو D-Max بود که با برند شورلت در کشورهایی مثل اکوادور عرضه میشد. این پیکاپ طی سالهای اخیر پرفروشترین خودروی اکوادور بوده و نسل جدید آن که کاملاً مطابق با سلیقه و استانداردهای این کشور طراحی شده و قصد دارد میراث موفق پیشینیان خود را ادامه دهد.
بااینحال، نسل جدید D-Max هم یک شورلت واقعی نیست بلکه پیکاپ چینی مکسوس T60 است که نشان شورلت را بر پیشانی دارد. مکسوس برندی متعلق به گروه چینی سایک است که با جنرال موتورز جوینت ونچر دارد. در اواخر سال ۲۰۲۱، مکسوس T60 با نام شورلت S10 مکس برای بازار مکزیک معرفی شد و حالا همان پیکاپ در قالب نسل جدید D-Max برای اکوادور تدارک دیده شده است؛ بنابراین، D-Max جدید درواقع نسخهٔ بروز شدهٔ S10 مکس محسوب میشود که با پیشرانهٔ، کالیبراسیون شاسی و سیستم تعلیق منحصربهفرد همراه با چند تغییر ظاهری برای بازار اکوادور در نظر گرفته شده است.
تیم مهندسی جنرال موتورز با سایک موتور فراوان کار کردهاند تا D-Max جدید مدل ۲۰۲۶ با تغییرات زیادی نسبت به پیکاپی که بر پایهٔ آن ساخته شده، به میراث خود وفادار بماند. مدیر جنرال موتورز اکوادور دراینباره گفته است:
شورلت D-Max جدید با برخورداری از میراث صدسالهٔ توسعهٔ پیکاپهای جنرال موتورز، تعهد این شرکت به نوآوری و ایمنی را نشان میدهد. D-Max جدید تحت فرایند آمادهسازی و کالیبراسیون کامل قرار گرفته است و مطمئن شدیم که استانداردهای کیفیت بالای جهانی جنرال موتورز را برآورده میکند و برای شرایط اکوادور گزینهٔ مناسبی است
نسل جدید شورلت D-Max به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل مجهز شده است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و بهطور خاص برای نسخهٔ بازار اکوادور در نظر گرفته شده است. به گفتهٔ جنرال موتورز، این موتور برای کار با سوخت و شرایط جغرافیایی اکوادور طراحی شده است و عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت میگیرد.
D-Max مدل ۲۰۲۶ در دو تیپ در اکوادور عرضه میشود. تیپ پایه که Hi-Ride نام دارد، در نسخههای دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل قابل خریداری است ولی تیپ دوم با نام پریمیر بهصورت استاندارد دو دیفرانسیل خواهد بود. این پیکاپ جدید از امکانات ایمنی و تکنولوژیهای استاندارد بیشتری نسبت به نسل قبلی بهره میبرد و با گارانتی طولانیمدت ۷ ساله یا ۱۷۰ هزار کیلومتری عرضه میشود. قیمت شورلت D-Max جدید در تیپ Hi-Ride از ۳۰ هزار دلار و در تیپ پریمیر از ۴۰ هزار دلار آغاز میشود.
آرین
۲ فروردین ۱۴۰۴دوستانی که به مرسدس تیکه مینداختن که چینی شده و فلان و بهمان دوست دارم زیر این پست هم بانمک بازی در بیارن 😊
saeedfarshchian
۲ فروردین ۱۴۰۴جوینت ونچر میدونی چیه اصن؟
این خیلی فرق میکنه با اینکه سرمایه گذار اصلی شرکتت چینیا باشن
اینم بگم احتمالا این ماشینم از مرسدس A کلاس بهتره😂
net
۲ فروردین ۱۴۰۴امریکایی ها باید به جای وانت های فول سایز لوکس بیان سمت وانتهای میان سایز لوکس
net
۲ فروردین ۱۴۰۴این وانت میان سایز لوکس اگر خط استیل اطراف جلوپنجره نداشت و اطراف گلگیر باد نکرده بود و زه سفید اطراف شیشه دربها داشت و ستون عمود وسط شیشه جلو و شیشه عقب متضاد مشکی میبود و پشت شیشه عقب باربند فلزی نداشت قشنگتر میشد
Nismo
۲ فروردین ۱۴۰۴بله اینکه سرمایه گذارت چینی باشه خیلی فرق داره با اینکه کل شرکتت مال چین باشه مثل شورلت
۲ فروردین ۱۴۰۴این نسخه چینیش بیاد ایران آرم شورلت میزنن به عنوان ماشین آمریکایی ۵ میلیارد میفروشن
Taha Ayoobi
۲ فروردین ۱۴۰۴چینی ها سهام دار مرسدس ان، یکی دو مدل نیست، از ریشه چینیه😂
Mr wrong
۲ فروردین ۱۴۰۴به بازار هدفش نگاه کن و مقاله رو هم بخون.اتفاق جدیدی نیفتاده سالهاست ازین کارا کرده جنرال موتورز
.khashayar.
۲ فروردین ۱۴۰۴در آینده نزدیک خبرهای مهمی از امریکا و انگلیس خواهیم شنید. اتفاقات بزرگی در راه است.
———————————————————
فون کلاوزویتس:
نیروهای خود را به مرکز ثقل دشمن ببرید برای یک جنگ تمام عیار
کوشا
۲ فروردین ۱۴۰۴آخ فدای دل chevynova😭😭😭😭
صامورایی
۲ فروردین ۱۴۰۴اینم یه آمریکایی دیگه
ولی از پیکاپهایی که دوج ریبج میکرد بهتره 😂
سوشیانت
۲ فروردین ۱۴۰۴هزار تا هم باشه مهم نیست اینا پیکاپ های سطح بالا نیستن
Mr Tiger
۲ فروردین ۱۴۰۴طراحی برا ۱۵ سال پیشه
بردیا آریامهر
۲ فروردین ۱۴۰۴دمشون گرم ک مثل آدم فکر میکنن🗿
نه به جلو پنجره بزرگ🤧