میدانیم که آیندهٔ شورلت کامارو نامعلوم است زیرا قبلاً گفته شده که پروژهٔ توسعهٔ نسل هفتم این ماسل کار افسانهای لغو شده است. حال اما گزارشی احتمال جایگزینی کامارو با یک سدان پرفورمنس الکتریکی را مطرح کرده است. به گفتهٔ این گزارش که توسط اتو نیوز منتشر شده، نسل کنونی کامارو در سال ۲۰۲۴ از خط تولید کنار میرود و جای خود را به یک سدان پرفورمنس تمام الکتریکی خواهد داد. البته زمان خاتمهٔ تولید نسل ششم کامارو هنوز هم بهطور دقیق مشخص نیست زیرا برخی گزارشها به افزایش عمر این نسل تا سال ۲۰۲۶ اشاره کردهاند. بااینحال، اگر نسل جدیدی برای کامارو در کار باشد، بهاحتمالزیاد با ماسل کار کنونی بسیار متفاوت خواهد بود.
این گزارش همچنین به جایگزینی محصولات دیگر جنرال موتورز با نمونههای الکتریکی هم اشاره کرده که مهمترین آنها کادیلاک اُپتیک، لیریک و سیمبولیک هستند که پس از سال ۲۰۲۵ به ترتیب جایگزین مدلهای XT4، XT5 و XT6 میشوند. این گزارش از خاتمهٔ تولید شورلت اسپارک، ترکس، مالیبو و بیوک انکور بدون وجود جانشین مشخصی هم خبر داده است. همهٔ این تغییرات در راستای دورهٔ گذار جنرال موتورز به سمت الکتریکیسازی انجام خواهند گرفت. این شرکت تا سال ۲۰۲۵ حدود ۳۵ میلیارد دلار بودجه برای ساخت خودروهای الکتریکی و خودران جدید صرف خواهد کرد و قصد دارد تا پنج سال آینده حداقل ۲۰ مدل الکتریکی جدید در آمریکای شمالی عرضه کند. جنرال موتورز همچنین در نظر دارد که تا سال ۲۰۳۵، تمام محصولات سبک خود را الکتریکی کند.
HamiD
۶ مرداد ۱۴۰۰که اینطور!
سدان الکتریکی؟!
کامارو؟!
بله وقتی ماستنگ بشه کراس اوور اینم بعید نیس بشه سدان الکتریکی
ممد ژانگولر
۶ مرداد ۱۴۰۰حمید داداش انقدر بدبین نباش به دنیای برق.
الان با انرژی های خورشیدی سوخت پاک برق تولید میکنن آدم لذت میبره. اخه انصافه خدا خورشیدو به عنوان یک منبع دائمی جلوی چشمون بذاره و ما هی بریم زمین خدارو سوراخ کنیم دل و رودشو ساکشن کنیم بریزیم تو ماشین، دور دور تو بالا شهر بچرخیم که چی بشه ؟!!!نفت باید برای بتروشیمیها باشه بابت تولید مواد اولیه وسلام .😎
Nima RST
۶ مرداد ۱۴۰۰قیمت نفت میشه پشم بعد از همه گیری الکتریکی ها
درصد بسیار بالایی از نفت بخاطر تامین سوخت روزانه جهان و درصد بسیار پایینیش واسه تامین مواد اولیه پلاستیک و غیره که الان روش های جدیدی واسه ساختشون پیدا شده که نفت نخواد
AMANTE
۶ مرداد ۱۴۰۰تیر خلاص نهایی برای کامارو.
بنظر خودم شورلت اگه قراره کاماروی ماسل کار رو بزاره کنار و با اسم کامارو یک سدان الکتریکی بسازه اصلا خوب نیست و بدتر اینکه کلا دیگه نام کامارو توی محصولات شورلت نباشه.
الان دوج قراره ماسل کار الکتریکی درست کنه، شورلت هم میتونه دقیقا همینکار رو بکنه با نیم نگاهی به طراحی های گذشته و یک ماسل کار الکتریکی عالی تحویل بده.
امیر
۶ مرداد ۱۴۰۰از همین جا می گم تسلا باید نابود بشه. چون دلیل دارم که می گم.
اگر تسلا نبود دیرتر الکتریکی شدن بین خودروساز ها رواج پیدا می کرد.
الان تسلا داره ماشین تولید می کنه و خودروساز ها مجبور هستن برای اینکه جایگاه شون
توی بازار از دست نره بعضی مدل ها رو حذف کنن یا الکتریکی کنن و با تسلا وارد رقابت
بشن. از طرفی قوانین آلایندگی هم هست که البته صد ها دلیل دیگه برای آلودگی وجود
داره ولی خب چه کنیم که همه گیر دادن به ماشین ها ،
همه اینها از دیدگاه آدم های معمولی قدم های مثبتی محسوب میشه.
از دیدگاه ماشین دوستان قدم منفی ،
ختم کلام
محمد امین
۶ مرداد ۱۴۰۰با الکتریکی شدن ماشین ها کار برای خیلی ها آسان شد مخصوصا در خط مستقیم ، یه خبری خوندم که یه شرکتی در افغانستان به صورت غیر رسمی یه سدان الکتریکی با ۱۴۰۰ اسب بخار ساخته وگفته که در خط مستقیم از مدل اس تسلا سریع تره …..، یعنی اگر قرار بود به چنین سرعتی در خط مستقیم با موتور بنزینی رسید ، هیچوقت از اینجور ماشین ها که مهندس ها در مدت زمانی در حمام هستن طراحی اش رو به اتمام میرسونن نمیدیدیم
کاش هر چه زودتر شرکت های درست حسابی مثل فراری مکلارن و لامبو و … حداقل یه فول الکتریک بسازن که واقعا مهندسی ناب چندین ساله پشتش باشه،اون وقت با ۱۰۰۰ اسب همه جوره از ریماک نورا سریع تر خواهند بود
new RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۰حالا چرا ایقدر گیر دادی فراری، لامبورگینی، بوگاتی و.. برقی بشن و بیان تسلا و ریماک رو نابود کنن
به نظرم تا زمانی که هیبریدی ، هیدروژنی و حتی انرژی خورشیدی هست فعلا نیازی به برق نیست. برق هم مشکلی نداره مگر تولید انرژی الکتریسیتش از باد یا خورشید باشه.
البته فعلا تولید باتری( باطری) آلایندگی زیادی داره.
من خودم طرفدار هیبریدی هستم. میزان پیمایش هم ترکیبی بالاس و باتری هم تموم شد میتونی تا به مقصد برسی از بنزین استفاده کنی. تازه مصرف هیبریدی هم خیلی خیلی کمه.
من موندم مشکلی کمپانی ها با هیبرید چیه؟
البته پشت صحنه و عوامل پشت پرده نباید فراموش کرد
وگرنه هیبرید “فعلا” خیلی باصرفه تر و بهتره
Ninja
۶ مرداد ۱۴۰۰میگم میخوای بری خنده میگی
بله
برو ولی همیشه هرجا یاد خاطراتت با اون وی ایت میمونه
Aryan🥋🥋🥋judo
۶ مرداد ۱۴۰۰مردم آمریکا هم که خوشی دلشون رو زده ماسل کار برقی میخوان
باشه کامارو و موستانگ و چلنجر رو برقی کنین ولی خواهشا دیگه به اینا نگید ماسل کار
Unknown
۶ مرداد ۱۴۰۰تیر خلاص به ماسل کارها زمانی زده شد که جارو برقی شدن … دیگه همشون در حال نابودی هستن شولت کامارو فورد موستانگ و دوژ جاجر و جلنجر خواب خوشی بودند که به تاریخ پیوستند …
محمد
۶ مرداد ۱۴۰۰دنیا داره تغیر میکنه افرین که لزوم تغیرات رو درک کرده بازار ازاد رحم نداره تعلل کنی از دور خارج شدی فکر کنم با این حجم سریع نواوری ها تا دو دهه دیگه حداقل تو کشور های جهان اول رانندگی مختص به پیست و تفریح میشه
U.N.C.L.E
۶ مرداد ۱۴۰۰بچه بیا پایین …نگو
بیا پایین سرمون درد گرفت بابا
چه غلطا
میخوام سدان الکتریکی جاش بذارن
هزار بار گفتم از اسنپ باکس جنس نگیرید
امین
۶ مرداد ۱۴۰۰کامارو فقط یه طراحی خوب میخاد وگرنه از لحاظ فنی چیزی کم نداره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مرداد ۱۴۰۰حیف……
یه ماشین بینظیر و کامل که برای همیشه محو میشه،یه سدان برقی به ابهتش هیچی اضافه نمیکنه،هونطوری که مک ای برامون جذاب نبود…
خداحافظ اسطوره❤️….
محمد مختاری آذر
۹ مرداد ۱۴۰۰کامارو واقعا جذاب بود کاش بازم جذاب باشه