شورولت کامارو عملکرد خوبی نداشته است. فروش این خودروی عضلانی از سال ۲۰۱۵ تاکنون افتهای پیدرپی داشته و سال جاری هم چشمانداز خوبی ندارد. افت فروش این خودرو باعث ایجاد شایعاتی درباره احتمال خاتمه تولید آن شده هرچند احتمال دارد از نام کامارو روی خودروی متفاوتی استفاده شود. در جدیدترین شایعات آمده که شورولت در حال استفاده از نام کامارو روی سدانی تمام الکتریکی است و به تازگی هم رندرهایی غیررسمی از چنین محصولی منتشر شدهاند.
این رندرها بر پایه کانسپت کادیلاک اسکالا شکل گرفتهاند، یک سدان چهار درب نرم و روان که در پبل بیچ ۲۰۱۶ رونمایی شد. در این رندرها شاهد تبدیل بخش جلو و عقب کانسپت کادیلاک به کامارو سدان الکتریکی هستیم. استایل جلویی این خودرو کمی شبیه بولت الکتریکی بوده که از جمله آنها میتوان به چراغهای نصب شده در سپر اشاره کرد. جلوپنجره بسته کامارو سدان هم بین چراغها جا خوش کرده است. بالای این قطعات نیز جلوپنجره نازکی با نشان شورولت دیده میشود که توسط دیلایت های نازک احاطه شده است.
بخش عقب داستان کاملاً متفاوتی دارد جایی که از چراغهای منحصربهفردی استفاده شده است. نشان قرمز RS نیز نشان از اسپورت بودن این خودرو دارد هرچند همهچیز فعلاً در حد گمانهزنی بوده و حتی خبر تولید کاماروی الکتریکی هم تایید نشده است.
استفاده از نام کاماروی مشهور روی سدانی چهار درب و تمام الکتریکی میتواند یک تصمیم مهم برای شورولت باشد. اگر فورد توانسته از نام موستانگ روی کراس اووری الکتریکی استفاده کند پس احتمال تولید کامارو سدان چهار درب نیز وجود خواهد داشت. اگرچه اشارهای به زمان احتمالی تولید چنین خودرویی نشده اما انتظار نمیرود شاهد معرفی آن پیش از سال ۲۰۲۴ باشیم.
امیرحسین
۱۵ مرداد ۱۴۰۰سلام.
تشکر از جناب احمدزاده.
بنظرم طراخی خارجی کامارواز اون دو تا ماسل کار دیگه زیباتره و هم مدرن تر لااقل من طراحی کامارو رو به اون دوتا ترجیح میدم،حالا نمیدونم چرا بعضیا طراخی کامارو رو دوست ندارن؟!
Reza Waffen SS
۱۵ مرداد ۱۴۰۰همه میدونن که کامارو زیباست حتی از ماستنگ هم زیباتره ولی قدرت تبلیغات یه چیز دیگست
R@m!n
۱۵ مرداد ۱۴۰۰قدرت تبلیغات ؟؟؟؟ واقعا ؟؟؟ یعنی داج و ماستنگ با تبلیغات می فروشن ؟؟؟
میزان ثروت و نفوذ جنرال موتورز چندین برابر فورد و داج هست اگر قرار به تبلیغ بود الان ماشینای کره ای در صدر باشن.
علت افت فروش دور شدن از اصالت طراحیش در هر نسله و تبدیل شدن به این ماشین بی هویته. از طرفی فورد و داج همچنان رگه های طراحی ماشین های کلاسیک رو در مدلای امروزی حفظ کردن.
مردم آمریکا به اصالت طراحی برندهای داخلیشون خیلی اهمیت میدن.
Sina10
۱۵ مرداد ۱۴۰۰من با وجود اینکه طراحی موستانگو خیلی خیلی دوست دارم ولی اصالت خاصی توش نمیبینم
تنها ماشین اصیل الان چلنجره و بس
نمیدونم شاید اینکه خود شورولت نمیخواد زیاد کامارو دیده بشه و سریعتر تولیدش رو متوقف کنن
دلیل اون فیس لیفت فاجعه هم همین بود ، انگار خودشون میدونستن کامارو براشون سودی نداره و جاش یه کراس اوور یا این سدان مثلا سودش بیشتره
شما به موستانگ GT500 جدید نگاه کنی هیچ شباهتی با مدل اولیه نداره ، حتی به نظرم چلنجر خیلی اصیل تره ، موستانگ جدید بیشتر یه ماشین اروپاییه تا یه ماسل کار ، مدل GT350 و مدل بولیت به نظرم یخورده کلاسیک بودن ، اما GT500 جدید با اون باله عقب بزرگ و تغییرات هندلینگ و اون طراحی طاهری به هیچ وجه کلاسیک یا اصیل نیست ، نمیگم زشته برعکس خیلی دوستش دارم اما کامارو باز یخورده وضعش بهتره توی مدل های بالارده ، من وقتی به ویژگی های هر دو نگاه میکنم به نظرم فروششون باید برابر باشه ولی به دلایلی که هیچ کس نمیدونه نیست
I LOVE MY GOD
۱۵ مرداد ۱۴۰۰رامین درسته حرفتو واقعا قبول دارم
R@m!n
۱۵ مرداد ۱۴۰۰شما چیزی پیدا نمی کنی دلیل بر نداشتن اصالت در طراحی نیست. بال عقب یه الزام تو پرفورمنس سطح بالاست چه ربطی به اصالت داره مگه دهه ۶۰ بال عقب میزاشتن که بگیم چون دهه ۶۰ نبوده الانم نباید باشه !!! خیلی خنده داره این حرف، مدل ZL1 LE هم بال عقب داره چون باید باشه. تیکه تیکه ماستنگ از یک نسل وام گرفته با مقداری دقت و تحقیق میشه فهمید مثل چراغای عقب که نسل اول و پنجم الهام گرفته شده، کیلومتر شمار خاص ماستنگ که از نسل دو به بعد الهام گرفته، دسته دنده کوتاه و کلاسیک ماستنگ که در تمام نسل ها هست، حضور دکمه های فیزیکی و کارکرد یکسانشون در تمام نسل ها، الهام از مدل چراغای نسل ۳ و ۴ در نسل جدید، حفظ مدلای نمادین در عین حفظ ویژگی های مدلای اولیه مثل همین GT500 و GT350. به اینا میگن حفظ میراث و اصالت.
نکنه انتظار داری ماستنگ و بقیه هندلینگی مثله ۶۰ سال قبل داشته باشن ؟؟؟ خود چلنجر هم هندلینگش بسیار خوب و روان شده.
کامارو به جز چراغای عقبش تو هر نسل داره غریبه تر میشه و حس کامارو بودنو از دست میده. اگر آرم شورولت برداری شاید یه آدم عادی تشخیص نده این چه ماشینی هست.
I LOVE MY GOD
۱۵ مرداد ۱۴۰۰تو اصلا به این طراحی میگی ماسل کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این بیشتر شبیه تویوتا کمریه تا ماسل کار!!!!!!
تو نگاهی به قیافه ی خوشگل دوج انداختی صدای موتور دوج دیمن رو شنیدی؟؟
این طراحی ببخشید میگم عکس اخری فکر کردم بنز اس کلاسی یا بی ام و سری 5 یا بی ام و سری 7
Audi e_tron gt
۱۵ مرداد ۱۴۰۰بله من هم طراحی کامارو را این نسل هم دوست دارم اما نسل قبل (البته طراحی جلوش) بهتر بود
از نظر بنده
Reza Waffen SS
۱۵ مرداد ۱۴۰۰اگه قراره نسخه اصلی همین رندر باشه ، همون بهتر که تولید نشه حالم بهم خورد 👎👎👎
پارسا
۱۶ مرداد ۱۴۰۰این رندر خیلی زیباست ، اگر شورلت یه نام دیگه براش میذاشت حتما ازش خوشم میومد ، اما نام کامارو حرمت داره ، نباید بردارن بذارن روی یه سدان تا فقط فروشش بیشتره شه
کافر مقدس
۱۵ مرداد ۱۴۰۰یک کاربری تو توییتر کلا صبح تا شب رندر و کانسپت میسازه با نرم افزار بعد اینجا شده خبر و حماسه سرایی و….
A.....She only reminds Me of love.....A
۱۵ مرداد ۱۴۰۰گِله دارم من یه مقداری ازت…
A.....She only reminds Me of love.....A
۱۵ مرداد ۱۴۰۰چرا تهش اینجوری شد!
Hamid
۱۵ مرداد ۱۴۰۰به قول خارجیا
واااااااااااتتتتتتتتتتت؟
سدان :(
همون ماسل کار قدیمی رو تبدیل کردید به سدان؟!
ک اینطور …
R@m!n
۱۵ مرداد ۱۴۰۰مطمئنا موفق میشه. جنرال موتورز همیشه اسامی نمادینشو بسته به زمان و شرایط تغییر داده و الان یه سدان پرفورمنس الکتریکی که یه اسم دهن پر کن پشتشه قطعا تو رادار مشتری ها قرار میگیره.
عرفان
۱۵ مرداد ۱۴۰۰خداروشکر سدان شده
کراس اوورش نکردن !!!!!!!!!!!
پرهام رهام
۱۵ مرداد ۱۴۰۰خوشم اومد ولی همه میدونیم که شورولت کامارو الان یه ماشین مرده به حساب میآید پس این کارا فایده نداره
میثم
۱۵ مرداد ۱۴۰۰از یه طرف تولید سدانی مثل ایمپالا با اون عقبه رو متوقف میکنن و میگن تولیدش توجیح اقتصادی نداره
از این طرف یه ماسل کارو تبدیل میکنن به یه سدان
بلیزر هم که تبدیلش کرد به کراس اوور
این خانوم مثل اینکه مشکلات جدی روحی روانی داره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۵ مرداد ۱۴۰۰پشتش اصلا جالب میست ، فرم بدنشم اصلا عضلانی نیست ، من بنظرم اگر میخوان سدانش کنن نباید از اصالتش که یه ماسل کاره دورش کنن
مهردادکمال
۱۵ مرداد ۱۴۰۰خوشم نیومد اسم کامارو اسم بزرگیه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مرداد ۱۴۰۰رقیب سرسخت موستانگ رو ببین به کجا کشوندن!! میدونم این رندر مال شورولت نیست اما خیلیم دور از انتظار نیست، واقعاً ناراحت شدم….
محمد مختاری آذر
۱۶ مرداد ۱۴۰۰طراحی خودرو بهتر هم می تونست باشه البته این رندر هستش و هنوز عملیاتی نشده
آریا ماشین
۱۷ مرداد ۱۴۰۰درمورد کامارو فقط میگم افسوس…
حمید
۴ شهریور ۱۴۰۰واقعا جای تأسف داره که فورد اسم پر اصالت موستانگ رو روی یک کراس اوور بدریخت گذاشت. بنظرم که فروش زیادی نمیگیره. حالا خداروشکر که این فقط یه رندر هس…وگرنه خیلی ناراحت میشدم. کامارو هم یه ماشین مرده به حساب میاد. طراحیش از همون سال ۱۹۸۲ خراب شد. دوج هم اسم چارجر رو با اون سدان بد قیافشون نابود کردن. ولی طراحی چلنجر رو خیلی خوب نگه داشتن. ولی خبر خوب درمورد موستانگ اینه که موستانگ ماک ۱ دوباره برگشته. الان در حال ساخت هستش. واقعا زیباست. خیلی زیباتر ماک ای هست.