تاکنون مالکیت و رانندگی با کوروت در بریتانیا در بین عموم مردم جذابیت زیادی نداشته است زیرا این خودرو فقط بهصورت فرمان چپ عرضه میشد؛ اما نسل هشتم کوروت که بهتازگی فروش آن در بریتانیا با قیمت ۷۴ هزار پوند در نسخهٔ کوپه و ۷۹ هزار پوند در نسخهٔ کانورتیبل آغاز شده است، بالاخره بهصورت فرمان راست هم ساخته شده است و هماکنون امکان خرید کوروت C8 فرمان راست از نمایندگی رسمی شورلت در بریتانیا وجود دارد.
خبر مهم دیگر هم این است که کوروت برخلاف گذشته دیگر موتور جلو نیست و حالا مثل آئودی R8 و سوپرکارهای سطح پایین مکلارن، فراری و لامبورگینی که شورلت قصد رقابت با آنها را دارد، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن پشت صندلیها نصب شده تا سوپراسپرتی موتور وسط خلق شود. علاوه بر این، C8 از گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ هوشمند جدیدی بهره میبرد که بهصورت استاندارد ارائه میشود. این ماشین همچنین از لانچ کنترل هم برخوردار است و به همین دلیل ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند به حداکثر سرعت ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
البته این پرفورمنس در درجهٔ اول به لطف پیشرانهٔ V8 بزرگ کوروت حاصل میشود که ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد (کوروت در بازار اروپا برای مطابقت با قوانین آلایندگی باید به فیلتر ذرات بنزین مجهز شود که خروجی پیشرانهٔ آنرا کاهش میدهد). همهٔ کوروتهایی که در بازار بریتانیا عرضه میشوند بهصورت استاندارد به پکیج پرفورمنس Z51 هم مجهز هستند که ترمزهای برمبوی قویتر، دیفرانسیل لغزش محدود، ضریب درایو نهایی کوتاهتر برای شتاب بهتر، سیستم اگزوز اسپرت، پکیج آئرودینامیکی سطح یک و لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S را به همراه دارد.
کوروت در بازار بریتانیا در دو تیپ 2LT و 3LT عرضه میشود و تیپ پایهٔ 1LT در اینجا ارائه نخواهد شد. برای این تیپها آپشنهای متعددی هم قابل سفارش است که ازجملهٔ یکی از آنها میتوان به سیستم تعلیق تطبیقی مغناطیسی عالی شورلت با قیمت ۱,۹۲۰ پوند اشاره کرد. نمونهٔ آزمایشی ما از تیپ 3LT است و تقریباً همهٔ آپشنهای مهم مثل کمکفنرهای تطبیقی، تریم فیبر کربنی در داخل و خارج و رنگ نارنجی ویژه به قیمت ۱,۷۸۰ پوند را دارد که قیمت ۹۳ هزار پوندی آنهم این موضوع را نشان میدهد.
کوروت هنوز هم خودروی بسیار خاصی برای رانندگی است خصوصاً در نسخهٔ کانورتیبل که تقریباً هیچ لطمهای به آئرودینامیک نسخهٔ کوپهٔ عالی خود نزده است. دلیل این موضوع این است که شورلت نسل هشتم کوروت را از ابتدا بهگونهای طراحی کرده که هم کوپه و هم کانورتیبل باشد و به همین دلیل نسخهٔ کانورتیبل حتی از صندوق بار کاربردیتری هم برخوردار است.
بهسختی میتوان گفت که کدام جنبه از دینامیک رانندگی کوروت کانورتیبل جدید تأثیرگذارتر است، پرفورمنس در خط مستقیم؟ فرمان پذیری؟ یا چرخش در پیچها؟ درواقع، این ماشین در هر کاری که هنگام رانندگی از آن بخواهید بسیار توانمند است آنهم نهفقط در مقایسه با نسلهای قبلی خود بلکه حتی در قیاس با بهترین خودروهای اسپرت حال حاضر اروپا. البته کوروت چیزی شبیه به کشش و شتاب خودروهایی مثل مکلارن GT یا فراری F8 تریبوتو که هردو بیش از دو برابر این قیمت دارند و از آن مهمتر، از قدرت بسیار بیشتر و وزن کمتری هم بهره میبرند را ارائه نمیکند زیرا C8 با ۱۷۷۵ کیلوگرم وزن، اصلاً سبک نیست اما بااینحال، پرفورمنس ذهنی آن چندان از سوپرکارهای مذکور فاصله ندارد آنهم با وجودی که از لحاظ قیمت همسطح خودرویی مثل پورشه ۷۱۸ باکستر GTS است.
در کوروت همیشه سمفونی آرام اما همچنان جذاب V8 را خواهید شنید که بر اکثر رقبای توربوشارژ اروپایی بهجز موتور V10 آئودی R8 و البته موتور ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی باکستر GTS مذکور برتری دارد. گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ C8 نیز با سرعت و کارایی مشابه گیربکس PDK پورشه دندهها را تعویض میکند. از طریق یک کنترلر دوار روی کنسول مرکزی هم میتوان از بین شش حالت رانندگی مختلف شامل بارانی، مسافرتی، اسپرت، پیست، شخصی و Z یکی را انتخاب کرد که هرکدام سرعت تعویض دنده را تغییر میدهند. حالت Z کوروت نیز شبیه دکمهٔ M در بامو است که امکان تنظیم پاسخگویی قسمتهای اصلی خودرو را فراهم میکند.
هرچند کوروت C8 یک سوپراسپرت است اما به لطف تنظیم دقیق شاسی، سواری بسیار خوبی دارد. همچنین در نمونهٔ مورد آزمایش، سیستم تعلیق تطبیقی مغناطیسی که کنترل بدنهٔ عالی و بادیرول تقریباً صفر را فراهم میکند و درعینحال جادههای ناهموار را کاملاً صاف جلوه میدهد هم به این موضوع کمک میکند. یکی دیگر از برتریهای بزرگ این ماشین هم کابین آن است که با طراحی به سبک جتهای جنگنده و یک نمایشگر بزرگ ۱۲ اینچی مرکزی، احساس بسیار خوبی دارد. تیپ 3LT نیز از تمام ویژگیهای مطلوب مثل اپل کارپلی بهره میبرد و ازاینرو، شاید کابین کوروت احساس خودرویی یک میلیون دلاری را نداشته باشد اما برای خودرویی با قیمت پایهٔ تنها ۸۲ هزار دلار فوقالعاده است.
بهطورکلی، کوروت جدید خصوصاً در نسخهٔ کانورتیبل یک خودروی عالی است حتی اگر در مقایسه با پورشه باکستر GTS به میزان قابلتوجهی سنگینتر باشد. بدون شک، صنعت خودروهای اسپرت اروپا حالا رقیب کاملاً جدیدی پیدا کرده و رقبا باید آنرا بسیار جدی بگیرند.
جمعبندی
در مورد کوروت کانورتیبل جدید چند نکتهٔ کلیدی را باید بدانید. یک اینکه برای اولین بار این خودرو بهصورت فرمان راست هم ارائه میشود. دو اینکه موتور وسط است و با قیمت پایهٔ ۷۹ هزار پوندی ارائه میشود که از اکثر رقبای موتور وسط اروپایی ارزانتر است. سه اینکه در مقایسه با هر رقیب اروپایی با هر قیمتی خودروی فوقالعاده خوبی برای رانندگی است و چهار اینکه برخلاف کوروتهای قبلی، بسیار باکیفیتتر ساخته شده و در داخل بسیار شیکتر و چشمگیرتر از قبل احساس میشود. نسخهٔ کانورتیبل C8 هم از سقف هاردتاپ تمام برقی و صندوق بار بزرگتری نسبت به نسخهٔ کوپه بهره میبرد؛ بنابراین اگر علاقهمند به خرید کوروت C8 هستید خیلی سریع به نمایندگی مراجعه کنید زیرا شواهد نشان میدهند که شما تنها کسی نخواهید بود که برای خرید این ماشین در صف خواهید ایستاد.
مشخصات فنی
Chevrolet Corvette Convertible | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 |
قدرت | ۴۷۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۱۳ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۳.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۹۶ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۲.۱ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۷۷ گرم/کیلومتر |
قیمت پایه | ۷۹,۲۰۰ پوند |
قیمت تستشده | ۹۳,۰۹۰ پوند |
ناشناس
۱۴ دی ۱۴۰۰یعنی این لعنتی با این همه امکانات و قدرت باز از M5 شتاب کمتری داری؟
چی ساخته این بی او و
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۴ دی ۱۴۰۰چیزی که کوروت رو توی این نسل خاص میکنه بیشتر قیمتشه وگرنه رقیب های پورشش هم همین حد پرفورمنس رو با قیمت بالاتر ارائه میدن ، که البته خرج کیفیت کابین ، سیستم تعلیق های مسابقه ای ، مهندسی آئرودینامیکی خاص ، عملکرد در پیست ، آپشن ها و تکنولوژی موتور میشه ، که البته پولشونم میگیره و با کسی تعارف نداره ، در کل شما چه کوروت بخری چه ۹۱۱ برد کردی ، به قول یکی از کاربر ها ، برنده اصلی مشتریه که انتخاب های گسترده تر و قیمت های رقابتی تری رو کسب میکنه ،مثلا فکر کنم شورولت خیلی از ماشیناش از جمله کوروت رو ۱۰۰ ماهه بدون بهره میده برای اینکه در رقابت پیروز شه ، همین رقابت باعث میشه که کمپانی ها پیشرفت کنن ، برای مثال ایرانخودرو و سایپا چون انحصاری هستند هیچ پیشرفتی نداشتند و به دلال و دزد تبدیل شدن ، اما شرکت موتورسازی کویر برای اینکه بتونه با شرکت های خارجی مثل یاماها ، بنلی ، باجاج ، رقابت کنه مجبوره که موتور های اقساط بالا بده و سعی کنه که پیشرفت کنه ، نمیخوام از کویر دفاع کنم و به نظرم اونا هم قیمتاشون زیاد منصفانه نیست اما من موتوراشو که از نزدیک دیدم به نظرم توان رقابت حداقل با بنلی رو داشت و همش بخاطر اینه که انحصاری نیست و برای فروش مجبور به رقابته
Aboalfazl demon
۱۴ دی ۱۴۰۰این لعنتی یه v8 اتمسفر دیف عقب داره . که شتاب نسخه کوپه ۲.۸ ثانیه هستش .
بی ام و یه v8 توئین توربو داره که دو دیفرانسیل هستش
پس طبیعیه شتاب بی ام و
ولی اگه شتاب میخوای تا بهار امسال صبر کن کوروت e.ray
که هیبریدی هستش و دو دیفرانسیل با شتاب ۰ تا ۹۶
۲.۰ ثانیه ای رونمایی میشه
1123
۱۴ دی ۱۴۰۰چرا منتظر بمونه همین فردا بره مدل اس پلد بخره
Aboalfazl demon
۱۴ دی ۱۴۰۰اس پلید هیچوقت هیجان یک v8 رو نداره
TOM KRISTENSEN
۱۴ دی ۱۴۰۰ببخشید ریپ زدم
دوستان تورو خدا یه کمکی بهم بکنید
یه۴۰۵ بی رنگ ۱۲۰ تا کار مدل ۹۴ هستش ۱۶۷ میده(با چونه انقدر شده کمتر نمیده)
دزدگیر مجیکال
چهار حلقه لاستیک نو
شیشه ها دودی
رخشم قشنگه
از نظر فنی ۵ میلیون خرج داره
اگه از بازار سردر میارید بگید میارزه یا نه،تو دیوار هم نزنید برای قیمت که همش کشکیه
GT
۱۴ دی ۱۴۰۰اگه قرار بود آمریکا لامبورگینی بسازه همین کوروت C8 را میساخت. واقعا انگار لامبورگینیِ ساخت آمریکاست مخصوصا اینکه طراحیش تیز و تهاجمی هست و با این رنگ هم بسیار جذاب شده
MOHAMMAD.DEMON
۱۴ دی ۱۴۰۰کوروت سابقش از لامبورگینی بیشتر
مخترع رنگ نارنجی هم لامبورجینی نبوده
Hamid
۱۴ دی ۱۴۰۰مگه کسی گفت لامبو رنگ نارنجی رو اختراع کرده؟!!!!
مگه کسی حرف از سابقه زده؟!
واقعا چی میزنی داداش؟ علف؟!
GT
۱۴ دی ۱۴۰۰جناب محمد دیمون من چند بار کامنت خودم را مرور کردم ولی نه جایی گفتم که مخترع رنگ نارنجی لامبورجینی! (نمیدونم عمدا اینطوری تایپ کردید یا نه) هست و نه جایی حرف از سابقه زدم! عجیبه واقعا!
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۴ دی ۱۴۰۰تو کامنتت داری میگی کوروت لامبو آمریکایی هست و منظورت اینه کوروت از لامبو کپی کرده در حالی که فقط سابقه کوروت بیشتر از لامبو هست.
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۴ دی ۱۴۰۰همه آدما مثل شما به فکر ایجاد تنش نیستن جناب ، ایشون منظورش طراحی تیز نسل جدید کوروت بود
شاهین
۱۵ دی ۱۴۰۰لامبو رنگ نارنجی رو مخترع نکرده ولی بجاش یه سالن رنگرزی داره که به اندازه سابقه کوروت رنگ تولید میکنه و متنوع هستش
Aran+Milan
۱۴ دی ۱۴۰۰صفر تا صد رو اشتباه ننوشته?
محمدرضا
۱۴ دی ۱۴۰۰به دلیل محدودیت های قوانین آلایندگی اروپا.موتور دست خوش تغییراتی شده .که شتاب رو کاهش میده.
Ali_x76
۱۴ دی ۱۴۰۰وزن خودرو هم به خاطر کانورتیبل بودن بیشتر از نسخه کوپهست.
GT
۱۴ دی ۱۴۰۰روی پیشرانه کوروت C8 اروپایی فیلتر ذرات نصب شده (به دلیل قوانین آلایندگی اروپا) که باعث کاهش پرفورمنس خودرو میشه
1123
۱۴ دی ۱۴۰۰روی همه خودروهای اروپا نصب میشه؟
GT
۱۴ دی ۱۴۰۰بله احتمالا چون قوانین برای همه یکسان هست🙂 شاید هم فقط روی سوپرکار ها و خودروهای اسپرت نصب بشه، از این موضوع اطلاع ندارم
zeg
۱۴ دی ۱۴۰۰نه
R@m!n
۱۴ دی ۱۴۰۰بله روی همه ماشین هایی که تو اروپا هستن باید نصب شه، از سال 2009 الزامی شده اما مشکلی که این فیلتر داره روی موتورهای اتمسفریک نتیجه نامطلوبی رو پرفورمنس میزاره ولی با موتورای توربو خیلی سازگاره.
راضا بیات
۱۴ دی ۱۴۰۰عالی
میثم
۱۴ دی ۱۴۰۰مصرف سوخت رو نگاه کنید
یعنی هر سی سی اون سوخت رو داره بهینه مصرف میکنه
Aboalfazl demon
۱۴ دی ۱۴۰۰ما هم یه سمند ۸۲ داریم . با موتور ۴ سیلندر زمان قاجار
صدی ۱۴ تو شهر میسوزونه
Arman
۱۴ دی ۱۴۰۰واقعا زیباست
1123
۱۴ دی ۱۴۰۰فکر کنم فرمون راستش تولید نشده، چون حتی تو عکسای همین مقاله فرمون سمت چپ قرار داره.
بعلاوه اینکه بطور عجیبی کوروت با قیمت کمتر از 95 هزار پوند پیدا نمیشه گاها تا 130 هزار پوند هم قیمت گذاری شده.
توی این رنج بنظرم گزینه های خیلی بهتری وجود داره مثل کیمن gt4 یا نهصد یازده کررا اس
لوتوس امیرا،ام 4، آ ام گ جی تی آر و …
GT
۱۴ دی ۱۴۰۰احتمالا هنگام ادیت تصاویر اون را برعکس کردند که به ظاهر فرمان چپ هست چون اگه دقت کنید تصویری که داخل کابین را نشون میده فرمان راست هست
1123
۱۴ دی ۱۴۰۰اگه به پلاک دقت کنید میبینید که اینجوری نیست و اون تصویری که از داخلش منتشر شده کلا از یه خودروی دیگس
new RAMIN
۱۴ دی ۱۴۰۰میخوام به سوالی پاسخ بدم که خیلی آمریکایی دوست ها تو این چندوقته میپرسن.
کوروت C8= حدود 80هزار پوند
لامبورگینی اونتادور = حدود 260هزار پوند
سوال = فرق اینا در چیست؟
قبل پاسخ به این سوال بزارید به این سوال پاسخ بدم لامبورگینی چیست!
https://www.aparat.com/v/ZkLig/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%80%D8%B4_%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85_%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%80%DA%A9%D8%A7_%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85_%D8%AF%DB%8C%D9%80%D8%AF%D9%86_%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1
بله… این لامبورگینی هست… چیزی که نیم قرن مدلهای مختلفش عکسش تو اتاقامون بوده… از این 260هزار پوند پول که به لامبورگینی میدید 100هزار پوندش رو فقط برای همین میدید… همینی که فیلمشو دیدید…از 160هزار پوند باقی مونده هم 10هزار پوندش هم سود کمپانی مادر هست 50هزار پوندش هم صدای پیشرانه و لذت رانندگی و هیجان و تایم عالی در پیست. تقریبا رسیدیم به قیمت کوروت خودمون!
حالا نه فقط اونتادور… تقریبا تمام محصولات لامبورگینی. فراری هم همینطور
امیدوارم کامنت های تعصبی عجیب الخقه یه عده رو دوباره نبینم. انصافا تو این چندروزه مرز های تعصب و توهم فرسنگ ها جابجا شد. بزنم به تخته پدال هم همه رو منتشر میکنه اونم به چه سرعت! بعد من یه سوال میکنم تایید نمیشه!
M@M@DRZ
۱۴ دی ۱۴۰۰حالا رامین جان ۱۰۰ پوند هم دیگه فقط پول برند نیست. کمتر هست و خب تکنولوژی های فراری و لامبورگینی یه سر و گردن بالاتر از کوروت هست اونم به خاطر اینکه محصولاتی با قیمت رقابتی نیستند و هزینه های بیشتری صرف ساخت و توسعه تکنولوژی هاشون میکنن چون کارشون ساختن سوپر اسپرت هست نه چیز دیگه ای .
MOHAMMAD.DEMON
۱۴ دی ۱۴۰۰چی داری میگی مرد حسابی
کوروت چه به لامبوگینی کوروت ازش سالی 20 هزار حتی بیشتر ساخته میشه ازش
از اقتصاد هیچی نمیدونی به جهنم چرا باید همچین کامنت های بی سر و ته ی تایید بشه
سابقه موتور اسپورت کوروت به تنهایی هر چی لامبوگینی هست و میشوره میبره
کمپانی که فقط سر لج و لجبازی تاسیس شده و بیشتر از 3/4 عمر خودش اختیارش دست خودش نبوده
چرا باید با کوروت مقایسه بشه
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۱۴ دی ۱۴۰۰سر لج و لجبازی تیکه خیلی سنگینی بود یک دقیقه سکوت
Hamid
۱۴ دی ۱۴۰۰داداش
کوروت یه ماشینه …
اما لامبورگینی سبک زندگیه …
کوروت ۵۰۰ هزار دلاری رو کسی نمیخره …
Aboalfazl demon
۱۴ دی ۱۴۰۰سال ۲۰۲۴ که کوروت زورا ۱۰۰۰ اسبی اومد و به راحتی همرو شکست داد
و قیمتش هم ۲۰۰ هزار دلار بود
و اون موقع هم میبینی همه میخرن
نسل اول کوروت زمانی اومد که لامبورگینی داشت تراکتور میساخت
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۱۴ دی ۱۴۰۰بله قبول دارم
اونتادور شاهکار هست هوراکان معرکه هست
ولی آیا سیان ۳ میلیون دلار ارزش داره
آیا وقت این نیست که لامبورگینی یه تکونی به خودش بده
لامبورگینی اسم خیلی سنگینی داره ولی داره کم کم خودش این اسم رو نابود میکنه
کجاست اون لامبورگینی که کلی اصالت داشت کجاست اون لامبورگینی که فراری ها و پورشه جلوش کم می اوردن
کجاست اون شرکتی که با کلی بودجه کمتر بهترین سوپر کار سگمنت خودش رو می ساخت
viper
۱۴ دی ۱۴۰۰ینی به جوری زدی تو هدف که هدف پ.ا.ر.ه شد (لج و لج بازی با انزو جان)
آخه بگو عزیز من رامین جان شما برو چانگان بخر 😂😂😂 باهاش برو مسافرت چی کارت به ماشین امریکایی عزیز من
جالبه حالا نمیدونم چه نظر بنی اسراییلی ای دوستان میخوان بدن ولی یه بار رفتم تو همایش ماشینای امریکایی همین امسالم بود تازه بعد اقا چنتا بنز کلاسیک اومدن بنزا خیلی ماشینای خوبی بودن ولی به نظر من (به نظر من . لطفا توجه کنید 😂🤦🏻♂️) وقتی هیولایی مثل کامارو و بلیزر اونجا بود اصن اونا به چشمم نمیومدن و بعدشم دیگه مردم و مسئولین همایش اونا رو بیرون کردن چون واسه همایش یه کوچولو افت داشت که یه بنز شاتون به دست بره بیرون 🤣🤣🤣🤣
خواهشا ناراحت نشید
چون خودم عشق بنز جی کلاسم اینا شوخین
new RAMIN
۱۴ دی ۱۴۰۰https://www.aparat.com/v/sjYoN/%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%88_%D8%A8%DA%86%D9%87_%D9%87%D8%A7
آقای محمد دیمون… پاسخ تمام کامنت شما تو این فیلمه…
البته به این عکس هم میشه اشاره کرد
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/05/Lamborghini-Sian-3.jpg
درخصوص تاریخ اصالت و… هم میتونم به این عکس اشاره کنم
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/06/Lamborghini-1.jpg
sam
۱۴ دی ۱۴۰۰فرقش اینه لامبورگینی ماشین میزنه با قیمت ۲ میلیون دلار همش تو چند دقیقه پیش فروش میشه
ولی شورولت مجبوره دست به هر کاری بزنه تا قیمت نهایی کوروت بیاد پایین تا بتونه اونو بفروشه !
از این به بعد اسم یه برند اقتصادی ساز و چیپ رو کنار لامبو نیار
Aboalfazl demon
۱۴ دی ۱۴۰۰شورولت ؟ برند چیپ ؟
داداش شورولت زمانی تاسیس شد که لامبورگینی که هیچ . تو ایتالیا داشت با اسب تردد میکردن
هیچوقت به قدیمی ترین سوپراسپرت دنیا توهین نکن
M.K
۱۴ دی ۱۴۰۰100 هزار پوند برای سابقه در عکس پوستر اتاق ها ؟!؟!؟
50 هزار تا صداییی پیشرانه و لذت رانندگی و هیجان ؟!؟!؟!
لطفا چشماتون رو وا کنید و به دنیای واقعی برگردید ! این آمار و ارقام و توجیحات برای خود کمپانی سازنده هم قابل توجیح نیست !!! با این قاعده دیمن الان حداقل باید رو 300 هزار تا فی میخورد !!! 😂
M@M@DRZ
۱۴ دی ۱۴۰۰درباره خود کوروت هم که خب این c8 عالی از کار درامده و منم به شخصه با طراحی این c8 پایه هم کنار اومدم و به نظرم جذابه . مخصوصا با این رنگ نارنجی . حالا c8 z06 که طراحیش اصلا زیبا هست با اینکه تغییرات اندکی در طراحیش داده شده .
ولی ۹۱۱ چیز دیگه ایه و من انتخابم بین کوروت و ۹۱۱ همچنان پورشه می ماند …
Porsche 911
۱۵ دی ۱۴۰۰کورت ماشین خیلی خوبی هست
اصلا به شخصه ایرادی لز باطنش نمیتونم بگیرم
اما یه نکته اینجاست که بسیاری از طراحان مشهور هم بهش اشاره کردن اینه که طراحی این نسل از کورت سردرگمی و بی محتوایی داخلش و بیشتر عقب ماشین موج میزنه
که به نظرم کاملا درسته
همچنین این کورت خودش رو گم کرده اصل کورت یه اسپرت آمریکایی با صدای جذاب و هیکل بزرگشه که هیچکدوم رو داخل این نسل نمیتونیم ببینیم
بهمن
۱۵ دی ۱۴۰۰چقدر زیباست این کورت
حیدر
۱۸ دی ۱۴۰۰واقعا ماشین عالی و خوبی هست از همه نظر مخصوصا قیمت که در برابر بقیه خودرو های اسپرت خیلی خوبه و ارزش خرید بالایی داره.
من خودم خیلی این نسلش رو دوست دارم ولی نسل قبلیش هم یک چیز دیگه بود.😍😍
از فرمان این خودرو هم خیلی خوشم اومد چون یه همچین طراحی و غربلیک فرمونی در بازار تکراری نیست و تکه و از فرمون تسلا 🤢 هم خیلی بهتره.