مسابقه درگ نیسان GT-R و شورولت کوروت نشان میدهد گودزیلا به حدی خوب است که سوپر اسپرت آمریکاییها در برابر آن همانند یک خودروی اقتصادی جلوه میکند.
زمانی که شورولت کوروت در نسل هشتم به طراحی پیشرانه وسط روی آورد، دیگر حس عجیب راه رفتن یک دایناسور با یک جفت کتانی نیو بالانس وجود نداشت. پیشرانه کوروت این بار دقیقاً همان جایی قرار گرفته که باید ۷۰ سال قبل قرار میگرفت اما حتی این نوع طراحی نیز نمیتواند در برابر دو توربو و سیستم چهار چرخ محرک نیسان GT-R دوام بیاورد.
سوپر اسپرت ژاپنیها اگرچه سیلندرهای کمتری نسبت به کوروت دارد اما از دو مزیت مهم سود میبرد. توربوها به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری GT-R کمک میکنند قدرت ۵۷۸ اسب بخار را تولید کند که بسیار بیشتر از قدرت ۴۹۵ اسب بخار کوروت است. البته گشتاور شورولت بیشتر است و به ۶۳۷ نیوتون متر میرسد درحالیکه این رقم برای گودزیلا ۶۳۲ نیوتون متر خواهد بود. شایان ذکر است هر دو خودرو از لانچ کنترل سود میبرند. مزیت دوم GT-R به سیستم چهار چرخ محرک مربوط میشود درحالیکه شورولت کوروت نیروی خود را فقط به چرخهای عقب میفرستد. سیستم چهار چرخ محرک نیسان در طرف مقابل اندکی باعث اضافهوزن خودرو شده و از این نظر کفه ترازو به نفع کوروت سنگینی میکند. در مسابقه اول این گودزیلا است که زودتر از خط استارت کنده شده و تا پایان کار جلوتر از کوروت میتازد.
نیسان در مسابقه دوم از لانچ کنترل استفاده نمیکند و به همین خاطر در خط استارت قافیه را به رقیب میبازد. در حقیقت گودزیلا به حدی کند استارت میزند که کوروت به راحتی پیش میافتد. در مسابقه سوم شاهد رقابت فشردهتری هستیم چراکه هر دو خودرو استارت قابلاحترامی دارند و حتی به مدت چند ثانیه شانه به شانه یکدیگر حرکت میکنند؛ اما GT-R قویتر میتواند قبل از خط پایان از کوروت پیشی بگیرد. نیسان مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۱۰.۹۸ ثانیه و با سرعت ۲۰۲ کیلومتر در ساعت طی میکند درحالیکه این رقم برای کوروت ۱۱.۹۹ ثانیه و سرعت ۱۹۱ کیلومتر در ساعت است. شاید دو خودروی موردبحث در آمریکا رقیب مستقیم یکدیگر نباشند اما در تایلند که مسابقه درگ برگزار شده وضعیت متفاوتتری دارند. قیمت GT-R و کوروت در این کشور حدود ۲۹۰ هزار دلار است اما در آمریکا اختلاف قیمت ۵۰ هزار دلاری بین نسخه پایه کوروت استینگری و ارزانترین نسخه نیسان GT-R وجود دارد که همین امر مقایسه بین دو خودرو را کمی سخت میکند. اگر قیمت هر دو خودرو یکسان بود شما کدامیک را انتخاب میکردید؟
شمال
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳گودزیلا قاتل سوپر اسپرتهای بزرگ 💪
این شکست تقدیم به NAVID@@98
Ahmad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳این گودزیلا مهندسی ش برای ۲۰۰۷ هست هنوزه که هنوزه حرف واسه گفتن داره وای به روزی که ار۳۶ بیاد
شمال
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳و همچنین تقدیم به (Ali(chevynova
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳گودزیلاتون لات کوچه خلوته کوروت c8 z06 ۱۰.۶ میزنه
ناخدا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نتیجه رو ببین 🔥
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نتیجه رو اعلام کردم کوروت ۱۰.۶ میزنه و نیسان تو خواب هم همچین چیزی رو نمیبینه🔥
amir
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳چطور وقتی کابینت چرخ دار تسلا ضعیف ترین نسخه پورشه رو با تقلب زد حساب بود سوشی ماهی تیلاپیا؟
سوشیانت
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳امیر وقتی بزرگ شدی علاوه بر اینکه یاد میگیری با مدرک حرف بزنی یاد میگیری که اسم دیگران رو مسخره نکنی سطحت در همون حده که سعی کنی سوپر اسپرت رو با پیکاپ مقایسه کنی در حالی که همون سایبرتراک شتاب و قدرتش از ۹۱۱ توربو اس بیشتره
پدال چطور کامنت اون رو با این طرز حرف زدنش منتشر میکنی اون وقت مال من رو نه؟؟؟؟
Ahmad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳(گودزیلاتون لات کوچه خلوته)
برادر گنده های دنیا حریف گودزیلا نمیشن تنها ماشینی که داره با ۹۱۱ رقابت میکنه همین جی تی ار هستش اتفاقا امریکایی ها لات کوچه خلوتن که میگن شتاب ماشینشون یک و خورده ایی هست ولی در عمل ۳ونیم هم تایم نمیزنه
phonix
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳زمان معرفی این طور بود الان برای رقابت با پورشه باید محصول جدید ارائه بده با تکنولوژی های روز
این نقش در حال حاضر همین کوروت داره انجام میده
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳منبعت چیه که در عمل سه و خورده ای هست یک بار برای همیشه بیاین و اثبات کنین وگرنه من هم میگم نیسان شتابش در عمل پنج ثانیه هست
رضا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نمیری
N
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کوروت z06 جدید به قول تو ۱۰.۶ میزنه
نیسان gtr مال سال ۲۰۰۷ تایم ۱۰.۹ میزنه
این خودش نشون میده جایگاه gtr کجاست که برای شکست دادنش باید نسخه قوی تر سوپراسپرت امروزی رو بیاری
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳خب این یعنی مهندسی نیسان ته کشیده و رقبا دارن رنده ش میکنن در ضمن نگران نباش اگه بخوایم از گذشته هم بگیم تو دهه ۶۰ که آمریکایی ها داشتن رکورد های پرفورمنس رو جا به جا میکردن ژاپن نمیدونست ماشین چیه
حسن
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳بزرگوار گودزیلا یکی از اسطوره های خودرو سازی جهانه این چه حرفیه
محمدهادی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ژاپن فقط گودزیلارو نداره
درحال حاضر یک هیولای دیگه هم هست در ژاپنی ها که همین کارکرد رو داره
هوندا NSX ورژن پایانی
پیام
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نیسان تو این سال ها به طراحی و … جی تی آر اصلا توجهی نکرد. یه طراحی و موتور رو چهل سال بیرون بدی!!! فرم چراغ جلوش و پشتش! اصلا همخوانی نداره. طراحی داخلش کاملا معمولیه و با کوروت زمین تا آسمون فرق داره. پهنای کوروت و جی تی آر رو مقایسه کنید! دیگه اینکه نسخه ضعیف کوروت هست و … به کنار…
ناخدا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جنسیس کوپه چطوره پیام😁
پیام
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳والا جنسیس کوپه که تولید بشه LC باید جمع کنه ولی میدونم آیونیک میتونه دهن جی تی آر رو آسفالت کنه.
همین جی تی آری که براتون قدیسه هست ننای داخلش در حد دوو سیئلو هست!
ناخدا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳چنین اظهار نظرات خنده داری فقط از شخصی مثل پیام که سواد خودرویی نداره برمیاد 🤭
تلاشهای بیهوده هیوندای برای ساخت یک خودرو کوپه اسپرت رو دیدیم که منجر شد به تولید جنسیس کوپه ای که هرگز نتونست چه در ظاهر و چه در باطن در سطح یک خودروی اسپرت واقعی باشه چه برسه به اینکه بخواد در مقابل گودزیلا عرض اندام کنه 🤭
و آخرش هم بعد از سه الی چهار سال خط تولیدش متوقف شد و به ابدیت پیوست چون فهمید که جاش بین سوپراسپرتهای بزرگ دنیا نیست🤭
اما گودزیلا از سال ۲۰۰۷ تا حالا لقب قاتل سوپراسپرتهای بزگ دنیا رو یدک میکشه
NAVID@@98
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کودزیلاتون ( لات کوچه خلوت ) سالهاست که از سوپر سدان های وحشی ما شکست میخوره چه برسه به سوپر اسپرت ها و سوپرکار ها و هایپرکار ها که نگو و نپرس
ببینو دبگو 🔥🙅👊🤜
شعار سال جهش تولید ✊
تولید کننده انواع محصولات خودرویی 🔥💪
جوری که با یک سدان وحشی لات های کوچه خلوت را ناک اوت میکنند 😮💨😂😱😘
آرین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳میگم طراح فورد سوپر دیوتی شمایین ؟
منظورتون از ماشین ما چی بود
amir
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳هرچی هست یه پیستونش به کل یاتاقان انفجاری هشت سیلندری شورت لامبادا با صدی خدالیتر بنزین مصرف و آتیش سوزی میرزه
datsun
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳پیام این چهار تا چراغ گرد اصالت و تاریخچه شون از خودرو سازی کره بیشتره 🤐
پیام
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اصالتتونم دیدیم! دیدیم میتسوبیشی با اون همه قدمت و اصالت به چه فلاکتی افتاده! البته من هیچ وقت دوست ندارم بدندای ژاپنی به این وضعیت بیفتن چون جا برای چین باز میشه و این از هیچ لحاظ برلی دنیا اتفاق خوبی نیست ولی آدم رو مجبور میکنید که اینجوری صحبت کنه
datsun
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳میتسوبیشی الان جنگنده نسل شش و پرتابگر فضاپیما درست میکینه و هیوندا هنوز درگیر ایموبیلایزر و موتور لامبدا تفاوت رو فهمیدی کوچولو
Ahmad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳پیام بهت حق میدم که راجع جی تی ار
اینقد بد بگی به هر حال کل صنعت کره روی هم جمع بشن یه چرخ جی تی ار هم نمیتونن درست کنن و ارزش گودزیلا تو این پست مشخص شد که چه قد بالاست به خاطر هیتی که کاربرا به گودزیلا دادن معلوم شد که چه قد جی تی ار تو این ۲۰سالی اینا رو سوزانده و کارش رو به بهترین نحو انجام داده منتظر ار۳۶ هم باشید که قراره زنده زنده اتیشتون بزنه
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی اوج دانش و سوادت اینه که بیای از یه ماشین سوپر اسپرت ایراد بگیری بگی طراحیش خوب نیس ؟ 😂
این که ۱۷ ساله داره پرفورمنس عالی ارائه میده یعنی توجهت رو جلب نکرد ؟
این که سال ۲۰۰۷ بیای و شتاب زیر ۳ بزنی عالی نبود ؟
باید گیر بدی به طراحی که تازه اونم سلیقه ایه ؟
آرین
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مستم باشی نمیتونی همچین چرتی بگی پیام
phonix
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یعنی چی فرم چراغ جلو وپشتش هم خوانی نداره ؟
هر روز یه دسته گل جدید میزنی پسر
Aventador
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نشون داد هنوز کت تن کیه🇯🇵
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اسمت اونتادوره اما عکس lp640 داری
amir
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳گودزیلای پیر هنوزم یه دست بهش بکشی کلی قربانی میگیره اینجاس که میگن دود از کنده بلند میشه
NAVID@@98
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جدی میفرمایید ؟؟؟ !!!! پ اینارو ما پ از کجا در آوردیم ما پَ!!!! بوعهههههه 😂 حاج اقا شمارو کجا میبرن حاج اقا😂
اینم تقدیم به شمال که گفتیم بگیم که مالی نیستی چون چیزی که گفتی مالی نبود 😝
https://youtu.be/ej9KsRZkt5Q?si=Fm_pNOgQqygG_SiW
درگ پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ آر اس نسل قبل که زمان معرفی نزدیک به جی تی ار داره
با جی تی آر نیسمو 👋
پورشه همیشه نشون داده کت تن کیه 🇺🇸🇷🇺🇩🇪🇪🇺
با یه سرچ راحت سریع پیدا شد چه برسه به موشکافی بیشتر🙅
حالا نکته اش کجاست ؟!!!!🤙
اگه مغزتون رو بکار بندازید و چشم بصیرتتون رو ران کنید 😵
میبینید که چقدر کار پورشه ارزشمند و برتره 💪🔥
چرا؟!!!!!💁
چون پورشه ۹۱۱ با نسخه محور عقب و موتور تنفس طبیعی تونسته از همه هر لحاظ بهتر از کودزیلای نیسان حی تی ار چهارچرخ محرک باشه بشه 🙅🔥😜
چه برسه به نسخه جی تی ۲ آرس ۹۱۱ با همین شرایط یعنی دیفرانسیل عقب که خیلی سریعتر هم هست 🔥💪
دیگه خودتون تا اخرش رو برید 🔥
یعنی فکر کنید محور عقب که برای درگ خیلی سخته و با موتور تنفس طبیعی
تونسته بهتر باشه 🔥👊
تو پیست هم که پورشه ۹۱۱ که ۱۰۰ درصد بهتره 🔥💪
دیگه خودتون تا اخرش برید 🙅
یعنی 🥇👑اروپا و آمریکا خدایی خوب همیشه همه هر چیزی رو باهم دارن هم تیونینگ اونم بهترینش و اولش هم پرفورمنس و هایپرکار ها اونم بهترین و اولش برای همین میگیم اروپایی و آمریکایی ها را خدا ساخته چون خدایی هستن خودشون و خدا هم کمکشان میکنه کلا در هر چیز بهترین و اول ش اروپا و آمریکا هستن چون همه هر چیزی رو باهم دارن هم تیونینگ اونم بهترینش و اولش هم پرفورمنس و هایپرکار ها اونم بهترین و اولش برای همین میگیم اروپایی و آمریکایی ها را خدا ساخته چون خدایی هستن خودشون و خدا هم کمکشان میکنه کلا در هر چیز بهترین و اول خوب خدایی همیشه👑🥇
رده بندی ها را هم برای دست گرمی میدن دیگران که همونشم از خودشونه
معلومه دیگه درسته که هرچی دارن از اروپا و آمریکا دارن ولی خب مسلما به گرد پای خود اروپا و آمریکا که کلا نمیرسن😜
پس مرگ بر صدام ✊
دعای ماشین 🤲
خدایا هرکه هر ماشینی خواستو دوست داشتو بهش بده بجز مخالفانمان را آمین😍
شمال
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نتیجه = لِه شدن یکی از جدیدترین مدلهای کوروت زیر چرخهای گودزیلای مدل ۲۰۰۷ 💪💪💪 بعد تو باز برو از اینور و اونور جمله کپی کن و به هم چسب وصله کن و یک تومار بی سر و تَه درست کن و بفرست اینجا اما هیچ فایده ای نداره و نتیجه عوض نمیشه پس خودت رو خسته نکن و اینترنت ماهانه ت رو به هدر نده
NAVID@@98
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜
از چی مایه میزارید🙅
اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘
شمال
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳فقط به تیر خبر نگاه کن که گفته شکست سخت 💪💪💪 میدونم برات سخته ولی سعی کن باهاش کنار بیای و خودت رو عذاب ندی آقای جمله چسب وصله کن
NAVID@@98
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من به خودم رحمت میدم چرا؟
چون به شما آوانس دادیم به لطف مجموعه گرامی پدال با همکاری دوستان عزیز پشت صحنه
گفتیم این مطلب کار کنند تا باشد بسی مرهمی بر شکست هاتان باشد تا رستگار شوید آمین😝
از قدیم گفتن رحمت از بزرگان استو بسط/
ساقیا بده جامی زین رحمت روحانی /
بشنو از من چون حکایت میکنم /
وز برتری های که میگویم حکایت میکنم /🙅
سائل : داداش از چی حکایت میکنید ؟؛
من : از همون ها که گفتم ،
سائل : من ندیدم داداش میشه دوباره بگی لطفا ؟
من : پسرکم ما شمارا به راه راست هدایت میکنیم اما شاکرا و اما کفورا
اینم برای سلامتی خودمو خودت دوباره میگم باشد تا ایمان آورده و عمل احسان انجام دهید آمین 😍
امر فرمودیم که :
نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜
بعدشم به دست شمال یه قطب نما دادیم فعلا یه چند دور دور خودش بزند تا بعد به جای اصلی خودش برگردد تا به جهت مغناطیسی صحیح خودش برگردد و گفتیم از چی مایه میزارید🙅
اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘
NAVID@@98
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من به خودم رحمت میدم اگه گفتین چرا چرا؟
چون به شما آوانس دادیم
تا باشد بسی مرهمی بر شکست هاتان باشد تا رستگار شوید آمین😝
از قدیم گفتن رحمت از بزرگان استو بسط/
ساقیا بده جامی زین رحمت روحانی /
بشنو از من چون حکایت میکنم /
وز برتری های که میگویم حکایت میکنم /🙅
بشنو از من چون حکایت میکنم وز برتری ها آگاهت میکنم :
سائل : داداش از چی حکایت میکنید ؟؛
من : از همون ها که گفتم ،
سائل : من ندیدم داداش میشه دوباره بگی لطفا ؟
من : پسرکم ما شمارا به راه راست هدایت میکنیم اما شاکرا و اما کفورا
اینم برای سلامتی خودمو خودت دوباره میگم باشد تا ایمان آورده و عمل احسان انجام دهید آمین 😍
امر فرمودیم که :
نتیجه له شدن نیسان جی تی ار کوزیلا زیر چرخهای پورشه ۹۱۱ که اثبات کردم از همه هر نظر بهتر است قطعاً و له شدن زیر گشتاور موتور های وی ۸ هشت سیلندر جاودانه آمریکایی🙅💪😝 👊
شورلت کوروت که در حد مقایسه با پورشه باکستر و از این هاست 😜
بعدشم به دست شمال یه قطب نما دادیم فعلا تا به جهت مغناطیسی صحیح خودش برگردد و درستش را ملتفت شده و از عنایات ما مستفیض شود 🤲🧭
و در ادامه هم گفتیم دلشون رو به این خوش کنن و از چی مایه میزارند از آوانس ما😂🙅
و گفتیم اشکال نداره دایی درست میشه خودتو خالی کن 😂😘
شمال
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حتی با اینکه جمله کپی میکنی و به هم میچسبونی باز هم ۱۰۰۰ تا غلط املایی داری 😵💫 یعنی تا این حد ! نمیدونم داخل کپی پیست دیگه چطوری غلط املایی داری ! این وسط پیدا کردن یک راه حل و یک دستور العمل برای نجات دادنت از این بحران فکری ضرورت شدیدی داره و چه بهتر اینکه این نسخه از طرف کسی باشه که این حالات پریشانی تو رو به خوبی بشناسه و چراغ راه و نجات دهنده تو باشه ! حالا هی برو با نظام دو برره و خرزوخان ارتباط بگیر🤣
ممد ژانگولر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳هر وقت خود امپراتور ژاپن نشست پشت گودزیلا و رئیس جمهور آمریکا نشست پشت کوروت تازه میشه گفت این مسابقه عادلانست و فیک نیست.
غیرتی که تو فشار پدال گاز توسط این شخصیتها وجود داره تو بقیه نیست.بخاطر مام میهنشون گاز واقعی میدن .
Nx
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳گودزیلا = غول کش🔥👌
علیرضا
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ضعیف ترین نسخه کروت رو آوردین بعد افتخارم میکنین؟
Reza
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من انتخابم اکثر اوقات آمریکایی ها هستن، اما … وقتی پای جی تی آر یا ال اف ای وسط باشه اونوقت فقط ۳ تا آمریکایی میتونن با اینا رقابت کنن، دوم وایپر و شورلت کوروت و فورد جی تی
reza342
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کرورت خیلی سبکتره مهندس
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مهندس قدرت جی تی آر بیشتره و مزیت بسیار مهم چهار چرخ محرک رو داره و این کوروت هم ضعیف ترینه مدل z06 بود برنده میشد
Siyavash
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مهندس همین gtr هم نسخه پایه هست..نیسمو که نیست..هم کوروت هم نیسان جفتشون نسخه پایه هستن..
آرین
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳آره ؟ اون موقع که تاکوما با نصف قدرت اون دو تا غول آمریکایی رو برد وزن حساب نبود ؟ چیزی بگو خودت خودت نگیره
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مهندس نیسمو هم ۱۰.۶ نمیزنه
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳آره ژاپن لات کوچه خلوته هر موقع بحث قوی ترین ها میشه پیداش نمیشه تو پیکاپ ها که تا رم تی آر ایکس و فورد اف ۱۵۰ رپتور آر هست ژاپن جایی نداره و تو ماشین های اسپرت هم تا کوروت و چلنجر هستن باز هم جایی نداره
یوسف
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳تقدیم به ماشاالله خان سایت…..
الان هزارتا بهونه میاره….. که این اله اون بله
Taha Ayoobi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳هزار تا بهونه چیه.
کامل واضحه که اگه کروت هم توربو دشت و چهار چرخ بود نتیجه کامل فرق میکرد
Taha Ayoobi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳با اینکه گودزیلا توربو داره چهارچرخ محرکه نتیجه نزدیک بود.
اگه کوروت هم توربو باشه و چهار چرخ، صد درصد میبره
Ahmad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳(اگه کوروت هم توربو باشه و چهار چرخ صددرصد میبره) برادر فکر میکنی مگه الکیه پاچه ها رو بدی بالا یه یا علی بگیو بعد رو موتور توربو و سیستم چهار چرخ بذاری میدونی همین سیستم چهار چرخ جی تی ار چه قد کار مهندسی روش شده همین سیستم توربو باید بتونی که مهندسی شده روش کار کنی و تاخیر رو به حداقل برسونی این کارهای مهندسی خودرو برای امریکایی ها قفله
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای ژاپنی ها این قفله که بتونن قدرت و سرعت کوروت c7 zr1 یا موتور و عملکرد c8 z06 تو درگ رو داشته باشن
datsun
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳Gtr نیسمو زمانی سریع ترین خودرو نوربرگ رینگ بود، افتخاری که هیچوقت بعد دو نسل عوض کردن نصیب کوروت نشد الان هم منظورم این نیست که کوروت ماشین بدیه اتفاقا قابل احترامه هم کوروت هم ۹۱۱ و هم gtr از معدود سوپر اسپورت های اصیل باقدمت دنیان که سالها بدونه وقفه تولید شدن،
amir
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳زمانی که ان اس ایکس با فراری مقایسه میشد و از موتور 2jz دو هزار اسب قدرت میگیرفنن دهه نود که jdm افسانه شده بود چی؟ البته از کسی گه منبعش برای شتاب دیمن یه کاغذه انتظار بیشتری نمیره
البته دیمن به شدت برای من قابل احترامه مخصوصا هلکت
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳تو خط مستقیم هم همیشه نیسان پشت سر شورولت بوده مگر اینکه ضعیف ترین کوروت باهاش رقابت کنه
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ببخشید تایم درگ روی کاغذ نوشته میشه از این به بعد بهشون میگم از تو کمک بگیرن
حمیدرضا
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳نیسان پشت سر شورولت بوده؟ مگر اینکه ضعیفترین کوروت باهاش رقابت کنه؟
https://youtu.be/HFfzJH4e9tY?si=Lku-8aVRsAk5X2rT
یک gtr پایه و یک کوروت بالارده معذرت 🤪😂
احمدی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳فورد اف چهل بهت سلام میرسونه 🤣 برای آمریکا قفل ماشین لوتوس تبدیل کرده به هنسی ونوم آنقدر سریع که بوگاتی میزنه تو نمیدونی چه شتاب داره هنسی باید یک سال تحت بهترین راننده ها آموزش ببینی تا بتونی سوارش بشی دو هزار و پانصد اسب بخار تازه این فقط نیست امریکا اس اس سی را هم داره شماها چون توی ایران هستید زیاد ماشین ندیدید ولی آمریکا از خیلی برند های دنیا جلوتر همین اس اس سی یک ماشین داره سریع ترین ماشین جهان لقب گرفته
Godziila
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳هنسی ونوم اف5 1800 اسبه بعدشم ایشون تو یه لیگ دیگه هست هایپرکار محسوب می شه
Godziila
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳هنسی ونوم معمولی هم 1200 اسبه
Taha Ayoobi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳امیر اون کاغذ نتیجه درگه.
یعنی اون تایم زده که کاغذ چاپ شده
Taha Ayoobi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳احمد نمیگم که گودزیلا بره تو آشغالی، به هیچ دردی نمیخوره.
میگم از نظر فنی تفاوت دارن و خیلی نمیشه به نتیجه توجه کرد.
حتی اگر هم کروت برده بور باز من میگفتم که نمیشه به نتیجه توجه کرد.
چون معلوم نیست کی باهاش رانندگی کرده.
توروخدا از کلمات مناسب استفاده کنید، یعنی حساب شده حرف بزنید.
آخه ینی چی که برا آمریکایی ها قفله؟
الان من بخوام جواب بدم مجبورم ژاپن رو ببرن زیر سوال، بعدم از ژاپن یه کشور بد تو زهنم بمونه مثل کاری که پیام و بقیه کردن با کره
Absurd Hero
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳Godzilla for ever
Sevlan
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳چه از لحاظ قیمت و چه قدرت این نسخه پایه کوروت حریف gtr نیست، حریف این خودرو کوروت z06هستش
کوروش
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یک ماشین ۶۰ هزار دلاری رو به ماشین ۱۲۰ هزار دلاری مقایسه میکنید؟ خب اگه کروته z06 بود قیمتش ۱۲۰ هزار دلار بود و صد درصد کروته برنده میشد
آرین
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳متن رو کامل بخون
شاپور
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳وزن بیشتر gtr جبران ۴چرخ محرک بودن را توجیه کرده اما بازهم مهندسی عالی و نسبتا قدیمی سامورایی ها در این ماشین حرف نداره
محمد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ببین این jdm فنارو دوباره بعد از قرن های متمادی یه درگ ریس برنده شدن همجوره تخریب میکنن .
خدمتتون عارضم ماشینا معمولا بر اساس قدرت مسابقه میدن حریف این پیرمرد دموده z06 هست نه c8 پایه
پ.ن:راستی داخل این گودزیلا چقدر شبیه پرایده
Ahmad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳(راستی داخل این گودزیلا چه قد شبیه پراید)
من نمیدونم چرا جی تی ار اینقد هیتر پیدا کرده البته حقم دارید چون تنها ماشینی بود که معامله بازی رو عوض کرد و برندهایی که به شدت بین مردم محبوب بودن(پورشه لامبورگینی فراری بی ام و مکلارن و فورد) رو با یک دهم قیمت اونا میزد نیست و نابودشون میکرد
R
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳دیگه جی تی آرو به لامبورگینی و فراری و مک لارن نچسبون اونا یه سطح بالاترن
افشار
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی تی آر هنوزم طراحیش قدیمی نشده ✅️
BMW
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جدا از عسق به کوروت میدونی این قیافه جدی گودزیلا برام جذابیت به خصوصی داره🥲👌اصلا کی میکنی میبینیش
گات
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی تی ار با اینکه مهندسی و طراحیش مال خیلی وقت پیش تقریبا ۱۵ سال پیشه ولی همیشه حرف واسه گفتن داره و هیچوقت کم نمیاره
ماشاالله مهندسی ژاپنی
Car love
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ضعیف ترین نسخه کوروتو اوردن که 😂
آرین
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی تی آرم هم نسخه پایس
نمک
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نمک جی تی آر نیسمو هم باشه ۱۰.۶ نمیزنه
آرین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حالا کاری ندارم سریع ترین 1.4 بین بنزینی های تقریبا جی تی آر غیر استوک اوله
اگه به حرف توعه که دیمن 1.77 تام میزنه
نمک دون
گات
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی تی ار هم نسخه پایه بود و نیسمو نبود فشار بخور😂
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی تی آر نیسمو هم باشه باز در برابر کوروت c8 z06 حرفی برای گفتن نداره
ابوالفضل
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳خیلی زحمت کشید واقعا
ضعیف ترین نسخه رو آوردن با نیسان که توربو و بزرگ ترین مزیت تو درگ (چهارچرخ محرک) رو داره
لااقل یه رولینگ هم میرفتید
johnmarston
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من همیشه به گودزیلا احترام گذاشتم و میذارم
اما همه میدونیم که اگه Z06 بود نتیجه برعکس میشد
....
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳داداش تو نوشتی johnmarston بعد ایرانی در میای لاقل انگلیسی تایپ میکردی بهتر بود اقای ممد
Siyavash
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳آخه چرا الکی حرف میزنید و میگید کوروت نسخه پایه هست.خوب gtrهم پایه هست..بعدشم میگید gtr قویتر هست،بله قویتر هست ۸۰ اسب قویتر هست ولی ۲۲۰ کیلو هم از اینور وزنش بیشتر…
بعدش نیسان ۱۳ سال از کوروت زودتر این نسخه رو بیرون داده و میشه گفت یه این درگ بین یه پیره مرد و یه پسر جوان هست…
الکی و با تعصب نظر ندید سعی کنید یکم نظراتون به واقعیت نزدیک باشه،من خودم قبول دارم کوروت تویه نسخه پرچمدار این نسل خودش حتی از gtr نیسمو که مورد علاقه خودم هست بهتر هستن هم تویه پیست هم تویه خط مستقیم ولی تویه نسخه پایه داستان برعکس میشه…
من خودم مقایسه gtr با نسخه قبلی کوروت رو دوست داشتم جفتشون موتور جلو بودن و دوتا لات به تمام معنا بودن یعنی تا قبل از سال ۲۰۱۷ یه مقایسه هم پدال انجام داد فکر کنم بین کوروت،پورشه ۹۱۱ توربو اس و نیسان gtrنیسمو..یادمه تویه ۱ روز بالایه ۱۰ بار اون مقایسه رو از اول تا آخر خوندم .خیلی هیجان انگیز بود ولی بدبختانه نیسان با gtrخوب تا نکرد و الانم بعد ۱۷ سال جانشینی براش بیرون ندادن اگرچه میگن جانشینش قرار سال بعد بیاد و الکتریکی یا هیبرید هست ولی فکر نکنم اندازه gtr فعلی محبوب بشه…
blackwing
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳سیاوش باید منو ریپلای میکردی ولی کامنت جدید گذاشتی ، نه داداش کجا تعصبی نظر دادم آخه من ، گفتم دوستان امریکایی باز قبول کنید کوروت شکست میخورد.
دلیلشم گفتم چون کوروت پایه و این GTR اختلاف مشخصات فنی دارن. بهترین حالت مقایسه میتونست بین نیسان و E-Ray باشه که هردو جفت دیفرانسیل هستن و خروجی موتور ها بهم نزدیک تره.
GTR اینقدر خوب ساخته شده که هنوز بعد از ۱۷ سال همچین عملکردی داره ، البته هر چند سال از نظر موتوری قوی تر شده اما بازم دمش گرم
امریکا و ژاپن نداره ، هرکی ماشین خوب و مهندسی شده میسازه باید گفت دست خوش
blackwing
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳من به عنوان یک امریکایی سوار هم عاشق GTR هستم و هم طبیعتاً کوروت.
نیسان واقعاً خفنه ، شکی نیست. من تو درگ M5 هزار اسبی هم گفتم انتخابم GTR هست.
اما مسئلهای که هست اینه که تو این رقابت GTR دو دیفرانسیل هست و با قدرت تقریباً ۸۰ اسب بیشتر و موتور توربو شارژ در مقابل کوروت پایه با قدرت کمتر قرار گرفته ، من احساس میکنم کوروت خیلی بهتر از این میتونست لانچ کنه حداقل تا سرعت صد کیلومتر پا به پای نیسان میتونست پیش بره.
و مسئله دیگه اینه که باید نسخه Z06 یا E-Ray رو برای رقابت انتخاب میکردن اگر و اگر قراره فاکتور قیمت و قدرت خروجی موتور در نظر گرفته بشه.
نیسان ماشین قدری هست اینو همه میدونیم اما کوروت StingRay در برابر GTR به راحتی مغلوب میشه.
این یه فکت هست ، کوروت هر کار میکرد باز شکست میخورد. دوستان امریکایی دوست و متعصب در نظر داشته باشین برای رقابت منصفانه تر نسخه قوی تر کوروت باید حضور پیدا میکرد و در اون صورت گودزیلا مغلوب میشد. ولی در کل 🇯🇵🫱🏼🫲🏽🇺🇸
Taha Ayoobi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳🇯🇵🤝🇺🇸
phonix
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یک جنگ جهانی و دو بمب اتم معذرت
Taha Ayoobi
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳از نظر خودرو
𝐀𝐥𝐢
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳لقب گودزیلا برازندش👏👏👏
كاربر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اگه کوروت تونسته بدونه توربو شارژر نیسان جی تی آر رو بزنه یعنی کوروت خیلی غوله و طراحی موتور و بدنه بینظیری داره …
الان دیگه همه میدونن توربو شارژر شتاب میده اما به قیمت استهلاک و نابود کردن موتور خودرو
ماشین توربو شارژ دار ماشینه یکسالست و بعد جاش توی سطل زبالست… اونم ماشین نیسان
Taha Ayoobi
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تا پاراگراف اول داشتی خوب پیش میرفتی چرا یه خراب شد؟
داداش ماشین نیسان که با دوامه
آرین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳بله متوجه شدیم نیسااااان ! پر استهلاکه مرد حسابی موتور 2007 رو با 2020 مقایسه میکنی؟
....
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳چی GTR مال سال ۲۰۰۷ واقا
چه عجب یه ماشین سوپر اسپرت همسنم پیداشد
بقیه پراید و پیکان و این ماشینای ایرانی بودن
لازم شد یدونه بخرم دیگه
گرونه اسباب بازیشو میگیرم
....
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اخ اشتباهی نوشتم واقا بجای واقعا ببخشید
گات
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشاالله گودزیلا تازه نیسمو نبود
اگه نیسمو بود خون بپا میکرد
amirboss
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یه درگ نابرابر!
من کاری با ژاپن و آمریکا ندارم ولی تو درگ بهتره دو خودرو تو یه کلاس و با مشخصات فنی مشابه به هم حضور داشته باشن تا تاثیر ضرایب دنده و آیرودینامیک و تقسیم بهتر وزن و سیستم انتقال قدرت برنده رو مشخص کنه نه قدرت اضافه موتور.
به نظر من یه مسابقه احمقانه بیشتر نبود.
سوشیانت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کوروت رقیب جی تی آر نیست جی تی آر یه کوپه خانوادگی هست باید با چلنجر مقایسه بشه
رضا
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳واکنش دوج چلنجر :گیر حریف نیفتادی
Pa
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳یکی نیست چلنجر و بگیره عقبش در نره فقط مرد حسابی تو درگ از z370هم میخوره انقد هرز گردی داره😂
Pa
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳نیسان با یه موتور سه و نیم لیتری داره رنده میکنه بعدشم حیف نیست این گودزیلارو میزاری کنار این تن لش که چیزی جز هرزگردی بلد نیست با اون موتور به این بزرگی باید الان پرواز میکرد نه اینکه از یه موتور سه و نیمی بخوره بعدشم جی تی ار توی شتاب صفر تا شصت شیرونم زده کوروت ک جای خود😂
m.jdm.s
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳گر الله یار باشد دشمن jdm هزار باشد 🔰🇯🇵🔥❤
آرین
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳گودزیلا پرواز میکند
A P D
۱ خرداد ۱۴۰۳من هم به کروت احترام میزارم هم به نیسان (کاملا یک اندازه)
ولی باید منطقی باشیم نیسان برای سال ۲۰۰۷ هستش و کروت ۲۰۲۰ . حالا اینکه نیسان توربو داره و محرک ۴ چرخ هست من هم قبول دارم ولی شما به سال ساخت و حجم موتور دقت کن بعد میتونی بگو درگ ((ناعادلانه)) بود
و اینکه کروت ZO6 نبود درست
ولی نیسان هم نیسمو نبود
دو نسخهی پایه
و بازم میگم به سال ساخت دقت کنید
aradkhodaverdi
۱ خرداد ۱۴۰۳پرچم بالاس