این خودروها هر سه حدود ۷۰ هزار دلار قیمت دارند اما در مسافت ۴۰۰ متر کوروت موتور وسط سریعتر خواهد بود یا کوپههای آلمانی؟
بیایید بررسی مشخصات این خودروها را با عضو متفاوت گروه یعنی شورلت کوروت استینگری آغاز کنیم. این اسپرت موتور وسط به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است که در صورت تجهیز به پکیج ۶,۳۴۵ دلاری Z51 تا ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود.
یکی از رقبای کوروت در این درگ یعنی بامو M440i xDrive طبق اعلام سازنده قدرت بهمراتب کمتری نسبت به رقیب آمریکایی دارد ولی میدانیم که بامو معمولاً قدرت خودروهای خود را کمتر از واقعیت اعلام میکند. پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ این خودرو ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل میشود. M440i در حالت استاندارد بهصورت محرک عقب عرضه میشود ولی نمونهٔ حاضر در این رقابت به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.
در آخر هم به مرسدس CLE53 AMG میرسیم که مثل بامو از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو استفاده میکند ولی خروجی بالاتری برابر با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو همچنین از حالتی بنام اووربوست هم بهره میبرد که برای ۱۲ ثانیه گشتاور را به ۶۰۰ نیوتن متر افزایش میدهد. CLE53 بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است و از گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکند. مرسدس با وزن نزدیک به ۲ تن، با اختلاف زیادی از دو خودروی دیگر سنگینتر است درحالیکه عنوان سبکترین عضو جمع به کوروت با وزن ۱۶۵۴ کیلوگرم میرسد.
پس از انجام مسابقات رولینگ که در هردوی آنها کوروت برنده میشود، نوبت به مسابقات درگ از حالت سکون میرسد. ابتدا یک درگ آزمایشی انجام میشود و مرسدس که از همان ابتدا جلو افتاد، برتری خود را تا پایان حفظ کرد و پیروز شد. کوروت هم که کندترین استارت را داشت، تقریباً همزمان با AMG به خط پایان رسید. سپس نوبت به درگ اصلی رسید و بازهم مرسدس در ابتدا جلو افتاد ولی این بار کوروت که استارت بسیار بهتری داشت، در ادامه از رقیب آلمانی پیشی گرفت و برنده شد درحالیکه بامو بازهم نتوانست جایگاه بهتر از آخر کسب کند. در این درگ، کوروت تایم ۱۱.۹ ثانیه، مرسدس ۱۲.۲ ثانیه و بامو ۱۲.۴ ثانیه را ثبت کردند.
مقایسه مشخصات فنی
شورلت کوروت Z51 | بامو M440i xDrive | مرسدس CLE53 AMG | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 توربو | ۳.۰ لیتری I6 توربو |
قدرت | ۴۹۵ اسب بخار | ۳۸۲ اسب بخار | ۴۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۳۷ نیوتن متر | ۵۰۰ نیوتن متر | ۵۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ | چهارچرخ |
وزن | ۱۶۵۴ کیلوگرم | ۱۷۹۶ کیلوگرم | ۱۹۹۵ کیلوگرم |
قیمت | ۷۶,۳۴۰ دلار | ۶۷,۴۲۵ دلار | ۷۵,۴۵۰ دلار |
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳خواهشا جنگ جهانی دوم درست نکنید
با هم رفیق باشید چونکه برد و باخت اصلی توی رفاقته نه توی مسابقه چندتا آهن
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳اگه اون ماشالا … بقیه میدونن که این مقایسه نادرسته چون کوپه رو داره با اسپرت مقایسه میکنه اونا هم وزن بیشتری دارن هم قدرت کمتری و قوانین فیزیکو چیزی نمیتونه عوض کنه مگر تعصب!!
(Ali(chevynova
۲۱ مهر ۱۴۰۳امیر
((این مقایسه نادرسته چون کوپه رو داره با اسپرت مقایسه))
مگه بی ام و سوپر اسپرت داره؟ نداره دیگه پس مجبوره کوپه هاش رو بیاره
جالبه شرکتی که طرفدارهاش میگن مقام داره در ساخت بهترین انجین هیچ سوپراسپرتی نداره، ولی شورولت ۷۱ ساله سوپراسپرت سازه
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳فعلا که همون شورلت 71 ساله از رو کپی موتور فراری تونست سوپراسپرت بسازه
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳نیسمو کی گفته کپی کرده؟
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳بی ام و سوپر اسپرت نداره ولی کوپه ای به اسم ام فایو داشت که همین کوروت رو میزد
دلیل تنفرت از اروپایی ها رو نمیفهمم
در کنار دوس داشتن آمریکایی ها اروپایی هارم دوست داشته باش به همین سادگی این خزبازی ها دیگه چیه؟
خیلی سخته همونطور که من در کنار اونتادور اس اف نود جگوار اف تایپ بی ام و ام ۸ لکسوس ال سی استون مارتین دی بی ۱۲ کوروت سی ۸ چارجر چلنجر کادیلاک بلک وینگ رو دوست دارم توهم غیر آمریکایی ها رو دوست داشته باشی و اینقدر هیت بی دلیل ندی؟
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳کار لاور بیا دوباره دو تا لینک بفرست مثل همون داستان لینکلن و حرف خودت رو زیر سوال ببر😂
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳سوشیانت جان شما خودتو درگیر نکن به همون شتاب دیمن بپرداز
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: خوب بلدی حاشا کنی و داستان رو اونطور که میخوای تعریف کنی
ولی دیگه انقدر اوضاع خرابه که نمیتونی همه رو ماست مالی کنی فقط داری دست و پای الکی میزنی
لینکلن چینی و فورد چینی و دوج چینی و شورلت چینی و کادیلاک چینی و تسلای چینی و کل خودروسازی آمریکا که مستعمره چین هست
چجوری میخوای همه اینا رو ماست مالی کنی؟ زور الکی نزن نمیتونی ماست مالی کنی
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳حرف بدون منبع کاری نداره که منم میتونم بگم اصن آلمان صنعت خودرو نداره😂
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: مدرک میخوای؟
کادیلاک چینی: https://www.pedal.ir/cadillac/all-new-2025-cadillac-xt5-debut-in-china/
شورلت چینی(با چاشنی مچاله شدن): https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-groove-zero-stars-crash-test/
فورد چینی: https://www.pedal.ir/ford/2024-ford-bronco-made-in-china-unveiled/
لینکلن چینی: https://www.pedal.ir/lincoln/lincolns-best-selling-vehicle-is-a-chinese-import/
دوج چینی: https://www.pedal.ir/dodge/2025-dodge-attitude/
حالا بدو برو فشار بخور
بنیانگذار صنعت خودروسازی آلمان
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳کار لاور لینک مونتاژ میفرسته اون وقت تو کامنت هاش میگه طراحی چینی😂 در ضمن امیر نگران نباش نمیذارم ۱.۶۶ یادت بره
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳سوشیانت نگران نباش یادم نمیره وقتی مک مورتی اسپیرلینگ با کلی دنگ و فنگ و کامل برقی بودن و فن داشتن ۱.۹ میزد ریمک نورا با ۲هزار اسب بخار و گشتاور آنی ۱.۶۶ نمیزد ولی عمو جیم با تایید nhra تو خواب و خیالات ۱.۶۶ میزد
تعصب باعث میشه حتی قوانین فیزیکم ببری زیر سوال!!
همون طوری که تسلا ویدیو دروغ ساخت سره سایبرتراک و پورشه کررا تی ولی امثال تو باور نمیکردن یه جای کار میلنگه و حقیقت مثل مشت کوبیده شد تو صورت!!!
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳دوستان دعوا نکیند هم آلمان صنعت داره هم دوج 1.66
Galant.VR4(JDM)
۲۲ مهر ۱۴۰۳انسان های مومن از روی علم هم حرف بزنیم
کوروت گشتاور بیشتری داره اما توی لانچ جا میوفته چون اون دوتا سیستم چهارچرخ دارن و بعد بخاطر قدرت ، وزن کمتر و گشتاور بیشتر در شتاب ثانویه،میتونه هدررفت نیرو رو جبران کنه اما در رولینگ دیگه اون حالت ایستاده یا سکون رو نداره و بدون هرز زدن، قدرت بیشتر وزن کمتر و آیرودینامیک بهتر جلو میوفته همون فاکتور های حالت ایستاده به کمکش میاد (کشش ماشین هم گشتاور،گیربکس و سیستم محرک) هستش و هرکی تو این سه بهتر بود برندس
جمع و تفریق سادس دیگه این بحث کردن نداره و بهبه و چهچه نداره از پیش تعیین شده بود اسم برند که تو درگ دخیل نیست این قانون فیزیکه نتیجه رو مشخص میکنه
(بخدا ماهم میخوایم نظرمون چه درست و چه غلط بگیم که دوتا کاربر با علم بیاد راهنماییمون کنه از بس حرفای بیهوده میزنین کامنتای ما خونده نمیشه،باور کنید
نویسندههای عزیز پدال زحماتشون اینجوری به باد میره)
mmd@
۲۲ مهر ۱۴۰۳خب نیسمو بیشتر خودت فشار میخوری داری لینک میدی بیرون تو داری دعوا را میندازی مدرک میخوای بیاری اما نمیتونی پس تسلیم شو دیگه تمومه🤣🤣🤣🤣
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۳اول اینکه این مشت تو صورت کسی خورد که حرف از دروغ بودن ادعای تسلا و دوج زد ولی هیچ مدرکی نداشت و تا الان هم نداره همین الان سایبرتراک تو شتاب صفرتاصد ۹۱۱ توربو اس رو میزنه تنها چیزی که مشکل داشت این بود که موقع یدک کشی برتری نداره که خب هیچکسی معیارش تست پرفورمنس و یدک کشی به صورت همزمان نیست
Nismo
۲۲ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: نمیتونی ماست مالی کنی داری فقط الکی دست و پا میزنی
حقیقت تلخه و فشارآور
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۳من هنوز منتظرم یه لینکم که توش نوشته شده باشه طراح هاش و پلتفرمش چینیه
amirkhanzadeh
۲۱ مهر ۱۴۰۳بنز شاهکار کرده با موتور کوچک تر از کوروت و سبک کلاس متفاوت
چه قدرت و سرعتی داره
صداشو عشقه
(Ali(chevynova
۲۱ مهر ۱۴۰۳اره شاهکار کرده با ۴ چرخ محرک بودنش از کوروت شکست خورده
هنر رو کوروت کرده که با دف عقب اومده ۲ تا ماشینی رو شکست داده که طرفدارهاش بیشتر از کارکنان اون شرکت تاکید دارن مهندسی شدن
کوروت عادت داره همیشه تو رقابتها اول بشه
amirkhanzadeh
۲۱ مهر ۱۴۰۳بیشتر مطالعه کن باعث خنده نشی
تنها کاربر پدال که همیشه باعث خندیدن بچه ها میشه تو هستی
حداقل کمتر کن…… گفتن رو
(Ali(chevynova
۲۱ مهر ۱۴۰۳Nismo
الان که کوروت برده داری اینطوری صحبت میکنی ولی تو پستهای قبلی خوب گارد میگرفتی به امریکاییها
چیه میترسی باخت خفت بار ۲ آلمانی از یه امریکایی رو کسی روش مانور بده؟؟
۲تاشون باختن اونم از کوروتی که ۷۱ سال اصالت پشتش هست
همیشه برنده آمریکاییه چون اصالت داره
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳یادت باشه خودت شروع کردی دوباره علی
گور بابای بنز و بی ام و اصلا
حرف من یه چیز دیگه بود که امثال تو نمیفهن چون نمیخواید که بفهمید
حالا که بحثشو پیش کشیدی یاد اون درگ موستانگ با سوپرا(بی ام و) افتادم که همین یارو برگزار کرده بود که موستانگ ازش اتوبوسی خورد
https://www.pedal.ir/toyota/nissan-nismo-z-vs-toyota-gr-supra-vs-ford-mustang-mach-1-drag/
خفت و خاری از این بالاتر که با 460 اسب به یه ماشین 380 اسبی ببازی
از قدیم گفتن پیروزی هزارتا پدر داره ولی باخت یتیمه
شما امروز درگ رو بردی اما رفاقتو باختی
KF
۲۱ مهر ۱۴۰۳Nismo جان خودتو اذیت نکن، اون کاربر رو خود آمریکا فنا گردن نمیگیرن بس که بچه بچه حرف میزنه
چند ساله کامنت های پدال رو میخونم خیلی ها حرف های مفیدو جالبی میزنن ولی دیگه کمتر کامنت میزارن،چرا چون واسه امثال اوشون که سطح رو اینجوری آوردن پایین
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳نیسمو گیربکس موستانگ دستیه😂
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳گفتی اصالت یاد اینا افتادم که از لوتوس پلتفرم گدایی میکرد و از موتور فراری کپی کرد
اینا رو هم یادت نره
BMZ
۲۱ مهر ۱۴۰۳حقیقتا رقابت قشنگی بود
کوپه های آلمانی که قوی ترین ورژن خودشون نیستن و میتونن 4 نفرو با وسایل شون به راحتی حمل کنن ، برتری مهندسی و قدرت خودشونو در مقابل یک سوپراسپورت دونفره که اتفاقا پرچمدار خودرو های آمریکاست ، به رخ میکشن
Kiarash
۲۱ مهر ۱۴۰۳اصن وسط این جنگ من یه چیزی بگم هیچکدوم از این ۳ تا به پای آریزو ۸ نمیرسن 😅😂
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳کیارش اون اصلا قابل قیاس نیست 👌😂
JAPAN
۲۱ مهر ۱۴۰۳داش جنگ جهانی دوم تموم شده رفته باید میگفتی جنگ جهانی سوم…
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۱ مهر ۱۴۰۳خدا وکیلی اگر روظ میشد کوروت رو بازنده میکرد.اولین باره یه آمربکایی اونم با حرف و حدیث تو درگهای این پشمک برنده میشه.
B
۲۱ مهر ۱۴۰۳همون اول دیدم این یارو سمه از دیدن ادامش اجتناب کردم به اختلاف نوری بدترینه تو این زمینه
amirboss
۲۱ مهر ۱۴۰۳به آمریکایی و آلمانی بودن این خودرو ها کاری ندارم ولی اگه از همه جوانب و ارزش خودرو نسبت به قیمت تمام شده و همچنین کارایی بخریم حساب کنیم بدون شک کوروت جایگاه نخست رو کسب میکنه.
بنز دوم و بی ام و سومی هست.
(Ali(chevynova
۲۱ مهر ۱۴۰۳شورولت ۷۱ ساله که مقرون بصرفه ترین سوپراسپرت جهان رو میسازه که گرونتر از خودش رو راحت شکست میده
راستگو
۲۱ مهر ۱۴۰۳لامصب اینجا که کوروت از همه شون گرونتر بود
کدوم کوروتی میتونه
توربو اسAmg Gt
رو بزنه؟
اصن کدوم امریکنی میتونه؟
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳دوج دیمون با دیدن این کامنت میخندد🤣
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳دیمون پلاستیکی؟
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳نه قورباغه خوبه
راستگو
۲۱ مهر ۱۴۰۳سوشی متاسفانه دیمون لاستیک و سوخت
گیرش نیومد نمیتونه را بره
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳نه پورشه قورباغه
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳نه پس کار لاور پورشه(قورباغه) خوبه
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳تا صبح هم به پورشه هیت بدین برام مهم نیست
اصلا خودم هم میگم پورشه قورباغه
شما آمریکن فنها هستید فشار میخورید اون هم چندنفری😂
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳راستگو میتونه راه بره خوبشم، میتونه، بدون اون چیزا باز قدرتش از بقیه بالاتره.
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳متاسفانه پورشه نهایتا بدرد چند تا درگ خیابونی و غیر اصولی میخوره که یوتیوبر ها بدون ویدئو نمونن وگرنه تو پیست درگ راه نمیره
Nismo
۲۲ مهر ۱۴۰۳دیمون پلاستیکی که بدون سوخت اتم و لاستیک درگ و چسب راضی نمیتونه راه بره رو چی میگی؟
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۳بله خب کسی که اسم یه چسب رو نمیتونه درست بنویسه معلومه که چیزی راجب پرفورمنس نمیدونه😂
آرین
۲۱ مهر ۱۴۰۳اون لقب جی تی آره
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳۷۰ هزارتا واقعا مفته با این پرفورمنس
(Ali(chevynova
۲۱ مهر ۱۴۰۳این پیروزی حاصل ۷۱ سال اصالته نابه کوروته
حاصل قیمت پناسب و پرفورمنس بالاست
ماشالاه کوروت اصیل ترین سوپر اسپرت جهان که سال ۱۹۵۳ بصورت تمام فایبر تولید شد
ماشالاه کوروت که از ۱۹۵۷ اپشن انژکتور داشت
ماشالاه کوروت که با طراحی هاش همیشه از رقبای غیر امریکاییش سرتر بود
کوروت ثابت کرده ۷ دهه که لازم نیست تولید محدود باشی تا مطرح بشی بله با تولید انبوه بودن هم میشه مطرح شد فقط باید عملکردت خوب باشه
Ali
۲۱ مهر ۱۴۰۳علی بخدا همه قبول دارن کروت ماشین خوبیه.
ولی خب چرا با تولید محدودا تیکه میندازی؟
ینی مثلا داری با لافراری مقایسش میکنی؟
نکن که به جای خوبی کشیده نمیشه این بحث.
amirkhanzadeh
۲۲ مهر ۱۴۰۳یک پیچ از چرخ لافراری 100 برابر ارزش بیشتر از کوروت
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳باز دوباره همون … های تکراری
نیازی به بازگو کردن شاهکاری به اسم کوروت نیست
ولی الان میخواستی با ۵۰ اسب قدرت بیشتر و نزدیک به ۴۰۰ ۵۰۰ کیلووزن کمتر از بنز ببازه ؟
راستگو
۲۱ مهر ۱۴۰۳کوپه در برابر اسپرت
هورس پاور بیشتر
بیشتر از سیصد کیلو اختلاف وزن
قیمتش هم بالاتر
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳راستگو دو دیفرانسیل هم پشم؟
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳قیمت بیشتر و قدرت بیشتر و گشتاور بیشتر و وزن کمتر و دوکلاچه هم پشم؟
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳داداش پس چجوری موقعی که دیمن میباخت جایی میگفتی کلا ماشین فلسفه اش فرق داره تک دیفرانسیله نمیدونم اینا خب میبازه ؟ الان تک دف بودن کوروت خفن محسوب شد که دو دف رو برده ؟
راستگو
۲۱ مهر ۱۴۰۳دو دیفرانسیل بودن فقط تو حرکت اول بدردش میخوره ک خورد
بعد از 50مایل دیگ ربطی نداره
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳امیر خداوکیلی این سوپر اسپرت حساب میشه چلنجر یه ماسل کلاسیک،
به نظرم خیلی تفاوت دارن مثل این موضوع که سیستم انتقال قدرت چلنجر قدیمی تره و ساده تره و هرز گردی بیشتری داره.
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳طبق نظر استاد امیر دیمون با شتاب ۱.۶۶ باخته🤣 آلمانی فن ها خواب هاشون شاهکاره
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳درمورد کوروت که اشاره کردی لازمه بگم مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال سال ۱۹۵۲ انژکتور داشت
Ali
۲۱ مهر ۱۴۰۳کوروت با اون قیمت و هشت سیلندر تنفس طبیعی چه مینوازه.
آمریکایی توی رقابت قیمت در برابر اسب بخار همیشه برندن😂
و آلمانیا توی رقابت قدرت در برابر پرفورمنس همیشه برندن.
JDM سابق
۲۱ مهر ۱۴۰۳جون مادرتون قبل از اینکه درگ بزنید برید یه چند تا ویدیو از نحوه لانچ کردن صحیح خودروها تو یوتیوب ببینید یه چندباری تمرین کنید بعد درگ بزنید تا ماشینی که تایم یازده رو شاخشه تایم ۱۲ نزنه
علی منصوری
۲۱ مهر ۱۴۰۳این درگ ک گذاشتن مبنا و رویکرد فنی نداره ک هی داریم وزن و حجم مقایسه میکنیم ، طرف اومده ی محتوا درست کرده تا تو یوتیوب درآمد زایی کنه و همه اینو میدونن، چه تعصبیه آخه، اونا جنگ جهانی را نندازن دوستان میندازن
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳این پیروزی کوروت هیچ ارزشی نداره، هر درگی که این یارو بذاره مزخرف ترین درگ دنیاس.
حتی همه بنز یا بی ام و هم میبرد هیچ ارزشی نداشت.
مت واتسون شرف داره به این.
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳واقعا ویدیو درگا چرت شدن
hosen
۲۱ مهر ۱۴۰۳درگ واقعا جذابی بود و صد البته منطقی
چون کوروت هم قدرت بیشتری داشت هم وزن کمتر.
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳این دو تا حتی با اختلاف زیاد از کامارو zl1 هم ضعیف ترن چه برسه به کوروت
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳معمولی ترین محصول پرفورمنس مرسدس که c63 هست هم از zl1 قوی تره هم سریعتره تازه با موتور 4 سیلندر چی واسه خودت بلغور میکنی؟
8 سیلندر آمریکایی= 4 سیلندر آلمانی
1 اسب بخار آلمانی= 5 اسب بی بخار آمریکایی
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳کامارو ۶۵۰ اسب و تاپ اسپید ۳۲۵ داره حتی gt63s هم حریفش نمیشه c63 که مثل شوخی میمونه
Nismo
۲۱ مهر ۱۴۰۳c63 با موتور 4 سیلندر و 680 اسب سلام رسوند
حساب کتاب کلاس اول: 680 اسب بیشتر از 650 اسبه
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳استاد اون هیبریده😂 کلاس اول: یک موتور بنزینی با برقی میشن ۲ تا موتور که عدد ۲ بیشتر از ۱ هست
Nismo
۲۲ مهر ۱۴۰۳مگه هیبرید باشه نمیتونه مقایسه بشه؟ واسه خودت فلسفه نباف
سوشیانت
۲۲ مهر ۱۴۰۳چطور وقتی اسم تسلا میاد میگین موتور برقی حساب نیست و نباید با درون سوز مقایسه بشه؟!😂
حسن
۲۱ مهر ۱۴۰۳خودروی 4 چرخ چسبندگی خوبی داره و هیچ کمبودی نسبت به خودروی موتور عقب دف عقب نداره حتی چسبندگی بیشتری هم داره
اگه خودروی موتور جلو دف عقب را میذاشتن جلو یه خودروی موتور عقب دف عقب اونوقت عادلانه نبود
بنز هم درسته 40 تا قدرتش کمتره اما اول 4 چرخه دوم توربو داره و تو استارت تهاجمی تر عمل میکنه و خیلی به مهندسی ربط نداره
faster
۲۱ مهر ۱۴۰۳بچه ها مت واتسون درگ gtr و 812 گذاشته حتما ببینین خیلی باحاله پدال اگه بذاره که دیگه بهتر
مهردادکمال
۲۱ مهر ۱۴۰۳مقایسه مضحکیه
ابوالفضل
۲۳ مهر ۱۴۰۳خطاب به کاربر نیسمو که چند تا لینک واسه خودش سر هم کرده گذاشته
یه بحث هست به عنوان مونتاژ
تو همین ایران خودمون قبلا خودرو های کادیلاک ، شورلت ، بیوک و … با طراحی و قطعات آمریکا مونتاژ میشد
اینکه فلان خودرو آمریکایی یه مدل از ماشین هاش رو تو چین مونتاژ کرده واسه بازار چین که نمیشه گفت اون شرکت چینی شده
وقتی میشه این حرف رو زد که طراحی ، پلتفرم ، قطعات و مونتاژ همگی از یه کشور باشه