حریف بعدی سایبرتراک در مسابقات درگ، شورلت کوروت Z06 است. آیا این بار پیکاپ ۸۴۵ اسب بخاری تسلا مغلوب سوپراسپرت ۶۷۰ اسب بخاری خواهد شد؟
تاکنون مسابقات درگ زیادی از تسلا سایبرتراک با خودروهای مختلف دیدهایم که در اکثر آنها پیروز شده است. این بار اما یک سوپراسپرت قدرتمند در برابر پیکاپ الکتریکی تسلا صفآرایی کرده است. این ماشین کوروت Z06 است با آن پیشرانهٔ شگفتانگیز ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی که ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. بااینحال، نسخهٔ پرچمدار پیکاپ تسلا که سایبربیست نام دارد، بسیار قویتر از سوپراسپرت شورلت است.
سه موتور الکتریکی این خودرو مجموعاً ۸۴۵ اسب بخار قدرت و ۹۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. البته سایبرتراک با وزن ۳۱۰۴ کیلوگرم، بسیار از کوروت ۱۵۸۸ کیلوگرمی سنگینتر است هرچند که از مزیت کشش بیشتر سامانهٔ چهارچرخ محرک بهره میبرد درحالیکه کوروت محرک عقب است. با وجود همهٔ این تفاوتها، دو خودرو شتاب یکسانی دارند و هردو ظرف ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسند؛ بنابراین، آیا Z06 میتواند در درگ حریف یخچال چرخدار تسلا شود؟
در اولین مسابقهٔ درگ، سایبرتراک بهراحتی کوروت را مغلوب میکند و هرچند مسابقه دوباره برگزار میشود اما نتیجه تغییری نمیکند و سوپرکار موتور وسط شورلت حتی نمیتواند به رقیب الکتریکی نزدیک شود. سپس اما نوبت به مسابقهٔ رولینگ میرسد و این جایی است که سرانجام کوروت میتواند سایبرتراک را پشت سر بگذارد. درمجموع در این ویدئو شاهد دو خودروی بسیار منحصربهفرد و متفاوت هستیم که هیچکدام بازنده نیستند. این نبردی است که هم نقطهٔ اوج گذشته و هم چشمانداز آیندهای روشن را نشان میدهد.
مشخصات فنی
تسلا سایبرتراک | شورلت کوروت Z06 | |
پیشرانه | الکتریکی سه موتوره | ۵.۵ لیتری V8 |
قدرت | ۸۴۵ اسب بخار | ۶۷۰ اسب بخار |
گشتاور | ۹۳۰ نیوتن متر | ۶۲۵ نیوتن متر |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
وزن | ۳۱۰۴ کیلوگرم | ۱۵۸۸ کیلوگرم |
قیمت | ۹۶,۳۹۰ دلار | ۱۱۰,۱۰۰ دلار |
mohammad
۱۰ اسفند ۱۴۰۲انتخابم قطعا کوروت هست
ابهتی که کوروت داره رو با هیچ صفر تاصدی عوض نمیکنم
ممد ژانگولر
۱۰ اسفند ۱۴۰۲بنده نظرم بیشتر به سمت سایبرتراک هست تا کوروت . همانطور که دیدید سایبرترک با دو برابر وزن و قیمت کمتر کوروتو تو لانچ اول یک لقمه کرد و بخار باطریشو پاچیت رو کل اعتبار کوروت . ضمنا ایلان گفته خودش میخواد سوار سایبر تراک بشه و بشه ماشین اول و آخرش . آخر هفته ها باهاش میره لاس وگاس لاکردار
فرشاد
۱۰ اسفند ۱۴۰۲انجین الکتریک و گشتاور انی واستون تعریف شده؟
تازه کوروت دف عقب هم هس
چطور شد وقتی توربواس نایلون پیچیش کرد چیزی نگفتین
بنده خدا
۱۰ اسفند ۱۴۰۲مشکل خودشه که گشتاور آنی نداره
مگه وزن و تایم پیست برقیا رو نمیکوبید روی برقیا نمیخندید؟
اینم خب مشکل خودتونه به عصای موسی که گشتاور انی ندارن
فرشاد
۱۰ اسفند ۱۴۰۲اها پس به عصای موسی که قدرت و پتانسیل تیون ندارین
تنها داشته تون صفرتاصده اونم وقتی که کنار یه سوپرای 3000اسبی باشین خودتون باتری خالی میکنین
پیام۲
۱۰ اسفند ۱۴۰۲کوروت از سایبرتراک بهتر میتونه آفرود کنه
Mohammad
۱۰ اسفند ۱۴۰۲هیچی کوروت نمیشه
شلبی
۱۰ اسفند ۱۴۰۲از مسخره ترین درگ هایی که مد شده همین درگ بین برقی و بنزینیه ،یه جارو برقی رو که شتاب انی داره میذران کنار یه ماشین بنزینی که اصلا فلسفه کارکردش چیز دیگس مگرنه موتو هشت میل لنگ تخت با گیربکس دوکلاچه که رو ح هر ماشین بازی رو جلا میده کجا و جارو برقی کجا
بنده خدا
۱۰ اسفند ۱۴۰۲بابا شمام زخم کردید با این روح و اشباح
خدا شاهده تهشو پیگیر شی همتون(۹۹.۹۹۹۱۲) درصد ملت ماشینشون ۴ سیلندر چینی ایرانیه
آخه ما چرا باید از روح و ارواخ حرف بزنیم
حتی اونوریام دیگه ناراحت نیستن بس که ۹۰ سال ماسل کار روندن دنبال آرامشن(آمریکا)
فرشاد
۱۰ اسفند ۱۴۰۲حیف کوروت که با جعبه میوه درگ میندازه
Taha Ayoobi
۱۰ اسفند ۱۴۰۲یکی این سایبرتراکو بگیره از این
هرچی گیرش بیاد میذاره کناره سایبرتراک
Dark Knight
۱۰ اسفند ۱۴۰۲Zo6 برای شورولت دقیقا نقش 911 gt3 برای پورشه رو داره یعنی کاملا برای پیست modify شده نه خط مستقیم اما از اون طرف یخچال فضایی فقط به درد صفر تا صد میخوره ( کار های اصلی خودش که آفرود یا بالا کشیدن از تپه باشن رو نمیتونه انجام بده 😂 ) پس میشه نتیجه گرفت مثل carwow این کانال throttle house هم از طرف ایلان خان برای تبلیغ سایبرتراک و پوشاندن رسوایی هاش پول گرفته ! من واقعا مخالف تسلا نیستم و همیشه هم گفتم که مدل plaid تسلا یکی از شاهکار های چند سال اخیر خودروسازی دنیا بوده یا مدل y جزو معدود برقی هایی هست که خیلی میخوامش ولی این سایبرتراک چیزیه که نباید تولید میشد و باید در حد همون کانسپت میموند چون اولا طراحی خیلی چرتی داره و دوما هیچکدوم از وعده های ایلان رو مثل range بالا ۱۰۰۰ کیلومتر یا توانایی تبدیل شدن به قایق برای ۱ ساعت رو عملی نکرد ( و در ضمن سال پیش وعده تولید نسخه quad motor با صفر تا صد زیر ۲ ثانیه هم داده بود که این هم عملی نشد )
JDM
۱۰ اسفند ۱۴۰۲چرا باید سایبرتراک بیاد درگ یا مثلا یه پیکاپ؟ الان به این کوروت تو شتاب شکست داد یعنی بهترینه؟ مهم اینه هرکی تو کلاس/سبک خودش بهتر باشه مثلا کوروت به عنوان یه سوپراسپرت حرف زیادی برای گفتن داره و حتی میشه گفت پرچمدار آمریکایی هاس ولی سایبرتراک مایه شرمندگی فورد F150 و جیپ و سیلواردو و….چون فقط به عنوان یه مدعی برای افرود اصلا عملکرد خوبی نداره و فقط به شتابش مینازه تازه اونم داستان گشتاور آنی و انتقال قدرت بدون واسطه به چرخها
فقط میشه به این درگها خندید😂
ممد
۱۷ اسفند ۱۴۰۲داشتم میومدم پایین همینو بنویسم که دیدم قبلاً زحمتش رو کشیدی.
سایبر (تراک). عملا شتاب و گشتاور واسه این ماشین کارایی نداره باید دید میشه سه تن میلگرد(مثل نیسان خودمون) بهش بار زد یا میتونه مثل خیلی از پیکاپ های شرکت های مختلف آفرود بره یا خیلی کارهایی که باید از یک پیکاپ یا تراک انتظار داشت رو انجام بده یا نه
ارسلان
۱۰ اسفند ۱۴۰۲فکر کن پول کوروت و بری بدی به سایبرتراک…..
Elmiraj
۱۰ اسفند ۱۴۰۲یه تعدادی پارسال همین مواقع میگفتن که این پرفورمنس و شتاب سایبرتراک تنها خیالات و رویای ایلان ماسک هست و قرار نیست این ماشین اصلأ تولید بشه…!!!
این روزا در مورد رودستر هم میگن….
amir
۱۰ اسفند ۱۴۰۲الانم ویژگی های فعلی کابینت چرخدار ایلان فلاسک فرسخ ها با توهماتش فاصله داره و فقط فن هایی مثل شما این حقایق بدیهی رو نمیبینن
برد هزارکیلومتریش چقدره ؟ به زور ۵۰۰ کیلومتر
شتابه زیر دوش کو ؟ کاربردی بودن بدنه ضدزنگ و ضد گلوله چی شد؟ توانایی آفرود داره این کابینت؟ نه
الکی خودتو اذیت نکن
Elmiraj
۱۰ اسفند ۱۴۰۲برد ۱۰۰۰ کیلومتری…!
شتاب زیر دو ثانیه !!
(( یکی از اثرات فشار تسلا ایجاد توهم هست ))
amir
۱۰ اسفند ۱۴۰۲یه پک دیگه فلاسک میزد اینارم میگفت الگیرپاژ جان کجای کاری؟
فرشاد
۱۰ اسفند ۱۴۰۲صفرتاصد1ثانیه به چه دردی میخوره؟
جایی که رودستر قراره رقابت کنه بنزینی ها دیگ نیستن(البته تیون شده ها هستن خدمتتون😂☢️)
اما دیگ طرف حسابتون با ریماک و یانگ وانگ و انواع استارت اپ هایی که با یه انیجن الکتریک اضافه به صصفرتاصد1ثانیه میرسن خواهد بود
Elmiraj
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ریماک و یانگ وانگ 🤣
این دو اگه یجا بهتر از model S پانزده ساله باشند ، تو ده مورد ازش کم میارن…
یانگ وانگ در مصاف رودستر 🤣
کاوه
۱۰ اسفند ۱۴۰۲فرمودی یانگ وانگ و ریمک تو ده مورد از اس مدل کم میارن.نه که طرفدار یانگ وانگ و ریمک باشما ولی شما تسلا فن ها فقققققققققققط توی کل ماشین شتاب براتون مهمه فقط شتاب.بنابراین لطف کن ای ده موردی که ریمک یا یانگ وانگ از اس مدل کم میارن رو اسم ببر که توی چیا از تسلا کم میارن جز شتاب.
Elmiraj
۱۰ اسفند ۱۴۰۲کارایی
راندمان موتوری
سرعت شارژ
مصرف الکتریکی
تکنولوژی خودران
سیستم اطلاعات و سرگرمی
توان نرم افزاری
شعاع پیمایش
راحتی و فضای زیاد
سیستم های ایمنی و پیشگیری
آپشن های کاربردی
و…
.
.
حالا باز خوبه اون ریماک ۲ میلیون دلاری با توسل به ۹۰۰ اسب بخار قدرت بیشتر تونسته تو شتاب اولیه و ۴۰۰ متر یه ذره بهتر باشه ولی اون جوجه چینی کوچکترین برتری به S plaid نَود هزار دلاری نداره !!!
RIO
۱۰ اسفند ۱۴۰۲بدون شک انتخابم کوروت.
ابوالفضل
۱۰ اسفند ۱۴۰۲باید نسخه دو موتوره سایبرتراک رو با ۶۰۰ اسب میاوردن
تا شرایط برابر بشه
در هر صورت انتخابم کوروت هستش
Siyavash
۱۰ اسفند ۱۴۰۲آخه کوروت به این نازی رو آوردید تا با این بی ریخت درگ برگذار کنه..اصلا شما بگو هم رولینگ هم ۴۰۰ متر رو کوروت باخت..فق یه لحضه به استایل کوروت یه نگاه کنید و بعد به تسلا هم نگاه کنید…فقط استایل و شمایل کوروت یه کل سایبرتراک ارزش داره…حالا شما بگو تسلا صفر تا ۱۰۰ رو تویه ۱ثانیه میزنه…ماشین باید روح داشته باشه آدم باهاش ارتباط برقرار کنه،،این مدل کوروت رو هر دفه میبینم عشق میکنم مخصوصا بو اون موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی که ازش ۶۷۰ اسب گرفتن..اصلا متوجه میشد گرفتن این قدرت از یه موتور تنفس طبیعی۸سیلندر یعنی چی…💯💯💯
Siyavash
۱۰ اسفند ۱۴۰۲کوروت اینجا عجب رنگی داره..تا الان با آبی و نقره ای خیلی حال میکردم الان این رنگشم خیلی برام جذاب هست….💯💯
مهدی
۱۰ اسفند ۱۴۰۲دیگه نسبت به درگ محصولات تسلا با سایر خودروها حساسیت پیدا کردم. درگ دو خودرو در رانندگی واقعی از مواردی هست که خیلی به ندرت پیش میاد و نمیتونه ملاک برتری یک خودرو نسبت به دیگری باشه.
ARIAS
۱۰ اسفند ۱۴۰۲به نظرم کرورت خیلی بهتر از تسلا است درسته تو این درگ نتونست ببره ….
دلیلش هم کاملا مشخصه اون گشتاوری که یک ماشین برقی در لحظه میده رو فعلا هیچ ماشین بنزینی نمیده ولی کرورت کجا سایبرتراک کجا …..
شما لذت داشتن یه موتور v8 نمیتونی با ۳ تا موتور الکتریکی مقایسه کنی .
Alireza
۱۰ اسفند ۱۴۰۲سایبر تراک شبیه همون جامدادی های ماشینی
بنفشی هست که در دوران مدرسه داشتیم
𝐀𝐥𝐢
۱۰ اسفند ۱۴۰۲….۱۰۰۰ درصد انتخابم کوروت
هامون
۱۰ اسفند ۱۴۰۲عزیزان جوری نظر میدن انگار الان یه سایبرتراک تو پارکینگه و سه تا پورش و شِورولتم جلوی در خونشون پارکه، چه تعصبی ام میکشن لامصبا، من تسلا رو با هیچ فلانی عوض نمیکنم، داداش تو پرایدتو ببر گاز سوز کن بنزین داره گرون میشه حرف از هیبرید نزن فلن، داداشای گلم جمع کنید برید خونه هاتون انقد خودتونو درگیر اینجور مسائل نکنید قربونتون برم، جمع کنید، جمع کنید برید که هوا پسه…
BMW
۱۱ اسفند ۱۴۰۲جارو برقی کیلو چنده🤣🤣انتخابم کوروت هست👌
Mohammad ali
۱۱ اسفند ۱۴۰۲این شتاب و پیشروی سریع ماشینای برقی کنجکاوم میکنه بدونم طی ده سال چطوری قراره برقیا پیشرفت کنن